Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant D'n Aezel

1. Frans

Restaurant D'n Aezel

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 046 400 05 78

goris122

Met een wow-deal een 3 gangen-diner.
Met het reserveren voor vier personen konden we alleen nog maar om half zeven terecht, om zeven uur kon niet alles zat vol?
Om half zeven waren wij er, we kregen een aangepaste menu-kaart met diverse keuzes. Om kwart voor zeven kregen wij het voorgerecht, na diverse drankjes te hebben genuttigd kregen we het hoofdgerecht om half negen (terwijl mensen die later binnen zijn gekoemen, verschillende tafeltjes het toetje als geserveerd kregen), toen we er iets van zeiden werd het lachend en met verbaasde blik gezegd echt waar dat wist ik niet, na het toetje hebben we nog koffie besteld daar lagen vier bonbons bij, we zeiden die bonbons zijn wel erg lekker daar zouden we nog wel een paar van willen hebben, de bediening keek je aan en liep weer snel weg. Gezien de lange wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht en de nodige consumpties die wij hebben verteerd hadden we toch wat meer service verwacht. Jammer, voor ons zeker reden om niet meer te gaan.

Gegeten op 31 mei 2013

notwithiens

Via een kortingssite een High Tea geboekt, 11 euro pp ipv 25 pp. Pas een uur na afgesproken tijd konden we aan tafel, gelukkig kregen we na een half uurtje wachten wel een drankje van het huis (betaald door het huis) aangeboden.

Ik kan over de high tea erg kort zijn: De kwaliteit was zeer middelmatig en er werd niet bijgevuld. We kregen kliekjes die over waren gebleven van de groep voor ons: de tafel waarop het eten werd gepresenteerd was rommelig, er lagen overal etensresten en de meeste bakken waren leeg. Rouwe bloedworst werd na verzoek toch wel gebakken, maar er werden slechts 3 schijfjes gebracht. Sommige personeelsleden deden ondanks weinig ervaring hun best om alles goed te laten lopen, maar afstemming met keuken personeel is ronduit slecht.
"Sorry we kunnen geen salade meer bijgeven want dan hebben we nix meer voor vanavond" is geen acceptabel antwoord...
De oplossing om dan een grote bak (herbakken) friet op tafel zetten is wat mij betreft ook een hele slechte...

Positief puntje: De goulashsoep was zeker niet verkeerd en goed gevuld, en sommige gerechten smaakten best redelijk, toch was het totaalplaatje erg zwak.

Al met al zéker niet het originele bedrag (25 euro) waard, voor 11 euro was het net op het randje.

Wat mij betreft heel veel ruimte tot verbetering, in de huidige vorm wat mij betreft een misser.

Gegeten op 13 april 2013

Joris_Vierpitter

Gegeten op 22 maart 2013

Copke

Ik ben al meerdere keren geweest (high tea, 5-gangen diner) en het eten was lekker, op wat minpunten na: garnalen vergeten bij het hoofdgerecht. De geserveerde rosbief was te dik gesneden, waardoor je zeer taai vlees had, waar je heel lang op moest kauwen. De spoom was verrukkelijk. Bediening is absoluut niet klantvriendelijk. Bezoekers hadden de kaart verkeerd begrepen en ober lachte hen ter plekke uit. Daarna maakt hij hen nog eens belachelijk tegenover collega's achter de bar. Het laatste bezoek was een gepland 3-gangen-menu via Social Deal, medewerkster bood aan om de bon via D'n Aezel te kopen en niet via Social Deal, omdat dit voor hen voordeliger was, ze hadden al genoeg aan hun verdient. Dit hebben we dan ook gedaan. Het was helemaal vol op de vrijdagavond en bij aankomst kregen we de vraag of we het huisaperitief wilden, er werd niet gevraagd of we iets anders wilde drinken en er werd geen kaart aangeboden. Hierop hebben we ja geantwoord. Bij afrekenen bleken we voor de 3 aperitiefjes 18 euro te moeten betalen en de fles water die we besteld hadden bleek achteraf 6 euro te kosten (nog steeds geen drankenkaart gezien). Na afloop hebben we hen hierop aangesproken dat het misleidend was om een huisaperitief aan te bieden, waarna je deze achteraf zelf moet betalen. Antwoord: ik heb niet gezegd dat het aperitief van het huis was, want dan was het wel gratis geweest. Klant is dus niet koning, minjs inziens, hij had minimaal zijn excuses kunnen aanbieden hiervoor. Bij de vraag of andere mensen daar nog niet over geklaagd hadden was het antwoord nee. Na het voorbeeld hebben gegeven over het aanbieden van ouzo's bij de Griek (waar je ook niet voor hoeft te betalen), bleef het stil. Hier kom ik dus niet meer terug.

