De Oude Brouwerij Anno 1872

• 7.9

• 7.6

Lexmondbezoekt
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hele aardige en goede bediening, netjes en verzorgd. Eten was heerlijk en goede portie. We hadden beidde alleen een hoofdgerecht. Hierna zaten we vol!

Gegeten op 3 november 2013

Proever63253
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een lang weekend Limburg nog even lunchen bij De Oude Brouwerij anno 1782 ipv 1872. De ontvangst was matig, de bediening humeurig en onervaren en de keuken duld geen commentaar! De kroketten lagen te lang in het vet, de Goudse kaas was een horeca plak en de huisgemaakte Pompoen "seizoensoep" was ronduit smerig. Volgens de kok kwam deze voortreffelijke smaak tot uiting door de toevoeging van Curry, Gember en pompoenaroma. Tip: Pompoensoep maak je van pompoen! Een tosti wilde hij niet maken, de soep ging retour maar moest natuurlijk wel betaald. Volgende keer rijden we door.

Gegeten op 22 oktober 2013

Proever_Harry

• Uitstekend

Na een verblijf in Mechelen, ook deze keer weer heerlijk gegeten. Carpaccio met truffelcreme, en eendebout met saus van anijs, heerlijk. In het vernieuwde interieur komen de gerechten nog beter tot hun recht. De vriendelijke en bekwame bediening maakt het geheel compleet. Een aanrader.

Proever29511

• Redelijk

Eten is wel klassiek, maar de sauzen verdenk ik ervan uit potjes te komen. Zeer goede bediening - maar we komen dan ook uit Amsterdam, dus dan ben je al snel tevreden. Interieur mag wel eens geupdate worden, net als de clientele.

Proever29741

• Goed

Weer ouderwets lekker gegeten in dit prachtige oude pand. Het interieur is niet helemaal mijn smaak, boerderijsfeer en te donderkerbruin, maar past wel bij dit familiebedrijf. Bediening is aardig en is steeds op tijd met het bijschenken van de wijn. Garnalencocktail was net iets te koud. Forel was heerlijk met knapperig geroosterde amandelen. En huisgemaakte frieten! Mijn partner heeft gesmuld van zijn carpaccio ossenhaas en lamsbout. Ze serveren ook typisch Limburgse gerechten zoals gebakken bloedworst met appel (heerlijk). Het is een aanrader voor groepen en pensionada's.

Proever46885

• Goed

Prima restaurant, heerlijk aspergegerecht gegeten, ziet er smaakvol uit, bediening is ook vlot en zeer vriendelijk.

Proever5195

• Uitstekend

Een dagje Zuid Limburg op een perfecte manier afsluiten kan bij de Oude Brouwerij. Het eten is er voortreffelijk. Het voorgerecht van meloen met garnalen en een heerlijke cocktailsaus met een salade smaakte lekker fris. De hoofdgerecht van lam in tijmsaus is ook een aanrader. Het vlees is ontzettend mals. Als nagerecht een ware verrassing. Heerlijk.
De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Een aanrader dus!
N.B. Ik heb begrepen dat het eten voor de hotelgasten die een half-pension boeken \'gewoner\' is dan het eten van de a la carte-kaart.

Proever4709

• Redelijk

Erg leuk ingericht restaurant met vriendelijke bediening. Prijzen zijn redelijk te noemen, evenals de kleine wijnkaart. Eenvoudig eten, puur gemaakt. Verwacht geen culinaire hoogstand, maar eten-zonder-poespas. Totaalcijfer een 7

Schrijf zelf een recensie over De Oude Brouwerij Anno 1872 in Mechelen

Schrijf hieronder je recensie over De Oude Brouwerij Anno 1872. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!