a TripAdvisor company

Steakhouse Valkenhof

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 043 601 24 77

mario33

We zijn er zelf al paar keer wezen eten en met vrienden en met een groep en ieders keer wat je ook van de kaart pakt is heerlijk.
De bediening is heel vriendelijk en de meiden en de jongens werken hart en hebben vaak andere kleren aan als je er komt( wel hetzelfde, maar elke keer anders).
Het is er knus en gezellig eten en het buiten terras is mooi en groot. Een echte aanrader.

Gegeten op 17 april 2015

taco11

Heerlijk gegeten,gamba's met heerlijke knoflooksaus en Argentijnse steak. Prettige bediening,goed wijnadvies. Komen vast terug.

Gegeten op 20 maart 2015

Miertjen

Een populair restaurant, want voor een woensdagavond druk bezocht. Toch kan dat wat ons betreft niet met de kwaliteit van het eten te maken hebben. We bestelden de dagvis, zeetong, voor € 32,95, dan verwacht je toch wat. De vis was echter veel te droog en werd geserveerd met doorgekookte sperzieboontjes/wortels. Hij werd wel aan tafel gefileerd, een extra service.
Maar verder waren we niet te spreken over de service, het kostte ons elke keer moeite de aandacht van het bedienend personeel te trekken, en de bestelde koffie werd vergeten.
Niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 28 januari 2015

sylvia97

vanmiddag van een heerlijke lunch genoten.Salade met biefstukpuntjes.zeer vriendelijk personeel.echt een aanrader!!!! komen zeker terug.

Gegeten op 27 januari 2015

lekkerbert

Het is een restaurant waar de tafels erg dicht op elkaar staan, geen plaats voor privacy. De kaart is zeer uitgebreid, de vleesgerechten zijn talrijker dan de visgerechten, het heet niet voor niets steakhouse. De bediening was, ondanks de recencies die we gelezen hadden, vriendelijk. Alhoewel de kaart zeer veel keuze biedt is de keuken vooral ingesteld op het produceren van gerechten voor het "gemene" publiek. Veel vettigheid, weinig groenten. De eters met de spareribs waren zeer te spreken over de kwaliteit. De steaks idem. Vis, in dit geval Victoriabaars, is veel te ver doorgebakken en te vet, niet echt lekker. De kip en de garnalen gaan ten onder in de hoeveelheid saus. Misschien vinden veel mensen dit lekker, maar het is moeilijk de onderscheiden elementen van het eten te kunnen proeven. Het was zo druk en warm, dat we koffie maar thuis namen. Bij het achteraf nakijken van de rekening zagen we dat er nogal wat niet klopte, bijvoorbeeld wijn en cola die de tafel nooit bereikt hadden stonden op de rekening. Echter een voorgerecht dat we wel hadden genoten stond er weer niet op. Na optellen en aftrekken een voordeel van 2 euro aan onze kant, dus geen reden tot klagen...

Gegeten op 3 januari 2015

K-Koedijk

Hadden een plek op het terras buiten.Van het bestelde frisdrank was het al prik verdwenen. Moesten zeker 40 minuten wachten op het hoofdgerecht. Vlees, salade en een schaaltje patat waar we met 6 personen mee moesten doen. Dus het eten was er! Helaas waren ze de borden vergeten. Na nog een keer vragen kwamen ze wel maar uiteraard was het vlees al behoorlijk afgekoeld. Porties waren absoluut niet afgestemd op de aantal personen. Toegezegd werd bij het brengen van de portie patat dat er nog eentje zou komen, deze kwam maar niet en na een aantal keren vragen nog niet. Er lijkt geen enkele organisatie te zitten in de bediening. (Tip Valkhof!) Uiteindelijk maar om de rekening gevraagd zodat we deze nare ervaring maar snel konden afsluiten. Bij het afrekenen kwam er nog iemand met het portie patat. Op opmerkingen wordt niet gereageerd, geen enkel excuus maar wel de volle mep betalen. De ober van het terras was overduidelijk enorm verkouden en deed geen enkele moeite om hier enigszins hygiënisch mee om te gaan, nog maar niet hebben over zijn humeur. Als afscheid kreeg ik van de ober nog een spetterende niesbui in mijn nek! Hopelijk hielp hij niet mee aan de bereiding van uw en mijn eten...........Kortom geen gezellige ervaring in het verder enorm gezellige Valkenburg. Valkenhof vinden wij geen aanrader.

Gegeten op 22 december 2014

mmartin

Gezellig maar druk restaurant vlotte bediening en er wordt een perfecte biefstuk geserveerd maar ook de spareribs zijn hier een aanrader, vallen zo van het bot en zijn heerlijk van smaak.
Ook de bijgerechten zoals de frites, niets op aan te merken komen hier zeker terug bij gelegenheid.

Gegeten op 6 december 2014

brenda7

Van de zomer twee maal heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant, zeker de bediening was toen top, vrolijke gezellige gastheren en gastvrouwen die wisten waar ze mee bezig waren. Wat een teleurstelling afgelopen maandag, we hadden er zin in, maar niets klopte, harde onrijpe meloen, te dik gesneden ham, gare garnalen, de ribeyes waren niet medium rare maar medium well. We hadden geen zin om te zeuren, want dan zit je toch minder gezellig aan tafel. Toen ook nog de bediening zeer onvriendelijk en kortaf bleek waren we er klaar mee. Als je met je handen vol even in het voorbij lopen, vraagt of alles naar wens is, en dan snel doorloopt, begrijp je er niets van. Toen wel iets gezegd over het vlees, maar een steak van de rekening halen, helpt niets aan de verkeerde houding van de staf. En dan achter de bar met je collega's een beetje lacherig doen, triest. Zo welkom als we deze zomer waren, dat heeft deze crew volledig teniet gedaan. De koffie en nog een lekker drankje hebben we maar elders genoten. Volgende keer zoeken we een andere stek in Valkenburg.

Gegeten op 24 november 2014

darin

Tot zover de beste spare ribs die ik heb gegeten. Zacht, mals en perfecte marinade. Mijn vrouw had mixed grill welke ook prima smaakt. Bediening echter Was druk, stressed en snauwerig naar elkaar. De klant merkt dit gelijk op, jammer. Sfeer van het pand maakt het gedeeltelijk goed

Gegeten op 23 november 2014

Traveller49

Zijn hier met een familiefeest wezen eten, totaal 12 man.
De meeste hebben met z'n tweeën de tapes schotel genomen, deze was in een woord fantastisch.
De kinderen namen de spareribs, en deze waren zo mals dat het vlees van de botten viel.
De bediening was goed en heel attent, zorgde uit zich zelf oa. voor een kinderstoel voor onze kleinste.
Entourage is mooi en gezellig.
Komen hier zeker terug als we weer in de buurt zijn.

Gegeten op 4 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Steakhouse Valkenhof in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Steakhouse Valkenhof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.