Stadsrestaurant Valkenburg

• 7.3

• 7.6

fritsW
  • Recensies in de laatste twee jaar

15/12/'13 Met de personeelsvereniging een dagtocht naar de kerstmarkt in Valkenburg . Na een vermoeiende dag , kwamen we rond zes uur bij het restaurant aan . Er stonden twee lange tafels gedekt . Het restaurant was sfeervol ingericht . Toen iedereen was gearriveerd , konden we langs de tafels ( lopend buffet ) , gedekt met een warm en een koud buffet . Het zag er smakelijk uit en dat was het ook . Er was voldoende eten voor iedereen . Te laat kwam men er achter , dat iedereen nog koffie wilden . Maar uiteindelijk is het toch gelukt .

Gegeten op 13 december 2013

jonkies
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zaterdag hier heerlijk gegeten, prettig restaurant met vriendelijke bediening en leuke, sfeervolle inrichting. Als voorgerecht allen gekozen voor de gegratineerde grotchampignons, dit smaakte voortreffelijk. Het hoofdgerecht was een biefstuk, mijn man koos voor het stoofpotje en onze vrienden voor de botervis, wij vonden het erg goed smaken. De kinderen kregen hun menukaart leuk gepresenteerd, met lolly's en speelgoed, erg origineel. Zeker een aanrader dit restaurant.

Gegeten op 16 november 2013

jolien538

• Uitstekend

TEAMUITJE
=======

Met maar liefst 47 personen gegeten en speciaal voor ons geopend! Er was voor ons team een speciaal 3 gangen menu samengesteld wat werkelijk verrukkelijk was.
Vooral de konijnenbout was erg lekker, heerlijk zacht vlees en zo mals dat je het met de vork van het bot kon halen.
Ook zeker aan te raden is de heerlijke zalm. De bediening is zeer vriendelijk en gastvrij, de ambiance maakte de avond compleet.

Wij komen hier als er gelegenheid voor is vanuit Utrecht zeker terug! TOP...

(Wat betreft de wat mindere recensies op IENS, deze zijn naar mijn mening gedateerd)

WilB

• Matig

Het buiten geadverteerde driegangenmenu voor € 19,50 was bij de serveerster niet bekend.
Vervolgens van de kaart besteld. Saté was goed. Schnitzel kwam uit de frituur(!). Dit verwacht je in een cafetaria en niet in een restaurant. Nagerechten oké. Erg lawaaiïge en drukke buurkinderen. Mag het personeel hier iets van zeggen? Entourage is uitstekend. Gezellige inrichting. Een afscheidsgroet kon er niet van af.

pietje01puk

• Uitstekend

alleen apfelstrudel "stad" genomen. Was fantastisch: goed vers met poedersuiker, vanillesaus en een bolletje ijs + een berg slagroom (ernaast!).

Ook de ambiance was heel prettig.

Bluto

• Slecht

Na eerdere slechte ervaring 2e poging. Buiten werd op bord het voetbal driegangenmenu aangeprezen. Tafeltje op terras gepakt. Trage bediening. Of ik alleen iets kwam drinken

Bluto

• Matig

Binnen een gezellige ambience, huiskamer met open haard en boekenkast. Helaas het voedsel is niet van de kwaliteit die je ervan verwacht. De biefstuk is doordrenkt van de boter en de botersmaak is allesoverheersend, jammer. De toetjes can de buren zagen er imposant en lekker uit, maar ik waagde me er niet meer aan na het calorierijke voor- en hoofdgerecht. Ambience OK, maar voor het eten kun je beter een van de vele andere etablissementen proberen in dezelfde straat

Monique73

• Goed

Zaterdag 16 augustus 2008 gegeten bij dit restaurant. Mijn man had als hoofdgerecht de gebakken botervis omwikkeld met gerookte zalm geserveerd met Hollandaise saus gevuld met Noorse garnalen, champignons en tomaat. Echter was de botervis niet omwikkeld met gerookte zalm (de zalm lag er wel bovenop) en helaas ontbraken ook de Noorse garnalen in de saus. Desalniettemin was het een heerlijk gerecht. Ikzelf had de tagliatelle de mere , bereid met scampi’s en garnalen in kreeftensaus: deze saus was zeer rijkelijk gevuld met scampi's en garnalen en smaakte zeer verrukkelijk. De bediening was vriendelijk. Wel een aanmerking op de zeer jonge serveersters die moeten leren om op de klanten te letten op het moment dat ze teruglopen naar de keuken (het was soms wel heel erg moeilijk om de aandacht te trekken). Wel konden we genieten op het heerlijke tuinterras, gelegen acher het reataurant.

Proever40628

• Matig

Wat een tegenvaller. Wij hebben hier met 4 personen gegeten. Het hoofdgerecht werd al uitgeserveerd toen ik de laatse hap van mijn voorgerecht net opprikte. De bestelde bijgerechten werden vergeten en werden nogmaals vergeten nadat ze voor de 2e keer aan de keuken waren doorgegeven. Voor alle drie deze blunders werd geen enkele keer sorry gezegd en pas na het uitspreken van ons ongenoegen hierover werd ons een dessert of koffie aangeboden. Op zich had dat nette oplossing geweest en had ik er verder niet meer over gezeurd ware het niet dat men nu ook de koffie vergat te serveren voor diegene die geen nagerecht wilde en dat later bleek dat deze kofiie ook gewoon op de rekening was beland. Waardeloze service dus, jammer want het eten was op zich wel goed.

Proever42775

• Goed

Leuke locatie, een mooi restaurant en op zich goed eten. Er ging wel iets fout met de bediening, een voorgerecht was uitverkocht (en dat om half zeven \'s avonds) en bij het hoofdgerecht werd er een en ander vergeten, wellicht door de drukte, maar ze zijn bijzonder vriendelijk en de kwaliteit van het eten is goed genoeg. Een leuke plek om te zitten en lekker te eten, zeker met mooi weer, en de drukte van Valkenburg aan je voorbij te laten trekken.

Schrijf zelf een recensie over Stadsrestaurant Valkenburg in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Stadsrestaurant Valkenburg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!