a TripAdvisor company

foto's van Hubert Haenen in Valkenburg - 1 foto's van Hubert Haenen in Valkenburg - 2 foto's van Hubert Haenen in Valkenburg - 3 foto's van Hubert Haenen in Valkenburg - 4 foto's van Hubert Haenen in Valkenburg - 5 foto's van Hubert Haenen in Valkenburg - 6 foto's van Hubert Haenen in Valkenburg - 7

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 601 27 97

Bourgondische passie

Een instituut in culinair Nederland. Een plek waar ambacht, gastvrijheid en de perfecte ambiance centraal staan. Bourgondisch genieten van prachtige streekgerechten met als basis de Franse keuken. Een uniek restaurant in alle opzichten. Van de inrichting en de kwaliteit van de ingrediënten tot de persoon Hubert zelf.

KarinUden

Ik ben hier nu een aantal keren met mijn vriend geweest en het is inmiddels ons favoriete restaurant. Hoewel de afstand vanaf onze woonplaats naar Valkenburg aanzienlijk is (ruim 130 km), weerhoudt het ons zeker niet om hier terug te blijven komen.

Een geweldig gemoedelijke ambiance en een betrokken eigenaar die samen met zijn vrouw voor een culinaire beleving zorgt. De gerechten uit de houtoven, de bijpassende wijnen, de groenten die per stuk bereid lijken te zijn, het chocoladedessert waar zoveel passie en detail van uit straalt en de kazen... Wat zijn de kazen bij Hubert Haenen verschrikkelijk lekker!

De rode wijn (letterlijk) gecombineerd met de smaken op het bord, de afwezigheid van frisdranken (het zou de beleving van de gerechten immers niet ten goede komen), het achteraf per bankoverschrijving betalen. Dit restaurant is uniek in elk opzicht.

Het is elke keer een verrassing welke gerechten de revue passeren en overtreft steeds weer de verwachting. Ik zou het iedereen aan kunnen bevelen, maar doe dat niet. De charme van de beperkte hoeveelheid tafels heeft dan wellicht een keerzijde. Bij de volgende reservering (ik zag nu aspergegerechten voorbij komen, dus lang zal dit niet duren) ben ik graag nog verzekerd van een plek ;)

Gegeten op 22 november 2014

arno66

Via online reservering

Aspergesoep met bolletje vanille ijs, heerlijk !

Mag wat meer snelheid tussen de gangen, maar verder prima.
Opmerkelijk, de smartphone wordt uitdrukkelijk verbannen, goed zo.

Gegeten op 2 mei 2015

Frederieke71

Gegeten op 3 mei 2015

hugovanreijen

Gegeten op 25 april 2015

Restaurant - 3 weken geleden

Mijnheer Hugo, met veel genoegen je verhaal gelezen. Ik ken je al vele jaren en in al die jaren vertelde je me prachtige story's waarvan ik soms nog kan nagenieten. 't heeft jaren geduurd voordat ik aan je aparte manier van optreden gewend was: een excentrieke oudere man, moeilijk bereikbaar scheen het. Je geeft in elk geval kleur aan het leven en de mensheid omdat je "anders" bent. Ik moest wel heel spontaan lachen om je opmerking dat je me "intimiderend" vond..ik zou zeggen dan kunnen we elkaar de hand geven, want jij kunt er ook wat van. Dank voor alle jaren dat je bij ons op bezoek kwam en... het wisselgeld ligt voor je klaar, ik denk dat het geen foutje was, want je aardige secondant zei "het is goed zo".

Proever in spe - 3 weken geleden

Helaas: in het antwoord van Hubert Haenen wordt slechts op één van de te berde gebrachte punten ingegaan.
De belangrijke kwesties van een pauze van twee uur tussen twee gerechten en het serveren en berekenen van een vijfgangenmenu, hoewel een driegangenmenu besteld is (schade 3 x € 18,00), blijven onaangeroerd.
De een gast oud, excentriek en moeilijk bereikbaar is, moge waar zijn, maar niet valt in te zien, wat de relevantie daarvan is bij de constatering van een aantal tekortkomingen die men in een restaurant van deze klasse niet verwacht.
Ik wens het unieke restaurant van Hubert Haenen nog vele jaren met wat minder arrogantie.
Hugo van Reijen, hugovanreijen@yahoo.com

MichelRoskam

Gegeten op 24 januari 2015

arno48

Dit is voor ons een van de beste restaurants in Nederland.
Echt van het begin tot het eind is dit een genot. De gastheer Hubert is een geweldige man en vermaakt echt zijn gasten. Zijn vrouw staat in de keuken en die maakt het feest compleet.
ECHT waar dit is TOP.

Gegeten op 18 juni 2014

Karoetje

Via online reservering

Het was een gezellige avond, alle aandacht voor ons van de gastheer en de kok en genoten van heerlijke gerechten. De wijnen waren ook goed gekozen!
De vegetarische gerechten waren erg verrassend en zeer smakelijk! De tafel is op een onconventionele manier gedekt: met een klein boekje om doorheen te bladeren, een steen om aan te voelen en om naar te kijken. Een in totaliteit bijzondere beleving!

Gegeten op 5 oktober 2014

sverhaart

Op Zondag 5 oktober, ging met een vriendin naar Valkenburg om te relaxen.
Ik had vantevoren restaurant Hubert Haenen geboekt, want daar had ik in het verleden al eens eerder mijn man gedineerd, en dat was in mijn herinnering gebleven.
Ik trakteerde een vriendin van mij op een heerlijk culinair diner.
We hebben genoten. Het restaurant heeft de heerlijke geur van de speciale oven die Hubert Haenen gebruikt en we hebben echt vanaf het begin tot het eind genoten van alles wat we aangeboden kregen wat bij het menu behoorde. Alles was verrukkelijk. Ook de bediening van de heer Hubert Haenen was op het juiste moment met de juiste informatie.
Aan het eind van de avond werden we verrast met een heerlijke thee, welke uit de tuin van de vrouw des huizes werd geplukt. Heerlijke smaak.
Mijn vriendin was aangenaam verrast en uitte dat ook aan de heer Hubert Haenen.
Dit was de afsluiting van gezellig avond met een heerlijk diner!
Mijn vriendin gaf een 10 met een griffel.

Gegeten op 5 oktober 2014

Restaurant - 8 maanden geleden

Die tien met een griffel verdienen jullie als gasten zeker ook. Het is fijn om voor aangename gasten te mogen koken. Merci voor de mooie reactie dus. Ook namens mijn Marjolijn.

tanja33

Gegeten op 10 oktober 2014

fenevers

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Het slowcooking principe dat voor zowel vlees als vis wordt gebruikt zorgt ervoor dat alles heerlijk mals is. We hebben genoten.

Gegeten op 4 oktober 2014

Restaurant - 8 maanden geleden

Dank je wel voor deze aardige omschrijving en wat fijn dat jullie hebben genoten. Koken is een kunst en genieten is ook een kunst en als dat samen komt ontstaat er iets moois. Hubert

Schrijf zelf een recensie over Hubert Haenen in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Hubert Haenen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.