Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Koekela

1. Traiteur/delicatessen
  2. Amerikaans

Koekela

1. Traiteur/delicatessen
  2. Amerikaans
  1. Toon telefoonnummer 010 436 47 74

lisamaria1

Het eten is ontzettend lekker (en slecht voor je, maar wie zichzelf niet kietelt...) vooral de muffins en de koekjes zou ik aanraden! De prijs is ook wel te doen! Vond alleen toen ik er was het personeel niet zo vriendelijk (was aan het einde van de dag, dus kwam waarschijnlijk doordat ze naar huis wilden) voor de rest totaal niks te klagen!

Gegeten op 21 mei 2014

Marco2000

Ik heb hier meerdere malen taart gegeten en ik heb serieus nog geen taart gegeten die niet lekker is. Elke taart heeft een goede smaak. Belangrijkste is dat ze niet te zoet zijn. Mijn favoriete taarten zijn de chocolade taart, cheesecake met kersen en notentaart. De taarten zijn daarnaast goed gevuld. Alleen moeten wij wel een beetje lang wachten op onze bestelling.
Maar hier kom ik zeker wel vaker terug.

Gegeten op 12 juli 2014

lara3

Vandaag voor de 2e keer bij koekela, we hadden zin in een koffie en zoetigheid en besloten allebei om een taartje erbij te nemen.
Ik ging voor een thee en me zus voor een koffie, thee was van Bentamin en burton dus dat kan niet mis gaan altijd goed! & me zus wilde graag een koffie met sojamelk maar kreeg helaas een koffie met normale melk. Koekje wat bij de drankjes zat was erg lekker!

We gingen allebei voor een ander taartje zodat we kon delen, we hadden gekozen voor de worteltaart en notentaart. Beiden waren lekker maar ik vond ze geen ''hoogtepuntjes'' ik heb betere taart gegeten.

Ik kom hier vast nog wel een keer terug want er lagen verder wel heerlijke koeken in de vitrine!

Gegeten op 6 april 2014

niesha

Heerlijke taarten, voor de choco liefhebber: Chocolade truffel taart. De prijzen zijn aan de hoge kant. Voor een hele taart betaal je al minimaal € 12. Op de zaterdag bijna altijd druk. Vooraf bestellen is dus altijd beter om teleurstellingen te voorkomen.

Gegeten op 16 november 2013

yvet1

Mooie zaak en had hoge verwachtingen door alle verhalen over deze zaak! Maar wat viel dat tegen, de scone die ik besteld had viel uit elkaar en de clotted Cream zat in een voorverpakt bakje en leek eerder op boter dan op clotted Cream. De lunch die ik op heb was een carpaccio, het brood was heerlijk maar de carpaccio was niet lekker en er zat een soort truffeldressing op die ik nog de hele middag als smaak in mijn mond hield.
De mee naar huis genomen fudgebrownie was lekker maar niet zo overweldigend als iedereen altijd zegt.
Ik zou er niet nog eens heen gaan omdat ik het echt vond tegen vallenen misschien komt dat wel omdat mijn verwachtingen te hoog waren door alle verhalen.

Gegeten op 3 januari 2014

Hobbykok010

Heerlijke koekjes en gebak. Ik kom hier graag voor een kopje koffie en een gebak. Worteltaart is mijn favoriet. Er werken leuke mensen en de geur van zoetigheid maakt een bezoek aan Koekelare altijd een feestje.

Gegeten op 8 oktober 2013

Anne-Fleur36

Eeen van de lekkerste brownies en lemonbars die ik ooit heb gegeten. Mooi ingericht en vriendelijk personeel. Ik kom hier altijd erg graag.

Gegeten op 8 september 2013

sar-la

Ja ik had een snoepbui. Dus ben vrolijk naar koekela gewandelt om een brownie te scoren. Gelukkig een klein stukje brownie (precies genoeg) dan hoef je je net niet schuldig te voelen. Worteltaart is ook lekker die had een collega getrakteerd. En in de winter heb ik er hele lekkere warme chocolademelk met slagroom op. Het is er altijd druk. Strak en netjes ingericht. Bediening in nette werkkleding. Dus heb je zin om te snoepen alleen of met familie of vrienden dan zit je bij koekela goed.

Gegeten op 6 augustus 2013

kipflo

Vandaag wat lekkers gehaald bij Koekela, altijd goed! Mooie strakke inrichting, maar dan de service, tot nu toe iedere keer langzaam, ongeïnteresseerd en niet in staat tot enige snelheid, dit keer was het echt te erg na 10 minuten allerlei privé gesprekken te moeten aanhoren, waardoor er niets gebeurde achter de koffiezetter,maar eens gevraagd of mijn espresso vergeten was, waarop er geblaft werd dat ik op mijn beurt moest wachten, vervolgens was de barista nog 10 minuten bezig dezelfde taartjes heen en weer te schuiven voordat er een espresso gemaakt werd, jammer dit soort personeel,hier zou toch wat meer leiding moeten zijn

Gegeten op 17 augustus 2013

PvdElst

Als traktatie voor de collega's in Almere hier eens taarten wezen halen. Vantevoren besteld en direct bij opening stond alles netjes klaar.
De lemon meringue en de carrat pie werden door de collega's het meest gewaardeerd en mensen kwamen in de middag vragen voor een tweede stuk.
Voortaan alleen nog maar hierheen om te trakteren...

Gegeten op 12 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Koekela in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Koekela. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.