La Diva

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 566 12 98

Elke dag nieuwe verrassingen

Aan de voorkant de ultieme gastvrijheid en in de keuken een explosie van smaak. Als gast word je verwend met al het moois dat de natuur dagelijks te bieden heeft. Hierbij maakt de chef gebruik van smaakvolle producten van de markt, passend bij het seizoen. A la carte eten kan hier niet, elke dag stelt de chef weer een smaakvol menu voor je samen. Een waar culinair feestje!

wimmetje

Via online reservering

La Diva was onLeids lekker. Nooit eerder at ik Nederland met zo veel smaak en dat ook nog in een relaxte sfeer die vernieuwende gesprekken met mijn tafeldame bevorderde. Ik wil hier wel meer van.

Gegeten op 26 februari 2015

Sjoerduiteten

Via online reservering

De verwachtingen waren hoog bij dit restaurant. Helaas. Akoestiek liet te wensen over evenals het eten en de service. Gewoon net niet, jammer....

Gegeten op 14 februari 2015

rsankar

Via online reservering

Gegeten voor bezoek aan Schouwburg, dus wel met de nodige tijdsdruk. Keurig is daarmee rekening gehouden, en is het gelukt om 4 gangen op tijd te serveren. Het eten was erg goed, en zeker de prijs/kwaliteitsverhouding was prima (€ 120 voor 4 gangen inclusief wijnarrangement voor 2 personen). Zeker een aanrader voor mensen die daarna naar de schouwburg gaan.

Gegeten op 13 februari 2015

Excelsior

Eten bij la Diva was met recht een klein feestje, en dat mag worden gezegd. Het concept hier is 1vast menu 'du chef' (4, 5 of 6 gangen) dat per maand wisselt. Geen overdreven smaakcombinaties of overbodige opsmuk maar smaakvolle en stijlvolle gerechtjes, fraai gepresenteerd en met zorg en liefde voor het vak bereid, en dat proef je.
Bediening is keurig en zeer attent, veel kennis van zaken, zowel de gerechten als de wijnen.
La Diva weet hoe het moet en verdiend dik meer dan 2 bezette tafeltjes op de dinsdagavond.

Ondanks een vrijwel lege zaak op de dinsdagavond (2 tafeltjes bezet)

Gegeten op 3 februari 2015

tam2

Via online reservering

Een heerlijke avond uit! Gerechten verrassend en zeer smaakvol, bediening keurig beleefd en attent. Alles ter plekke vers bereid en rekening houdend met dieetwensen. Super

Gegeten op 3 februari 2015

Melanie071

Dit was mijn tweede en mijn mans vierde bezoek aan La Diva en net als de vorige keren was het geweldig. Alle gerechten van ons 5-gangendiner waren heerlijk en ook de bijpassende wijnen waren erg goed. De dames die ons bedienden waren aardig en wisten veel te vertellen over het eten en de wijn. We hebben een superavond gehad en raden La Diva dan ook bij iedereen aan.

Gegeten op 17 januari 2015

kimberley_de_roo

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten bij La Diva. Bij aankomst werden we netjes ontvangen, en kregen we een amuse. We konden kiezen uit 4-5-6 gangen en hebben voor de 5 gangen gekozen. Er werd uitstekend rekening gehouden met dieetwensen. Het was een divers menu met zowel vis als vlees en bijzondere producten zoals bijvoorbeeld wang.
Ik heb glutenallergie, en dat was tot in de puntjes verzorgt. Zo had ik een eigen boter voor mijn glutenvrije brood en werden alle gerechten aangepast, waardoor ik bijna hetzelfde menu als mijn partner heb gegeten.
De serveersters waren goed op de hoogte van het menu en de bijpassende wijnen. Bovendien waren ze erg vriendelijk.
Echt een aanrader!

Gegeten op 16 januari 2015

hmbulte

Via online reservering

We hebben gesmuld bij Diva. Het is een klein restaurantje met hartelijke bediening. We hebben gekozen voor een vier gangen (verrassing-)diner en waren aangenaam verrast door de kwaliteit en opmaak van de gerechten. We hebben zelfs besloten er snel eens terug te gaan, iets dat we nog niet eerder gedaan hebben in Leiden. Een aanrader!

Gegeten op 10 januari 2015

jvanoosten

Via online reservering

Eerste kerstdag mogen genieten van een zes gangen diner bij dit geweldige restaurant. We hebben mogen genieten van tonijn op twee manieren, heerlijke snoekbaars, patrijs, hertenbout, fantastische kaas en een spectaculair chocolade dessert op drie manieren. Bij elk gerecht is er zeer veel aandacht besteedt aan de compositie en de details. Ik wordt altijd weer verrast door wat de kok hier presteert. Daarnaast is de bediening zeer prettig correct en attent en ook in voor een grapje. Wat betreft prijs/kwaliteit is dit restaurant onovertroffen in zijn klasse. Het is mijn favoriete restaurant in Leiden en omstreken.

Gegeten op 25 december 2014

WJE01

Heerlijk gegeten met nagenoeg geen minpuntjes. Nette vegetarische gerechten en ook de vleeseter was bijzonder tevreden. Het hoofdgerecht was ietwat vlak qua smaak, maar dit keer was het dessert uitmuntend en dat trok het weer helemaal recht. De wijn-spijncombinaties waren goed, soms zelfs uitstekend. Wanneer men een wijn- en spijsarrangement neemt krijgt men wijn, water, koffie danwel thee toe bij de prijs inbegrepen. Eén persoon bruisendwater en de ander kraanwater is dan ook geen probleem. Groot pluspunt, want met de kwaliteit van het Nederlandse leidingwater is plat fleswater gewoonweg verspilling. Erg uitgebreide theekaart en flinke hoeveelheid thee en verzorgde en erg lekkere friandises. Enige aanmerking op dat punt is dat de madeleines door gebruik van een silliconenvorm juist aan de 'schelpkant' niet krokant zijn, maar ach de smaak was goed. Het personeel is professioneel en kundig en vraagt niet niet te pas en te onpas of het allemaal naar wens is. Dat is prettig, maar het zou fijn zijn als men dat bij het uitruimen misschien wél even vraagt. Bij het hoofdgerecht vonden we het niet nodig om uit onszelf echt te klagen, maar het was fijn geweest als we in ieder geval op verzoek wat aanmerkingen hadden mogen plaatsen. Het hoofdgerecht was deze avond in ieder geval duidelijk de minste gang. Echt goedkoop is het allemaal niet, maar de prijs-kwaliteitverhouding is prima. Twee personen, vier gangen + kaasplankje gedeeld en bijbehorende wijnen (bij kaasplankje heel netjes allebei een half glaasje, sowieso is een hele kaasplank en een heel glas vaak een flinke opgave) voor 165 euro is het helemaal waard. Complimenten dat zoveel lekkers uit zo'n kleine keuken komt. Alles tegen elkaar afwegend is dit echt een verborgen pareltje in het Leidsehoreca-aanbod en komen we hier met genoegen nog een keer terug!

Gegeten op 27 december 2014

Schrijf zelf een recensie over La Diva in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over La Diva. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.