a TripAdvisor company

De Pannekoek

1. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 043 455 20 24

Wilden

Een by far slechtste pannenkoeken restaurant waar ik ooit ben geweest. Een niet gare pannenkoek met een topping erbovenop die geen kruiden gezien heeft. Ik begrijp werkelijk niet, ook gezien eerdere recensies dat er niet ingegrepen wordt. Hoe moeilijk kan het zijn dat in ieder geval ingrediënten meegebakken worden. De inrichting is ongezellig en
TL bakken kunnen echt niet.

Gegeten op 30 december 2015

GCDD

Dit was werkelijk dramatisch. Ongelooflijk dat men zulke slechte pannenkoeken durft te serveren. Dat kan dus echt niet.

De tomatensoep was matig, leek niet met verse ingrediënten bereid en was zonder balletjes. De wijn was nog net geen "slobberwijn".

De pannenkoeken waren niet gaar en de ingrediënten lagen bovenop i.p.v. te zijn meegebakken. Op mijn zogenaamde boerenpannenkoek lag een laag zompige prei vergezeld van een paar snippers ham en champignons. De zogenaamde Italiaanse pannenkoek van mijn tafelgenoot was afgedekt met een dun laagje smakeloze kaas en wat uien en ham. Hoewel wij behoorlijk trek hadden, hebben wij ieder maar ongeveer de helft van onze pannenkoek opgegeten. Afsluiten met een kop koffie hebben we maar niet meer aangedurfd. Voor het eten geef ik toch nog een 2 omdat het mogelijk ergens nog slechter kan hoewel ik niet zou weten hoe.

De inrichting was onaangenaam gedateerd. Slechte stoelen en deels TL-verlichting. De bediening leek niet echt geïnteresseerd.

Concluderend mag het duidelijk zijn dat we hier nooit meer terugkomen!

Gegeten op 30 december 2015

danny97

We hebben op het terras een pannenkoek gegeten. Mooi uitzicht. Vele "toppings" mogelijk. Wij zijn echter gewend dat alles meegebakken wordt; hier is dat niet het geval. Verder wel een lekkere pannenkoek.

Gegeten op 8 augustus 2015

antonmaters

Toen ik mijn vrouw vroeg waar ik het beste kon lunchen tijdens een lange fietstocht was het antwoord direct "De Pannekoek". 18 jaar geleden hier ook al eens geweest en ook toen waren de pannekoeken overheerlijk. Zo ook nu. Wat het decor laat afweten heeft het eten te over. Zo hoort iedere pannekoek gebakken te worden. De service mocht iets meer attent zijn maar was zeker vriendelijk.

Gegeten op 24 juli 2015

Lemmens

Vrijdagavond gegeten. Lekkere dikke pannenkoek. Vriendelijke bediening. Gemis: poffertjes op de kaart. Mooie locatie met mooiste uitzicht van Nederland. Van buiten schattig pannenkoekenhuisje, van binnen niet leuk ingericht. Harde stoelen, tl bak aan de muur en tafel half in de keuken.

marlies12

Tijdens een weekendje weg hier een pannenkoek gegeten op een vrijdagavond. Het is een heel klein schattig pannenkoekenhuisje wat wel wat sfeervoller mag worden ingericht (geen grote lichtbak bv). Wij waren het grootste deel van de tijd de enige gasten. Bediening was vriendelijk, maar helaas werden we wel een beetje genegeerd voor ons gevoel. We moesten zelf vragen of we nog wat te drinken mochten bestellen (beetje raar als je de enige gasten bent). Pannekoek was voldoende. Niet bijzonder.

Gegeten op 31 januari 2014

Proever33593

• Uitstekend

In een heerlijke omgeving genieten van een ouderwets stukje vakmansschap. De ruime keuze aan beleg was voor een openbaring. De smaak was ronduit geweldig. Wij komen zeker terug.

Proever13033

• Matig

• Matig

Sinds we kinderen hebben zijn we ervaren pannenkoekeneters. Dit was de slechtste tot nu toe. De pannenkoeken waren niet gaar en veel te dik. De spek en de kaas waren er opgelegd en dus respectievelijk niet knapperig en niet goed gesmolten.
De echt heel ongare pannenkoek van een van de kids hoefden we niet te betalen, dus dat was nog positief. Maar ons zien ze hier niet snel terug......

Proever13562

• Uitstekend

ik mis jullie pannekoeken..............................

Schrijf zelf een recensie over De Pannekoek in Epen

Schrijf hieronder je recensie over De Pannekoek. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.