El Castillo

2. Mexicaans
  3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 601 59 21

linda188

Ons etentje bij El Castillo was het hoogtepunt van ons tripje naar valkenburg! Heerlijk gegeten van het (pittige!) buffet en voor vegetariërs zelfs een extra gerechtje van de kaart. De bediening is super vriendelijk en het restaurant is gezellig en sfeervol ingericht. Je hebt echt het gevoel dat je even in Mexico bent. Echt een aanrader. El Castillo, bedankt voor de leuke avond!

Gegeten op 15 maart 2015

Restaurant - 4 dagen geleden

Hola Linda! Bedankt voor de mooie recensie! Zo'n bericht maakt ons allemaal erg blij hier en we zullen dit zeker delen met onze medewerkers! Nogmaals bedankt en heel graag tot een volgende keer!

michel142

We hadden geboekt we kwamen aan en werden heel goed ontvangen en naar de plaats gebracht we hebben van alles geproefd en ik moet je zeggen we konden niet kiezen want alles was heerlijk en de bediening was erg vriendelijk en kreeg ook nog een heerlijke vruchten sorbet (met dank aan darcy) hihi met hele vriendelijke groet michel vogelezang

Gegeten op 14 februari 2015

Restaurant - 1 maand geleden

Bedankt voor het leuke berichtje Michel! De leukste tafel van de avond! Veel liefdevolle groetjes van Darcy ;) Tot de volgende keer!

ronald151

Helaas geen buffet,we hadden hier wel voor gereserveerd, de bedrijfsleidster heeft haar verontschuldigingen aangeboden en goed gemaakt. Het eten was super en voor herhaling vatbaar. El Castillo tot een volgende keer

Gegeten op 6 februari 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Hola Ronald, bedankt voor de leuke recensie. Ik vond het ook erg vervelend dat ik u een verkeerde bevestiging heb gestuurd :( zeker omdat jullie helemaal uit Den Haag zijn gekomen. Toch heel erg mooi om te lezen dat jullie lekker gegeten hebben en de volgende keer kunnen jullie ons buffet uitproberen! Heel graag tot dan!

patrick153

Wij komen nu al 10 jaar tijdens kerst in Valkenburg en zeggen al die tijd om een keer bij El Castillo te gaan eten. Vandaag lekker met z'n tweetjes naar binnen gestapt. Van buiten lijkt het niet groot, maar wat een zaak, hebben ze nog een hele grote serre. Ontzettend lekker gegeten van het buffet, alles goed op smaak en voldoende aanwezig. Dus als je in Valkenburg bent loop lekker naar binnen. Alleen een kleine tip, misschien de tafeltjes in de serre vervangen, die tuintafeltjes zijn een beetje laag en niet echt stabiel. Tot volgend jaar.

Gegeten op 29 december 2014

Restaurant - 3 maanden geleden

Bedankt voor de leuke recensie Patrick! Mooi om te horen dat jullie eindelijk eens naar binnen zijn gestapt! Fijn om te horen dat het ook meteen goed bevallen is, we zullen dit zeker delen met onze medewerkers! De tafels in de serre staan op ons 'to do' lijstje! ;) Tot de volgende keer!

Bkortis

Gisteren, tweede kerstdag, bij El Castillo gaan eten. Wat een goede keuze! Fantastisch mooi ingericht, leuke bediening en erg lekker eten. We hadden volop keuze en hebben dan ook veel uitgeprobeerd! Alles was erg lekker! Toen de spear ribs niet meer in het buffet lagen en ik hierom vroeg 'zou ik wel een seintje krijgen als ze klaar waren'. Echter, toen ik terug aan tafel kwam stond er al een bakje voor me klaar! En later werd er nog een bakje gebracht, en gevraagd of we nog meer wilden! Ontzettend attend! Kortom, dit restaurant is een aanrader voor iedereen en wij gaan beslist nog eens terug!

