a TripAdvisor company

La Casa

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 043 601 21 80

rené97

Ik geef niet snel zo'n hoge waardering, maar dit was het wel waard.
We zaten op het prima verwarmde terras en dan zit je in deze straat in Valkenburg toch altijd prima. Het leek wel hartje zomer, zo aangenaam was de temperatuur. Van alle terrassen in deze drukke straat was dat van La Casa het best bezocht en ik weet wel waarom. De bediening is helemaal op de gast gericht, niet opdringerig, maar wel attent. Compliment! En dan natuurlijk het eten. Daarvoor komen mensen graag terug hier en ook voor ons was het al de zoveelste keer. Ditmaal koos mijn partner voor een tapascombinatie vlees. Overheerlijk, maar wel een portie voor grote eters. Zelf koos ik voor de Combinazione La Casa, een vleesspies, aangevuld met ossenhaaspuntjes en lamskoteletjes, met een selectie van warme groenten en pasta. Begeleid met een heerlijke rode wijn en we konden weer zeer voldaan huiswaarts keren.

Gegeten op 26 mei 2015

Second

Het is wel duidelijk waarom je absoluut moet reserveren als je hier een hapje wilt eten. Het is een echte aanrader!
Enige tijd geleden hebben we hier heerlijk gegeten met een paar vrienden. De avond begon prima met een goede ontvangst door de gastheer. Wat een aardige kerel zeg! Gezellig, amicaal en precies de juiste snaar.
Mijn mixed grill smaakte uitstekend. Lekkere gestoomde groenten, goede friet en veel en goed bereid vlees. Heerlijk! De spareribs waren lekker mals en smaakten prima.
Wat decor betreft: het moet je smaak zijn. De tafeltjes stonden wat mij betreft wat te dicht bij elkaar en het was wat donker.
De bediening was goed: erg beleefd, alert en toch niet te aanwezig. Na het afrekenen bij de charmante eigenaresse nog een leuke avond gehad!
Hier komen we zeker nog eens terug.

Gegeten op 7 februari 2015

DimphyR

Lekker veel keuze. Zeer vriendelijke bediening. Ze kunnen wel wat beter luisteren naar de bestelling. De tapas als voorgerecht zijn een echte aanrader. Het eten was wel wat vettig. En een heerlijk terras om mensen te kijken.

reinette1

Geweldig restaurant met de limburgse gastvrijheid in top! Heerlijk eten en heel vriendelijk personeel.Met name de pizza's zijn verrukkelijk!

Zijn hier afgelopen zomer geweest toen we in Limburg op vakantie waren en gaan er a.s hemelvaart weer heen!

Gegeten op 11 september 2014

donny48

La casa is mijn favorieten restaurant!!
Hele leuke aankleding, heel druk en alle kleuren en printjes, maar o zo leuk en sfeervol.
Alle gerechten op de kaart zijn wel aan te bevelen.
Heerlijke voorgerechten en ook super lekkere hoofdgerechten en toetjes!

Personeel is heel vriendelijk en ook al heb je niet gereserveerd, komt er altijd wel snel een plekje voor je vrij!

*tip: de spareribs en de mixgrill zijn mijn favorieten.

Gegeten op 5 februari 2015

famAus

Was van plan om bij mijn favoriete Mexicaan te eten maar die was dicht. Toch altijd lastig om ergens alleen wat te gaan eten. La Casa zag er van buiten leuk uit en niet uitgestorven.
Leuke tafel voor mij (beetje achterin maar de rest was ook vol).

Onder andere de Ossenhaasspies besteld met pepersaus. Pepersaus best wel erg scherp (is iets anders dan heet). Pittig (heet) zoek ik toch meer in de hoek van Madame jeanette ;)

Wel heerlijk alternatief !

Gegeten op 7 januari 2015

marian78

Waar moet ik beginnen, we zijn al jaren vaste gast, het voelt elke keer als thuiskomen. We rijden soms op een zondagochtend van Wieringerwerf naar Valkenburg om bij La Casa de overheerlijke tapas, pizza of pasta eten. Om dan 's avonds weer voldaan thuis te komen. Maar meestal blijven we een nachtje slapen, lekker eten en dansen bij het Jachthoes in Valkenburg.
De eigenaars Marcel en Shrojera zijn zeer attent en vriendelijk met een top team. Ze dringen zich nooit op, weten waar ze over praten en geven goed advies en zijn zeer vriendelijk.
Het eten is mooi opgemaakt, de beleving is top, jammer genoeg krijg ik de porties nooit op. Het restaurant straalt warmte uit, prachtige beschilderingen, de moeite waard om te bewonderen.
De hotelkamers zijn schoon, en de bedden slapen goed. Vandaag zouden we weer naar huis, er was een kamer geannuleerd dus blijven we nog een nachtje. Genieten van het overheerlijke eten, gastvrije personeel en de mooie decoraties.

Gegeten op 3 december 2014

Jamila13

La Casa, wat hebben wij een geweldige avond gehad met 14pers! Bij aankomst een overheerlijke monte scropino aan de bar gedronken & erna een tapas menu gegeten aan tafel. Heel veel maar wat was het lekker.. Personeel was heel vriendelijk en kan goed omgaan met stres en drukte want wat was het druk bij la Casa! Wij komen zeker terug &zullen iedereen vertellen over onze leuke uitstapje met vrienden bij jullie in het restaurant! Mvg

Gegeten op 28 november 2014

Limburgkenner

Ober deed erg interessant. Hij dacht dat de hele zaak vrienden met hem was.. Vele handjes en schouderklopjes door de ober aan zijn gasten. Beetje een uitslover!
Het was erg druk (zoals altijd). Vele gasten moesten ze "nee" verkopen. Sommige gasten bleven wachten tot hun (gereserveerde) tafel vrij kwam. We hadden het gevoel dat ze het eten van ons bord afkeken.
Moesten lang wachten op de gefrituurde tapas.
Deur vloog om de 10 seconden, door het vele personeel, open en dicht. Veel tocht en kou (voorste tafels) tot gevolg.
Het restaurant is een melkoe met als enig doel zoveel winst maken voor la casa!
Ps. Geef de bediening een gastvrijheidstraining. Ze denken dat ze in Beluca werken maar dat is dus echt niet zo! Geef ze om te beginnen ipv van een long sleeve een nette blouse en laat ze niet zo 'popie jopie' doen! Het draait om de gasten en niet om hun!
Nooit meer la Casa liggend in ern uitgemolken Valkenburg!

Gegeten op 21 november 2014

misspegg

Gisteren wezen eten met 20 personen voor afscheid van onze collega. Zeer slechte ervaring. Eten was zeker geen hoogstandje.. veel vettigheid (droop van de pizza af) zgn tapas was geen tapas maar wat gefrituurde hapjes. Bediening onvriendelijk, staan meer te kletsen en niks te doen dan te werken. Wachten op zowel eten als drank erg lang. Geen rekening houdend met dieet, waardoor collega allergische reactie kreeg.. als klap op de vuurpijl koste het arrangement maar liefst 40 euro pp..en werden wij als groep ervan beschuldigd dat iemand niet betaald zou hebben terwijl wij allen onze pin of contant bon konden overleggen. uiteindelijk nog alle kunnen bijbetalen om verdere hoogoplopende discussies te voorkomen. . Kortom deze zaak is zwaar over het paard getild. Ik zou niemand adviseren hiernaartoe te gaan! Erg slecht!!

Gegeten op 14 november 2014

Schrijf zelf een recensie over La Casa in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over La Casa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.