a TripAdvisor company

1. Toon telefoonnummer 046 400 05 78

jeronimo78

Gegeten op 6 juni 2015

bonarvik

Het eten stond niet in verhouding tot de prijs. Ik had de pasta naturel, met knoflook, enz. Was nog net te eten, knoflook en de kaas waren niet te proeven.
Keuze van de muziek hoort meer thuis in een cafetaria.
Al met al een teleurstellende avond. NIET voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 27 maart 2015

graziella2

Afgelopen weekend met twee personen hier gegeten via een WOW-deal en gekozen voor het tapasmenu. Hetgeen erg teleurstellend was. Tapas mogen de naam tapas in dit restaurant niet dragen, het had dan ook weinig tot niets van doen met de welbekende Spaanse hapjes. Zo kregen we onder meer sperziebonen met satesaus voorgezet en kapotgekookte mie met gesmolten kaas erover. Smakeloos. Enige pluspunt van de avond was dat het jonge meisje dat ons bediende haar werk goed deed en zeer vriendelijk was. De kok kan echter beter ergens in de leer gaan. De keukenbrigade heeft nog veel te leren!

Gegeten op 6 februari 2015

ellen169

In een woord amateuristisch! Zowel bediening als het eten. Prijs / kwaliteit zeer slecht. Koude soep, rauwe bloedworst, konijn amper te vinden op t bord, koude hertenbiefstuk. En als je dan om een verrassingstoetje vraagt dan krijg je n bord met ijs in n coupe en n soort van niet te eten chocolade mousse, verre van origineel en creatief. En daar mag je dan ook de hoofdprijs voor betalen. Eens maar nooit meer

Gegeten op 23 januari 2015

An1972

Met social deal hier gegeten. 20 euro voor 5 gangen. Sfeer was gezellig, eenvoudige inrichting maar leuk. Eenvoudige stoeltjes, maar ze zaten lekker. Erg lekker gegeten. Service was prima. Kwaliteit ook, zeker voor die prijs. Kindje mocht zijn eigen ijsje gaan maken in de keuken. Geweldig!! Hij was er helemaal verguld mee en kreeg er nog een plastic leeuw bij ook!! Hij was helemaal gelukkig. Wij gaan hier zeker terug. De verhalen over slecht eten en dergelijke herken ik zeker niet. We hebben hier een leuke avond gehad en dat gaan we zeker nog eens overdoen!!

Gegeten op 21 november 2014

ChefGourmet

Ten eerste hebben wij inmiddels wel geleerd van die zogenaamde bekende "wow deals". Het is ons tot nu toe driemaal erg tegen gevallen. Het klinkt ook allemaal te mooi om waar te zijn.

Welnu de recensie. Ik voel me een beetje beschaamd dat ik voor dit "restaurant" een cijfer moet geven. De naam eetcafé zou hier beter staan. Dit laat niet alleen de inrichting en ambiance ervaren maar zeker ook de kwaliteit van waren. Het enige pluspuntje vonden wij wel de gastvrouw. Een erg vriendelijke mevrouw. De ambiance was goedkoop en zeker niet zoals de website doet vermoeden. Complimenten voor de sitebouwers. Aan de vooravond werd het redelijk gezellig ervaren. Maar naarmate de gangen verstreken begonnen we ons steeds benauwder te voelen. Niet alleen dat de muziek veel te hard stond maar ook de kwaliteit van het eten droeg hier aan bij. Dit leert ons als gezonde proevers ook weer zien dat foto's erg misleidend kunnen zijn. Een zwaar minpunt is de afwasmachine in de nabijheid van de bar. Zodat je af en toe een warm vochtige onfrisse geur tegemoet kwam. Vinden wij echt niet kunnen.

Waar het uiteindelijk om gaat; het eten.
Daarvoor ga je de deur uit tenslotte.
Dit is ons zwaar tegengevallen. Zeker niet culinair te noemen zoals omschreven wordt!
Té veel vet, Té veel leek uit pakjes en blikjes te komen en leek niet vers dus, Té zoet. Erg goedkoop gewoon. Prijs/kwaliteit is dan ook zeer slecht. Verander de naam in eetcafe/frituur, pas de kwaliteit aan en iets meer toewijding dán pas mag je voor een 3 gangen menu de prijs tellen die er vermeld staat! Voor ons in elk geval nooit meer! Geen aanrader.

Gegeten op 26 oktober 2014

femke44

Vriendelijke bediening.. Eten was slecht! Voorgerecht,stokbrood met olijven... Stokbrood droog en taai! Leek wel stokbrood van 3 dgn oud! Hoofdgerecht: schnitzel Hawaï met frietjes en salade. Schnitzel niks bijzonders,gewoon gefrituurd met ananas erop gepleurd en beetje kaas.. Frietjes waren lauw en zompig en de salade verlept!! Nooit meer naar d'n aezel! Maar de bediening uiterst vriendelijk en attend!

Gegeten op 27 september 2014

Peterwillems61

Gegeten bij dit restaurant, op aanraden van onze dochter. Via social deal voor onze verjaardagen een eentje kunnen regelen. Dachten gezellig en fijn. Wat van een koude kermis thuisgekomen, het is meer een veredelte frituur. Voorgerecht carpaccio was taai, de soep was lauw, bord was warmer als de soep, en dan het hoofdgerecht, droge vis en taaie biefstuk. Klap op de vuurpijl was toen ik de drank ging afrekenen. 5,25 euri voor een bodem wijn. Wat een verschrikkelijke afzetters. Een keer maar nooit meer.

Gegeten op 28 maart 2014

An1972

Gisteren met social deal gegeten bij D'n Aezel. 't Was even zoeken; we waren er nog nooit geweest.... Met bijbetaling voor wat luxere gerechtjes gekozen. We hadden een 5-gangenmenu. Het eten was goed; op de kok was niets aan te merken. Wat we kregen was zonder meer lekker. Maar qua service kon het beter. Het blonde meisje dat aan de tafel kwam bedienen was erg aardig. Zij kon er ook niets aan doen. Maar het waren die kleine dingen. Als je binnenkomt je vijf minuten laten staan voor je aangesproken wordt en zonder goede dag te zeggen. Geen lepel bij de soep geven. Geen bestek bij het hoofdgerecht gekregen. Hebben we ook naar moeten vragen. De frietjes vergeten bij het hoofdgerecht. (1 portie frietjes was inbegrepen.) Mijn man heeft er naar moeten gaan vragen en bovendien werden beide porties in rekening gebracht (maar ook uiteindelijk weer 1 ervan af getrokken). Waardoor de frietjes kwamen toen de rest van het eten al op was. Goed bedoeld allemaal, maar niet zo professioneel. Het eten was heel goed. Gaan we hier nog eens terug? Daar zijn we nog niet zeker van.

Gegeten op 15 februari 2014

marcolesil

HIGH TEA bij d'n Aezel; in een woord; wat een teleurstelling; kennelijk weet men niet wat een high tea is; salades; koude pasteibakjes gevuld met een kipkerriesalade; koolsalade; gebakjes die uit de diepvries leken te komen, roerei dat een uur in een warmhoudbak geplaatst wordt; net als een vage massa met zalm en spinazie? nee; niet echt mijn 'cup of tea' erg teleurstellend geheel; niet voor herhaling vatbaar; en zal zeker niet aanbevelen hier een high tea te nuttigen.

Gegeten op 29 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant D'n Aezel in Geleen

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant D'n Aezel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.