Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Hubert Haenen in Valkenburg - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 601 27 97

Bourgondische passie

Een instituut in culinair Nederland. Een plek waar ambacht, gastvrijheid en de perfecte ambiance centraal staan. Bourgondisch genieten van prachtige streekgerechten met als basis de Franse keuken. Een uniek restaurant in alle opzichten. Van de inrichting en de kwaliteit van de ingrediënten tot de persoon Hubert zelf.

arno48

Dit is voor ons een van de beste restaurants in Nederland.
Echt van het begin tot het eind is dit een genot. De gastheer Hubert is een geweldige man en vermaakt echt zijn gasten. Zijn vrouw staat in de keuken en die maakt het feest compleet.
ECHT waar dit is TOP.

Gegeten op 18 juni 2014

Karoetje

Via online reservering

Het was een gezellige avond, alle aandacht voor ons van de gastheer en de kok en genoten van heerlijke gerechten. De wijnen waren ook goed gekozen!
De vegetarische gerechten waren erg verrassend en zeer smakelijk! De tafel is op een onconventionele manier gedekt: met een klein boekje om doorheen te bladeren, een steen om aan te voelen en om naar te kijken. Een in totaliteit bijzondere beleving!

Gegeten op 5 oktober 2014

sverhaart

Op Zondag 5 oktober, ging met een vriendin naar Valkenburg om te relaxen.
Ik had vantevoren restaurant Hubert Haenen geboekt, want daar had ik in het verleden al eens eerder mijn man gedineerd, en dat was in mijn herinnering gebleven.
Ik trakteerde een vriendin van mij op een heerlijk culinair diner.
We hebben genoten. Het restaurant heeft de heerlijke geur van de speciale oven die Hubert Haenen gebruikt en we hebben echt vanaf het begin tot het eind genoten van alles wat we aangeboden kregen wat bij het menu behoorde. Alles was verrukkelijk. Ook de bediening van de heer Hubert Haenen was op het juiste moment met de juiste informatie.
Aan het eind van de avond werden we verrast met een heerlijke thee, welke uit de tuin van de vrouw des huizes werd geplukt. Heerlijke smaak.
Mijn vriendin was aangenaam verrast en uitte dat ook aan de heer Hubert Haenen.
Dit was de afsluiting van gezellig avond met een heerlijk diner!
Mijn vriendin gaf een 10 met een griffel.

Gegeten op 5 oktober 2014

tanja33

Gegeten op 10 oktober 2014

fenevers

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Het slowcooking principe dat voor zowel vlees als vis wordt gebruikt zorgt ervoor dat alles heerlijk mals is. We hebben genoten.

Gegeten op 4 oktober 2014

Batic

Via online reservering

Het eten is met veel zorg bereid en smaakt over het algemeen bijzonder goed. Bijpassend wijnarrangement is ook van grote klasse (al is de aperitief te zoet en lijkt het meer cassis dan een mousserende wijn). Wel behoorlijk aan de prijs, zelfs met een IENS Dinerdeal. Redelijke bediening door de naamgever van het restaurant zelf, al moesten we vaak wel lang op een gang wachten en was het ronduit opmerkelijk te noemen dat hij aangaf "dat we ons glas wel eerst leeg moesten drinken", ook al was dat als grapje bedoeld. Wat ons tegenviel was de inrichting; een bonte verzameling van té kitscherige kunstwerken (een metershoge lapjeskat/piñata in het midden, achterin een groot schilderij van een toch wel heel zelfverzekerd kijkende heer des huizes), het was te licht en daardoor weinig sfeervol. Storend was de geur van de in het restaurant staande houtoven; je kleren ruiken er na een bezoek in ieder geval flink naar. Eveneens storend was het feit dat tegen het einde van de avond de kaaskar in het midden van het restaurant bleef staan en voor een onaangename, bijna misselijk makende, zure geur zorgde. Ondanks enkele zeer vriendelijke woorden van de gastheer en -vrouw bij ons vertrek, niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 3 oktober 2014

ben79

Via online reservering

Eten was goed maar staat niet in verhouding voor prijs. Eenaperetief voor 7,50 euro en is witte wijn. Te duur voor dit menu, jammer. Tevens waren we slechts met 6 mensen in restaurant dus weinig gezelligheid.

Gegeten op 2 oktober 2014

Jasper0707

Het is ware en zeer smaakvolle kunst hetgeen echtpaar Hubert en Marjolijn samen creëert, zowel achter de schermen in de keuken als in het restaurant!
Een avond culinair genieten zoals je deze elders niet gauw zult meemaken, om je iedere keer weer op te verheugen!!

Gegeten op 12 juli 2014

Elsmarijn

Gegeten op 12 juli 2014

NBisschops

Via online reservering

We hadden via Iens gereserveerd en direct na de reservering ontvingen we een persoonlijke mail van Hubert om ons welkom te heten. Bij aankomst in het restaurant werden we hartelijk ontvangen door Hubert. Dat onze naam op de menukaart stond, versterkte het gevoel van persoonlijke aandacht. Het eten en het bijbehorende wijnarrangement waren subliem.
Mijn man eet geen vis, dus werd er speciaal voor hem een bisque zonder vis bereid.
Het was voor ons meer dan een avond uit eten, het was een echte dinerbelevenis. We hebben ontzettend genoten.

Gegeten op 23 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Hubert Haenen in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Hubert Haenen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.