Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Steakhouse Valkenhof

1. Internationaal

Steakhouse Valkenhof

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 043 601 24 77

edwin1977

We hebben geslapen in Villa Valkenburg. En zochten een plek om te ontbijten.

Voor 9.50 hebben wij hier onbeperkt onze buikjes kunnen vullen met verse broodjes, toast, yoghurt, koffie thee en diverse andere beleg.

Kom hier zeker nog eens terug.

Minpuntje: Het personeel mag best iets vriendelijker zijn tegen elkaar.

Gegeten op 4 oktober 2014

Mireille1970

Als vegetariër is het aan te bevelen om de vegetarische tapas schotel te bestellen. Erg compleet en erg lekker. Wel wat prijzig. De anderen bestelden vlees. De dagschotel was voor €12,50 niet duur. De mini T- Bone was met €21,95 aan de dure kant. Weinig groenten en goedkope friet. Zelfs de mayonaise moest apart afrekend worden. Zo jammer, dan verlaag je je als restaurant naar het niveau van een fastfoodrestaurant. Het personeel had moeite met de drukte en kwam een aantal keer met volle borden aan onze tafel terwijl we al aan de koffie zaten. Hoe drukker het werd des te snauweriger werden de dames van de bediening. Verder een mooie zaak met oog voor detail.

Gegeten op 26 september 2014

margrietvmunster

Wij hadden eerst een tapas voorafje met o.a. chilli con carne, aardappelsalade, stokbrood enz. Dit smaakte erg goed en zag er leuk uit! Als hoofdgerecht had mijn vriend stukjes varkenshaas en gamba´s. De varkenshaas was heerlijk mals en goed gekruid. De gamba´s waren echter gortdroog en vielen erg tegen. Ik had een tournedos met kruidenboter. Deze was erg lekker! De gepofte aardappel die ik erbij had besteld rook en smaakte echter verouderd. De bediening was echter erg vriendelijk en we vonden het beide en mooi en gezellig restaurant.

Gegeten op 14 augustus 2014

Jclb72

Vandaag gegeten bij De Valkenhof. We zaten op het terras. Het eten was lekker. we hadden een gecombineerde tapasschotel voor twee personen en soep vooraf. Ook hadden we een halve liter rosé besteld.
In plaats van rosé kregen we rode wijn. "Nou ja, het is druk, we nemen dan wel rode wijn". De soep wilde maar niet komen. Bij navraag bij de bediening bleek dat er een vergissing was gemaakt. De jongeman zorgde vervolgens dat de soep alsnog vlot na deze melding werd opgediend. Het hoofdgerecht kwam, liep voorbij en wilde weer terug naar binnen lopen als ik niet zelf had gevraagd of dit wellicht ons hoofdgerecht was. Voor ons zat een groep van 9 personen die constant aan het roken was. Bij het afrekenen heb ik bij de bediening aangegeven dat de smaak van het eten goed was, maar dat de zaken eromheen niet waren zoals we ze van eerdere bezoeken gewend zijn. ook heb ik gezegd; "jullie hebben een groot terras misschien is het een tip om een deel rookvrij te maken. Ik heb nm astma en veel last gehad van het roken aan de tafel voor ons" daarop geeft de jongeman aan zelf ook astma te hebben (en te roken) en dat de rokers al niet naar binnen mogen. Hij gaf aan "we kunnen ze toch moeilijk ook nog het terras afnemen". Daarnaast geeft hij aan dat ik zelf de mensen ook had kunnen aanspreken. Het gesprek vindt op een normale toon en met beperkt volume plaats. Zijn collega die aan de tafel voor ons een drank bestelling opneemt mengt zich nu in het gesprek. Ze zegt honend "ik heb ook last van astma" en hoest een paar keer aanstellerig. Blijkbaar wordt ik als die ook buiten het seizoen regelmatig een bezoek brengt aan De Valkenhof hier nu niet meer serieus genomen.

