Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Diva

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 566 12 98

Elke dag nieuwe verrassingen

Aan de voorkant de ultieme gastvrijheid en in de keuken een explosie van smaak. Als gast word je verwend met al het moois dat de natuur dagelijks te bieden heeft. Hierbij maakt de chef gebruik van smaakvolle producten van de markt, passend bij het seizoen. A la carte eten kan hier niet, elke dag stelt de chef weer een smaakvol menu voor je samen. Een waar culinair feestje!

Jos1960

Via online reservering

Prima service. Eten per gerecht lijkt soms niet veel, maar we zijn goed verzadigd naar buiten gegaan. Erg lekkere gerechten, verrassende smaken (vooral de gember-appel met tonijn was mummie!) en mooi opgemaakt. Absolute aanrader!

Gegeten op 20 december 2014

Paardekooper1

Via online reservering

We hebben een fijne avond gehad bij La Diva. Het eten was heel smaakvol en het is zo fijn om bediend te worden door vakmensen. Het wijnarrangement was goed afgestemd op het eten.
Het restaurant is qua inrichting eenvoudig en het is akoestisch niet optimaal
Wij zijn verder vol lof en wij gaan er zeker nog eens eten.

Gegeten op 5 december 2014

Eric2014

Met gezelschap van 8 personen heerlijk gegeten bij La Diva. Dit restaurant heeft geen vaste menukaart, maar bij aankomst kan men het aantal gangen kiezen, waarbij rekening wordt gehouden met smaak-, allergie-/dieetwensen. Een all-in arrangement van wijnen, water en koffie is eveneens mogelijk. Het restaurant is niet heel groot, maar geeft door de inrichting toch een intieme sfeer, waar ook een rustig gesprek goed mogelijk is. De bediening is zeer gastvrij en absoluut niet opdringerig. Men houdt in alle opzichten rekening met de wensen van de gast. Het eten is een belevenis. Hier wordt met passie gekookt in het hogere segment. Elk gerecht is bereid met mooie verse seizoensproducten(o.a. hertenbiefstuk met rode kool) en heeft een mooie bordpresentatie. Hoeveelheden zijn goed afgestemd. De begeleidende wijnen zijn mooi en met zorg gekozen. Ook de koffie/thee na afloop wordt vergezeld van heerlijke huisgemaakte Madeleinekoekjes en een panna cotta proeverijtje. Dit restaurant is werkelijk een aanrader voor een avondvullende ontspannen culinaire avond tegen een faire prijs. Werkelijk maar één klein minpuntje: verse jus d'orange was niet voorhanden en kwam uit een flesje. Het lijkt een kleine moeite om dat ook nog in orde te krijgen. Wij komen hier in ieder geval graag terug.

Gegeten op 6 december 2014

Proever68301

Via online reservering

Prima restaurant voor een gezellig avondje uit. Vriendelijk personeel, heerlijke gerechten. 't Is wel een beetje aan de prijs.

Gegeten op 21 november 2014

Lugduno

Voor 't eerst gegeten bij La Diva en dat is heel goed bevallen :)
Dankzij de eerdere recensies werd mij vooraf duidelijk dat 't wat krap bemeten is in dit restaurant. Even gebeld om een tafeltje apart te vragen (zakelijke afspraak) en dat kon worden geregeld. We zaten aan 't raam, de rest van de smalle ruimte werd ingenomen door een lange tafel waar een groep zat.
We hadden vooraf het 4-gangenmenu van de Franse Dinerdagen gereserveerd, dat qua omvang, smaak en presentatie prima beviel. Vooral de hazenrug en het toetje waren heerlijk! (zie ook: bit.ly/Ladiva)
Een compliment aan de bediening die de gangen en het (2xhalf) wijnarrangement (prima!) steeds netjes presenteerde.
Warm aanbevolen!

Gegeten op 20 november 2014

HappyPeople

Via online reservering

Lekker eten. Creatieve kok. Goede wijnkaart (tikkeltje ad prijs). Tipje: bij reserveren vragen of je voorin mag zitten. Voor de rest zitten en genieten van wat over je heen komt!

Gegeten op 13 november 2014

Anjadehaas

Via online reservering

We hebben ons heerlijk laten verrassen. Voorgerecht was heerlijk voor de smaakpapillen! Eigenlijk het hele menu... we hadden 6 gangen! We begonnen met een heerlijke witte wijn, die is gebleven. Dus geen wijnarrangement erbij. Rustige en fijne bediening. Vooraf kon je aangeven wat je absoluut niet wil eten. Een aanrader!

Gegeten op 8 november 2014

brenda35

Afgelopen week tweemaal bij La Diva gegeten. Beide avonden verschilden de gerechten net weer iets waardoor het spannend is gebleven. Kwaliteit is heel goed, je merkt dat hier met liefde wordt gekookt. Dat is ook te merken aan de service, het voelt alsof je bij Frank en Kim thuis komt eten, intieme en vriendelijke sfeer en zeer klantgericht. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt en prijs stelt op een prettige sfeer om in te eten.

Gegeten op 8 november 2014

Hanwim

Gegeten op 7 november 2014

marliesdb

Via online reservering

Een prettige formule. Groenten van het seizoen, evenals vlees (hert) en vis. Een beetje fusion-achtig klaargemaakt. Goede hoeveelheden. Verrassende desserthapjes. Heerlijk gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Decor: nogal smal pand, maar ruimtelijk gehouden door de lange banken en tafels aan één zijde. Wel snel warm en de bekleding van de stoelen nogal plakkerig materiaal.

Gegeten op 1 november 2014

Schrijf zelf een recensie over La Diva in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over La Diva. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.