Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Diva

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 566 12 98

Elke dag nieuwe verrassingen

Aan de voorkant de ultieme gastvrijheid en in de keuken een explosie van smaak. Als gast word je verwend met al het moois dat de natuur dagelijks te bieden heeft. Hierbij maakt de chef gebruik van smaakvolle producten van de markt, passend bij het seizoen. A la carte eten kan hier niet, elke dag stelt de chef weer een smaakvol menu voor je samen. Een waar culinair feestje!

djenroute

Bij La Diva is geen menukaart. Wel is er keuze uit 3, 4 of 5 gangen.
Dit restaurant heeft ons nog nooit teleurgesteld. Altijd een heerlijk menu en lekkere bijpassende wijnen. De bediening is vrolijk en vriendelijk. De gerechten origineel.
Het prijspeil is goed - vergeleken bij steden als Den Haag of Amsterdam zelfs uitstekend.
Een prima adres om regelmatig terug te komen.

Gegeten op 11 oktober 2014

Bastiaan_S

Gegeten op 8 oktober 2014

zeverijn

We hebben met 17 personen een fantastische avond gehad bij La Diva. We vierden er de verjaardag van 2 nichtjes die op dezelfde dag 21 werden! En 21 jaar geleden in het zelfde ziekenhuis in Leiden werden geboren. Topkok en eigenaar Frank heeft voor deze 2 diva's een ongelofelijk leuk diner bereid. Samen met hun families mochten ze in hun geboorteplaats genieten van een verrassingsdiner van topkwaliteit. De mening van ons allemaal na afloop was dat we geen betere keuze hadden kunnen maken.

Gegeten op 4 oktober 2014

edpatricia

Het was weer super. Na 2 gerechten vis een heel mooi gerecht met eend en daarna met ree. Perfecte wijn combinatie maakte het helemaal af. Prijs kwaliteit verhouding een 10.

Gegeten op 10 oktober 2014

Chuqui

Via online reservering

Heel leuk restaurant; kleinschalig en gezellig (misschien een kleeein beetje krap). De bediening is heel 'correct', zonder afstandelijk te zijn. Mooi verzorgde gerechtjes met seizoensgerelateerde ingredienten. Goede proporties, lekker bereid en heerlijk bijpassende wijnen. Echt een aanrader dus voor een leuk avondje uit (en nog heel betaalbaar ook)!

Gegeten op 2 oktober 2014

Anouschka-K

Via online reservering

Tijdens Iens dinerdagen hier gegeten met een vriendin. Het is een heel klein restaurantje, de kok staat zelfs buiten de keuken zijn borden op te maken, anders heeft hij niet genoeg ruimte denk ik. Voor 20,- per persoon heeft La Diva een heerlijk 3-gangendiner voorgeschoteld. Alles zag er keurig uit en was dus erg lekker, niet te grote porties, precies goed. Ik zou alleen het petit grand dessert niet echt petit noemen: wauw, wat een heerlijkheden van chocola!!

Gegeten op 2 oktober 2014

anne-marie13

Weer super gegeten bij la diva! Subtiele gerechten (menu van de chef' gecombineerd met een wijnarrangement vol heerlijke wijnen. ´Ster eten´ voor een mooie prijs. Prettige persoonlijke bediening zonder opdringerig te zijn.

Gegeten op 25 september 2014

Eattastelife

Gisteravond tijdens de Iens dinerweek bij la Diva gegeten. Het restaurant is vrij klein met goede sfeer. Je zit vrij dicht naast de buren maar voor ons was dit niet hinderlijk. Ik had hoge verwachtingen van het eten door de hoge ratings op Iens maar in werkelijkheid viel het tegen. De smaken waren vrij neutraal, de porties klein. Bovendien was mijn hoofdgerecht niet compleet, de chef was 2 hapjes vergeten. Het dessert was wel erg goed. Al met al was la Diva leuk voor de ervaring maar ik zal niet terugkeren.

Gegeten op 1 oktober 2014

AlidaM

Sfeervol klein restaurant. Je zit dicht op je buren, maar vind ik persoonlijk niet heel storend. Vriendelijke bediening, maar had wat attenter gekund op de details. Geen menukaart, maar voor iedereen menu van de chef, met aantal gangen naar wens. Glutenvrij geen probleem. Het eten was goed, maar niet bijzonder. Het zag er mooi uit, maar de smaak viel een beetje tegen. Het was aan de zoute kant en miste verfijnde smaak. Bijpassende wijnen waren wel erg lekker. Al met al vond ik het geheel aan de dure kant voor wat het was.

Gegeten op 26 september 2014

CdeGroot1978

Het was wederom geweldig bij LaDiva. Het eten is altijd gevarieerd en lekker. Bijpassende wijnen zijn altijd goed, net als de service. Aanrader! Waar blijft de eerste Michelin ster?

Gegeten op 19 september 2014

Schrijf zelf een recensie over La Diva in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over La Diva. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.