a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Frans-internationaal
  1. Toon telefoonnummer 043 450 39 88

ralph63

Op 24 augustus 2016 hebben wij gebruik gemaakt van een 4-gangen socialdeal aanbieding bij dit restaurant. Het menu bestond uit een voorgerecht van artisjokken, tussengerecht was een bospaddenstoelen bouillion, hoofdgerecht bestond uit schelvis en het nagerecht een chocolade cake met ijs. Op zich was de smaak van het eten prima, alleen de (zeer kleine portie) frieten waren naar mijn mening te lang gebakken. De porties waren zeer klein en de drank was wat aan de dure kant. Ik heb het idee dat je als socialdeal klant word benadeeld in de grote van de porties. Helaas voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 24 augustus 2016

Helenahendrika

Ons voorgerecht was tartaar van zalm met sla. Ik vroeg om eten zonder rauwe ui. Drie minuten later kwam de serveerster met het voorgerecht, bovenop een grote schijf rauwe ui- en ook in de sla. De sla was verlept met bruine randjes, kromgetrokken radijs en de zalm smaakte naar niks. Hoofdgerecht: zuurvlees met friet en sla: heel veel zuur met een beetje vlees, minibakje frites en sla (met rauwe ui). De frites was zo zout dat ik om kraanwater vroeg maar dat mocht ze niet verkopen. Op mijn suggestie om het gewoon gratis te geven werd uiteraard niet ingegaan. Er werd stokbrood bij geserveerd, maar dat werd per plakje met een tang van een schaal aangereikt, één plakje per persoon! Voor de wijn werd €5,- per glas gerekend, ook niet mis. We zijn tijdens het hoofdgerecht weggegaan omdat we het zo ongastvrij vonden. De rekening was ook nog verkeerd ( te hoog), maar de klacht zou doorgegeven worden. Verder geen excuus of compensatie. Achteraf verklaarde de kok verstaan te hebben dat ik geen rauwe ei in mijn eten wenste! Een restaurant met een hoop pretentie maar nog meer amateurisme.

Gegeten op 17 mei 2016

miseger

Hoge verwachtingen, maar toch erg teleurgesteld bij restaurant Miro. Mijn voorgerecht van salade met rundermuis was net uit de diepvries en de Limburgse hoender was erg droog. Jammer, want het hotel is prachtig en iedereen doet zijn/haar best. Bij het ontbijt ook fruitsalade uit een blikje, niet vers. Dit verwacht je niet in een vier ster hotel.

Gegeten op 21 februari 2016

bernadette23

Misschien zijn wij verwend met goede restaurants in het buitenland. Maar dit diner was ronduit slecht. Geen keuze uit vlees of vis, zelfs geen extra gang of wijnarrangement. Het leek wel of wij (omdat we een arrangement hadden geboekt bij Groupdeal) gezien werden als derderangspubliek. De wijn was te koud, evenals de carpaccio. De
Limburgse hoender was gortdroog en de groenten te rauw. Het bedienend personeel deed haar best, maar het was het net niet. Ze moeten hier nog veel leren over Limburgse gastvrijheid en lekker eten.

Gegeten op 12 december 2015

Johanna54

We hebben geboekt voor een hotelarrangement met 2x een 3 gangen diner. Nu weten we dat de kok creatief moet zijn voor deze prijzen en dat was gelukkig het geval.

De eerste avond kregen we als amuse krabkoekje met een wasabi kroepoek.
Vooraf een pastrami carpaccio met truffelmayonaise.
Hoofdgerecht, varkensmedaillons voor hem en voor mij, op verzoek, scholfilet.
Erbij een heerlijke puree met vadouvan en aardappelballetjes met beetgare groenten, wortelen, broccoli en champignons, heerlijk, gewoon goed.
Voor eega na, chocomousse, mousse van Baileys en mokka-ijs, mooi gepresenteerd en heerlijk aldus het commentaar van de overzijde van de tafel.

De 2e avond kregen we een crostini met roomkaas als amuse.
Daarna venkelsoep, die waar het ons betreft hoger op smaak had gemogen.
Hoofdgerecht deze avond Limburg hoen met spek en een jus van salie, erg lekker en ook nu weer prima garnituren. Deze keer een gratin en snijboontjes met champignons en wortel.
Tegen een geringe meerprijs van € 5,00 konden we kaas bestellen en ook deze waren goed op temperatuur en van smaak.

