El Castillo

• 8.1

• 8.2

RedChris
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mexicaans buffet, teveel om alles te proeven. Heerlijke gerechten, echt pittige cactusbladsoep, vriendelijke en behulpzame bediening. Samen met een lekker glas rode wijn in een schitterend, in mexicaanse stijl ingericht restaurant, maken het geheel af.

Gegeten op 28 maart 2014

Edzo Bergman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Regelmatig zijn we in Valkenburg en het is bijna traditie geworden om dan ook de idioot pikante cactussoep van El Castillo te eten. Zo ook deze keer. We gingen allen voor het buffet. Aangezien ikzelf vegetariër ben werd er aan tafel nog eens extra een bord vega tortilla gebracht. Het buffet was weer zeer uitgebreid, met diverse Mexicaanse gerechten, inclusief een saladebuffet, soep, sauzen, toetjes, tortillahoek, etc. etc. Alles werd continu bijgevuld en was smakelijk. Het enige minpuntje (maar wat velen als een dikke plus zullen zien) was dat de cactussoep nu gewoon pikant was, waar we op vlammen hadden gerekend. De bediening was attent en vriendelijk. De dos equis lekker koud. In alle jaren is het interieur qua look nauwelijks veranderd. Alleen het aquarium is nu een terrarium en we missen een paar papegaaien. Het oubollige begint langzamerhand wel een klein beetje tegen te staan. Misschien tijd voor een opfrisbeurt? Dit als tip bedoeld, want we blijven fan van El Castillo. Voor 3 personen waren we inclusief drankjes 100 euro kwijt. We komen volgende keer zeker weer terug.

Bremen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier met het uitje van de zaak
het Mexicaans Buffet met drankarrangement genomen,
goed gegeten en genoten van het heerlijke en goed gevulde buffet.
Het eten was prima en wordt ook goed
bijgevuld.Genoeg keuze voor ieder wat wils.
Het restaurant ademt een echt gezellige Mexicaanse sfeer uit.
Bediening was goed en vriendelijk,attent wat betreft het drankarrangement,
hebben geen minuut droog gestaan ,chapeau!
het was een zeer geslaagde avond.
Komen zeker terug.

Gegeten op 15 februari 2014

ronald102
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig aangekleed restaurant met een open haard en diverse levende dieren. Zo is er een terrarium met 2 grote leguanen en ook een paar papegaaien. Dit vond ik zelf leuk, maar of de dieren dit ook vinden... Ze zagen er in elk geval goed verzorgd uit. Het eten heeft me zeer positief verrast! Het knoflookbroodje vooraf was al voorzien van enkele stukjes vers fruit en knapperige ijsbergsla, wat ik zeer waardeerde, maar ook het hoofdgerecht was voorzien van een schaaltje met rijst, iets met bonen en maïskorrels die naar mijn idee zo vers van een kolf af waren gehaald! Het schaaltje met diverse soorten vers fruit, sla en een lekkere dressing zou me bijna tot vegetariër bekeren! Die ging dus helemaal op, terwijl ik de salade vaak laat staan. Bijna, want ik had ook nog spiesjes met ossenhaas puntjes. Deze spiesjes zijn de enige reden dat het eten van mij geen 9 krijgt. Vooraf werd gevraagd of ik het vlees medium wilde, ja uiteraard! Maar dit was voor veel mensen ongetwijfeld net iets te rauw. Ik vind het net kunnen omdat het vlees er naar was, maar ietsje meer gaar was beter geweest. Verder top gegeten, kan niet anders zeggen.

Gegeten op 13 februari 2014

Klaasvaker
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen weekend hier gegeten met een groep vrienden. We waren speciaal voor dit restaurant naar Valkenburg gegaan vanuit Maastricht (stapavond). Het positieve was zeker het decor en het uiterst vriendelijke personeel.
Het is een groot restaurant met een leuke open aankleding en veel keuze hoe je wil gaan zitten.

Over het eten was eigenlijk niemand aan tafel enthousiast. We hadden het buffet, misschien was dat een verkeerde keuze aangezien het restaurant niet slecht bekend staat in de omgeving. Ons viel het allemaal tegen. Het leek een beetje op de bakken met "vlees in veel saus" van de jeugdhotels aan de costa brava 20 jaar geleden. De door andere geroemde champignons waren verschrompelde dingen die gewoon niet lekker waren. Op de cactus soep na vonden we ook niets wat de Mexicaanse pittigheid bezat.
De wraps die je zelf kon samenstellen en de met tequila ingespoten beenham vielen wel in de smaak. De hoeveelheid aan keuze trouwens ook. Helaas was het meeste gewoon niet echt lekker.

