Steakhouse Valkenhof

• 6.7

• 7.7

hprodenburg
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dinsdagavond even uit eten bij valkenhof, het ontvangst was goed alles liep vlot. We hadden een goed gevulde goulashsoep en we hadden een entrecote als hoofgerecht. Het eten was perfect tot na het hoofdgerecht ging alles goed. Eerst werden de borden geruimd en na 5 minuten het schaaltje waar de aardappelen in zaten. Nadat alles was opgeruimd is er alleen aandacht voor de nieuwkomers. Als ik om mee heen kijk loopt het bedienend personeel als een kip zonder kop rond. En inderdaad ieder personeelslid heeft geen eigen taak of werkgedeelte dus je word door ieder die daar werkt geholpen. Een slechte zaak als je overzicht wilt houden en rust in het restaurant wilt bewaren. We zijn na zo'n 20 minuten maar weg gegaan zonder dessert. Korten geen oog voor de gasten.

Gegeten op 17 december 2013

Arie67
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdagavond hier gegeten, midden in de topdrukte van de kerstmarkten. Wij konden nog juist een tafeltje buiten bemachtigen, hoewel men ons eerst naar binnen bewoog. We kregen direkt te horen dat we tot 19.00uur de tijd hadden en dit was voor ons ruim voldoende. De bediening was vlot, maar kwam zoals in andere recenties ook te lezen valt, regelmatig met bestellingen die niet voor ons waren. Drinken terwijl we al drinken hadden, broodjes terwijl wij al aan het hoofdmenu zaten. Meestal was het voor het tafeltje naast ons. Wel een reden om na afloop de bon goed te controleren. Ondanks dat het restaurant op een gegeven moment vol zat, was het eten er vlot en kwam men ook regelmatig vragen of alles naar wens was, waarvoor hulde. Eten was meer dan voldoende en ook lekker. Zou hier zeker nog eens aangaan. Prijzen zijn ook schappelijk, zeker gezien de centrale ligging.

Gegeten op 30 november 2013

ans11
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit restaurant is drukbezocht, waarschijnlijk daarom een nogal onverschillige houding.
Wij hebben hier donderdag gegeten, na woensdag op het fijne terras hebben gezeten en vriendelijk waren bedient. Vooral de steaks op de kaart vielen ons op.
'Savonds werd het steeds drukker, tafeltjes erg dicht op elkaar. Beetje lang op de kaart wachten, drankje redelijk snel, maar eten was weer wachten. Naast ons ging er het een en ander fout, verkeerde bestelling, drinken vergeten. Dus het klopt wat er hier in de recensies wordt beweerd, slordige bediening door verschillende mensen. jammer! Het is wel een gezellig restaurant met vooral prima steaks, eten verder geen hoogstandjes, voor mij was het te weinig groenten en ook geen sla erbij, die moet je extra bestellen. maar zeker niet slecht. In het weekend schijnt het erg druk te zijn, dus dan of heel vroeg of laat gaan eten.
Kortom, wel een leuk, druk en gezellig restaurant maar Ze denken hier waarschijnlijk: de toeristen komen toch wel! Graag iets meer aandacht voor je gasten!

Gegeten op 28 november 2013

erik42a
  • Recensies in de laatste twee jaar

Toegegeven, eten in Valkenburg op een drukke (kerst)zaterdagavond is vragen om problemen...maar wat de Valkenhof ervan bakt, is beneden niveau. Een buitengewoon irritant persoon vangt de gasten op het terras op en wijst ze een eventueel vrij tafeltje aan. Vanaf daar zie je vervolgens hoe deze heer met een totaal gebrek aan respect gasten behandelt. Een bestelling kon vervolgens snel worden doorgegeven en het drankje werd ook snel afgeleverd, daarna begint echter het lange wachten. Zowel op het voorgerecht als op uberhaupt nog iemand die komt vragen of je een drankje wilt. Na het voorgerecht is het helemaal lang wachten op het hoofdgerecht. Tussendoor worden wel continue verkeerde gerechten door steeds weer een andere bediende op tafel gezet. Na het hoofdgerecht komt iemand plotseling een niet bestelde chocolademerk brengen, die prompt over tafel wordt gegooid en op mijn kleding beland. Sorry zeggen is wat teveel gevraagd, wel wordt de jas schoon gemaakt, maar een goedmakertje of een kleine korting op de prijs zit er niet in. Mijn buurman klaagt ondertussen dat hij voor de derde keer iets verkeerds op tafel krijgt. "Iedereen maakt wel eens een fout he....", zegt het heerschap op het terras. Dat iemand wat kritiek durft te hebben...
Zitten op een verwarmd terras in december heeft iets leuks, het eten was niet verkeerd (ook niet bijzonder), maar het neerbuigende gedrag van sommige personeelsleden is stuitend. snel iets aan doen, lijkt mij.

