Shanghai

• 5.6

• 5.6

hanszuidema
  • Recensies in de laatste twee jaar

Van de zomer op vakantie in Limburg hier gegeten via Best Deal en afgezien van geen pinmogelijkheid was het eten toen meer dan voortreffelijk. Kraakvers en zeer goed van smaak.
Vandaag nog een keer daar wezen eten en wij waren zeer teleurgesteld.
De tomatensoep was op.. Het eten was niet eens warm. Het vlees van de Babi Pangang was niet goed van smaak zoals het behoort te zijn. De sauzen waren op zijn zachts gezegd merkwaardig van smaak.
De groenten waren doorgekookt en de sate (toch al geen succes bij chinezen) smaakte werkelijk nergens naar.
De Coca Cola Regular die wij er bij bestelde leek van een onbekend merk cola light en niet te drinken.
Deze zaak heeft zijn bestaansrecht verloren en wij gaan hier met een grote boog omheen.

Gegeten op 2 januari 2014

Joris_Vierpitter
  • Recensies in de laatste twee jaar

Shanghai is een uitzonderlijk slecht Chinees restaurant. Zelfs met de Social Deal (16 euro per persoon) was het driegangenmenu nog te duur. Onvoorstelbaar dat hier normaal het dubbele voor geteld zou worden.
Bij binnenkomst viel op dat de zaak helemaal leeg was en dat was natuurlijk al een slecht teken. De entourage was dan ook benedenmaats: overal zenuwachtig defecte knipperende LED-verlichting, een deur die telkens enorm hard dichtsloeg, vieze servetten en een gedateerde inrichting.
Na ontvangst werd ons niks over het menu verteld, waarna we onzinnig lang op het voorgerecht (soep) moesten wachten. Dat werd uiteindelijk neergezet zonder enige uitleg. Dan zelf maar gevraagd: het was tomatensoep. Overigens was die wel het hoogtepunt van de avond. Lekker zoet.
Het hoofdgerecht (mini-loempia's, gefrituurde garnalen, stokje saté, foeyonghai en tjaptjoi) werd ook weer zonder iets te zeggen gebracht. We hebben ook maar niet meer naar uitleg gevraagd. De gerechten waren uitzonderlijk smakeloos en waterig. Dat kom je tegenwoordig nog maar zelden zo tegen.
Helemaal schandalig: het standaardmenu werd blijkbaar met droge rijst geserveerd, nasi of bami was mogelijk, maar kostte nog een euro extra. Nogmaals: een menu van 16 euro per persoon!
Het nagerecht was het absolute dieptepunt: vier oude confectie slagroomsoesjes zonder iets erbij op een schaaltje met twee vorkjes. Vers uit de ijskast gepakt.
Nou maar hopen dat we niet ook nog ziek worden...

Gegeten op 20 september 2013

erik15
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vriendelijke service en goede prijzen, maar allemaal nét iets te amateuristisch om hoog te scoren. Met z'n vieren gegeten, op alle gerechten was wel wat aan te merken: te vet, teveel zout en suiker, te droge Pekingeend, Gado gado met maar beetje satehsaus (voor de rest aardig gegarneerd), en als uitsmijter een Dame Blanche toetje met de unieke combinatie van chocoladesaus en aardbeienijs. Ze hadden beter vantevoren kunnen melden dat het room/vanille-ijs op was en een alternatief kunnen aanbieden ;-)
Service vriendelijk maar eveneens erg amateuristisch: moest vragen of rijst inbegrepen was in de gerechten, vergat toetje en thee in rekening te brengen (hebben we toch maar even zelf gemeld hoewel de verleiding om de substandaard kwaliteit af te straffen aanwezig was - anderzijds zijn de prijzen al uiterst redelijk). Al met al: typische voorstedelijke Pa & Ma Chinees, als je niet teveel verwacht kan het ermee door

Gegeten op 3 augustus 2013

Proever60255
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via social deal Maastricht hier op 2 maart jl met mijn dochter gegeten. Nog nooit bij een Chinees zo smakeloos gegeten. Koude pangsit. Peking eend droog en zonder saus, nog 3 gerechten die uiterlijk op elkaar leken en alle smakeloos waren met een paar droge stukjes vlees. Geen toetje meer genomen maar koffie verkeerd, kregen een kopje zwarte koffie met een zakje melkpoeder erbij. Hier iets van gezegd maar koffie verkeerd hadden ze niet of we thee wilden, dat was ok maar hebben deze niet gehad.
Snel afgerekend en nooit meer terug.

Gegeten op 2 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Shanghai in Meerssen

Schrijf hieronder je recensie over Shanghai. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!