Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Hubert Haenen in Valkenburg - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 601 27 97

Bourgondische passie

Een instituut in culinair Nederland. Een plek waar ambacht, gastvrijheid en de perfecte ambiance centraal staan. Bourgondisch genieten van prachtige streekgerechten met als basis de Franse keuken. Een uniek restaurant in alle opzichten. Van de inrichting en de kwaliteit van de ingrediënten tot de persoon Hubert zelf.

tanja33

Gegeten op 10 oktober 2014

fenevers

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Het slowcooking principe dat voor zowel vlees als vis wordt gebruikt zorgt ervoor dat alles heerlijk mals is. We hebben genoten.

Gegeten op 4 oktober 2014

Batic

Via online reservering

Het eten is met veel zorg bereid en smaakt over het algemeen bijzonder goed. Bijpassend wijnarrangement is ook van grote klasse (al is de aperitief te zoet en lijkt het meer cassis dan een mousserende wijn). Wel behoorlijk aan de prijs, zelfs met een IENS Dinerdeal. Redelijke bediening door de naamgever van het restaurant zelf, al moesten we vaak wel lang op een gang wachten en was het ronduit opmerkelijk te noemen dat hij aangaf "dat we ons glas wel eerst leeg moesten drinken", ook al was dat als grapje bedoeld. Wat ons tegenviel was de inrichting; een bonte verzameling van té kitscherige kunstwerken (een metershoge lapjeskat/piñata in het midden, achterin een groot schilderij van een toch wel heel zelfverzekerd kijkende heer des huizes), het was te licht en daardoor weinig sfeervol. Storend was de geur van de in het restaurant staande houtoven; je kleren ruiken er na een bezoek in ieder geval flink naar. Eveneens storend was het feit dat tegen het einde van de avond de kaaskar in het midden van het restaurant bleef staan en voor een onaangename, bijna misselijk makende, zure geur zorgde. Ondanks enkele zeer vriendelijke woorden van de gastheer en -vrouw bij ons vertrek, niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 3 oktober 2014

ben79

Via online reservering

Eten was goed maar staat niet in verhouding voor prijs. Eenaperetief voor 7,50 euro en is witte wijn. Te duur voor dit menu, jammer. Tevens waren we slechts met 6 mensen in restaurant dus weinig gezelligheid.

Gegeten op 2 oktober 2014

Jasper0707

Het is ware en zeer smaakvolle kunst hetgeen echtpaar Hubert en Marjolijn samen creëert, zowel achter de schermen in de keuken als in het restaurant!
Een avond culinair genieten zoals je deze elders niet gauw zult meemaken, om je iedere keer weer op te verheugen!!

Gegeten op 12 juli 2014

Elsmarijn

Gegeten op 12 juli 2014

NBisschops

Via online reservering

We hadden via Iens gereserveerd en direct na de reservering ontvingen we een persoonlijke mail van Hubert om ons welkom te heten. Bij aankomst in het restaurant werden we hartelijk ontvangen door Hubert. Dat onze naam op de menukaart stond, versterkte het gevoel van persoonlijke aandacht. Het eten en het bijbehorende wijnarrangement waren subliem.
Mijn man eet geen vis, dus werd er speciaal voor hem een bisque zonder vis bereid.
Het was voor ons meer dan een avond uit eten, het was een echte dinerbelevenis. We hebben ontzettend genoten.

Gegeten op 23 augustus 2014

smulrol

Het bezoek aan het bijzondere restaurant van Hubert Haenen is een echte ervaring. De ontvangst was wat kil, mede omdat de voordeur in het restaurant zelf is en niemand aanstalten maakte ons te verwelkomen. De mooie combinaties van smaken hebben ons echt verrast.
Een negatieve kant is de hoeveelheid wijnen in het arrangement. Hubert gebruikt kleine glaasjes en schenkt deze maar matig in.

Wij hebben hier heerlijk gegeten, maar komen niet meer terug. Het lijkt erop dat niet de gast maar Hubert centraal staat in dit restaurant.

Gegeten op 30 november 2013

JoeenMargret

Om de drukte rondom de nucleaire top te ontlopen zijn wij een paar dagen in Limburg geweest. Wij hadden gereserveerd bij Hubert Haenen wat een geweldige aangename verrassing was. We hebben kunst gezien,kunst gelezen,kunst gegeten en gedronken en werden kunstzinnig verwend. Het diner en wijnarrangement waren super uitgebalanceerd, elke gang werd begeleid met uitleg over product en bereiding. het hoofdgerecht van Waals rund met truffelsaus en de grote verscheidenheid aan kaassoorten na was indrukwekkend. Zo werd de nucleaire top voor ons een culinaire topbelevenis! Joe en Margret

Gegeten op 23 maart 2014

Eed

Gegeten op 21 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Hubert Haenen in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Hubert Haenen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.