Gegeten op 10 augustus 2014

jolly1

Jeetje,wat was dat lekker zeg!! Ook al was het zeer druk, maakte dit niets uit voor de service en de kwaliteit. Vooraf hadden we ham met meloen en een salade met mozzarella. Beide gerechten waren zeer vers en van goede kwaliteit en werden vergezeld door vers afgebakken brood. Heerlijk!
Het was lastig om een hoofdgerecht te kiezen van deze kaart omdat alles zeer verleidelijk klonk. Uiteindelijk gekozen voor filet mignon, welke zo mals was dat je het met een vork kon snijden en de tapasschotel vlees. Deze bestond uit kleine bakjes met daarin kipfiletblokjes, Chili, tzatziki, olijven, rijst, pasta maar vooral uit overheerlijk malse kippenpoot, een sparerib welke weergaloos lekker was, een heerlijke hamburger en een varkenshaasje.
Als je dan als toetje ook nog huisgemaakte tiramisu mag eten kan je avond niet meer kapot. Zeker niet als het personeel servicegericht is en rondloopt met een glimlach.
Kortom....top!!

Gegeten op 12 augustus 2014

Latour

Wij hebben vaak gegeten bij Valkenhof. De spiezen zijn erg lekker. Het vlees is altijd lekker mals. De tapas zijn lekker. Geen verse groenten, klein bakje frietjes en klein bakje sla. Zowel de rode huiswijn als de Rose smaakt lekker bij het eten, maar de prijs per karaf drijft de uiteindelijke rekening flink op. Het is gezellig druk. De bediening is altijd vriendelijk. De laatste keer dat wij er gegeten hebben was de pepersaus erg waterig en voor de vis was overmatig knoflook gebruikt. De hoge prijs icm de dalende kwaliteit en porties die elk jaar kleiner worden, is voor ons de reden dat we niet meer naar Valkenhof gaan. Maar zeker niet slecht.

Gegeten op 4 april 2014

jtheelen

Hier een luch genomen. Kroket op brood en mijn vrouw een gepofte aardappel. Kroketten waren geen Van Dobbe of Kwekkeboom maar wel lekker. Brood was goed en vers. De sla zag er ook goed uit. Mijn vrouw bestelde een gepofte aardappel wegens speciaal eetprogramma. Hier werd dus geen enkel blaadje sla, tomaat of kommer bij geserveerd. Dit viel erg tegen daar we dit wel hadden aangegeven.
Verder zit het op een mooie plek en ziet het er binnen mooi uit. De toiletten zijn wat verouderd.

Gegeten op 26 juli 2014

mark1234567891011121314

Vandaag met zijn zessen gegeten bij Steakhouse Valkhof. Voorgerecht meloen met ham echt een ruime portie op een mooi opgemaakt bord. Stokbrood kruidenboter gewoon zoals het hoort .. vers wit stokbroodje met lekkere smeerbare kruidenboter. Hoofdgerechten : 2 x Tournedos, 2 Kip uit het pannetje, 1 x Varkenshaas spies met satesaus en 1 x kindermenu met Spareribs. Alles dik in orde met één kleine aantekening op het kindermenu .. spareribs waren erg pittig en niet echt geschikt voor kinderen. Advies bij kindermenu zoete spareribs serveren. Leuke bediening op een steeds voller en drukker wordend terras. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gegeten op 25 juli 2014

mayker

Wij waren na een zware fietstocht met z'n vieren daar gaan eten. De vorige keer hadden wij tapas en nu hadden wij een soort van mix-grill. Wij hadden lol en de bediening voelde dat feilloos aan en maakte ook grapjes terug en ze hadden een zeer vlotte babbel. Wij hadden ook snel drinken en eten. Alles smaakte voortreffelijk en het wordt ook leuk opgediend. De soep was overheerlijk en vers en het hoofdgerecht was meer dan voldoende en het vlees was lekker mals. Ze doen totaal niet moeilijk over ruilen van sausjes die er bij zitten. Wij komen zeker weer terug, het is een super locatie in Valkenburg

Gegeten op 3 juli 2014

savatara

Afgelopen week een drietal malen geluncht op het terras van de Valkenhof,mooi weer dus gezellig en uiterst vriendelijke bediening. De broodjes met zalm, pizzabroodjes en de XXl Hamburger prima!
De grote garnalen met overigens een heerlijke saus waren taai ( Noorse garnalen ?) drie Scampi's zou mijn advies zijn.
Tot slot groot compliment voor de inrichting en het zeer schone sanitair.
Prima!

Gegeten op 12 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Steakhouse Valkenhof in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Steakhouse Valkenhof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.