Miró

• 7.6

• 7.5

stanis40
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zijn hier in maart met een groupondeal gaan eten. Na de 1e amuse werd een disgenote van ons ziek en hebben we het diner moeten afbreken. De zeer vriendelijk jongeman in de bediening kwam direct bij ons met de mededeling dat we de deal konden voortzetten op een andere datum. Gisteren waren onze agenda's weer op elkaar afgestemd en konden we het een 2 keer gaan proberen.

Nou we werden niet teleurgesteld. Lekker aperatiefje, een paar heerlijke amuses en het 4 gangendiner dat volgde was uitstekend van smaak en kwaliteit. Gewoon heerlijk en dan spreek ik voor ons vieren:) We hadden nog plek voor een lekkere espresso en daar werden weer lekkernijen bij geserveerd waar gelukkig nog ruimte voor was.

Gewoon geweldig lekker gegeten, uitstekende, zeer vriendelijke bediening. Kortom een aanradertje in het mooie Zuidlimburgse Heuvelland

Gegeten op 14 april 2014

janvaneijk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was echt een verrassing. Gewoon hotelletje geboekt. Op de site zag de kaart van het restaurant er leuk uit. Maar de keuken heeft ons echt verrast. We zijn voos de 5 gangen gegaan. Kregen heerlijke en creatieve amuses filodeeg uitjes en roomkaas. Prachtig opgemaakt. Met inktvis gekleurde kroepoek een zuurtje, zachtgegaarde makreel met geweldige bijlage. De pommodori bouillon was super. Dan wil je echt geen zout. Na de ravioli met bos paddenstoelen, porcini het zachte limburgse varken met buurtgroente als bijlage. Geweldig gemaakt. Ook het toetje was super, en het wijn arrangement afgewogen passend. De service en bediening was hardstikke leuk en pro. Dus wat ons betreft een geweldige verrassingen daarmee aanrader.

Gegeten op 5 april 2014

martinschoon
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier gegeten op een maandag. Het restaurant zat voor 75 % vol.
Het eten was erg goed. Kwaliteit en gaarheid was uitstekend.
Het is bib gourmand waardig. Deze waardering hebben ze nog niet, maar zou er zomaar aan kunnen komen wat mij betreft.
Voor de mensen die een snelle hap willen zoals biefstuk met patat is dit niet het restaurant.
Alleen als je nabij de open keuken gaat zitten krijg je verschillende geuren langskomen. Dit is niet echt prettig.

Gegeten op 24 maart 2014

annelise1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hebben gisteren met 3 personen heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant.
Bediening is ontzettend vriendelijk en service is meer dan goed.
Ze nemen de tijd om vriendelijk een praatje met je te maken en lichten alles graag toe, mocht dat nodig zijn.
De 6 tapas die wij besteld hadden verdienden een dikke voldoende, zeker als je kijkt naar de prijs/kwaliteit verhouding.
Komen zeker nog een keer terug!

sjerommeke
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen weekend heerlijk gedineerd bij Miro. Zeer vriendelijke bediening, niet stijf maar wel professioneel. Mooie zaak en een gezellige sfeer. Het eten was super, vooral de tartaar van ossenhaas, daar dromen we nog van. Erg leuk was het dessert wat de chef persoonlijk aan tafel kwam bereiden. Een topper, wij komen terug!

Gegeten op 23 februari 2014

Questa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een Groupon op zak hier genoten van het viergangendiner met welkomstdrankje, ik lust geen alcohol, zonder problemen daar een verse jus voor gehad, prima! Voor een woensdagavond was het er erg druk, maar de bediening bleef attent en vriendelijk, complimenten aan de medewerkster die er pas een weekje werkte, is een aanwinst voor het restaurant! Alle gangen mooi opgediend en smaakvol. leuk menu, voor de deur gratis parkeren, afgesloten met een cappuccino ( slecht ) met friandises die ik betwijfel of deze zelf gemaakt waren, dit vonden wij de slechtste gang, jammer want het menu was heerlijk! Bedankt voor deze kennismaking

Gegeten op 2 oktober 2013

bosviool
  • Recensies in de laatste twee jaar

De prijzen voor a la carte eten zijn dermate hoog dat de meeste gasten voor het Menu Artistique gaan. Wij bestelden 4 gangen 37,50eu.
De tartaar is zeer hartig en de aardappelsoep smakeloos. De varkensoester was wel lekker met beetgare groenten. Wij vonden de prijs/kwaliteitsverhouding absoluut niet OK.
Men was niet bereid bij de bestelde fles wijn, welke ook behoorlijk aan de prijs was, een kan water met ijsblokjes te serveren, hetgeen op ons niet gastvrij overkomt.
Bediening was erg vriendelijk.

Gegeten op 2 oktober 2013

AnneliesB
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden hier al eerder gegeten tijdens verblijf in het hotel Gulpernerland, waarvan dit restaurant onderdeel is. Aangezien het zusterhotel Gulpen die avond gesloten was voor diner zonder problemen naar dit restaurant uitgeweken. We werden ontvangen met een drankje in de lounge. Daarna stond ons 4 persoonstafeltje gereed in dit gezellig ogende moderne restaurant. Inderdaad is het uitzicht belemmerd door een voorliggend terras, maar erger doordat hotelgasten er hun auto's parkeren. Zou fraaier kunnen door de parking elders naast het gebouw te organiseren. We hebben er heerlijk gedineerd. In principe een vast 3 gangendiner, maar er kon nog een aanpassing plaats vinden. We hebben prima gegeten. Van voorgerecht (BBB-rund, kaas, groentetaartje met een wafeltje erop), via eendenborst t/m nagerecht. Zeer verzorgd en mooi opgediend. Vriendelijke bediening, Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Een aanrader dit restaurant, ook als je niet verblijft in het hotelgedeelte!

Gegeten op 26 augustus 2013

sandirk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten is erg goed. Er wordt echt een kunstwerk van gemaakt. Het is wel wat weinig wat je krijgt. De bediening is erg vriendelijk en goed. Het decor binnen is erg mooi, maar je hebt niet echt een mooi uitzicht naar buiten. Je kijkt tegen een pakeerplaats aan. En buiten ontbreekt de verlichting.

Gegeten op 21 augustus 2013

jtheelen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit restaurant van hotel Gulpenerland is een echte aanrader. De bediening is deskundig en staat open voor verzoeken (rustig zitten ivm hersenletsel). Mijn partner en ik bestelden een 4 gangen menu. Hier werd 2x een amuse bij geserveerd. De wijn die we vroegen smaakte goed en paste ook helemaal bij het menu. De licht gepekelde varkenslende was erg lekker. De vegetarische risotto met noten en kaas was ook lekker. Het toetje (kaasplank) werd aan tafel bereid. Je mocht zelf 4 kazen uitkiezen die dan van de kaas werden afgesneden waar je dus bijzat.

Gegeten op 21 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Miró in Gulpen

Schrijf hieronder je recensie over Miró. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!