Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Steakhouse Valkenhof

1. Internationaal

Steakhouse Valkenhof

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 043 601 24 77

mmartin

Gezellig maar druk restaurant vlotte bediening en er wordt een perfecte biefstuk geserveerd maar ook de spareribs zijn hier een aanrader, vallen zo van het bot en zijn heerlijk van smaak.
Ook de bijgerechten zoals de frites, niets op aan te merken komen hier zeker terug bij gelegenheid.

Gegeten op 6 december 2014

brenda7

Van de zomer twee maal heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant, zeker de bediening was toen top, vrolijke gezellige gastheren en gastvrouwen die wisten waar ze mee bezig waren. Wat een teleurstelling afgelopen maandag, we hadden er zin in, maar niets klopte, harde onrijpe meloen, te dik gesneden ham, gare garnalen, de ribeyes waren niet medium rare maar medium well. We hadden geen zin om te zeuren, want dan zit je toch minder gezellig aan tafel. Toen ook nog de bediening zeer onvriendelijk en kortaf bleek waren we er klaar mee. Als je met je handen vol even in het voorbij lopen, vraagt of alles naar wens is, en dan snel doorloopt, begrijp je er niets van. Toen wel iets gezegd over het vlees, maar een steak van de rekening halen, helpt niets aan de verkeerde houding van de staf. En dan achter de bar met je collega's een beetje lacherig doen, triest. Zo welkom als we deze zomer waren, dat heeft deze crew volledig teniet gedaan. De koffie en nog een lekker drankje hebben we maar elders genoten. Volgende keer zoeken we een andere stek in Valkenburg.

Gegeten op 24 november 2014

darin

Tot zover de beste spare ribs die ik heb gegeten. Zacht, mals en perfecte marinade. Mijn vrouw had mixed grill welke ook prima smaakt. Bediening echter Was druk, stressed en snauwerig naar elkaar. De klant merkt dit gelijk op, jammer. Sfeer van het pand maakt het gedeeltelijk goed

Gegeten op 23 november 2014

essen65

Zijn hier met een familiefeest wezen eten, totaal 12 man.
De meeste hebben met z'n tweeën de tapes schotel genomen, deze was in een woord fantastisch.
De kinderen namen de spareribs, en deze waren zo mals dat het vlees van de botten viel.
De bediening was goed en heel attent, zorgde uit zich zelf oa. voor een kinderstoel voor onze kleinste.
Entourage is mooi en gezellig.
Komen hier zeker terug als we weer in de buurt zijn.

Gegeten op 4 oktober 2014

richard139

We hebben zaterdag wederom lekker gegeten. Jammer dat onze favoriete ober er niet was maar ach het kan niet altijd feest zijn. Het personeel heeft humor en is goed op elkaar ingespeeld, ook tijdens grote drukte kunnen ze 100 % service geven. Mijn pannetje kip was wederom fantastisch. lukte mij dat maar thuis... Kortom echte aanrader.

Gegeten op 25 oktober 2014

edwin1977

We hebben geslapen in Villa Valkenburg. En zochten een plek om te ontbijten.

Voor 9.50 hebben wij hier onbeperkt onze buikjes kunnen vullen met verse broodjes, toast, yoghurt, koffie thee en diverse andere beleg.

Kom hier zeker nog eens terug.

Minpuntje: Het personeel mag best iets vriendelijker zijn tegen elkaar.

Gegeten op 4 oktober 2014

Mireille1970

Als vegetariër is het aan te bevelen om de vegetarische tapas schotel te bestellen. Erg compleet en erg lekker. Wel wat prijzig. De anderen bestelden vlees. De dagschotel was voor €12,50 niet duur. De mini T- Bone was met €21,95 aan de dure kant. Weinig groenten en goedkope friet. Zelfs de mayonaise moest apart afrekend worden. Zo jammer, dan verlaag je je als restaurant naar het niveau van een fastfoodrestaurant. Het personeel had moeite met de drukte en kwam een aantal keer met volle borden aan onze tafel terwijl we al aan de koffie zaten. Hoe drukker het werd des te snauweriger werden de dames van de bediening. Verder een mooie zaak met oog voor detail.

