a TripAdvisor company

1. Hotel-restaurant
  2. Regionaal
  1. Toon telefoonnummer 043 450 41 94

HendrikusMartinus

De locatie is prima waar waarom wordt er geen aandacht aan de gast gegeven. Het te lang voordat je bestelde krijgt, ben op een gegeven moment zelfs naar de tap gelopen. Kreeg als antwoord: het biertje staat daar op hoek v.d. Bar en het duurde nog een tijdje voordat deze kwam. De aspergesoep, met groene asperge? was bremzout, de omelet was daarentegen goed echter geserveerd met twee kleffe witte boterhammen, deze heb ik ook laten staan. De keuken en bediening moet en kan beter!leerpunt voor de gerant. Daarnaast pak de rommelspeelkamer en de toiletgroep aan, dit is gedateerd en niet fris. Daarnaast was het binnenklimaat niet goed, veel te warm/muf.

Gegeten op 14 mei 2016

Restaurant - 2 weken geleden

Beste hendrikus Martinus wij streven er altijd na om onze gasten zoveel mogelijk aandacht te geven , bij drukte kan het soms wat langer duren excuses hiervoor. De aspergesoep die u te zout vond met garnituur van mooie groen asperges was naar u smaak te zout , wij serveren deze altijd zo met veel succes en veel complimenten , maar over smaak kunnen niet twisten als u van weinig zout houd. Wat betreft de speelhoek vind ik altijd fijn als het een rommel is hebben de kinderen ook leuk gespeeld . Ik hoop u zeker terug zien om toch weer bij ons te kunnen genieten van onze heerlijke gerechten . mvgrt Roel Wevers

joep48

Ik kom hier regel matig eten, ik vind dit een gezellig,sfeervol restaurand. Ze hebben zeer goed eten, het is van kwaliteit, het is altijd warm, de smaak contraste zijn altijd goed uitgekozen. De heerlijke speciaal bieren ook helemaal niks over te klagen. Als je daar ben raad ik je aan om eens een lekker speciaal biertje te pakken.

Gegeten op 26 maart 2016

lorence

super leuk restaurant met een top bediening. heerlijk teras aan het water. en vooral heerlijk ijs!! compimente voor het bedrijf!

Gegeten op 2 april 2016

sigurd1

Ik was hier een keer eerder geweest. De plek is heerlijk midden in Gulpen. Er zjjn allerlei bijzondere bieren van het vat. Nu waren we met zijn vieren en bestelden bitterballen. We kregen er 7. Tweede ronde gevraagd om 8. Moeilijk moeilijk, maar 8 gekregen. 3de ronde wilden ze er weer maar 7 geven. Expliciet om 8 gevraagd, toch zeven gekregen. Na al die porties en biertjes zo'n behandeling. Ik schrijf niet gauw een recensie maar dit is te kansloos.

Gegeten op 27 februari 2016

Restaurant - 3 maanden geleden

Beste gast ik ben blij dat u genoten heeft van onze speciaalbieren en de heerlijke bitterballen , bij de derde ronde bitterballen heb ik daar met u een grapje overgemaakt ,maar dat is bij u schijnbaar niet zo overgekomen mijn excuses hiervoor , bij ons zijn diverse hapjes altijd 7 stuks. Ik nodig u uit om om nogmaals bij ons van een heerlijk biertje te komen genieten en u krijgt dan van mij een heerlijke portie bitterballen mvgrt Roel Wevers

Proever in spe - 3 maanden geleden

Beste Roel,

Dank je voor je reactie. Ik zal er zelf niet veel aan hebben, ik kom niet geregeld in Zuid-Limburg.

Ik hoop dat een volgende bezoeker er wat aan heeft.

