1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 325 50 22

chrstl

Via online reservering

Lekker gegeten, vriendelijke service, banken staan bij sommige tafeltjes wel erg dicht op elkaar waardoor langere mensen beter om een tafel met stoelen kunnen vragen.

Gegeten op 21 maart 2015

nietsmakken

Via online reservering

Het voorgerechtje breekbrood was erg lekker en vers gebakken. Ook de tapenade erbij smaakte erg goed. Geen overheersende smaak maar mooi in balans. Ook de kruiden boter niets op aan te merken. Er was ook olijfolie en zeezout.

de spareribs all in. Waren erg lekker. De bediening kwam ook vragen of er nog een sparerib gewenst werd. Deze was ook snel geserveerd.
de salade was ook erg lekker frisse lichte dressing. De hete franse frietjes waren zonder zout. Zonder dit te vragen. Dus mensen die minder zout willen eten. Kunnen zout naar eigen hoeveelheid toevoegen.

De sfeer was rustig en niet chaotisch. Dat terwijl toch bijna elke tafel bezet was.
heerlijk gezellig.

Ook de prijzen zijn zeer aantrekkelijk voor wat je krijgt.

Al met al. Goed geslaagd

Gegeten op 22 februari 2015

SNBAKKER

Via online reservering

Alles geweldig, we moesten alleen erg lang wachten voor we aan tafel konden (ondanks reservering) en het eten geserveerd werd. Ik denk dat 19.00 uur gewoon een slechte tijd is om te reserveren (de eerste lichting nog niet weg, en restaurant propvol). Maar Gauchos is onze vaste stek geworden in Maastricht.

Gegeten op 21 februari 2015

vanArkel

Via online reservering

Zat de hele avond op de tocht en was niet prettig. Het hoofdgerecht werd wel heel snel geserveerd, hadden bijna geen kans om fatsoenlijk het voorgerecht te nuttigen.

Gegeten op 14 februari 2015

Kelly2201

Ik heb hier gegeten met een vriendin. Bij binnenkomst was het al heel druk. Gelukkig wel een tafeltje vrij ondanks dat we niet hadden gereserveerd. Het interieur past bij het eten wat geserveerd wordt, een cowboy-achtig thema. De bediening was snel en aardig, je kunt ook merken dat ze verstand hebben van steaks wat ik heel professioneel vond. Ik heb goed gegeten, de hoeveelheid was zeker voldoende. Ondanks de drukte werden we goed bedient en gingen we tevreden weer naar huis.

Gegeten op 20 oktober 2014

roxanne7

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Bediening heeft verstand van de steaks. Aardig personeel alleen soms beetje chaotisch. Hoeft niet lang op drinken en eten te wachten. Kunt de keuken inkijken. Ziet verzorgd uit.

Gegeten op 2 januari 2015

sanne119

Via online reservering

Erg lekker eten en gezellige sfeer. Bediening zou nog iets meer bij de sfeer mogen helpen, maar voor de rest een zeer geslaagde avond.

Gegeten op 29 december 2014

mariette02

Via online reservering

Het eten was heel lekker! Echt een aanrader. De service was iets minder. Bij binnenkomst zijn ze zeer gastvrij en bieden je gelijk een hapje en een drankje aan, daarna zijn ze iets minder vlot met het volgende drankje, je moet de aandacht trekken en dan kun je om je tweede (derde) drankje vragen.
De tijd die je moet wachten op je eten is prima!

Gegeten op 21 december 2014

amber-ghaffar

Via online reservering

Goede service! Eerste keer dat wij hier kwamen.. Kregen aan tafel uitleg over de verschillende soorten steaks! Heel netjes!
Ossenhaas smaakte prima in combinatie met de bijgerechten! Komen hier zeker nog een keer terug!!

Gegeten op 21 december 2014

heleen43

Nadat we compleet verregend waren gunde de manager ons een prachtig plaatsje op het terras tijdens het concert van Rieu een dag later. Eten perfect gezellige vriendelijke bediening, geweldige sfeer, internationaal gezelschap en een geweldig uitzicht op het concert. Ik ben de naam van de beeldschone donkere manager vergeten maar zij maakte ons weekend. Volgend jaar terug met een arrangement bij Gauchos helemaal goed.

Gegeten op 5 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Gauchos Maastricht in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Gauchos Maastricht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.