Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Miró

1. Restaurant
  2. Frans-internationaal

Miró

1. Restaurant
  2. Frans-internationaal
  1. Toon telefoonnummer 043 450 39 88

Mago

High tea voor twee met Social Deal. Het reserveren is een hele toer. Geen samenwerking bij de receptie. Toen wij het restaurant in wilden, mocht dat niet en werden we naar de lounge verwezen,
Vieze doorgezakte banken en stoelen, tafels waar de kruimels op lagen, spinnen in de vensterbanken en toen ik wilde gaan zitten zag ik een hele bos haren op de stoel liggen. Na een kwartier wachten werd ons gevraagd wat we wilden drinken. Wij begrepen toen dat men ons daar ook wilde bedienen, dus vroegen wij om naar het restaurant te gaan, maar dat ging niet, alles was gereserveerd(er zaten 2 mensen) maar ze is gaan vragen en toen konden we ineens overal gaan zitten waar we wilden.
We kregen een karig glaasje kurkdroge wijn ingeschonken door de dame van de receptie, die terugging naar haar plaats zonder iets te zeggen. Na een kwartier wachten(we zaten er inmiddels alleen) maar eens in de keuken gaan vragen wat de bedoeling was. Men was bezig met onze high wine , dus of we nog even wilde wachten. Na 10 minuten kregen we ieder een klein glaasje gazpacho, een ministukje Franse kaas en een ministukje vijgenbrood.
Na weer 20 minuten wachten kwamen p.p. een crostini met krabmousse, een met een plakje parmAHam en een gerookt zalmrolletje dat precies op een theelepeltje paste. We hebben toen nog 20 minuten gewacht, zonder dat er zich iemand liet zien. Bij de receptie zat een medewerker te telefoneren en ik kreeg geen blik, toen zijn we maar weer naar de keuken gegaan om te vragen wat de bedoeling was. De high wine bleek dus afgelopen te zijn.
De normale prijs hiervoor is 18,95€, als ik dit ervoor had moeten betalen, zou ik me flink bekocht hebben gevoeld, plus, dat beetje wat je krijgt smaakt allemaal als kant en klaar uit de winkel, dus zelfs met onze deal vinden wij dit ruim betaald.
Maar de bediening slaat echt alles, je wordt helemaal aan je lot overgelaten, er wordt niet verteld wat je kunt verwachten, helemaal niks. Dat was dus eens, maar nooit weer.

Gegeten op 21 september 2014

Marjonbrugman

Restaurant is niet ingesteld op vegetariërs, terwijl de site aangeeft dat zij rekening houden met dieetwensen. Kok lost het op door gewoon het vlees weg te laten. Wat overblijft zijn 3 sliertjes groenten en 2 stukjes aardappel. En dat op mijn verjaardag! Serveerster geeft aan dat tegen betaling extra aardappelen besteld kunnen worden. Vreemd! Ober lost klacht op met gratis koffie en voor volgende dag wordt beterschap beloofd, maar ik heb nog steeds trek! Volgende dag zelfde soep als de vleeseters maar dan zonder de chorizo, dus kok maakt zich er weer makkelijk vanaf. Risotto voor hoofdgerecht, maar risotto is een hele kunst en te hoog gegrepen voor deze fantasieloze kok. Advies: vegetariërs wegblijven!
Het terras heeft uitzicht op een parkeerplaats.

Gegeten op 16 juli 2014

Julianne1988

Via Social Deal een High wine besteld bij restaurant Miró voor 2 personen. We werden vriendelijk ontvangen bij de receptie. De bonnen werden ingenomen, we mochten plaatsnemen en zouden uitleg krijgen over de High wine van de dame. We zijn buiten gaan zitten en vrij snel werd een drankje opgenomen en gevraagd welke wijn we wilden drinken.
We kregen de drankjes, maar echter kregen we geen uitleg over wat de bedoeling was. Ook het eerste plankje met diverse hapjes werd geserveerd. De bediende vertelde wat er op ons plankje lag. Het was heerlijk. Echter duurde het heel lang voordat het leeggoed werd opgehaald. Na een uur werd een 2e plankje gebracht. Wederom waren dit heerlijke hapjes. Ook deze keer duurde het weer erg lang voordat iemand de lege plankjes kwam ophalen of een nieuw drankje kwam opnemen. Zelf een bediende geroepen en gevraagd of er nog iets geserveerd ging worden. De bediening was allemaal aardig maar niet heel persoonlijk. Na het 2e plankje bleek de High wine
aan een einde te zijn gekomen. Het was allemaal erg lekker, maar het zou prettig zijn geweest als vooraf wordt verteld wat er binnen de high wine te pas komt. Bij het afrekenen van de overige drankjes werd er niet gevraagd of alles naar wens was geweest, anders had ik eerlijk deze mening toegelicht. De inrichting binnen was wat oudbollig maar wel klassiek en stijlvol. Ik zou er voor het eten misschien nog wel een keer terug gaan, maar dan graag wel met meer persoonlijke bediening.

