a TripAdvisor company

Lignano's

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 043 601 48 79

Regrub

Vanavond goede gegeten bij dit restaurant. Niet hoogdravend, niet top, maar wel gewoon goed.
Eerst een paar bruchetta's voor een te schappelijke prijs, daarna pizza met spinazie en pasta met verse groenten. Smaalvol klaargemaakt. Tenslotte een goede kop koffie. Bediening attent. Het totaal in een goede prijs-/kwaliteitsverhouding

Gegeten op 5 december 2014

Ha

wel hele erge krappe bankjes daar bij het raam. Pasta en pizza ok,niet bijzonder.Warm en eetbaar.
Zondagavond was erg leeg in het restaurant,maar dat had als voordeel dat het eten snel op tafel stond...Ook wel eens handig.

Gegeten op 16 november 2014

FSchroyens

Prachtige imitatie van een Italiaanse atmosfeer, oa. door de zacht bruin getinte muren. Daar stopt het echter. Pasta met 4 kazen zou toch goed moeten doorsmaken? Het was flets, was er te weinig zout? of geen goede kaas? Ook het scampi gerecht van mijn partner was niet op smaak gebracht. Te snelle of te oppervlakkige kookkunst ...

Gegeten op 1 augustus 2014

Sisterloveyou

Komen hier nu al twee jaar bijna elk weekend en ik vind het eten buitengewoon lekker en goed verzorgd . De pizza's , vis gerechten , pasta's heerlijk! Kan er niks op aan merken !!

jmj

Hebben met familie Lignano's bezocht om een hapje te gaan eten.Onze bestelling bestond uit Lasagne,zalm/spinazie met pasta . 2 familieleden zijn geen pasta eters en zij bestelden varkenshaasje met Italiaanse saus en frietjes.
Het eten was goed verzorgd en smaakte prima.Varkenshaasje was lekker mals en de saus maakte het af.Ook de lasagne en de zalm waren erg lekker.
Was gezellig druk , ook op het terras werd gegeten .Bediening was vriendelijk.Na een lekker toetje [ ijs, cappuccino,irish coffee] verlieten we als laatste het restaurant.
Was een lekker en gezellig avondje.

Gegeten op 6 april 2014

Fluwa

Twee weken geleden hier samen gegeten met mijn man.

Gekozen voor een spaghetti Bolognaise en een Pizza Hawaii. Redelijk standaard gerechten van de Italiaan en hier kan je weinig aan verpesten. Nou Lignano's heeft bewezen dat dit wel degelijk kan.

Het eten was echt heel slecht. De pizza had een deeg waar totaal geen smaak aan zat. Niet krokant, maar redelijk zacht en een beetje taai. De topping minimaal en ook hieraan weinig smaak. De spaghetti was aan elkaar geplakt en taai (?!). De Bolognaise saus had ook al weinig smaak en zag er ook niet lekker uit. Ik mag hopen dat de kok een slechte avond had en normaal de sterren van de hemel kookt. Hiervoor zou je geen geld mogen vragen.

De wijn die geschonken werd (witte droge huiswijn) had een veel te hoge zuurgraad en dus ook niet lekker. Ik heb deze dan ook laten staan.

Zo zonde, want de lokatie is prima en de inrichting is netjes en redelijk sfeervol.
De bediening is vriendelijk, maar straalt weinig professionaliteit uit.

Jammer, maar wij komen hier niet meer terug

Gegeten op 23 februari 2014

juffen

Samen met 3 collega's een hapje gaan eten .We bestelden groentelasagne,spaghetti,penne met paddestoelenroomsaus en een della casa.Lasagne was goed gevuld en heerlijk van smaak.De penne was lekker romig maar erg machtig.Portie mag kleiner.De della casa had een krokant deeg en was rijkelijk gevuld.Volgende keer bestellen we een maatje kleiner en ook de spaghetti was goed van smaak.De cappuccino met een klein ijsje en een lekkere bonbon maakte ons etentje compleet.
Personeel erg vriendelijk.We bleven lang natafelen maar dat was geen probleem....
Over 2 maanden brengen we weer een bezoekje aan Lignano's.

Gegeten op 15 november 2013

VEGGIES

Vegetarische pasta's gegeten. Alsof het uit een pakje kwam... Salade leek ook niet vers. Wijn was ook niet wat je ervan verwacht. Misschien zijn de pizza's wel oke? Sfeer is goed. Olijfolie was fantastisch!!

J_Streng

Met zes vrienden gegeten tijdens een weekendje weg. Toen wij aankwamen zat het restaurant vol en konden wij tijdelijk plaatsnemen in de kelder-bar. Toen er een tafel vrij was gekomen, kwam een van onze bedienden ons halen. Pizza's waren goed van smaak, niet overdreven met saus bedekt en goede bodem! Duurde iets aan de lange kant eer de voorgerechten er waren. Prijs-kwaliteit verhouding is verder ok. Restaurant sfeervol, maar wel gehorig.

Gegeten op 30 maart 2013

hansdeeter

wij hebben hier begin augustus 2012 gegeten, buiten op het terras.pizza ging wel (keiharde randen smaak wel goed, vlees en pasta niet op tempreatuur en het vlees was rondom taai niet te eten sorry. De klacht werd wel gelijk goedgemaakt door het personeel. maar dan zijn de andere aan tafel al klaar met eten. Wij gaan vaker naar Valkenburg maar komen hier niet meer sorry

h.van Velzen Alkmaar

Gegeten op 10 augustus 2012

Schrijf zelf een recensie over Lignano's in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Lignano's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.