Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 325 50 22

mieke46

Via online reservering

Ribbetjes à volonté is leuk maar de porties mochten elkaar wat sneller opvolgen. Het is niet leuk als je een kwartier moet wachten tussendoor. Ik vond ook dat het nogal lang wachten was op bestelde drankjes.

Gegeten op 22 augustus 2014

daisy13

Via online reservering

Het eten was voortreffelijk, vooral de steaks zijn erg lekker. De sfeer in de zaak is prima. Service mag van sommige personen wat vriendelijker. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 19 augustus 2014

bert80

Heb toch wat opmerkingen bij het concert van André Rieu. Kan heel kort zijn. Het concert was matig, eten slecht. Voorgerecht een worstje ( kan niet goedkoper). Vlees taai, salade was denkelijk al een aantal dagen oud. Toetje was lekker. Alleen het drankje werd op een niet leuke manier aangeboden. Was net of het bij het toetje hoorde, bleek achteraf 4 euro te kosten. Dit zijn geen leuke manieren. Al met al een slechte beurt van het restaurant.

Gegeten op 19 juli 2014

Peterjakob

Bij aankomst was er op t terras helaas geen plek meer vrij, dus moesten we binnen zitten. Nadat de drankjes waren opgenomen toch nog een keer navraag gedaan voor een tafeltje buiten en er was gelukkig 1 vrij! Nadat we ons eten besteld hadden was t wachten begonnen. Op de twee carpaccio's moesten we bijna 30min wachten. De smaak was echter prima. Vervolgens was t weer wachten op de hoofdgerechten: 2x spare ribs, ook daar hebben we ruim een half uur op moeten wachten. Tussentijds was er een ober die de populaire jongen uit aan hangen was. (Jongleren met zn dienblad, spelen met de pepermolen aan tafel en net als doen alsof hij iedereen kenden die langsreed in een mooie auto door te zwaaien) op de spare ribs was niks aan te merken, dus besloten we allebei nog portie te bestellen (bij dezelfde ober). Na 25 min kwamen ze aanzetten met 1 portie en het antwoord dat hij die andere ff ging halen. Na 15 min kwam hij eindelijk terug met de 2e portie. Je zou verwachten nadat je op dat moment aangeeft dat je het allemaal wel erg lang vind duren dat er een reactie terug komt, maar zonder blikken of blozen liep hij weg om vervolgens niet meer terug te komen.

Conclusie:
Lekker gegeten, maar de service is beneden alle pijl

Prijs kwaliteit:
Ruim onvoldoende. We waren 95€ kwijt voor stokbr. Kruidenboter, 2x carpaccio, 2x spare ribs en 7 drankjes.

Als de bediening dan ook nog zo slecht is heb ik dat er niet voor over!!!

Gegeten op 27 juli 2014

rose6

Alweer een tijdje geleden dat we bij Gauchos hebben gegeten. Het was de kers op de taart op ons weekendje in Maastricht. Ik heb samen met mijn partner de spareribs gegeten en deze waren verukkelijk. De bedining was heel aardig en heeft ons wat tips en bezienswaardigheden gegeven voor in Maastricht.
Als we weer in de stad zijn komen we zeker weer!

Gegeten op 21 maart 2014

abygail

Ben hier laatst wezen eten, de ligging is super zodra de zon schijnt ook ideaal lekker op het terras in de zon zitten aan het vrijthof met een mooi uitzicht. voor een steak is dit een ideaal restaurant. ik heb hier ook echt een heerlijke malse steak gegeten. de bediening vond ik persoonlijk minder vriendelijk. prijs kwaliteit verhouding is goed.

Gegeten op 19 juni 2014

patrick33

We zijn afgelopen weekend naar 6 personen bij Gauchos Ändré Rieu Terrasarrangement"te Maastricht geweest. Het was in één woord": Fantastisch". Ten opzicht van onze vorige bezoek is er een duidelijk verschil dat er zaken verbeterd zijn waar we als klant terugkomen naar Gauchos Maastricht. Hierbij een toelichting: De bediening was goed. Er werd gevraagd of alles naar wens was en er werd regelmatig gevraagd zodra het glas leeg was of de gast(en) een nieuw drankje wilde bestellen. Het eten was geserveerd werd was aandacht aan besteed. Het driegangen diner wat we kregen was voldoende en erg lekker. Veel variatie om de keuken van Gauchos te kunnen proeven. Het uitzicht op het Vrijthot (André Rieu) was goed georganiseerd en een perfecte locatie. De sfeer was erg feestelijk waarbij we volgend jaar weer terugkomen...

Gegeten op 5 juli 2014

palfleppa

Buiten lijkt het al een groot restaurant, als je binnen komt merk je pas hoe groot het werkelijk is. Nadeel is dat het heel erg donker is binnen. Het mag wel wat lichter en opener. De bediening is super vriendelijk en komt met goede suggesties. Nadeel aan dit restaurant concept is, zoals velen al beschreven, dat je echt overal apart voor moet betalen waardoor het echt een dure grap wordt.
Het vlees is heerlijk, maar de nasmaak van de rekening kan vrij zuur zijn...

Gegeten op 10 mei 2014

maarten.reuvekamp

De bediening en de sfeer waren top, maar de uitspraak dat de ossenhaas zou smelten op de tong werd helaas niet waargemaakt.

Gegeten op 1 juni 2014

suzanx

Een knus restaurant op een mooie locatie! Het eten is zoals altijd hier niet goedkoop, het grote nadeel is dat alle bijgerechten en sausje los besteld en betaald moeten worden, waardoor je rekening snel oploopt zonder dat je het echt doorhebt. De steaks zijn echter altijd heel goed en het toetje, het flensje met dulce de leche was ook heerlijk. Zeker een aanrader, maar niet als je iets goedkoops zoekt. Je moet soms even op je eten wachten omdat het druk is, maar niet zo lang dat het vervelend wordt.

Gegeten op 8 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Gauchos Maastricht in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Gauchos Maastricht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.