Stadsrestaurant Valkenburg

Stadsrestaurant Valkenburg

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 043 601 61 06

NataschaHagemeijer

We hebben hier een lunch genomen. Enorm vriendelijk geholpen door Fred. De prijs is prima. Vooral een bacardi cola eindelijk eens normaal geprijsd. De uitsmijter was op lekker oerbrood met een frisse salade ernaast.

Ricardo

Gezellig restaurant, zeer vriendelijke en snelle bediening ondanks de drukte op de zaterdag avond. (complimenten!)

Wij waren met een groep en hadden oa de kipsate en het zuurvlees. prijs en porties waren prima, er werden frietjes bij gezet toen deze op waren (zonder extra kosten)

zeker een aanrader als we weer in de buurt zijn.

Gegeten op 14 maart 2015

edkwint

Heerlijk gegeten vriendelijke en attente bediening komen hier zeker nog eens terug het was nu in Valkenburg nog erg stil maar de service was er niet minder om.

Gegeten op 12 maart 2015

astrid152

Twee weken geleden op 19 en 20 Februari samen met mijn man twee avonden achter elkaar heerlijk gegeten , en afgelopen weekend 8 maart samen met mijn dochter daar gegeten . Alle keren heerlijk gegeten , gezellige sfeer , vriendelijk personeel die duidelijk zichtbaar goed met elkaar overweg kunnen en veel plezier in het werk hebben , wij gaan er zeker terug als we in Valkenburg zijn

Gegeten op 8 maart 2015

Proever24747

Op vrijdagavond 12 september met twee personen gegeten. Eenmaal zuurvlees en eenmaal een biefstuk. De biefstuk was goed gebakken, maar veel te klein voor de € 18,50, die ervoor betaald moest worden

Gegeten op 12 september 2014

fritsW

15/12/'13 Met de personeelsvereniging een dagtocht naar de kerstmarkt in Valkenburg . Na een vermoeiende dag , kwamen we rond zes uur bij het restaurant aan . Er stonden twee lange tafels gedekt . Het restaurant was sfeervol ingericht . Toen iedereen was gearriveerd , konden we langs de tafels ( lopend buffet ) , gedekt met een warm en een koud buffet . Het zag er smakelijk uit en dat was het ook . Er was voldoende eten voor iedereen . Te laat kwam men er achter , dat iedereen nog koffie wilden . Maar uiteindelijk is het toch gelukt .

Gegeten op 13 december 2013

jonkies

Zaterdag hier heerlijk gegeten, prettig restaurant met vriendelijke bediening en leuke, sfeervolle inrichting. Als voorgerecht allen gekozen voor de gegratineerde grotchampignons, dit smaakte voortreffelijk. Het hoofdgerecht was een biefstuk, mijn man koos voor het stoofpotje en onze vrienden voor de botervis, wij vonden het erg goed smaken. De kinderen kregen hun menukaart leuk gepresenteerd, met lolly's en speelgoed, erg origineel. Zeker een aanrader dit restaurant.

Gegeten op 16 november 2013

jolien538

TEAMUITJE
=======

Met maar liefst 47 personen gegeten en speciaal voor ons geopend! Er was voor ons team een speciaal 3 gangen menu samengesteld wat werkelijk verrukkelijk was.
Vooral de konijnenbout was erg lekker, heerlijk zacht vlees en zo mals dat je het met de vork van het bot kon halen.
Ook zeker aan te raden is de heerlijke zalm. De bediening is zeer vriendelijk en gastvrij, de ambiance maakte de avond compleet.

Wij komen hier als er gelegenheid voor is vanuit Utrecht zeker terug! TOP...

(Wat betreft de wat mindere recensies op IENS, deze zijn naar mijn mening gedateerd)

WilB

• Matig

• Matig

Het buiten geadverteerde driegangenmenu voor € 19,50 was bij de serveerster niet bekend.
Vervolgens van de kaart besteld. Saté was goed. Schnitzel kwam uit de frituur(!). Dit verwacht je in een cafetaria en niet in een restaurant. Nagerechten oké. Erg lawaaiïge en drukke buurkinderen. Mag het personeel hier iets van zeggen? Entourage is uitstekend. Gezellige inrichting. Een afscheidsgroet kon er niet van af.

pietje01puk

• Uitstekend

alleen apfelstrudel "stad" genomen. Was fantastisch: goed vers met poedersuiker, vanillesaus en een bolletje ijs + een berg slagroom (ernaast!).

Ook de ambiance was heel prettig.

Schrijf zelf een recensie over Stadsrestaurant Valkenburg in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Stadsrestaurant Valkenburg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.