Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Op 't Indsje

Op 't Indsje

1. Toon telefoonnummer 043 407 25 47

Restaurant-keuring

Het eten is van eerlijke goede kwaliteit met meer dan voldoende groenten ( is meer uitzondering dan regel tegenwoordig bij restaurants ).
Er wordt ook vaker extra seizoensgroente bij de maaltijd geserveerd.
Bedieningspersoneel is niet altijd deskundig of vriendelijk, ook is er een groot verloop in personeel.
Bij drukte bezetting is er wel sprake van geluidsoverlast en niet fijn om in gezelschap rustig te dineren.
Beste prijs/kwaliteit verhouding is te verkrijgen als je kiest voor het dagmenu dat elke dag uit een andere samenstelling bestaat.
Al met al een gezellig restaurant met lekker en goede kwaliteit eten, alleen is de sfeer bij drukte minder.

Gegeten op 17 mei 2014

gerfra

Het is er heel gezellig ,lekker eten; meer als voldoende ,fijne vriendelijke bediening!
we komen er al jaren !,heel vaak met de pot mee-eten.!
van de kaart is super!

Gegeten op 25 mei 2013

mardinik

Voor de eerste keer hier gegeten, samen met onze kleindochter. Leuke gezellige inrichting, Je kunt "met de pot mee-eten" Wij hebben van de kaart gegeten, was prima, met veel verse warme groente, salade, tuttifrutti (maakte mijn oma vroeger en deze smaakte exact zoals het hoort), heerlijk, zeer kindvriendelijk, kortom volgende keer weer!

Gegeten op 23 augustus 2012

philip4

• Goed

Leuk eetcafe gelegen aan de doorgaande weg vanuit Margraten. Het restaurant heeft een huiselijke sfeer en het eten goed en tegen een redelijke prijs. Je kunt ook met de pot meeeten, zoals een stamppot. Ziet er verzorgd uit en vriendelijke bediening. Kun je gerust langsgaan voor een luch of diner. Het enige minpunt is de parkeergelegenheid. Je moet langs de drukke weg parkeren.

rbastiaens

• Goed

Indien, vooral met de pot mee eten, de kwaliteit gehandhaafd blijft (beter de prijs iets verhogen), is succes verzekerd. Torn NOOIT aan de kwaliteit. Het eten is prima en men is niet krenterig. Ook a la carte is niet te versmaden. Doorgaans word je bediend door aardige medewerkers.Gemoedelijke sfeer. Mijn beoordeling ligt tussen goed en uitstekend

Chrisje

• Uitstekend

• Uitstekend

Leuk eetcafé, vlotte bediening, grote porties, heerlijk eten en een lekkere koffie na. Prima zaak.

Proever62637

• Goed

Als regelmatige klant vind ik het nog steeds een goede lokatie waar je voor een zeer redelijke prijs goed kunt eten. Soms is het jammer dat je klanten hoort mopperen over het enigzins onervaren personeel maar ondertussen profiteren ze van de grote porties en de lage prijzen.Zelf vind ik de bediening goed en vriendelijk en ga ik altijd voldaan naar huis.

Proever51380

• Goed

Het concept \"met de pot mee-eten\" is ideaal. Er is genoeg variatie. Wij hebben dit een paar keer gedaan en is steeds goed bevallen. De porties zijn ruim voldoende en het smaakte ieder keer goed. Je kan van internet het formulier downloaden wat er iedere dag van de desbetreffende maand te eten is. Ook kan je er à la carte eten. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Als je even snel en goedkoop(€ 6,-) wil eten is dit het ideale eetcafé.

Proever4881

• Goed

Ideale zaak als je geen zin of tijd hebt om te koken. Gewoon mee eten wat de pot schaft. Super concept en nog lekker ook.

Schrijf zelf een recensie over Op 't Indsje in Cadier en Keer

Schrijf hieronder je recensie over Op 't Indsje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.