Gauchos Maastricht

• 6.6

• 7.4

suzanx
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een knus restaurant op een mooie locatie! Het eten is zoals altijd hier niet goedkoop, het grote nadeel is dat alle bijgerechten en sausje los besteld en betaald moeten worden, waardoor je rekening snel oploopt zonder dat je het echt doorhebt. De steaks zijn echter altijd heel goed en het toetje, het flensje met dulce de leche was ook heerlijk. Zeker een aanrader, maar niet als je iets goedkoops zoekt. Je moet soms even op je eten wachten omdat het druk is, maar niet zo lang dat het vervelend wordt.

Gegeten op 8 maart 2014

Eed
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond met 10 personen gegeten bij Gauchos Maastricht. De zaak ligt aan het Vrijthof, dus op een A1 lokatie. Aan de buitenkant zie je dat de zaak redelijk breed is, echter bij binnenkomst merk je pas echt dat dit een heel grote zaak is. Dit is dan ook geen restaurant om eens sfeervol te gaan uit eten. Het was nagenoeg vol dus de gasten zullen waarschijnlijk niet echt behoefte hebben aan een rustig en intiem etentje. Het eten als zodanig vond ik niet slecht. De bestelde zwaardvis, de bief en de spareribs waren lekker bereid. De bediening was vriendelijk en attent. Gauchos Maastricht draait als een geoliede machine. Het doel; voor veel mensen snel de bestelling serveren. Het concept is zakelijk goed bedacht. Op de menukaart staan de prijzen voor alleen het vlees / de vis. Voor alle bijgerechten (bijvoorbeeld de frites en de groenten) moet apart worden betaald. Dit maakt dat een compleet hoofdgerecht fors aan de prijs is. In heel veel restaurants (ook in Maastricht) krijg je voor een dergelijke prijs een prima hoofdgerecht in een andere ambiance. Maar goed, gelet op de drukte vinden veel mensen het kennelijk prima bij Gauchos en daar is uiteraard niets mis mee.

Gegeten op 28 februari 2014

patrick33
  • Recensies in de laatste twee jaar

We zijn bij Gauchos Maastricht weZen eten, het was ons erg tegengevallen. De volgende punten kwamen aan de orde; 1. De floormanager liep met een onvriendelijke blik de gehele middag rond. 2. Mijn partner gaf aan dat een zitvlak van de stoel bijna door midden was, we hebben dit al 2x doorgegeven aan een medewerker en aan de floormanager er werd helaas niet direct ingegrepen. De bediening was niet vlot ingesteld terwijl het niet druk was, we moeten een kwartier op een pilsje wachten, we kregen lauwe friet voorgeschoteld. Vervolgens bij het toilet een lege zeepdispenser en handdoekenrol. We hebben dat aangegeven en werd niet in dank afgenomen. De sfeer was zeer ver te zoeken, ook het feit dat we lang moeten wachten op drankjes en tijdens het uitserveren niet gevraagd werd of alles naar wens was en het feit dat er. Iet gevraagd werd of we van drank willen voorzien (lege drankjes). Aandacht aan de gasten ontbrak.

Gegeten op 12 januari 2014

idee
  • Recensies in de laatste twee jaar

Waren met 9 personen, werden vriendelijk ontvangen. Vooraf Carpaccio: te dik gesneden, en was nat en smaakloos. Aangezien alle 9 personen hetzelfde oordeel hadden, bij het afruimen een opmerking gemaakt, waar niet op teruggekomen is, ook niet dat het doorgegeven zou worden naar de keuken. Hoofdgerechten waren allemaal prima, maar de spareribs aangebrand en veel te droog! Pasta lekker, maar voor de prijs (16 euro!) wat te vlak van smaak. Sommigen namen nog een nagerecht, wederom klopte de verhouding prijs/kwaliteit absoluut niet! Een van ons nam de lamsrack, kleine portie voor 39! euro.
Elk bijgerecht moest apart besteld (en betaald) Wat ons het meest gestoord heeft is dat er op een opmerking of klacht niet teruggekomen is, als 9 man de carpaccio a 12 euro niet goed vind is er dus iets mee, en koppel je dat terug...Heel teleurstellend! Voor ons niet meer dus.