Gegeten op 14 september 2014

rajaa

Via een Grouponactie bij Miro terechtgekomen. Ik had zelf geen hoge verwachtingen en ben nogal kieskeurig, echter heerlijk gegeten, 5 gangen diner, het was genoeg, zeer goede service, vriendelijk en vlot.

Gegeten op 3 september 2014

A_Spaapen

Als onderdeel van ons verblijf hebben wij een vier-gangen diner genoten, met daarbij nog een amuse en koffie met zoete lekkernijen. De keuken wist ons herhaaldelijk te verrassen met wilde zalm gevuld met Noordzee krab, gevolgd door gerookte paprikasoep en Limburgs varken op 2 manieren bereid (medaillon en stoofvlees). Het dessert en de verwennerij bij de koffie maakte het diner compleet.

De bediening is redelijk, weinig persoonlijk en wat rommelig.
Onze kelner had duidelijk moeite om zich een professionele houding aan te nemen en vergat daarbij de details. (bestelde drankjes, bijschenken van de wijn)

Gegeten op 26 juli 2014

HKrewinkel

Het eten was heerlijk, mooi geserveerd en een lust voor het oog.
De bediening was erg gastvrij, kundig, maar toch op een heel ontspannen manier.
Het restaurant oogt leuk, zeker ook door de moderne uitstraling en ook door de open keuken.
De amuses en het welkomstdrankje vielen goed in de smaak, evenals de overige gerechten.
Het kaasplankje, met keuze aan tafel, was heerlijk, net als het kopje koffie als afluiter.

Wij komen zeker nog eens terug!

Gr Hugo

Gegeten op 8 mei 2014

stanis40

Zijn hier in maart met een groupondeal gaan eten. Na de 1e amuse werd een disgenote van ons ziek en hebben we het diner moeten afbreken. De zeer vriendelijk jongeman in de bediening kwam direct bij ons met de mededeling dat we de deal konden voortzetten op een andere datum. Gisteren waren onze agenda's weer op elkaar afgestemd en konden we het een 2 keer gaan proberen.

Nou we werden niet teleurgesteld. Lekker aperatiefje, een paar heerlijke amuses en het 4 gangendiner dat volgde was uitstekend van smaak en kwaliteit. Gewoon heerlijk en dan spreek ik voor ons vieren:) We hadden nog plek voor een lekkere espresso en daar werden weer lekkernijen bij geserveerd waar gelukkig nog ruimte voor was.

Gewoon geweldig lekker gegeten, uitstekende, zeer vriendelijke bediening. Kortom een aanradertje in het mooie Zuidlimburgse Heuvelland

Gegeten op 14 april 2014

janvaneijk

Het was echt een verrassing. Gewoon hotelletje geboekt. Op de site zag de kaart van het restaurant er leuk uit. Maar de keuken heeft ons echt verrast. We zijn voos de 5 gangen gegaan. Kregen heerlijke en creatieve amuses filodeeg uitjes en roomkaas. Prachtig opgemaakt. Met inktvis gekleurde kroepoek een zuurtje, zachtgegaarde makreel met geweldige bijlage. De pommodori bouillon was super. Dan wil je echt geen zout. Na de ravioli met bos paddenstoelen, porcini het zachte limburgse varken met buurtgroente als bijlage. Geweldig gemaakt. Ook het toetje was super, en het wijn arrangement afgewogen passend. De service en bediening was hardstikke leuk en pro. Dus wat ons betreft een geweldige verrassingen daarmee aanrader.

Gegeten op 5 april 2014

martinschoon

Hier gegeten op een maandag. Het restaurant zat voor 75 % vol.
Het eten was erg goed. Kwaliteit en gaarheid was uitstekend.
Het is bib gourmand waardig. Deze waardering hebben ze nog niet, maar zou er zomaar aan kunnen komen wat mij betreft.
Voor de mensen die een snelle hap willen zoals biefstuk met patat is dit niet het restaurant.
Alleen als je nabij de open keuken gaat zitten krijg je verschillende geuren langskomen. Dit is niet echt prettig.

Gegeten op 24 maart 2014

annelise1

Hebben gisteren met 3 personen heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant.
Bediening is ontzettend vriendelijk en service is meer dan goed.
Ze nemen de tijd om vriendelijk een praatje met je te maken en lichten alles graag toe, mocht dat nodig zijn.
De 6 tapas die wij besteld hadden verdienden een dikke voldoende, zeker als je kijkt naar de prijs/kwaliteit verhouding.
Komen zeker nog een keer terug!

Schrijf zelf een recensie over Miró in Gulpen

Schrijf hieronder je recensie over Miró. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.