En we zijn helemaal fan van de papegaaien! :)

Gegeten op 26 december 2014

Restaurant - 3 maanden geleden

Bedankt voor de mooie recensie familie Kortis! Aan spare ribs geen tekort gehad zo te lezen :D Leuk dat jullie er waren en tot de volgende keer!

famAus

Voor werk in het diepe zuiden en dan in de avond iets vinden om te eten. Weer werd het Castillo (vorige keren geen recensie geschreven). Restaurant onderscheidt zich van de anderen qua uitstraling.
Heerlijk gegeten. Zelfs het voorgerecht (gewoon stokbrood) werd smakelijk opgediend. Als hoofdgerecht de ossehaaspuntjes van de grill, heerlijk mals. Alleen het karafje wijn begreep ik niet (na 4 glazen was het nog niet leeg). Volgende keer waarschijnlijk weer

Gegeten op 20 november 2014

Restaurant - 4 maanden geleden

Bedankt dat u na een aantal bezoeken toch een leuke recensie voor ons heeft geplaatst! Dat kunnen wij erg waarderen. Fijn om te horen dat het ook alle keren naar wens is geweest. Mexicanen kijken niet zo nauw op een glaasje wijn meer of minder ;) Als het maar lekker en gezellig was! Tot de volgende keer!

mopsennel

Het eten is steeds vers,en voor iedereen is er wat bij. We komen er graag.Dankzij de bediening was de verjaardagsverassing een enorm succes. Groot restaurant en toch heel intiem.

Gegeten op 7 november 2014

Restaurant - 4 maanden geleden

Bedankt voor de leuke recensie! We hebben deze ook telefonisch, via mail en via Facebook mogen ontvangen, super!! :D Bedankt voor de genomen moeite, dat kunnen wij erg waarderen!
Erg leuk om te horen dat onze verjaardag actie een succes is geweest! Tot de volgende keer!

antoon4

Afgelopen zaterdag hebben wij bij El Castillo gebruik gemaakt van het buffet.

Wij zijn zeer tevreden over het aangeboden eten, bovendien was de entourage perfekt. Alles zeer sfeervol aangekleed en de bediening was perfekt!

Gegeten op 27 september 2014

Restaurant - 6 maanden geleden

Heel erg bedankt voor de leuke recensie en Antoon en Annette! Hopelijk tot snel weer!

loes33

Als we zin hebben in Mexicaans eten dan gaan we naar El Castillo in Valkenburg. Dit keer weer eens voor het buffet gegaan. Heerlijk. Uitgebreide keuze en alles was vers en lekker. De bediening is top en het restaurant op zich geweldig aangekleed. Echt super.

Gegeten op 11 augustus 2014

Restaurant - 8 maanden geleden

Bedankt voor de leuke recensie Loes! Fijn om te horen dat alles wederom naar wens is geweest. Tot de volgende keer!

abygail

Ik ben hier vorige week vrijdag met een vriendin gaan eten. Wat een beleving was dat! Ik ben al op veel plaatsen gaan eten maar dit vond ik best indrukwekkend. Bij binnenkomst zie je een groot terrarium met 2 leguanen en verder nog papegaaien overal staan. Wij kozen voor in de serre te gaan zitten naast een watervalletje en beekje wat door de zaak liep. Super leuk gedaan allemaal verder top aangekleed je waant je zo in mexico. We konden kiezen uit a la carte of buffet. Wij hadden dan a la carte gekozen. Vooraf een tapas schotel gedeeld en als hoofdgerecht had ik de fajita en mijn vriendin een gevulde tortilla. Het smaakte heerlijk en ook echt genoeg wat we kregen!! Zaten erna echt super vol. De service was verder ook goed we hadden een leuke ober. En ik wil ook nog even de cocktails aanbevelen!! Vooral de strawberry daiquiri was voor mij de favoriet!

Gegeten op 1 augustus 2014

Restaurant - 8 maanden geleden

Bedankt voor de positieve recensie Abygail! Fijn om te horen dat alles naar verwachting is geweest. Heel graag tot een volgende keer!

Schrijf zelf een recensie over El Castillo in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over El Castillo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.