a TripAdvisor company

Steakhouse Valkenhof

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 043 601 24 77

Billabong

We zaten buiten, het was niet zo druk in het begin. Voor de vegetariers, zijn er maar 4 vegetarische gerechten allemaal met Aubergine en Kaas in de hoofdrol.
we hebben besteld een aubergine burger met friet en salade en mijn tafelgenoot had een potje met kipfilet in n sausje met friet en groenten. De vega burger is in een brioche broodje geserveerd ipv burger broodje, dus broodje is klef en aubergine moeilijk te snijden. Het geheel smaakt nergens naar en de salade is verzuurd, het smaakt naar verzuurde witte kool reepjes. De kipgerecht had min of meer de smaak van kipragout uit een blik. Dan hebben we nog de ongeintereseerde personeel, die pas aan het einde kwam vragen of alles naar wens was terwijl de schade al geschiedt is. Gedurende het eten waren ze nergens te bekennen. Wat een afknapper, we komen hier niet meer.

Gegeten op 23 augustus 2016

cctje94

Vandaag gegeten bij de Valkenhof. Werden als eerste geholpen door de eigenaresse dit was prima en vriendelijk.
Later was zij blijkbaar vertrokken toen ging het personeel los. Personeel heeft oortjes in daarin wordt besproken welk meisje van welke tafel aantrekkelijk is en dat soort ongijn. We hadden al een tijdje een leeg glas bediening liep vaak langst zag dit waarschijlijk ook maar vroeg niets. Kortom als de kat(eigenaresse)van huis is dansen de muizen(bediening) op tafel!
Eten was verder heerlijk. Maar nooit meer meat@valkenhof voor ons.

Gegeten op 17 augustus 2016

arendsnest

nu verschillende keren gegeten in de valkenhof omdat het eten goed is, maar voor de bediening zou je weg blijven. 20 min. wachten tot er iemand komt om te vragen of je wat wilt drinken. uiteindelijk besteld en na 15 min. nog niets. zelf maar gaan vragen omdat de serveerster het te druk had met iemand die een reclame deurmat wilde neer komen liggen. in december ook hier wezen eten en toen moesten wij zelf om de nagerechtkaart vragen, die kwam maar na 25 min. nog niet opgenomen ondanks dat de serveerster niets stond te doen. toen maar geen nagerecht genomen. kom zelf uit de horeca maar lijkt wel of ze hier denken, de klanten komen toch wel. jammer wij komen minimaal 3 keer per jaar naar limburg maar ondanks het lekkere eten toch maar wat anders zoeken.

Gegeten op 11 mei 2016

Tafelmanieren

Korte vakantie in Zuid Limburg. Dan ook maar eens valkenburg aan doen. De "culinare straat" onvolprezen en ruime keus van goedkoop, middel tot hoogstaand. We gaan voor "De Valkenhof" steakhouse en grill. Buiten dan maar. Het is goed toeven onder de luifel op deze late middag. Ambiance is grill en steak. Robuust binnen met een mooi terras. De bediening komt wat moeilijk op gang. Het blijken de jonge man zijn laatste uren te zijn want bij het afrekenen is hij verdwenen en neemt de vrouwelijke bediening graag de fooi in ontvangst. Deze was terecht. Ik hoop dat hij nog mee deelt. Het eten, in dit geval twee maal gegrilde kip is uitstekend maar eenvoudig. De prijs trouwens ook. Een beetje salade had naast de kleine bak friet ( voor 2 personen??? ) niet misstaan. De forel was vers en de bijlage van pasta was uitstekend en zeer op smaak. Forel is soms de afgang van de kok. Deze was vers en goed gebakken. Niet te droog. PASTA LAVISTA een aanrader. Voor € 17.50 krijg je een goed bord twee colori pasta. Vers en met ruim voldoende biefstuk er door zoals de kaart aangeeft. Prima voor dar geld. Zo'n gedroogde tomaten en een goede lichte naar smaakvolle dressing. Room??? Denk ik te proeven. Zoals gezegd de bediening zat in zijn laatste uren en we pesten er nog na twee keer vriendelijk wuifen nog een paar drankjes uit. Het zij je vergeven. Het was smakelijk in een uitstekende ambiance. In een toeristen dorp een oase.

Gegeten op 23 juli 2016

jolanda334

We waren op zoek naar n gezellig restaurant waar wat mensen aan t eten waren! We mochten met Zn tweetjes zitten waar plaats was, toevallig buiten op t terras. Bediening was hartelijk en vriendelijk. We hadden n mixgrill en lamskoteletjes besteld en beide gerechten waren superlekker klaargemaakt. En zelfs de kipfilet was zeer mals, waar ik hem bij andere restaurants vaak liet liggen. Top hoor, komen zeker nog terug!

Gegeten op 1 juli 2016

sandertjes24

Eten was wel lekker.
Bediening veel met elkaar aan het praten. Lopen 10 duizend man personeel langs je tafel en zien je legen borden maar, je moest toch echt na 20 min zelf vragen of ze je tafel wilde leegruimen.
Ook na 20 minuten Zelf moeten vragen waar het hoofdgerecht bleef.
Beetje raar als er zoveel man personeel loopt en dan nog niet goed georganiseerd is.

Gegeten op 26 juni 2016

Gien050

Met een groep hier gegeten. Heerlijke gerechten en snelle bediening. We hadden het koud en we vroegen of de heaters aan mochten. Was geen probleem. Goede service. Er was een jonge ober....zo vriendelijk. Gaan zeer zeker als we in Valkenburg zijn hier weer eten.

Gegeten op 2 juni 2016

Hermes5

Niets vermoedend op verwarmd terras aan een tafeltje gaan zitten voor 4 personen hetgeen ons niet in dank werd afgenomen. Na een overbodige vraag of we met zijn 2-en waren werd de tafel met veel vertoon 5 cm uiteen geschoven "voor eventuele andere gasten". Ossenhaassteak besteld. Prima bereid, wat weinig vlees op groot bord met kleine hoeveelheid sla. Diepvries frites erbij. Bediening bleef verder onzichtbaar. Gevraagd om sterke koffie; niet helemaal gelukt, was niet echt warm.
Prima locatie, service kan beter!

Gegeten op 14 mei 2016

Lekker84

Het eten is prima. De porties zijn ruim en goed op smaak.
Het personeel is zeer vriendelijk en attent. De locatie is top en de inrichting voelde aan als mijn eigen woonkamer. Tot snel!

Gegeten op 4 maart 2016

ekmbeukers

Hier gegeten tijdens ons verblijf in Hotel Kasteel Schaloen. Doet aan als een eetcafe en noemt zich Steakhouse. Geen haute cuisine te verwachten. Begonnen met een voortreffelijke uiensoep, echt zoals ie moet zijn. Daarna voor ondergetekende een stoofpotje en voor mijn vrouw vis van de dag; heel plezierig. Voorts een voortreffelijke Sauvignon Blanc als huiswijn. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Om te onthouden, als we nog eens naar Schaloen zouden gaan en ergens weer dineren, maar dat dan hooguit buiten het seizoen om de storm van een bepaald type landgenoten hier te ontlopen.

Gegeten op 26 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Steakhouse Valkenhof in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Steakhouse Valkenhof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.