De begeleidende wijnen waren prima.

Om kort te gaan, voor de prijs hebben we 2 keer zonder meer voortreffelijk gegeten.
Zal Gulpenerland met Miró dan ook zeker aanbevelen.
Ook het feit dat veel lokale gasten hier kwamen dineren zegt genoeg.

Gegeten op 6 december 2015

WiebBoerma

Na een goede ervaring vorig jaar, was het deze keer 'gewoon niet goed'. Het begon bij het reserveren. In het restaurant verwees men ons voor het reserveren naar de receptie. De receptie begaf zich vervolgens naar het restaurant ???? en kwam met één tijd terug; 'acht uur'. 'Het zal wel druk zijn', veronderstelden we. Het was best bezet, maar nog voldoende plaats. Vervolgens werden we er in vijf kwartier 'doorgejast'. Op tafel waterglazen, bij het menu dat we kozen een wijnarrangement , maar er werd geen water noch bijpassende wijn aangeboden. Uiteindelijk hebben we nog maar om een drankje gevraagd. Je wilt toch wat. Het menu was, voor het prijsniveau wel erg eenvoudig. De carpacio nog erg koud en grof opgemaakt. De klodder truffelmayonaise zou qua vormgeving op een patatje oorlog niet misstaan. Het hoofdgerecht was nog het beste maar ook hier veel en weinig verfijnd. Het kaasplatteau spande de kroon met vijf ferme hompen en vier (!) stukken roggebrood. Mijn tafeldame vond mijn vraag, bij de kaas', 'welke wijn er vanuit het wijnarrangement normaal gesproken bij de kaas werd geschonken', niet subtiel. Dat stelde me teleur. En dat alles terwijl vier verschillende mensen ons bedienden, met als gemeenschappelijk kenmerk; geen aandacht.

Gegeten op 29 oktober 2015

Roeland3006

Wij hadden een arrangement inclusief 2x diner. Ontvangst en gastheerschap perfect. Bij het arrangement hoorde een 3 gangen diner. Hoog nivo, perfecte service, vriendelijk en vrij gastheerschap. De keuken is perfect, mooie presentatie, vriendelijke terzake informatie en prachtig op smaak. Goed wijnadvies. Kortom we hebben genoten en komen zeker terug. Henny & Roeland van Duijsen

Gegeten op 2 september 2015

janlemain

Het restaurant maakt de pretenties helaas niet waar. De porties zijn extreem klein, de scholfilets wogen samen niet meer dan een ons, maar de smaak was in orde.Voor het varkensvlees in twee varianten geldt hetzelfde. Helaas bleek de helft van de menukaart niet te bestellen. Hoewel de overigens prachtige zaak goed vol zat was de bediening vlot en vriendelijk.

Gegeten op 27 augustus 2015

bruno16

Gisterenavond hebben wij een fantastich 4 gangen menu artistiek gegeten.
Het is was een overheerlijke culinair diner, er was voldoende op het bord.
Bij de meeste klasse restaurant is dit niet het geval, kom je met honger buiten richting frietkot :-)
Een compliment aan de kok en zijn team. Zeker een michelin ster waard.
Wij komen in ieder geval terug, jullie bourgondische noorderburen !

Gegeten op 15 juli 2015

Bob_B

Afgelopen weekend fantastisch gedineerd bij Miro. Wij hadden een 4 gangen aspergemenu en hebben hier absoluut van genoten. Het voorgerecht was super, een tartaar van ossenhaas met gemarineerde asperges. Toen een heerlijke aspergesoep, klassiek maar gewoon lekker. Het hoofdgerecht was een combinatie van groene en witte asperges met scholfilet. Het dessert ten slotte was een kunstwerkje van aardbei en rabarber, heerlijk! Bediening was vriendelijk en correct. Het hele restaurant zat vol, dus dat is een goed teken. Wij komen terug!

Gegeten op 9 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Miró in Gulpen

Schrijf hieronder je recensie over Miró. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.