Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

El Castillo

3. Topper 2014
  4. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 601 59 21

loes33

Als we zin hebben in Mexicaans eten dan gaan we naar El Castillo in Valkenburg. Dit keer weer eens voor het buffet gegaan. Heerlijk. Uitgebreide keuze en alles was vers en lekker. De bediening is top en het restaurant op zich geweldig aangekleed. Echt super.

Gegeten op 11 augustus 2014

abygail

Ik ben hier vorige week vrijdag met een vriendin gaan eten. Wat een beleving was dat! Ik ben al op veel plaatsen gaan eten maar dit vond ik best indrukwekkend. Bij binnenkomst zie je een groot terrarium met 2 leguanen en verder nog papegaaien overal staan. Wij kozen voor in de serre te gaan zitten naast een watervalletje en beekje wat door de zaak liep. Super leuk gedaan allemaal verder top aangekleed je waant je zo in mexico. We konden kiezen uit a la carte of buffet. Wij hadden dan a la carte gekozen. Vooraf een tapas schotel gedeeld en als hoofdgerecht had ik de fajita en mijn vriendin een gevulde tortilla. Het smaakte heerlijk en ook echt genoeg wat we kregen!! Zaten erna echt super vol. De service was verder ook goed we hadden een leuke ober. En ik wil ook nog even de cocktails aanbevelen!! Vooral de strawberry daiquiri was voor mij de favoriet!

Gegeten op 1 augustus 2014

Joro_genieten

Gezellig, sfeervol restaurant met een heerlijk buffet en vriendelijke bediening! Dieren, speelhoek en trampoline erg leuk voor de kinderen. We komen graag nog eens terug!

Gegeten op 20 juli 2014

WUPPPpppp

Ter gelegenheid van ons vrijgezellenfeest gingen we naar het sfeervolle restaurant El Castillo.
Bij binnenkomst werd de toekomstige bruid door de vriendelijke bediening persoonlijk gefeliciteerd. Daarna mocht de bruid een pinata kapotslaan en daarna konden we aan tafel. Onze groep had gekozen voor wokken aan tafel. Heerlijke groenten, voldoende vlees en brood, het was heerlijk. Als service van de zaak kreeg de toekomstige bruid, een heerlijke cocktail en lekker dessert. Een aanrader voor een feestje/verjaardag of een gezellig avondje uit met vrienden of zijn tweetjes.
Bedankt, wij hadden een TOP avond.

Gegeten op 14 juni 2014

JuDa1405

Na een vriendelijk ontvangst werden we langs allerlei exotische dieren naar onze tafel gebracht. De zaak is in werkelijk echt een heel stuk groter dan dat je zou verwachten zodra je voor de deur staat. Zeker geschikt voor ontvangst van meerdere grotere groepen.
Bij ons was een vrijgezellenparty aanwezig, maar de aanwezigheid van deze heren was absoluut niet storend.
Uiteindelijk hebben we gekozen voor een a-la- carte menu, Plato guadalayara. En samen enorm genoten van de verschillende gerechten van de plaat.
Als we weer eens terugkomen in de regio Zuid Limburg zullen we zeker serieus overwegen weer een avondje neer te strijken bij El Castillo.

Gegeten op 17 mei 2014

gert8

El Castillo is verrassend groot, met een soort van binnentuin met ook exotische vogels. Inrichting is eenvoudig maar op een bijzondere manier toch wel leuk, zeker ook voor kinderen. Je kan van de kaart eten of buffet, wij gingen voor buffet en we konden kiezen uit veel gerechten. Sommige waren echt lekker, maar lang niet allemaal jammer genoeg. De meeste gerechten waren net voldoende. Voor echt bijzonder Mexicaans eten moet je niet hier zijn, aan de andere kant was de bediening goed/vriendelijk en werd alles snel aangevuld. Kortom je kan hier voor een redelijke vriendelijke prijs goed vol eten, zeker als je niet te kritisch bent. Toch een geslaagde avond gehad, maar terugkomen zit er niet snel in denk ik...

Gegeten op 30 mei 2014

scheffers

het eten en de bediening waren uitmuntend.
het is er echt mexicaans, je waant je dan ook in mexico
we hebben gegeten het buffet,
mijn vrouw heeft zware copd en ze lieten ons in de achter ingang in omdat mijn vrouw niet ver kon lopen.
het is echt heel lang geleden, dat we zo'n opgewekte mensen en bediening zagen
jammer dat we er niet vaker kunnen gaan maar als we in limburg zijn , gaan we beslist weer naar toe.
het is een genot om er te vertoeven.
aan alle personeel van El Castillo bedankt voor de heerlijke avond die we hebben genoten bij jullie
en bedankt voor de mooie dvd van David Argel.
tot in november zou ik zeggen dan komen we weer weekendje limburg.

leuke dieren in het restaurant die de sfeer compleet maaakten.

Gegeten op 24 mei 2014

danny11

Lekker gegeten samen met partner, vriendelijk personeel en mooie sfeer => aanrader eerste klas.
Ook zeer geschikt voor vegetariërs, zoals ik.

Gegeten op 30 mei 2014

monique195

Mexicaans restaurant in Valkenburg. Verrast door inrichting en grote van restaurant. Groot maar daardoor zeker geen vreetschuur. Intieme gezellige hoekjes met waanzinnig veel kleur en vrolijkheid. Zeker Mexicaans. Er staat een heerlijk Mexicaans buffet met voor elk wat wils. Erg lekker. En last but not least een heerlijk dessertbuffet..... met veel verschillende bavarois, taarten...slagroom..allerlei lekkers mmmmm. Goede bediening!!

Gegeten op 16 mei 2014

D_Westerhuis

Met 9 personen (in de leeftijd van 0 tot 50) is iedereen perfect bediend. Bij binnenkomst hartelijk ontvangst en goede en geduldige uitleg. Mooie Mexicaans decor (met echte aaibare Leguanen en papegaaien, fontein en stromend beekje door het restaurant) en Mexicaanse achtergrond muziek. Schoonzoon en kleindochter hebben nog gedanst op de lokale Mexicaanse muziek. De verdeling van de tafels en ruimte tussen tafels en bij lopend buffet is ruim genoeg. Lopend buffet i.p.v. a la carte genomen om hele sfeer op te kunnen nemen en alles te kunnen proeven. Van niet scherp tot heel scherp alles voortreffelijk. Het was een warme dag en toch en niet benauwd in het restaurant. Een aanrader voor iedereen die culinair eens iets anders wil ervaren.

Bij deze onze complimenten aan het hele team van restaurant El Castillo.

Gegeten op 18 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over El Castillo in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over El Castillo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.