Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Diva

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 566 12 98

Elke dag nieuwe verrassingen

Aan de voorkant de ultieme gastvrijheid en in de keuken een explosie van smaak. Als gast word je verwend met al het moois dat de natuur dagelijks te bieden heeft. Hierbij maakt de chef gebruik van smaakvolle producten van de markt, passend bij het seizoen. A la carte eten kan hier niet, elke dag stelt de chef weer een smaakvol menu voor je samen. Een waar culinair feestje!

AlidaM

Sfeervol klein restaurant. Je zit dicht op je buren, maar vind ik persoonlijk niet heel storend. Vriendelijke bediening, maar had wat attenter gekund op de details. Geen menukaart, maar voor iedereen menu van de chef, met aantal gangen naar wens. Glutenvrij geen probleem. Het eten was goed, maar niet bijzonder. Het zag er mooi uit, maar de smaak viel een beetje tegen. Het was aan de zoute kant en miste verfijnde smaak. Bijpassende wijnen waren wel erg lekker. Al met al vond ik het geheel aan de dure kant voor wat het was.

Gegeten op 26 september 2014

CdeGroot1978

Het was wederom geweldig bij LaDiva. Het eten is altijd gevarieerd en lekker. Bijpassende wijnen zijn altijd goed, net als de service. Aanrader! Waar blijft de eerste Michelin ster?

Gegeten op 19 september 2014

sungi

Via online reservering

Het eten was heerlijk! 10 jaar geleden voor het laatst geweest, maar nog steeds top! Wij houden wel van dit concept. Druk leven, kleine kinderen een vol hoofd en eigenlijk teveel keuze als je op een kaart kijkt. Nu kun je heerlijk achterover hangen voor goed kwalitatief lekker eten!!

Gegeten op 13 september 2014

cmelman

Via online reservering

Prima gegeten bij La Diva, de bediening is prettig en de sfeer goed. Alleen de wijn is--hoewel vurig aangeprezen--van supermarkt niveau; jammer!

Gegeten op 6 september 2014

Agaath

Heerlijk gegeten. Verrassingsmenu is de enige optie in dit restaurant. Maar je kunt uiteraard aangeven wat je niet lust of mag en hoeveel gangen. Keuze uit 4,5 of 6. Wij hadden het vijfgangenmenu. Alles was uitzonderlijk goed. Vlees en vis was overduidelijk van hoge kwaliteit en voortreffelijk klaar gemaakt. Goede huiswijn. Bediening zeer vriendelijk.

Gegeten op 27 mei 2014

Deproeverz

Prima gegeten! Een heel leuk verassingsmenu met gangen die je normaalgesproken in het betere restaurant krijgt voorgezet en dat voor een prettige prijs. Bediening is prettig en vriendelijk, niet opdringerig. De ambiance is alleen vrij klein, maar de tafels staan niet storend dicht bij elkaar. DE wijn smaate voortreffelijk vooral de Merlot. Een fijne avond gehad en komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 1 mei 2014

zomaareeneter

Eten wat de pot schaft bevalt mij wel. Drie lekkere gangen met een amuse en koffie na, allemaal smakelijk, van het aspergesoepje tot de verse madeleine. Je moet wel de tijd nemen, het is geen snel restaurant, maar alles wordt vers bereid. Goede wijnen (wij hadden een lekkere Rueda) en prima prijs/kwaliteit

Gegeten op 6 mei 2014

MvanMierlo

Vrijdag 18 april na lange tijd weer een bezoek gebracht aan dit restaurant. Nog immer dezelfde formule "de chef bepaalt uw menu". Ik kwam hier niet al te vaak omdat het vaak vol zit en ik regelmatig te laat ben met reserveren. Zo zat het ook weer vol deze avond.

Het 5 gangen menu was een feestje met als 2 hoogte punten het voorgerecht diverse bereidingen van Tonijn zeer origineel geserveerd, en het toetje een verrassende combinatie van lambada aardbeien, gin tonic ijsschaafsel en basilicum mousse.

Niveau was boven verwachting, bediening was perfect en deze combinatie van perfect gastvrouwschap en de originele/verrassende en hoogstaande keuken maakte deze avond tot 1 die ik nog lang zal herinneren. Zo ga ik heel graag uit eten.

Gegeten op 18 april 2014

NB

Enige weken geleden hier met mijn man gegeten. Wat een leuk zaakje! Bewondering voor de kok die in een piepkleine ruimte de heerlijkste gerechten bereidt! Leuke presentatie van de gerechten, lekkere smaken, prima tempo (de wachttijd tussen kaas en zoet dessert was wel aan de lange kant, maar vooruit). Wij aten bereidingen van tonijn, skrei met kerrieschuim, lam met o.a. wortelcreme, een verrassend kaasplankje en sorbet van gin-tonic met basilicummousse en aardbeien. Wijnarrangement ook lekker (half arrangement mogelijk). En alles zeer betaalbaar. Ik kan dit restaurantje iedereen aanraden.

Gegeten op 29 maart 2014

Noxx

La Diva serveert alleen een verrassingsmenu van 3, 4 of 5 gangen. Ik heb daar gegeten met collega's, waarvan een collega uit India. Het was geen enkel probleem dat voor de buitenlandse gast rund- en varkensvrije gerechten werden klaargemaakt. Het voorgerecht was origineel; een kruidige runderboullion geserveerd met een deksel waarop een versiering van vlees was aangelegd, dat beide heerlijke smaakte. De gerechten hadden iets sneller achter elkaar geserveerd mogen worden en het nisje waar we zaten vond ik te geisoleerd van de rest van het restaurant.

Gegeten op 26 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over La Diva in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over La Diva. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.