a TripAdvisor company

Stadsrestaurant Valkenburg

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 043 601 61 06

wil106

Heerlijk gegeten een salade soleil met kip en vruchten en mangodressing en een tagliatella soprese. Pasta goed warm en saus goed gevuld. Jammer alleen dat de kip in de salade gefrituurd was, gegrild was lekkerder geweest.
Verder maar niets besteld behalve koffie want de wachttijden waren niet leuk meer. Er werd wel snel bestelling opgenomen maar 45 min op eten wachten en ook 45 min op koffie, waar wij 2 x om moesten vragen was echt te lang. Water was gratis , netjes !

Gegeten op 19 juli 2016

guus58

Al een aantal jaren komen we in Valkenburg voor een korte vakantie en eten en/of drinken we wat bij het Stadsrestaurant. Zo ook vandaag weer. Helaas hebben we het qua bediening nog nooit zo slecht getroffen als vandaag. Eten was goed, maar aan de lunch valt ook weinig te verzieken. Begon al bij het bestellen, we zijn met zijn drieën en 1 van ons was er nog niet. Kwam direct al iemand naar onst toe om de bestelling op te nemen. Aangegeven dat we nog op iemand zaten te wachten en dan zouden bestellen. Vervolgens komt er niemand meer en moet je zelf gaan vragen of je mag bestellen. Tijdens het afruimen gevraagd of ik gelijk de rekening kon krijgen, die kwam niet. Meerdere keren moeten vragen om de rekening. Toen de rekening er was, niemand om af te rekenen, ook bleek de rekening niet te kloppen. Meerdere pogingen moeten doen om iemand van het personeel in beweging te krijgen. Toen de correcte rekening kwam, kreeg ik niet de gelegenheid om te betalen, personeel liep direct weg, onder het mom van druk. Ik was in staat om weg te lopen zonder te betalen, als ze je geld niet willen hebben, dan niet. Uiteindelijk was het personeel genegen om af te rekenen, met tegenzin en erg onbeschoft. Personeel daar kan beter weer achter de kassa in de supermarkt gaan zitten dan in de horeca gaan werken. Niet geschikt voor de horeca. Wilde in eerste instantie daar 's avonds ook gaan eten, maar dat doen we maar niet. Er zijn eetgelegenheden met een betere bediening in Valkenburg.

Gegeten op 16 mei 2016

patrick251

Eten was goed, jammer dat we een uur op de lunch moesten wachten. Bediening was treurig. Geen ook oog voor de gasten. Leuke locatie.

Gegeten op 20 februari 2016

ackie

Al meerdere keren hier gegeten (lunch). Eten altijd top.
Personeel is erg wisselend voor wat betreft klant vriendelijkheid.
Zeker niet slecht, maar soms vraag je je af of ze enig idee hebben wie hun salaris betaald.
De laatste keer op 1ste kerstdag bespeurde ik toch wel enige vermoeidheid/desinteresse. Zeer begrijpelijk na de top inspanning die ze in de afgelopen weken geleverd hebben dus wat mij betreft krijgen ze het voordeel van de twijfel. Maar ja, was je op eerste kerstdag de 1ste keer daar, dan was het waarschijnlijk ook de laatste keer, en dat zou zonde zijn want het eten was absoluut lekker.

Gegeten op 25 december 2015

wil80

In dit restaurant gingen we altijd eten als we vanuit Amsterdam een dagje
Zuid Limburg doen. Deze keer was voor ons de laatste keer.
Een vriendin had zuur vlees besteld. Het vlees was ver te zoeken. De portie
was ook klein. Ik bestelde scampis (het waren er 10) maar zonder tagliatella. Achteraf had ik beter scampis als voorgerecht kunnen nemen.
Men vroeg niet of ik er iets anders bij wilde ipv tagliatella. (brood of frietjes of aardappeltjes). Ik kreeg er wel een klein bakje sla bij. 22,50 stond er op de rekening en ik zei dan ook dat ik dat te duur vond voor alleen de scampis en sla. Vriendin nr.3 heeft wel goed gegeten. Het meisje dat ons
bediende zou het aankaarten en die hebben we niet meer terug gezien.
We zagen wel dat ze stonden te overleggen en onze kant opkeken maar er gebeurde niks. De toetjes waren goed. Jammer, we waren altijd tevreden maar gaan niet meer terug. Een gebaar van een gratis kop koffie was al o.k. geweest.

Gegeten op 7 november 2015

marjan85

Niet vaak zo slecht en weinig gegeten als hier. Mijn man had de spies varié, hij noemde het poulet op een stokje, echt een paar kleine stukjes vlees. Smaakloos. Zelf had ik een varkenshaasje met gesmolten blauwe kaas. Het vlees was taai, niet mals in ieder geval en ook niet warm. De smaak werd gegeven door de kaas. Ook de hoeveelheid was minimaal. Allebei hadden we een klein bakje salade/rauwkost op ons bord welke dreef in de dressing. De gebakken aardappeltjes ( uit de frituur) smaakten wel goed. Drinken werd ook niet naar gekeken, mijn lege glas werd niet opgemerkt. Toen de serveerster vroeg of het gesmaakt had hebben we eerlijk gezegd dat de porties te klein waren en de smaak niet goed. Ze zou het doorgeven en daarna heeft ze ons een hele tijd ontweken. We moesten moeite doen om haar aandacht te trekken en om de rekening te vragen. Als compensatie werden onze drankjes van de rekening af getrokken. Wij hadden beide maar een drankje, omdat er niet bijgevuld werd. Terug in ons hotel maar een portie bitterballen besteld, nog nooit meegemaakt.

Gegeten op 1 oktober 2015

NataschaHagemeijer

We hebben hier een lunch genomen. Enorm vriendelijk geholpen door Fred. De prijs is prima. Vooral een bacardi cola eindelijk eens normaal geprijsd. De uitsmijter was op lekker oerbrood met een frisse salade ernaast.

Ricardo

Gezellig restaurant, zeer vriendelijke en snelle bediening ondanks de drukte op de zaterdag avond. (complimenten!)

Wij waren met een groep en hadden oa de kipsate en het zuurvlees. prijs en porties waren prima, er werden frietjes bij gezet toen deze op waren (zonder extra kosten)

zeker een aanrader als we weer in de buurt zijn.

Gegeten op 14 maart 2015

edkwint

Heerlijk gegeten vriendelijke en attente bediening komen hier zeker nog eens terug het was nu in Valkenburg nog erg stil maar de service was er niet minder om.

Gegeten op 12 maart 2015

astrid152

Twee weken geleden op 19 en 20 Februari samen met mijn man twee avonden achter elkaar heerlijk gegeten , en afgelopen weekend 8 maart samen met mijn dochter daar gegeten . Alle keren heerlijk gegeten , gezellige sfeer , vriendelijk personeel die duidelijk zichtbaar goed met elkaar overweg kunnen en veel plezier in het werk hebben , wij gaan er zeker terug als we in Valkenburg zijn

Gegeten op 8 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Stadsrestaurant Valkenburg in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Stadsrestaurant Valkenburg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.