Koekela

• 7.5

• 7.7

lara3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag voor de 2e keer bij koekela, we hadden zin in een koffie en zoetigheid en besloten allebei om een taartje erbij te nemen.
Ik ging voor een thee en me zus voor een koffie, thee was van Bentamin en burton dus dat kan niet mis gaan altijd goed! & me zus wilde graag een koffie met sojamelk maar kreeg helaas een koffie met normale melk. Koekje wat bij de drankjes zat was erg lekker!

We gingen allebei voor een ander taartje zodat we kon delen, we hadden gekozen voor de worteltaart en notentaart. Beiden waren lekker maar ik vond ze geen ''hoogtepuntjes'' ik heb betere taart gegeten.

Ik kom hier vast nog wel een keer terug want er lagen verder wel heerlijke koeken in de vitrine!

Gegeten op 6 april 2014

niesha
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke taarten, voor de choco liefhebber: Chocolade truffel taart. De prijzen zijn aan de hoge kant. Voor een hele taart betaal je al minimaal € 12. Op de zaterdag bijna altijd druk. Vooraf bestellen is dus altijd beter om teleurstellingen te voorkomen.

Gegeten op 16 november 2013

yvet1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooie zaak en had hoge verwachtingen door alle verhalen over deze zaak! Maar wat viel dat tegen, de scone die ik besteld had viel uit elkaar en de clotted Cream zat in een voorverpakt bakje en leek eerder op boter dan op clotted Cream. De lunch die ik op heb was een carpaccio, het brood was heerlijk maar de carpaccio was niet lekker en er zat een soort truffeldressing op die ik nog de hele middag als smaak in mijn mond hield.
De mee naar huis genomen fudgebrownie was lekker maar niet zo overweldigend als iedereen altijd zegt.
Ik zou er niet nog eens heen gaan omdat ik het echt vond tegen vallenen misschien komt dat wel omdat mijn verwachtingen te hoog waren door alle verhalen.

Gegeten op 3 januari 2014

Hobbykok010
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke koekjes en gebak. Ik kom hier graag voor een kopje koffie en een gebak. Worteltaart is mijn favoriet. Er werken leuke mensen en de geur van zoetigheid maakt een bezoek aan Koekelare altijd een feestje.

Gegeten op 8 oktober 2013

Anne-Fleur36
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eeen van de lekkerste brownies en lemonbars die ik ooit heb gegeten. Mooi ingericht en vriendelijk personeel. Ik kom hier altijd erg graag.

Gegeten op 8 september 2013

sar-la
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ja ik had een snoepbui. Dus ben vrolijk naar koekela gewandelt om een brownie te scoren. Gelukkig een klein stukje brownie (precies genoeg) dan hoef je je net niet schuldig te voelen. Worteltaart is ook lekker die had een collega getrakteerd. En in de winter heb ik er hele lekkere warme chocolademelk met slagroom op. Het is er altijd druk. Strak en netjes ingericht. Bediening in nette werkkleding. Dus heb je zin om te snoepen alleen of met familie of vrienden dan zit je bij koekela goed.

Gegeten op 6 augustus 2013

kipflo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag wat lekkers gehaald bij Koekela, altijd goed! Mooie strakke inrichting, maar dan de service, tot nu toe iedere keer langzaam, ongeïnteresseerd en niet in staat tot enige snelheid, dit keer was het echt te erg na 10 minuten allerlei privé gesprekken te moeten aanhoren, waardoor er niets gebeurde achter de koffiezetter,maar eens gevraagd of mijn espresso vergeten was, waarop er geblaft werd dat ik op mijn beurt moest wachten, vervolgens was de barista nog 10 minuten bezig dezelfde taartjes heen en weer te schuiven voordat er een espresso gemaakt werd, jammer dit soort personeel,hier zou toch wat meer leiding moeten zijn

Gegeten op 17 augustus 2013

PvdElst
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als traktatie voor de collega's in Almere hier eens taarten wezen halen. Vantevoren besteld en direct bij opening stond alles netjes klaar.
De lemon meringue en de carrat pie werden door de collega's het meest gewaardeerd en mensen kwamen in de middag vragen voor een tweede stuk.
Voortaan alleen nog maar hierheen om te trakteren...

Gegeten op 12 juli 2013

Joannetje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ondanks alle positieve reacties, ben ik niet zo enthousiast over Koekela. Inderdaad hebben ze voldoende keus! Ook toen ik pas om 17.30 uur aankwam, was er nog genoeg om uit te kiezen. Ik ging voor de Blondie, Pecan Caramel, Caramel Shortbread, Florentine en Oatmeal cookie. De Caramel shortbread is stroop, geen caramel en was een tegenvaller. Bij de blondie waren de stukken chocola erg lekker, maar het deeg zelf veel te vet (beetje boterkoek-achtig).De Pecan Caramel was wel erg lekker! Oatmeal cookie een zware tegenvaller. Veel te zoet, weinig oatmeal smaak en ook de structuur is niet zoals de echte Amerikaanse versie is. Florentine is mierzoet...

Het zag er allemaal heerlijk uit, maar het was niet zo lekker als dat ik had gehoopt.

Gegeten op 25 juli 2013

RoelandFotograaf
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het is vaak druk hier, ze moeten dus eigenlijk nog meer personeel aannemen! Vandaar de 8 en geen 9 voor service. Voor de rest is dit een geweldige zaak voor Rotterdam en omstreken. Ga niet voor de grote taarten, hoewel die heerlijk zijn, maar kies voor de koekjes/gebakjes, etc. Dan heb je lekker veel keuze, en ze zijn allemaal lekker. Ga voor een uitgebreide high tea hier zeker eens shoppen

Gegeten op 15 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Koekela in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Koekela. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!