a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 325 50 22

ReinierKa

Gisteren voor de 2e keer bij Gauchos in Maastricht gegeten, het eten was echt weer fantastisch wat een kwaliteit echt van iedere hap genoten! Tevens een super vriendelijke bediening hier kan mening restaurant nog wat van leren. Ga zo door!

Gegeten op 21 juni 2015

yvette34

Via online reservering

We hebben met ons 6-en gegeten. Op de spare ribs na was het eten overheerlijk! Het vlees als rib eye, entrecote en lamsrack was fantastisch bereid. Het mes sneed als boter in het vlees. We komen zeker terug. Het was alleen best wat warm in het restaurant. Een beetje frisse bries was top geweest.

Gegeten op 5 juni 2015

Tremmie

Via online reservering

Tijdens een weekendje Maastricht gekozen voor Gauchos. In Rotterdam al bekend met dit restaurand en ook hier een klasse restaurant. Alle soorten biefstuk zijn hier voortreffelijk, maar voor ons staat de bife de lomo op nummer 1. Super mals en verkrijgbaar in verschillende gewichten, voor zowel kleine als grote eters. Behalve het vlees zijn ook de bijgerechten, salades, groentes en diverse soorten frites lekker en is er keuze genoeg voor elke smaak. Attente en alerte bediening. Wat hogere prijsklasse maar dat is het zeker waard. Niet alleen het eten is van prima kwaliteit, ook de inrichting van het restaurant straalt een bepaalde klasse uit. Zou zelf wel een minimale leeftijdsgrens instellen, is niet echt een restaurant om met kleine kinderen heen te gaan. In ons geval zat er een gezin met peuters achter ons die voortdurend huilden en er letterlijk een bende van maakten. Kwam de sfeer in het restaurant niet ten goede.

Gegeten op 3 mei 2015

gertbens

Via online reservering

Zoals steeds hebben wij heel lekker gegeten bij Gauchos. De bediening was iets minder. Er loopt genoeg personeel rond en ze zijn ook heel vriendelijk, maar ze lopen constant rond, maar er gebeurt weinig. Zowel bij het voorgerecht, hoofdgerecht blijven de lege borden staan. En wat mij het meeste stoort is dat der bij de ribbetjes staat "a volonté". Er werd me geen enkele keer gevraagd of ik er nog wilde. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat men daar zelf moet achtergaan? Dit vind ik wel echt een minpunt, maar het eten op zich was zoals gewoonlijk zeer lekker.

Gegeten op 1 mei 2015

jan434

Via online reservering

De kwaliteit van het vlees is erg goed alleen aan de koude kant, bijkomende gerechten zijn goed, alleen vervelend dat je naast je vlees alles apart moet bestellen en betalen, met name aardappels, patat en sausjes. Het breekbrood dat we vooraf hadden, kwam laat, voordat we het op hadden kwam het hoofdgerecht al. De rekening werd gebracht zonder dat we er om gevraagd hadden. Ambiance is niet slecht, we zaten aan het raam en keken over het Vrijthof.

Gegeten op 4 april 2015

Gabyvanvessem

Via online reservering

Het was een super fijne avond, erg geslaagd!
Ik zou hier zo weer terug komen.

Bedankt voor alle zorgen!
Groetjes,

Ro&Gaby

Gegeten op 29 maart 2015

chrstl

Via online reservering

Lekker gegeten, vriendelijke service, banken staan bij sommige tafeltjes wel erg dicht op elkaar waardoor langere mensen beter om een tafel met stoelen kunnen vragen.

Gegeten op 21 maart 2015

nietsmakken

Via online reservering

Het voorgerechtje breekbrood was erg lekker en vers gebakken. Ook de tapenade erbij smaakte erg goed. Geen overheersende smaak maar mooi in balans. Ook de kruiden boter niets op aan te merken. Er was ook olijfolie en zeezout.

de spareribs all in. Waren erg lekker. De bediening kwam ook vragen of er nog een sparerib gewenst werd. Deze was ook snel geserveerd.
de salade was ook erg lekker frisse lichte dressing. De hete franse frietjes waren zonder zout. Zonder dit te vragen. Dus mensen die minder zout willen eten. Kunnen zout naar eigen hoeveelheid toevoegen.

De sfeer was rustig en niet chaotisch. Dat terwijl toch bijna elke tafel bezet was.
heerlijk gezellig.

Ook de prijzen zijn zeer aantrekkelijk voor wat je krijgt.

Al met al. Goed geslaagd

Gegeten op 22 februari 2015

SNBAKKER

Via online reservering

Alles geweldig, we moesten alleen erg lang wachten voor we aan tafel konden (ondanks reservering) en het eten geserveerd werd. Ik denk dat 19.00 uur gewoon een slechte tijd is om te reserveren (de eerste lichting nog niet weg, en restaurant propvol). Maar Gauchos is onze vaste stek geworden in Maastricht.

Gegeten op 21 februari 2015

vanArkel

Via online reservering

Zat de hele avond op de tocht en was niet prettig. Het hoofdgerecht werd wel heel snel geserveerd, hadden bijna geen kans om fatsoenlijk het voorgerecht te nuttigen.

Gegeten op 14 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Gauchos Maastricht in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Gauchos Maastricht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.