Met vriendelijke groet,

Sigurd Felix

erwin88

Een aantal keren hier geweest voor iets kleins te eten of iets te drinken. Afgelopen week hier geweest voor avondeten, en we werden in eerste instantie bediend door een zeer vriendelijke jongeman.Op mijn vraag of ze speciaalbieren van het fust hadden, kon hij gedetailleerd aangeven hoe de smaak van hun eigen huisbier was. Het menu van de dag was echter niet bekend, de ober is gaan vragen en deelde ook dit weer gedetailleerd aan ons mee. Het eten zelf was lekker, echter lijken de prijzen wel iets hoger dan gemiddeld hier.

Gegeten op 14 januari 2016

Rolph

De Kroon is een gezellig restaurant, dat op een zeer goede plek in Gulpen is gelegen. Wij hadden een verrassingsmenu, dat erg goed en lekker was. De bediening was attent. Nadeeltje vond ik dat er een emmer met vies water vlak bij ons tafeltje stond.

Gegeten op 29 december 2015

dickertjedap

Afgelopen zomer een paar keer op het terras van De Kroon gegeten , wat toen wat tegenviel, maar deze keer was het eten heerlijk. Ik was verrast. Vooraf een carpaccio (zeer mooi vlees) met een heerlijke dressing. Daarna een T-bone steak, die ook daadwerkelijk bijna 500 gram woog en een ijsje na (mijn geliefde kaasplankje als dessert zou ik niet meer weg krijgen, na dit stuk vlees). Mijn partner had konijnenbout (2 mooie bouten) die ook heerlijk smaakte. De zaak is gedateerd, maar we zaten dicht bij het open haartje (wat toch sfeer gaf) en de bediening was prima.

Gegeten op 24 november 2015

sandirk

Een van onze favoriete plekken in Zuid Limburg. We zitten hier dan ook vaak. Mooie locatie, vriendelijk personeel, lekker eten en een mooie drankenkaart. We worden ook herkend als we er weer zijn. Ook al is dit maar 1 keer in het jaar. Wij blijven terugkomen

lelivema1

Voor een snelle maar toch smakelijke hap zaten we goed bij de Kroon. Een goed gegrilde kip brochette en een pannetje mosselen (mss niet de juiste plek) waren uitstekend van smaak. Hele vriendelijke bediening. Ligging is ook erg leuk, aan de geul.

Gegeten op 15 september 2015

MaxSan

De aankleding van het café/restaurant is erg sfeervol en warm en dat is wat ons dan ook naar binnen lokte. Onze intentie was nog even wat te zitten voordat wij ons naar een restaurant begaven. Het café was vrij leeg, in mijn herinnering twee tafeltjes buiten op het terras en drie tafeltjes binnen waaronder ook dat van ons. Het leek ons dan ook geen probleem om hier nog eventjes wat te drinken.

Uiteindelijk duurde het vijftien minuten voordat er zich een jongedame van de bediening zich bij ons tafeltje meldde. Normaal gesproken, op een vol terras, is dat wat mij betreft geen punt maar dit café was overbemand met maar liefst vier personen in de bediening. Dat het dan zo lang duurt voordat aan twee duidelijk wachtende mensen aan een tafeltje midden in het café wordt gevraagd of zij misschien iets willen bestellen ... tsja, dat is niet echt professioneel.

De bediening was erg jong en vooral met elkaar bezig, een jongeman van de bediening stond zelfs het merendeel van dit kwartier in de deuropening naar buiten, dan weer naar binnen te staren. Het leek te gaan regenen, dit was schijnbaar meer zijn aandacht waard dan de gasten. Het is ongetwijfeld leuk en gezellig werk, maar voor gasten is het erg vervelend om de bediening moppen te horen tappen in plaats van een bestelling op te komen nemen.

Uiteindelijk werden dan toch twee mokken met warme chocolademelk voor ons geplaatst, maar helaas ... de machine zal kuren hebben gehad of moeilijk te bedienen zijn, want dit was water boven en chocodrab onder.

Het is hopelijk slechts een momentopname, maar wij komen hier niet meer terug.

Gegeten op 15 augustus 2015

Schrijf zelf een recensie over De Kroon in Gulpen

Schrijf hieronder je recensie over De Kroon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.