a TripAdvisor company

foto's van La Diva in Leiden - 1 foto's van La Diva in Leiden - 2 foto's van La Diva in Leiden - 3

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 566 12 98

Elke dag nieuwe verrassingen

Aan de voorkant de ultieme gastvrijheid en in de keuken een explosie van smaak. Als gast word je verwend met al het moois dat de natuur dagelijks te bieden heeft. Hierbij maakt de chef gebruik van smaakvolle producten van de markt, passend bij het seizoen. A la carte eten kan hier niet, elke dag stelt de chef weer een smaakvol menu voor je samen. Een waar culinair feestje!

koefjes1955

Via online reservering

Genoten van een heerlijk 4 gangenmenu. Met name het voor- en tussengerecht waren zeer verrassend en smakelijk. De inrichting vonden wij wat minder, een en ander is vrij krap en oogt als een pijpenla.

Gegeten op 28 mei 2016

ardanv

Via online reservering

Genoten van buitengewoon smakelijke gerechtjes met bijpassende wijnen, werkelijk een traktatie voor de smaakpupillen. Uiterst vriendelijke, persoonlijke en snelle service. Absolute aanrader voor de fijnproever.

"Bij restaurant La Diva werken ze volgens het principe van een Table d’hôtes. Iedere dag maken ze één menu van vier, vijf of zes gerechtjes waarin ze iedere dag de mooiste seizoen producten verwerken, dus vers, van dichtbij en verantwoord. Ze ontvangen u graag in hen kleine restaurant, waar ze u met hun gastvrijheid, liefde voor de gastronomie en persoonlijke benadering een leuke avond willen bezorgen."

Gegeten op 27 mei 2016

zennietz

Gisteravond hebben we zeer goed gegeten in dit restaurant. Het eten was vers en zeer lekker. Ook het wijnarrangement was perfect.

Gegeten op 24 mei 2016

klapwijk1

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten mooie gerechten fijn van smaak goede service, plezierige bediening en echt lekkere wijn. Het interieur is sober maar netjes. Daar zou ik eens een stylist bij halen maar verder keurig schoon en professioneel. Goed geprijsd maar dat mag als de kwaliteit evenredig is. Het was een fijne avond!

Gegeten op 24 mei 2016

audreytiehuis

Gezellig knus restaurant.
Leuk opgemaakte en lekkere gerechtjes.
Als we in de buurt zouden wonen kwamen we zeker vaak terug.

Gegeten op 21 mei 2016

Fred_B

Via online reservering

Erg leuk concept, waarin er met de verse ingredienten van de dag wordt gekookt en het menu niet van te voren vast staat. Altijd een verassingsmenu dus! Er werd overigens zeer goed rekening gehouden met dieetwensen en allergieen.

Creatieve gerechten met voor dit seizoen verse groenten. Wij bestelden een vijf gangen menu kregen asperges, scholfilet, zwezerik, eendeborst en na kaas of zoet, dit alles begeleidt door passende wijnen.

Aanbevolen!!

Gegeten op 21 mei 2016

hdegruyter

Via online reservering

Eten hier is bijzonder. Elk gerecht is een positieve verassing. Ook het tempo, het komen van de opeenvolgende gangen ging in een uitstekend tempo, werd prima op onze wensen afgestemd.
Dit is een plek waar je je nog echt persoonlijk benaderd wordt en ondertussen verwend wordt met eten op een gastronomisch hoog niveau. Ook het bijhorende wijnarrangement stelde ons in niets teleur.

Gegeten op 4 mei 2016

leo1

Via online reservering

Weer heerlijk gegeten, met prima bijpassende wijnen. Niveau zonder overbodige flauwekul. Dat geldt zowel voor het eten als de bediening.

Gegeten op 14 mei 2016

BAMMM

Via online reservering

Uitstekend, heel goed eten! Getipt als beste van leiden en dat kan zo maar eens kloppen. Zeer tevreden en de wijnen waren erg goed, aanrader

Gegeten op 4 mei 2016

dme.vanhaaften

Via online reservering

We vonden het voorgerecht heel verrassend en lekker. Daarna een smakelijke opeenvolging van gerechten met een zorgzame bediening.

Gegeten op 30 april 2016

Schrijf zelf een recensie over La Diva in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over La Diva. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.