Gegeten op 22 maart 2013

joyce10

Op zaterdag de Wowdeal en Boocoup gaan gebruiken.
Absoluut geen aanrader om dit op een zaterdag te gaan, onderbezetting personeel zowel bediening als keuken.
Bij de Boocoupdeal stond op de voucher al een menu, maar bij komt bij een aparte kaart gegeven waar het menu was aangepast, er werden spareribs besteld, veel te droog en zwart vlees. Werd doorgegeven, konden nieuwe worden besteld maar aangezien dit al lang duurde uit te serveren. was dit geen optie.
Bij de wowdeal 4 gangen a la carte, tijdens ieder gerecht meer als een uur wachten, mede door onderbezetting personeel.
2de gang was een spoon, geen aanrader. Doe dan iets van brood met kruidenboter zoals bij de boocoupdeal
2 personen wilde graag de zeetong, niet te bestellen!! Niet op voorraad.
Stoelen zijn niet echt comfortabel als je zolang bent aan het tafelen.
Gezien dat de waarde eigenlijk 50 euro moest zijn, was het dat niet waard.
Toetje werd door het restaurant mee naar huis gegeven, omdat mijn bezoek het zat was om te blijven.
Bakje met chocomouse en 3 brownies

Normaal ben ik wel te vrede over deze zaak, maar ik ga Nooit! meer op een zaterdag!

Mijn verjaardagfeestje werd hierdoor met een domper afgesloten, jammer.

Gegeten op 2 februari 2013

Silvanio

In het kader van Wowdeal bij restaurant D'n Aezel gegeten. De actie betrof een vijf gangen menu van 50 euro voor 25 euro. Achteraf gezien valt behoorlijk wat aan te merken op deze actie. In de eerste plaats betrof het naar mijn mening geen vijf gangen, maar slechts drie gangen met een soort van twee amuses. Gaat mij wat ver om dit als vijf gangen te presenteren.

Het eten zelf was zeker niet verkeerd maar ook verre van fantastisch. De gerechten waren redelijk van smaak, echter misten op meerdere aspecten wat verfijning. Voor een prijs van 50 euro mag je absoluut meer verwachten en de prijs/kwaliteit was in mijn beleving dan ook zeker niet goed in verhouding. Een prijs van 25 euro prima, maar 50 euro is echt te veel.

Ook de bediening was verre van top. Ik had het gevoel dat wegens alle lopende acties het restaurant veel te vol zat voor de slechts minimale personele bezetting. Bediening wel vriendelijk. Uitstraling restaurant had meer weg van een eetcafé.

Wat mij betreft geen aanrader, zeker niet gelet op de gehanteerde prijzen.

tomlaan

Laats met SocialDeal bonnen wezen eten. Bijna alle gerechten waren lauw/warm. Het bestek zaten nog etensresten van de vorige gast aan. En de stoelen zijn zeer oncomfortabel. Ik gleed er ook steeds vanaf. Als je rugklachten hebt, zoals ik, dan is het niet aan te raden om hier te eten. Er zat ook veel te veel tijd tussen de gangen, misschien daarom dat alles zo "koud" was? Verder was het eten prima maar niks speciaals. Naar mijn mening het volle pond absoluut niet waard. Gemiste kans.

Marlou40

Vandaag via Boocoup bon een high tea gehad bij D'n Aezel. Was super. Volop sandwich, gebak, vers fruit, thee natuurlijk, stokbrood, salade met zalm, enz.. gegeten. Eigenlijk te veel om op te noemen en allemaal even lekker. De bediening was super en heel vriendelijk. Het was gezellig en we konden zo lang blijven zitten als we wilden. Echt super lekker en voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 26 oktober 2012

ajnos66

Vierde mijn 25 jarig werkjubileum met collega's,familie en vrienden.Een high tea met buffet arrangement.
Iedereen was enthousiast en vond het buffet uitstekend verzorgd.
Groot succes met veel plezier die middag!
Bedankt medewerkers d'n Aezel!

Gegeten op 9 september 2012

Eed

Wij hebben afgelopen week gebruik gemaakt van een Groupon om een 5-gangen diner te nuttigen.
Deze Groupon had een waarde van bijna € 100,00. Zoals gebruikelijk hebben wij ongeveer de helft hiervoor betaald.
Het eten bij de Aezel is niet slecht, echter zeker niet goed, niet verrassend en men gebruikt goedkope ingrediënten. De bedoeling om via Groupon te werken is om mensen kennis te laten maken met een restaurant waarbij de gasten in de toekomst wellicht een keer terug komen.
Ee dergelijk 5 gangen diner voor € 50,00 is echter veel te duur. Met dergelijke prijzen komen restaurants in beeld die wél in staat zijn iets echt lekkers en verrassends te bieden, en waarbij bijvoorbeeld wel tafelllakens en stoelen met een comfortbale zit aanwezig zijn. De Aezel maakt heel veel gebruik van Groupon en Social Deal. Deze hulpmiddelen kunnen echter slechts tijdelijk ingezet worden.
Ik geef De Aezel een tip; halveer de bedragen van de menukaart. Een 5 gangen diner zoals jullie dat aanbieden is € 25,00 waard. Dit spreekt zich rond en de gasten zullen (terug)komen. Bovendien hebben jullie dan niet de kosten die jullie aan Groupon betalen.

Gegeten op 1 september 2012

Schrijf zelf een recensie over Restaurant D'n Aezel in Geleen

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant D'n Aezel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.