a TripAdvisor company

Steakhouse Valkenhof

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 043 601 24 77

jolanda334

We waren op zoek naar n gezellig restaurant waar wat mensen aan t eten waren! We mochten met Zn tweetjes zitten waar plaats was, toevallig buiten op t terras. Bediening was hartelijk en vriendelijk. We hadden n mixgrill en lamskoteletjes besteld en beide gerechten waren superlekker klaargemaakt. En zelfs de kipfilet was zeer mals, waar ik hem bij andere restaurants vaak liet liggen. Top hoor, komen zeker nog terug!

Gegeten op 1 juli 2016

sandertjes24

Eten was wel lekker.
Bediening veel met elkaar aan het praten. Lopen 10 duizend man personeel langs je tafel en zien je legen borden maar, je moest toch echt na 20 min zelf vragen of ze je tafel wilde leegruimen.
Ook na 20 minuten Zelf moeten vragen waar het hoofdgerecht bleef.
Beetje raar als er zoveel man personeel loopt en dan nog niet goed georganiseerd is.

Gegeten op 26 juni 2016

Gien050

Met een groep hier gegeten. Heerlijke gerechten en snelle bediening. We hadden het koud en we vroegen of de heaters aan mochten. Was geen probleem. Goede service. Er was een jonge ober....zo vriendelijk. Gaan zeer zeker als we in Valkenburg zijn hier weer eten.

Gegeten op 2 juni 2016

Hermes5

Niets vermoedend op verwarmd terras aan een tafeltje gaan zitten voor 4 personen hetgeen ons niet in dank werd afgenomen. Na een overbodige vraag of we met zijn 2-en waren werd de tafel met veel vertoon 5 cm uiteen geschoven "voor eventuele andere gasten". Ossenhaassteak besteld. Prima bereid, wat weinig vlees op groot bord met kleine hoeveelheid sla. Diepvries frites erbij. Bediening bleef verder onzichtbaar. Gevraagd om sterke koffie; niet helemaal gelukt, was niet echt warm.
Prima locatie, service kan beter!

Gegeten op 14 mei 2016

Lekker84

Het eten is prima. De porties zijn ruim en goed op smaak.
Het personeel is zeer vriendelijk en attent. De locatie is top en de inrichting voelde aan als mijn eigen woonkamer. Tot snel!

Gegeten op 4 maart 2016

ekmbeukers

Hier gegeten tijdens ons verblijf in Hotel Kasteel Schaloen. Doet aan als een eetcafe en noemt zich Steakhouse. Geen haute cuisine te verwachten. Begonnen met een voortreffelijke uiensoep, echt zoals ie moet zijn. Daarna voor ondergetekende een stoofpotje en voor mijn vrouw vis van de dag; heel plezierig. Voorts een voortreffelijke Sauvignon Blanc als huiswijn. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Om te onthouden, als we nog eens naar Schaloen zouden gaan en ergens weer dineren, maar dat dan hooguit buiten het seizoen om de storm van een bepaald type landgenoten hier te ontlopen.

Gegeten op 26 januari 2016

Rjw142

Heerlijk gegeten met z'n tweeën.
Het voorgerecht was er heel snel. Voorgerecht was best wel veel, maar heel lekker. (Garnalen in geheime saus en champignons in knoflook)
Hoofdgerecht was er ook snel en lekker vlees. Door het flinke voorgerecht kregen we het met moeite op...
De bediening was prima. Hoewel we vroeg op de avond binnen waren, liep het snel vol en was de sfeer gezellig. De inrichting was erg sfeervol.

shaggie1

Gegeten op 19 december 2015

Annief

4 weken geleden met ons eetgroepje in de Valkenhof gegeten. Vis tapas gehad. ZO lekker,heerlijk.
Gisteravond 16 dec.zijn mijn vriendin en ik teruggekomen met onze mannen.
Wat een sfeer! ZO gezellig. Valkenhof zat dan ook helemaal vol,binnen en buiten.
Spareribs gegeten. Wat waren die lekker zeg,om je vingers bij af te likken.????
Het personeel is zo vriendelijk,ondanks dat ze het superdruk hadden,toch even tijd voor een grapje. Hier komen wij vanaf nu vaker.Tot gauw.

Gegeten op 16 december 2015

huub39

Met 10 leden van paardenvereniging Behat gegeten bij Valkenhof iedereen zeer tevreden over de kwaliteit en de leuke vlotte bediening terwijl de zaak vol was.
Het was een gezellige avond en een aanrader.

Gegeten op 13 december 2015

Schrijf zelf een recensie over Steakhouse Valkenhof in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Steakhouse Valkenhof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.