Lignano's

• 7.1

• 7.5

jmj
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hebben met familie Lignano's bezocht om een hapje te gaan eten.Onze bestelling bestond uit Lasagne,zalm/spinazie met pasta . 2 familieleden zijn geen pasta eters en zij bestelden varkenshaasje met Italiaanse saus en frietjes.
Het eten was goed verzorgd en smaakte prima.Varkenshaasje was lekker mals en de saus maakte het af.Ook de lasagne en de zalm waren erg lekker.
Was gezellig druk , ook op het terras werd gegeten .Bediening was vriendelijk.Na een lekker toetje [ ijs, cappuccino,irish coffee] verlieten we als laatste het restaurant.
Was een lekker en gezellig avondje.

Gegeten op 6 april 2014

Fluwa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Twee weken geleden hier samen gegeten met mijn man.

Gekozen voor een spaghetti Bolognaise en een Pizza Hawaii. Redelijk standaard gerechten van de Italiaan en hier kan je weinig aan verpesten. Nou Lignano's heeft bewezen dat dit wel degelijk kan.

Het eten was echt heel slecht. De pizza had een deeg waar totaal geen smaak aan zat. Niet krokant, maar redelijk zacht en een beetje taai. De topping minimaal en ook hieraan weinig smaak. De spaghetti was aan elkaar geplakt en taai (?!). De Bolognaise saus had ook al weinig smaak en zag er ook niet lekker uit. Ik mag hopen dat de kok een slechte avond had en normaal de sterren van de hemel kookt. Hiervoor zou je geen geld mogen vragen.

De wijn die geschonken werd (witte droge huiswijn) had een veel te hoge zuurgraad en dus ook niet lekker. Ik heb deze dan ook laten staan.

Zo zonde, want de lokatie is prima en de inrichting is netjes en redelijk sfeervol.
De bediening is vriendelijk, maar straalt weinig professionaliteit uit.

Jammer, maar wij komen hier niet meer terug

Gegeten op 23 februari 2014

juffen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Samen met 3 collega's een hapje gaan eten .We bestelden groentelasagne,spaghetti,penne met paddestoelenroomsaus en een della casa.Lasagne was goed gevuld en heerlijk van smaak.De penne was lekker romig maar erg machtig.Portie mag kleiner.De della casa had een krokant deeg en was rijkelijk gevuld.Volgende keer bestellen we een maatje kleiner en ook de spaghetti was goed van smaak.De cappuccino met een klein ijsje en een lekkere bonbon maakte ons etentje compleet.
Personeel erg vriendelijk.We bleven lang natafelen maar dat was geen probleem....
Over 2 maanden brengen we weer een bezoekje aan Lignano's.

Gegeten op 15 november 2013

VEGGIES
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vegetarische pasta's gegeten. Alsof het uit een pakje kwam... Salade leek ook niet vers. Wijn was ook niet wat je ervan verwacht. Misschien zijn de pizza's wel oke? Sfeer is goed. Olijfolie was fantastisch!!

J_Streng
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met zes vrienden gegeten tijdens een weekendje weg. Toen wij aankwamen zat het restaurant vol en konden wij tijdelijk plaatsnemen in de kelder-bar. Toen er een tafel vrij was gekomen, kwam een van onze bedienden ons halen. Pizza's waren goed van smaak, niet overdreven met saus bedekt en goede bodem! Duurde iets aan de lange kant eer de voorgerechten er waren. Prijs-kwaliteit verhouding is verder ok. Restaurant sfeervol, maar wel gehorig.

Gegeten op 30 maart 2013

hansdeeter
  • Recensies in de laatste twee jaar

wij hebben hier begin augustus 2012 gegeten, buiten op het terras.pizza ging wel (keiharde randen smaak wel goed, vlees en pasta niet op tempreatuur en het vlees was rondom taai niet te eten sorry. De klacht werd wel gelijk goedgemaakt door het personeel. maar dan zijn de andere aan tafel al klaar met eten. Wij gaan vaker naar Valkenburg maar komen hier niet meer sorry

h.van Velzen Alkmaar

Gegeten op 10 augustus 2012

MarkLemmens

• Matig

Met 2 volwassenen en 2 kinderen afgelopen weekend hier gegeten. De verse penne was niet vers (kan ook bijna niet met Penne) en de carbonara was verre van vers en smaakte weinig verrassend. De saus smaakte naar Maggi tagliatellesaus, uit een pakje dus. De pizza van de kinderen was droog en de bodem was hard.

De Ossobucco was niet echt fantasierijk en of grootmoeder die vroeger echt zo maakte?

Wij zouden hier weer gaan eten als er écht gebruik werd gemaakt van verse producten en vooral verse kruiden.

De drankjes waren prima, op goede temperatuur.

Toiletten netjes schoon.

Ambiance/sfeer knus en gezellig.

De4Kantjes

• Matig

Vol verwachting klopte ons hart. De uitstraling erg leuk, de sfeer goed, en de bediening vriendelijk. De menukaart zag er erg leuk uit, al waren het weel van de klassiekers. We bestelden de pasta carbonara en een pasta ossobuco. Wat kwam zag er goed uit, de smaak stelde echter flink teleur: die was er namelijk niet. Geen kruiden zoals je die verwacht bij de italiaanse keuken, ongezouten en de carbonara zonder de bijbehorende versgemalen zwarte peper. De ossobuco was mooi gaar maar ook hier te weinig smaak. De penne was niet vers ondanks wat de kaart vertelde. Maar dat is niet het grootste gemis. Dat is toch echt de smaak. Te veilig, te vlak, te smakeloos. Leuk voor toeristen, niet voor liefhebbers van de authentieke italiaanse keuken.

dirkje_maria

• Goed

Een heel sfeervol restaurant met vriendelijke bediening.
Voor liefhebbers van de Italiaanse keuken, viel het eten wel een beetje tegen. Het was lekker, het was goed, maar niet het echte Italiaans wat wij gewend zijn. De pizza's waren redelijk. Helaas met hollandse kaas en niet met de echte mozarella, zoals ze in Italie de pizza's serveren. De varkenshaas die ik op mijn bord kreeg, was lekker, maar heel 'kaal', Niet verrassend helaas...
Maar toch, mede dankzij de uitstekende service en de gezellige sfeer zou ik er graag eens terug komen.
Ik moet er nog wel bij zeggen dat wij er op een hele druke avond waren, tijdens de kerstparade...

Proever56530

• Uitstekend

Wij waren hier in november met de kerst markt het was heel druk ze zaten vol .
Er werd gevraagd of we wilden wachten beneden in de kelder daar is een bar echt goed geregeld het duurde ongeveer een half uur toen kwam de ober we hadden een heel mooiu plekje bij het raam het eten was er binnen 45 minuten echt heerlijke pizza`s en bij de koffie krijg je een heerlijk glaasje met zelf gemaakt ijs het dessert wat ik has was van chocolade echt heerlijk echt een aanrader hoor dit restaurant

Schrijf zelf een recensie over Lignano's in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Lignano's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!