Gegeten op 26 september 2014

margrietvmunster

Wij hadden eerst een tapas voorafje met o.a. chilli con carne, aardappelsalade, stokbrood enz. Dit smaakte erg goed en zag er leuk uit! Als hoofdgerecht had mijn vriend stukjes varkenshaas en gamba´s. De varkenshaas was heerlijk mals en goed gekruid. De gamba´s waren echter gortdroog en vielen erg tegen. Ik had een tournedos met kruidenboter. Deze was erg lekker! De gepofte aardappel die ik erbij had besteld rook en smaakte echter verouderd. De bediening was echter erg vriendelijk en we vonden het beide en mooi en gezellig restaurant.

Gegeten op 14 augustus 2014

Jclb72

Vandaag gegeten bij De Valkenhof. We zaten op het terras. Het eten was lekker. we hadden een gecombineerde tapasschotel voor twee personen en soep vooraf. Ook hadden we een halve liter rosé besteld.
In plaats van rosé kregen we rode wijn. "Nou ja, het is druk, we nemen dan wel rode wijn". De soep wilde maar niet komen. Bij navraag bij de bediening bleek dat er een vergissing was gemaakt. De jongeman zorgde vervolgens dat de soep alsnog vlot na deze melding werd opgediend. Het hoofdgerecht kwam, liep voorbij en wilde weer terug naar binnen lopen als ik niet zelf had gevraagd of dit wellicht ons hoofdgerecht was. Voor ons zat een groep van 9 personen die constant aan het roken was. Bij het afrekenen heb ik bij de bediening aangegeven dat de smaak van het eten goed was, maar dat de zaken eromheen niet waren zoals we ze van eerdere bezoeken gewend zijn. ook heb ik gezegd; "jullie hebben een groot terras misschien is het een tip om een deel rookvrij te maken. Ik heb nm astma en veel last gehad van het roken aan de tafel voor ons" daarop geeft de jongeman aan zelf ook astma te hebben (en te roken) en dat de rokers al niet naar binnen mogen. Hij gaf aan "we kunnen ze toch moeilijk ook nog het terras afnemen". Daarnaast geeft hij aan dat ik zelf de mensen ook had kunnen aanspreken. Het gesprek vindt op een normale toon en met beperkt volume plaats. Zijn collega die aan de tafel voor ons een drank bestelling opneemt mengt zich nu in het gesprek. Ze zegt honend "ik heb ook last van astma" en hoest een paar keer aanstellerig. Blijkbaar wordt ik als die ook buiten het seizoen regelmatig een bezoek brengt aan De Valkenhof hier nu niet meer serieus genomen.

Gegeten op 10 augustus 2014

jolly1

Jeetje,wat was dat lekker zeg!! Ook al was het zeer druk, maakte dit niets uit voor de service en de kwaliteit. Vooraf hadden we ham met meloen en een salade met mozzarella. Beide gerechten waren zeer vers en van goede kwaliteit en werden vergezeld door vers afgebakken brood. Heerlijk!
Het was lastig om een hoofdgerecht te kiezen van deze kaart omdat alles zeer verleidelijk klonk. Uiteindelijk gekozen voor filet mignon, welke zo mals was dat je het met een vork kon snijden en de tapasschotel vlees. Deze bestond uit kleine bakjes met daarin kipfiletblokjes, Chili, tzatziki, olijven, rijst, pasta maar vooral uit overheerlijk malse kippenpoot, een sparerib welke weergaloos lekker was, een heerlijke hamburger en een varkenshaasje.
Als je dan als toetje ook nog huisgemaakte tiramisu mag eten kan je avond niet meer kapot. Zeker niet als het personeel servicegericht is en rondloopt met een glimlach.
Kortom....top!!

Gegeten op 12 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Steakhouse Valkenhof in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Steakhouse Valkenhof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.