Gegeten op 30 november 2013

Shantine
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk diner gehad bij dit leuke grote restaurant! Vriendelijke bediening, snel onze drankjes en echt heerlijk eten en een hele uitgebreide keuze! Leuke sfeer ondanks dat het erg druk was. Mooie inrichting met originele en leuke dingen! Jammer dat mensen vaak alleen een recensie schrijven als ze een slechte ervaring hebben. Bij ons was het super en dat mag gezegd worden! Toptent hier in Valkenburg. Was er ook erg druk en dat op een maandag. Komen graag terug!

Denise1989
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ongeinterreseerd personeel wat ontzettend knullig en rommelig bediend. Telkens een andere serveerster / serveerde aan je tafel (heb 5 verschillende gehad), bord word zodra je je vork neerlegt weggetrokken, drinken bijvullen laat ruim 20 min op zicht wachten, voorgerecht laat ruim een uur op zicht wachten en dan presteren ze het om het voor én hoofdgerecht tegelijk uit te serveren.

Dat is nooit!! wenselijk!

Verder stond er op de bon een bak friet (navulling) á 2,50 die niet besteld was.

Eten is op zich oke. Geen cullinaire hoogstandjes maar ook zeker niet slecht. Rode kool bij konijn kwam mijn inziens helaas uit een potje ipv vers te geserveerd.

Prijs / kwaliteit verhouding is veel te hoog voor de gerechten.

emma10
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben met zijn tienen gegeten bij Meat @ Valkenhof. We bestelden 6 keer de dagschotel, een schnitzel en frikadellen met friet voor de kleintjes.

De dagschotels waren niet om over naar huis te schrijven. Het vlees was koud en erg zout. De friet was klef en ook erg koud. We hebben ze een keer teruggestuurd naar de keuken. Toen we de schotels terugkregen, was het nog steeds niet heel warm. De friet was wel warm.

De schnitzel was erg dun en er zat amper saus op. Op de kaart staat schnitzel uit de pan, dit bleek de frituurpan te zijn. Bij zo'n dunne schnitzel kan dat gewoon niet. De schnitzel was erg taai.

De friet met frikadellen was wel goed, die frikadellen waren heet en de friet was ook warm.

De bediening was erg onbeleefd. Toen we het teruggestuurde eten terugkregen, werd het op tafel gekwakt en de serveerster snauwde of het nu wel warm genoeg was.

Uiteindelijk hebben we geklaagd dat het eten niet lekker was en dat de bediening niet beleefd was. We hebben 50 euro teruggekregen op de rekening (die

j85
  • Recensies in de laatste twee jaar

Valkenhof is in mijn ogen het beste restaurant van heel Valkenburg! Kom hier vaker. Overheerlijke T-bone steak die ik meestal pak als ik hier ben..Ook de lamskoteletten zijn delicieus!! Vriendelijke bediening en super eigenaar! Is wel druk daar, maar ja ik gun hun dat van harte..

Gegeten op 28 juli 2013

Adjeot
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zo rond twee uur aldaar van de lunch genoten. Zaten lekker buiten. Jong personeel waarbij wij onderling enige irritatie bemerkten. Maar naar de gasten toe, vriendelijk en behulpzaam. Lekker met z'n vieren broodje gezond, tonijn en zalm besteld. Ruime porties, goed opgemaakt en heerlijk qua smaak. Kortom: heerlijke lunch genoten,

Gegeten op 17 augustus 2013

Ilse1975
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een tegenvaller. Vanwege het meevallende weer aangeschoven op het grote, drukke terras. De bediening was beleefd maar niet erg attent. Lege glazen moeten toch tot actie bewegen maar dat had het in groten getale aanwezige personeel niet in de gaten. Er leek geen systeem in te zitten. Telkens een andere serveerster; voor het opnemen van de bestelling, voor het brengen van het voorgerecht, voor de drank, voor het hoofdgerecht, etc. Eén en ander lijkt voornamelijk op snelheid te zijn gericht; eten, betalen en plaats maken voor de volgende gasten. Ondanks dat het eten redelijk was, is de algehele beleving één van irritatie. Jammer want de ingrediënten voor een fijne avond zijn aanwezig. Alleen nog even afstemmen.

Gegeten op 21 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Steakhouse Valkenhof in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Steakhouse Valkenhof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!