Gegeten op 8 februari 2014

jose-en-peter
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben weer heerlijk gegeten op mijn verjaardag. We komen al 25 jaar in dit restaurant en het is nog nooit slecht geweest of van mindere kwaliteit. Al het eten is met verse ingrediënten bereid. Ook het fruit en de groenten zijn altijd vers. Daarom smaakt alles gewoon heerlijk! Persoonlijk vind ik de ropa gewoon het lekkerst en natuurlijk de toetjes...en de tomatensoep...en de bonensoep...ow ja, de champignons niet vergeten ennnnnn....och eigenlijk is alles gewoon overheerlijk. Elk gerecht heeft zijn eigen typische smaak. Niks smaakt hetzelfde, en daarom is er ook voor iedereen wel iets bij dat hij lekker vindt. Verder vind ik de sfeer zo gezellig. De aankleding van het restaurant in de "serre" doet je denken of je op een Mexicaans pleintje zit. Steeds weer even een "korte vakantie in Mexico"...Heerlijk!!! Wij zullen hier nog heel vaak komen en gaan genieten van al het heerlijke eten dat er te te krijgen is. De bediening is altijd heel vriendelijk en netjes. Je hoeft nooit lang te wachten om te bestellen en de drank en het eten worden snel gebracht. Gewoon een TOP restaurant dus....Voor ons een dikke 10 waard!!!

Gegeten op 8 februari 2014

jacqueline59
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen weekend daar gegeten en zeer goed bevallen. Het eten was lekker, de sfeer heel gezellig, mooi decor en onze zoon mocht de leguanen aaien en heeft de papegaai het halve fruit buffet gevoerd ha ha dit allemaal met een vriendelijke lach en hulp van het personeel.....dus we komen snel weer.

Gegeten op 1 februari 2014

jolanda91
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben voor de derde keer bij El Castillo gegeten en als wij weer een weekendje boeken in Valkenburg komen we weer terug bij dit reasaurant. Er hangt een leuke sfeer echt mexcicaans veel kleur,met leuke lieve bediening het eten is erg lekker,dit keer hebben we lopend buffet gedaan heb niet alles kunnen proeven omdat er zo veel keuze is,maar dat doen we de volgende keer dan maar weer. Dit keer hebben wij mijn verjaardag hier geviert en onze tafel was leuk versiert en kreeg ik als verrassing een heerlijke dessert met vuurwerk van het huis. Dit restaurant is voor ons een favoriet geworden. Onze zoon van 3 vond de leuanen wel intressant en stond daar veel te kijken.
SUPER!!!

Gegeten op 25 januari 2014

Kanterelle
  • Recensies in de laatste twee jaar

We gingen voor men verjaardag een weekendje weg nr Valkenburg.. AL gauw merkte ik op het net restaurantjes in omgeving deze superleuke zaak El Castillo.. Ik reserveerde en vermeldde dat ik jarig was. Bij het aankomen beviel me het decor meteen,de sfeer dat daar hing was TOP. Lekker een tafeltje voor 2 aan het waterkantje en ballonnetjes lagen al klaar voor me. We wilden eerst a la carte eten maar door de geuren,muziek,decor,personeel gingen we voor het buffet. Wat waren we blij met die keuze,zo lekker,zo verzorgd,het personeel dat meteen springt voor je en natuurlijk de praatgrage ARA was de show van de avond :-)
Die maakte de sfeer ook geweldig,als men er iets tegen ging vertellen en je liep weg,liet hij meteen van zich horen dat hij graag aandacht had :-)
Wij komen zeker terug!!! Doe zo verder!!!
groetjes uit Belgie Karoline en Rainer

Simone84
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eerste keer bij dit restaurant. Leuke ontvangst. Restaurant is gezellig ingericht. Bediening is vriendelijk en legt de menukaart duidelijk uit. We hebben gekozen voor het mexicaans buffet. Veel keuze uit verschillende soorten gerechten. 4 verschillende soorten soep, 11 hoofdgerechten en 5 bijgerechten. Goed op temperatuur en lekker van smaak. Sommige gerechten zijn best pittig. Daarnaast nog een saladbar en diverse desserts. Echt een aanrader om dit een keer uit te proberen.
Prijs kwaliteit is goed. Wij komen hier zeer zeker vaker eten.

Gegeten op 17 december 2013

Schrijf zelf een recensie over El Castillo in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over El Castillo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!