Ocean Paradise

• 7.0

• 7.7

An1972
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooi restaurant, vooral het "bootje" op het water, waar je op een verhoging in het water kunt zitten, waarin de vissen lekker zwemmen. Wij zijn gaan wokken. Het eten was lekker. Volgens leden van de groep was het ijs té hard bevroren, zodat het zich bijna niet liet scheppen, maar dat is niet onoverkomelijk.
Wat wel vervelend was: ik heb moeten vragen om de 65+-korting en de kinderkorting, die dan wel (achteraf gezien slechts gedeeltelijk, gebaseerd op de prijslijst op de overigens mooie internetpagina van dit restaurant) van de rekening werd afgetrokken. Maar dat zou vanzelf moeten gebeuren. Verder was het erg vervelend dat we tot vier keer toe drankjes bestelden en die niet of slechts gedeeltelijk kregen. Om dat goed te maken, bood men ons uiteindelijk een gratis cola aan voor onze zoon, die we achteraf toch hebben moeten betalen.
De baas maakte zich zorgen over een stapel vuile borden die hij in onze nabijheid had laten vallen. Maar dat is hun probleem, dat interesseert mij niet. Hij had zich beter druk kunnen maken over de service van de vriendelijke, maar wazige ober en over het maken van een correcte rekening met aftrek van alle kosten. Dat kwam erg onprofessioneel over.

Gegeten op 16 januari 2013

Demeter
  • Recensies in de laatste twee jaar

Verse produkten, goede smaken en snelle bediening. Vers fruit/chocoladefontein en ijs als dessert. Inrichting is mooi; strakker en rustiger dan de meeste wokrestaurants. Wokken is enerzijds een beetje massaal gebeuren, maar anderzijds vindt iedereen voldoende van zijn gading! Zelfs voor vega's voldoende keuze.

Gegeten op 12 januari 2013

Gordon88
  • Recensies in de laatste twee jaar

Here is my first place to eat wok, it is new for me. After this one, I also tried several wok restaurant. In total, I think this one is the best. The quality of food here is nice, they have a lot of choices. I like the ice cream and fruits with a chocolate fountain. The decor is very classic, they have a region like a boat, and surround there is a little lake, where there are some fished inside.

The price is also reasonable. I have been here a lot of times.

Rodrigues

• Goed

De eten is hier zo lekker . Alleen de service vond ik wel meevallen, altijd moesten wij hun roepen en hun kwamen nooit voor om te vragen, en wanneer we aan het eten waren namen ze onze borden mee terwijl er nog eten alleen de service vonden we het wel een beetje jammer en verder wa de eten en al UITSTEKEND!

bpanelissen

• Slecht

Niet over te spreken, eten niet lekker.
Ik vroeg om Char-siu en kreeg wat opgewarmde babi pangang en een saus die meer weg had van een blik tomatensoep.
Ga hier nooit meer afhalen.

Proever59316

• Goed

Een paar weken geleden gaan eten en dat was goed bevallen. Ik was nog nooit gaan wokken maar het is me goed bevallen. Alleen het was erg druk maar de kwaliteit van het eten is gewoon goed en de mensen werken zich werkelijk suf daar!

dalmatier159

• Slecht

slecht ik kom hier nooit meer!!! .ik ben er n paar keer geweest, op het begin vond ik t nog goed te doen... sindsdien kom ik er nooit meer gewoon omdat de service niet meer zo is als n tijdje geleden het woordje klantvriendelijkheid kennen ze niet en hygiene ook niet. ik heb nu al n tijdje n andere stekkie gevonden waar ik lekker kan wokken.heel jammer het WAS een goede wok....

Proever13917

• Goed

Nog steeds vind ik dit het beste wok restaurant in de regio !
Het vorig jaar geopende \"Wok van Limburg\" in Geleen kan hier echt niet aan tippen ! Gezellig restaurant met ruime keuze ingredienten, woksauzen zijn perfect op smaak, ook de gerechten van de mongoolse bakplaat zijn heerlijk ! Enige minpuntje is het parkeerprobleem sinds de gemeente zo nodig de rijksweg moest veranderen in een \"boulevard\" Verder echt een aanrader !

Proever37861

• Uitstekend

Hier gaan we altijd uit \"wokken\" ! Heerlijk !! Er is genoeg keus, en het eten is echt goed gewokt !!! De kinderen hebben ook altijd plezier !

DavidSchattenberg

• Goed

VOOR DE ECHTE HONGER!!!!!
Een mooi aangekleed restaurant met veel keus aan ingredienten voor je eigen samen te stellen wokmaal. Onbeperkt eten en het is nog lekker ook. Veel keus in wok sauzen. Minpuntjes zijn: bediening is net erg gemotiveerd en soms is het eten iets te gaar gewokt.

Schrijf zelf een recensie over Ocean Paradise in Sittard

Schrijf hieronder je recensie over Ocean Paradise. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!