Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant D'n Aezel

1. Frans

Restaurant D'n Aezel

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 046 400 05 78

An1972

Met social deal hier gegeten. 20 euro voor 5 gangen. Sfeer was gezellig, eenvoudige inrichting maar leuk. Eenvoudige stoeltjes, maar ze zaten lekker. Erg lekker gegeten. Service was prima. Kwaliteit ook, zeker voor die prijs. Kindje mocht zijn eigen ijsje gaan maken in de keuken. Geweldig!! Hij was er helemaal verguld mee en kreeg er nog een plastic leeuw bij ook!! Hij was helemaal gelukkig. Wij gaan hier zeker terug. De verhalen over slecht eten en dergelijke herken ik zeker niet. We hebben hier een leuke avond gehad en dat gaan we zeker nog eens overdoen!!

Gegeten op 21 november 2014

ChefGourmet

Ten eerste hebben wij inmiddels wel geleerd van die zogenaamde bekende "wow deals". Het is ons tot nu toe driemaal erg tegen gevallen. Het klinkt ook allemaal te mooi om waar te zijn.

Welnu de recensie. Ik voel me een beetje beschaamd dat ik voor dit "restaurant" een cijfer moet geven. De naam eetcafé zou hier beter staan. Dit laat niet alleen de inrichting en ambiance ervaren maar zeker ook de kwaliteit van waren. Het enige pluspuntje vonden wij wel de gastvrouw. Een erg vriendelijke mevrouw. De ambiance was goedkoop en zeker niet zoals de website doet vermoeden. Complimenten voor de sitebouwers. Aan de vooravond werd het redelijk gezellig ervaren. Maar naarmate de gangen verstreken begonnen we ons steeds benauwder te voelen. Niet alleen dat de muziek veel te hard stond maar ook de kwaliteit van het eten droeg hier aan bij. Dit leert ons als gezonde proevers ook weer zien dat foto's erg misleidend kunnen zijn. Een zwaar minpunt is de afwasmachine in de nabijheid van de bar. Zodat je af en toe een warm vochtige onfrisse geur tegemoet kwam. Vinden wij echt niet kunnen.

Waar het uiteindelijk om gaat; het eten.
Daarvoor ga je de deur uit tenslotte.
Dit is ons zwaar tegengevallen. Zeker niet culinair te noemen zoals omschreven wordt!
Té veel vet, Té veel leek uit pakjes en blikjes te komen en leek niet vers dus, Té zoet. Erg goedkoop gewoon. Prijs/kwaliteit is dan ook zeer slecht. Verander de naam in eetcafe/frituur, pas de kwaliteit aan en iets meer toewijding dán pas mag je voor een 3 gangen menu de prijs tellen die er vermeld staat! Voor ons in elk geval nooit meer! Geen aanrader.

Gegeten op 26 oktober 2014

femke44

Vriendelijke bediening.. Eten was slecht! Voorgerecht,stokbrood met olijven... Stokbrood droog en taai! Leek wel stokbrood van 3 dgn oud! Hoofdgerecht: schnitzel Hawaï met frietjes en salade. Schnitzel niks bijzonders,gewoon gefrituurd met ananas erop gepleurd en beetje kaas.. Frietjes waren lauw en zompig en de salade verlept!! Nooit meer naar d'n aezel! Maar de bediening uiterst vriendelijk en attend!

Gegeten op 27 september 2014

Peterwillems61

Gegeten bij dit restaurant, op aanraden van onze dochter. Via social deal voor onze verjaardagen een eentje kunnen regelen. Dachten gezellig en fijn. Wat van een koude kermis thuisgekomen, het is meer een veredelte frituur. Voorgerecht carpaccio was taai, de soep was lauw, bord was warmer als de soep, en dan het hoofdgerecht, droge vis en taaie biefstuk. Klap op de vuurpijl was toen ik de drank ging afrekenen. 5,25 euri voor een bodem wijn. Wat een verschrikkelijke afzetters. Een keer maar nooit meer.

Gegeten op 28 maart 2014

An1972

Gisteren met social deal gegeten bij D'n Aezel. 't Was even zoeken; we waren er nog nooit geweest.... Met bijbetaling voor wat luxere gerechtjes gekozen. We hadden een 5-gangenmenu. Het eten was goed; op de kok was niets aan te merken. Wat we kregen was zonder meer lekker. Maar qua service kon het beter. Het blonde meisje dat aan de tafel kwam bedienen was erg aardig. Zij kon er ook niets aan doen. Maar het waren die kleine dingen. Als je binnenkomt je vijf minuten laten staan voor je aangesproken wordt en zonder goede dag te zeggen. Geen lepel bij de soep geven. Geen bestek bij het hoofdgerecht gekregen. Hebben we ook naar moeten vragen. De frietjes vergeten bij het hoofdgerecht. (1 portie frietjes was inbegrepen.) Mijn man heeft er naar moeten gaan vragen en bovendien werden beide porties in rekening gebracht (maar ook uiteindelijk weer 1 ervan af getrokken). Waardoor de frietjes kwamen toen de rest van het eten al op was. Goed bedoeld allemaal, maar niet zo professioneel. Het eten was heel goed. Gaan we hier nog eens terug? Daar zijn we nog niet zeker van.

Gegeten op 15 februari 2014

marcolesil

HIGH TEA bij d'n Aezel; in een woord; wat een teleurstelling; kennelijk weet men niet wat een high tea is; salades; koude pasteibakjes gevuld met een kipkerriesalade; koolsalade; gebakjes die uit de diepvries leken te komen, roerei dat een uur in een warmhoudbak geplaatst wordt; net als een vage massa met zalm en spinazie? nee; niet echt mijn 'cup of tea' erg teleurstellend geheel; niet voor herhaling vatbaar; en zal zeker niet aanbevelen hier een high tea te nuttigen.

Gegeten op 29 december 2013

Jbt13

Wij hadden met 5 personen een 5 gangen diner van social deal. Heerlijk gegeten vooral de slapies en nijlbaarsfilet waren erg lekker. Bediening van Annet super goed en heel gezellig. Wij gaan er zeker nog eens eten.

Gegeten op 22 september 2013

anske63

Met 7 personen waarvan 3 kinderen hier wezen eten. Voor de kids lag er al een kleurplaat met potloden klaar. (Chapeau!) Als voorgerecht de salade geitenkaas met spekjes en salades met vis besteld. Deze waren goed. Diverse hoofdgerechten waaronder de mix-grill (goed), de entrecote (goed), de varkenshaas met op verzoek een aangepaste saus (goed) en een salade geitenkaas als hoofdmaaltijd. (goed) De kinderen werden voorzien van de netjes opgemaakte kindermenu's. De bediening was vriendelijk, vroeg diverse keren of we nog wat wilden drinken en of het eten smaakte. De kinderen werden geattendeerd op de speelhoek met tv. We waren erg tevreden!

Gegeten op 7 september 2013

Antoinettas

Wij hadden het 3 gangen menu,het was voldoende,goed klaargemaakt,presentatie goed en lekker,alleen maakte de bediening een foutje met het dessert en zagen thuis dat we daar 1,95 voor bijbetaalt hadden,terwijl het niet onze schud was.

Gegeten op 29 augustus 2013

j85

Ben hier een keer wezen eten. Eten is goed, varkenshaas was lekker mals en goed gedoseerd er omheen. alleen bediening mag ietsjes nauwkeuriger en oplettender en wil ik niet mee zeggen dat ze onvriendelijk waren, want waren gewoon aardig tegen klanten.

Gegeten op 23 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant D'n Aezel in Geleen

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant D'n Aezel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.