a TripAdvisor company

Restaurant D'n Aezel

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 046 400 05 78

marcolesil

HIGH TEA bij d'n Aezel; in een woord; wat een teleurstelling; kennelijk weet men niet wat een high tea is; salades; koude pasteibakjes gevuld met een kipkerriesalade; koolsalade; gebakjes die uit de diepvries leken te komen, roerei dat een uur in een warmhoudbak geplaatst wordt; net als een vage massa met zalm en spinazie? nee; niet echt mijn 'cup of tea' erg teleurstellend geheel; niet voor herhaling vatbaar; en zal zeker niet aanbevelen hier een high tea te nuttigen.

Gegeten op 29 december 2013

Jbt13

Wij hadden met 5 personen een 5 gangen diner van social deal. Heerlijk gegeten vooral de slapies en nijlbaarsfilet waren erg lekker. Bediening van Annet super goed en heel gezellig. Wij gaan er zeker nog eens eten.

Gegeten op 22 september 2013

anske63

Met 7 personen waarvan 3 kinderen hier wezen eten. Voor de kids lag er al een kleurplaat met potloden klaar. (Chapeau!) Als voorgerecht de salade geitenkaas met spekjes en salades met vis besteld. Deze waren goed. Diverse hoofdgerechten waaronder de mix-grill (goed), de entrecote (goed), de varkenshaas met op verzoek een aangepaste saus (goed) en een salade geitenkaas als hoofdmaaltijd. (goed) De kinderen werden voorzien van de netjes opgemaakte kindermenu's. De bediening was vriendelijk, vroeg diverse keren of we nog wat wilden drinken en of het eten smaakte. De kinderen werden geattendeerd op de speelhoek met tv. We waren erg tevreden!

Gegeten op 7 september 2013

Antoinettas

Wij hadden het 3 gangen menu,het was voldoende,goed klaargemaakt,presentatie goed en lekker,alleen maakte de bediening een foutje met het dessert en zagen thuis dat we daar 1,95 voor bijbetaalt hadden,terwijl het niet onze schud was.

Gegeten op 29 augustus 2013

j85

Ben hier een keer wezen eten. Eten is goed, varkenshaas was lekker mals en goed gedoseerd er omheen. alleen bediening mag ietsjes nauwkeuriger en oplettender en wil ik niet mee zeggen dat ze onvriendelijk waren, want waren gewoon aardig tegen klanten.

Gegeten op 23 juni 2013

raylus9

High Tea: 24,- euro p.p..
Aspergesoep, zonder een stukje asperge, erin te vinden!!
De totale high tea voldeed bij lange niet aan de verwachtingen van een HIGH TEA!.
Na afloop nog vier consumpties besteld en bij het afrekenen hiervan, euro 25 moeten betalen: de geweldige aspergesoep moest ook nog worden betaald: deze zat nog niet eens het bedrag van Euro 24!
Ons zien ze er nooit meer terug. Dan zou je een echte EZEL zijn!

Gegeten op 7 juni 2013

klumpke

Ook wij waren in D’n Aezel voor een High Tea, De 25.00 euro per persoon voor een high tea heeft zijn verwachtingen niet waar gemaakt. Uitleg zeer matig de bediening was niet vrolijk en geen oog voor de gast en geen mooi gedekte tafel wat je wel verwacht van een High Tea. De High Tea was echt niet lekker brood beetje uitgedroogd veel worst soorten en dat wat wel lekker was werd niet meer bijgevuld. Wij komen dan ook niet meer terug.

Gegeten op 1 juni 2013

goris122

Met een wow-deal een 3 gangen-diner.
Met het reserveren voor vier personen konden we alleen nog maar om half zeven terecht, om zeven uur kon niet alles zat vol?
Om half zeven waren wij er, we kregen een aangepaste menu-kaart met diverse keuzes. Om kwart voor zeven kregen wij het voorgerecht, na diverse drankjes te hebben genuttigd kregen we het hoofdgerecht om half negen (terwijl mensen die later binnen zijn gekoemen, verschillende tafeltjes het toetje als geserveerd kregen), toen we er iets van zeiden werd het lachend en met verbaasde blik gezegd echt waar dat wist ik niet, na het toetje hebben we nog koffie besteld daar lagen vier bonbons bij, we zeiden die bonbons zijn wel erg lekker daar zouden we nog wel een paar van willen hebben, de bediening keek je aan en liep weer snel weg. Gezien de lange wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht en de nodige consumpties die wij hebben verteerd hadden we toch wat meer service verwacht. Jammer, voor ons zeker reden om niet meer te gaan.

Gegeten op 31 mei 2013

notwithiens

Via een kortingssite een High Tea geboekt, 11 euro pp ipv 25 pp. Pas een uur na afgesproken tijd konden we aan tafel, gelukkig kregen we na een half uurtje wachten wel een drankje van het huis (betaald door het huis) aangeboden.

Ik kan over de high tea erg kort zijn: De kwaliteit was zeer middelmatig en er werd niet bijgevuld. We kregen kliekjes die over waren gebleven van de groep voor ons: de tafel waarop het eten werd gepresenteerd was rommelig, er lagen overal etensresten en de meeste bakken waren leeg. Rouwe bloedworst werd na verzoek toch wel gebakken, maar er werden slechts 3 schijfjes gebracht. Sommige personeelsleden deden ondanks weinig ervaring hun best om alles goed te laten lopen, maar afstemming met keuken personeel is ronduit slecht.
"Sorry we kunnen geen salade meer bijgeven want dan hebben we nix meer voor vanavond" is geen acceptabel antwoord...
De oplossing om dan een grote bak (herbakken) friet op tafel zetten is wat mij betreft ook een hele slechte...

Positief puntje: De goulashsoep was zeker niet verkeerd en goed gevuld, en sommige gerechten smaakten best redelijk, toch was het totaalplaatje erg zwak.

Al met al zéker niet het originele bedrag (25 euro) waard, voor 11 euro was het net op het randje.

Wat mij betreft heel veel ruimte tot verbetering, in de huidige vorm wat mij betreft een misser.

Gegeten op 13 april 2013

Joris_Vierpitter

Gegeten op 22 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant D'n Aezel in Geleen

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant D'n Aezel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.