Gegeten op 26 december 2013

HugoIV
  • Recensies in de laatste twee jaar

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Gauchos is met afstand het slechtste restaurant in maanden waar we gegeten hebben.

Na reservering wordt ons gezelschap redelijk achteraf geplaatst, ver van de gezellige 'hoofdzaal'. De bediening is correct, maar volstrekt niet geïnteresseerd of vriendelijk; wij hebben geen enkel personeelslid kunnen betrappen op ook maar één glimlach!

Eerst de voorgerechten: de chorizos worden kaal geserveerd met een klein bakje saus…ze zijn wel smakelijk, maar mogen fantasierijker op het bord gepresenteerd worden. Dan de empanadas: hard deeg met een kruimeltje vulling en een beetje saus……. ook al geen hoogstandje.

Bij de hoofdgerechten vallen de Argentijnse steaks en de gamba’s in positieve zin op: mals, ruim bemeten en zeer smakelijk. De spareribs zijn echter droog en verbrand…nog nooit zo’n slechte spareribs gehad. De bijlages zijn wisselend: de frites zijn keihard, de salade gaat wel.

Over de nagerechten niet zo veel te vertellen, behalve dat er door de buren een muis gesignaleerd wordt… volgens de ober een bekend verschijnsel!

Kortom…. de standaardvraag na betaling (“Was alles naar wens”) heb ik onbeantwoord gelaten, want wij wilden weg en komen nooit meer terug!

Gegeten op 17 november 2013

Poirters
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zoals altijd als we in Maastricht zijn, komen we bij Gauchos. En zoals altijd was het weer subliem. Ontvangst, service, eten....dikke negen. Altijd genieten...maar dat doen we ook bij hun collega's in Breda. Superconcept en supereten.

Gegeten op 23 november 2013

rehorek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als je van een lekker steak houdt dan is Gauchos in Maastricht altijd de beste plek. Mijn aanbeveling is "bife de lomo all in". De bediening is heel vriendelijk en efficient. Ik heb dit restaurant al zeker 60 keer bezoekt en ben nooit teleugesteld geweest.

Gegeten op 8 oktober 2013

ruud50
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten bij Gauchos Maastricht was erg lekker de steak was goed mals met de juiste hoeveelheid smaak ook de frites met een smaakje waren erg lekker niet overdone. de mee bestelde sausjes waren ook erg lekker.
het nagerecht was ook erg lekker alleen jammer dat het flensje de smaak en looks hadden van voorverpakte pannenkoeken van de supermarkt.
De service was uitstekend er werd niet te vaak en niet te weinig gevraagd voor nog wat drinken en ook vragen of opmerkingen werden goed behandeld.
Het mooie aan de inrichting is de mix tussen natuurlijk en modern met een open keuken hier houd ik wel van een restaurant met nix te verbergen zekr het aanbevelen waard.

Gegeten op 4 oktober 2013

Eef61
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op regenachtige namiddag bij gaucho's aan het vrijthof terecht gekomen, moet zeggen dat de bediening attent en vriendelijk was en het eten was prima in orde.
Mijn partner had een biefstuk en zelf had ik gekozen voor de bife picana, het is meer dan voldoende met frietjes en een salade erbij.
Vooraf had ik de empanadas en mijn partner de vissoep (die niet zo gevuld was) lekker wijntje erbij en toen konden met een fijn gevoel richting Lumiere voor een film !

Gegeten op 11 september 2013

Princesss
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het enige restaurant in de nabije omgeving waar je een goed stuk vlees kan eten. De ossenhaas en entrecote van de grill waren heerlijk! De spareribs (all you can eat) zijn ook ontzettend lekker weet ik uit eerdere ervaring. De bediening was echter een beetje bot en niet altijd even oplettend. Ook jammer is dat het toch wel prijzig is, bij de meeste gerechten moet je ook nog een bijgerecht + saus bestellen/betalen. Al met al toch een aanrader!

Schrijf zelf een recensie over Gauchos Maastricht in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Gauchos Maastricht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!