a TripAdvisor company

Lignano's

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 043 601 48 79

anouck6

Weer eens wezen eten sinds een lange tijd een helaas viel het deze keer tegen. Te kleine porties deze keer in alles wat we bestelden. Ook weinig op de pizza terug te vinden vooral veel deeg. En daardoor te duur. Service is echter prima. Jammer. ...

Gegeten op 9 juli 2016

f.m.vanveen

Italiaans restaurant met Hollands personeel wij komen hier al jaren en het verbaasd ons over de kwaliteit gelijk aan de echte Italiaanse keuken. Overheerlijke tomaten en zalmsoep als voorgerecht daarna kabeljauw op Italiaanse wijze bereid en een ossobucco alles werkelijk perfect. Dessert naar onze keuze samengesteld met of zonder drank.Voor iedereen die Valkenburg bezoekt een aanrader buiten alle andere restaurants die standaard serveren.
Persoonlijke service krijg je hier.

Gegeten op 17 juni 2016

anna62

Voorheen vond ik dit een prima italiaans restaurant in Valkenburg, maar de kwaliteit was nu abominabel. As voorgerecht hadden wij o.a. bruchetta met parmaham en geitenkaas. De bruchetta was een plak uitgedroogd stokbrood. Daarop een plakje ham en heel vaag wat geitenkaas. Mijn pizza del casa leek wel kaasfondue. De inhoud bestond ongeveer voor 70% uit kaas. Dan nog wat rauwe paprika en een vleugje gehakt. Mijn tafelgenoot had Filetti di maiala. Ook dat viel erg. Dat was o.a. veel te vet.
De wijn is redelijk. Kraanwater wordt mooi geserveerd in karaf en glazen met ijs en citroen en komt op de rekening voor € 2,50.
Ik

Gegeten op 21 november 2015

limburgseliefhebber

lekker gegeten met de hele familie. heel behulpzaam en flexibel personeel. Genoten van hun huispizza en een lekker glas rosé.
prima prijs/kwaliteit verhouding
Zeker voor herhaling vatbaar!!!!

Gegeten op 30 augustus 2015

thgeersing

Afgelopen week gegeten bij lignano's. Pizza quarto formaggi en een calzone met spinazie, geitenkaas, champions en pijnboompitjes. Erg lekker. Je kon proeven dat het vers was klaar gemaakt. De bediening was erg goed. Erg vriendelijk en professioneel.
De uitstraling is erg netjes en het bankje bij het raam was een super plekje.
Dit restaurant beveel ik zeker aan en als het mogelijk is gaan we er nog een keertje eten.

Gegeten op 3 september 2015

Regrub

Vanavond goede gegeten bij dit restaurant. Niet hoogdravend, niet top, maar wel gewoon goed.
Eerst een paar bruchetta's voor een te schappelijke prijs, daarna pizza met spinazie en pasta met verse groenten. Smaalvol klaargemaakt. Tenslotte een goede kop koffie. Bediening attent. Het totaal in een goede prijs-/kwaliteitsverhouding

Gegeten op 5 december 2014

Ha

wel hele erge krappe bankjes daar bij het raam. Pasta en pizza ok,niet bijzonder.Warm en eetbaar.
Zondagavond was erg leeg in het restaurant,maar dat had als voordeel dat het eten snel op tafel stond...Ook wel eens handig.

Gegeten op 16 november 2014

FSchroyens

Prachtige imitatie van een Italiaanse atmosfeer, oa. door de zacht bruin getinte muren. Daar stopt het echter. Pasta met 4 kazen zou toch goed moeten doorsmaken? Het was flets, was er te weinig zout? of geen goede kaas? Ook het scampi gerecht van mijn partner was niet op smaak gebracht. Te snelle of te oppervlakkige kookkunst ...

Gegeten op 1 augustus 2014

Sisterloveyou

Komen hier nu al twee jaar bijna elk weekend en ik vind het eten buitengewoon lekker en goed verzorgd . De pizza's , vis gerechten , pasta's heerlijk! Kan er niks op aan merken !!

jmj

Hebben met familie Lignano's bezocht om een hapje te gaan eten.Onze bestelling bestond uit Lasagne,zalm/spinazie met pasta . 2 familieleden zijn geen pasta eters en zij bestelden varkenshaasje met Italiaanse saus en frietjes.
Het eten was goed verzorgd en smaakte prima.Varkenshaasje was lekker mals en de saus maakte het af.Ook de lasagne en de zalm waren erg lekker.
Was gezellig druk , ook op het terras werd gegeten .Bediening was vriendelijk.Na een lekker toetje [ ijs, cappuccino,irish coffee] verlieten we als laatste het restaurant.
Was een lekker en gezellig avondje.

Gegeten op 6 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Lignano's in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Lignano's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.