Kee Lun Palace

• 6.4

• 6.0

jputra
  • Recensies in de laatste twee jaar

Echt authentieke ouderwetse Chinese restaurant. Dim sum zijn heerlijk; de sieuw mai zijn origineel, de rijstflensje met zoutstengel heerlijk en veel!, Peking eend ook heerlijk. Hier ga ik graag terug, van de bediening kun je niets verwachten; typisch chinese restaurant en ook de decor is toch leuk in de jaren 90.

Gegeten op 18 februari 2014

agustinajoe
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kom hier vaak met mijn vrienden of partner als ik echt goed chinees wil eten. Het eten is hier echt fantastisch. De bediening is snel. De peking soep, cha sieuw en peking eend zijn mijn favoriet hier. De dimsum gerechten zijn uitgebreid en verfijnd. Ik geen andere plek die het maken zoals bij kee lun.

Gegeten op 3 maart 2014

Strandwachter
  • Recensies in de laatste twee jaar

Echte chinees, heerlijke zeebaars en grote kreeft. goed klaargemaakt. De vegetarische gerechten zijn er in overvloed, al weet je niet altijd wat je eet. De kaart is erg uitgebreid.
De bediening is vriendelijk, maar niet altijd in de buurt. De inrichting is simpel Chinees.

Gegeten op 9 februari 2014

jacq4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mijn inziens het beste chinese restaurant die ik ken, de gefrituurde kip met zwarte peper( tsu yin kai) is super lekker, ik durf te zeggen de lekkerste van Nederland, ik rijd elke week naar DenHaag voor dit gerecht , de bami met bief is ook een aanrader, de service vind ik goed in acht genomen dat het een authentiek Chinees restaurant is

Gegeten op 1 februari 2014

ria3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij eten hier altijd als we naar het NDT (Nederlands Danstheater) gaan! De Dim-Sum zijn altijd overheerlijk! We drinken er thee bij! Niks aan de hand met de bediening, die is inderdaad op z'n Chinees efficient! Gewoon op tijd je lijstje met nummers invullen! De inrichting is voor een Chinees restaurant eigenlijk heel verzorgd! Er hangen mooie aquarellen op rijstpapier van Zhou Le Sheng, een "meester"- kalligraaf, die zowel zijn opleiding in zijn thuisland China, als in Japan heeft gehad! Hoge kwaliteit! Probeer er eens van te genieten, en ze niet als kitsch te zien!
Vanavond gaan wij er weer eten! Het beste is van te voren te reserveren!

Gegeten op 21 december 2013

lvl91
  • Recensies in de laatste twee jaar

Midden in Chinatown ligt deze tl-buistent waar men fantastische dimsum kan eten! Het personeel is onverstaanbaar en niet beschikbaar voor uitleg over de kaart. Lastig, aangezien het voor mij de eerste keer in zo'n soort restaurant was. De kaart is uitgebreid maar enigszins onoverzichtelijk...maar de dimsum is erg smakelijk! Ook andere gerechten geprobeerd, maar aangezien het de eerste keer was heb ik niet echt goed vergelijkingsmateriaal. Restaurant zat bomvol, dus reserveren is aanbevolen.
Aankleding van de zaak is zeer miniem, dus niet geschikt voor een romantisch diner, maar wel voor 'autenthiek' Chinees eten.

Gegeten op 24 oktober 2013

emveha
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bezoekje Den Haag tijdens jaarwisseling, en mijn bezoek aan Chinatown liet onuitwisbare indruk na. Heerlijke geuren komen je al op tientallen meters tegemoet. Volg je neus! Eerste indruk: buitenkant ietwat "out of date", groezelig, binnen is het al niet veel anders. Bediening is zichtbaar vermoeid, interieur uit jaren 70, maar... Drukdrukdruk! Gasten hoofdzakelijk van Aziatische origine en dan moet het eten wel goed zijn! En jawel, heerlijk soep met dim Sum en rijstrolletjes, gevold door knapperige Peking eend, en idem speenvarken! Alle mogelijke bezwaren tegen groezelig en verouderde interieur wordt door heerlijke eten weggevaagd. Helemaal top, idem de prijs! Aanrader! Zou ik in Den Haag wonen zou ik op termijn tot het interieur gaan behoren...

Gegeten op 31 december 2013

Cathy83
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na lange tijd weer eens in Den Haag en dan natuurlijk dim summen bij Kee Lun Palace. Ontzettend fijn dat je hier de gehele dag kan dim summen. Er was ook helemaal niets veranderd. Dezelfde norse mensen werkten er nog, dezelfde drukte, hetzelfde vage Chinees interieur en hetzelfde heerlijke kwaliteit eten. Kee Lun Palace is ook de enige Chinees waar de Sui Kau soep ook daadwerkelijk met echte Chinese groenten wordt geserveerd ipv ijsbergsla of alleen paksoi of alleen bosuitjes. Natuurlijk weer gekozen voor de St. Jakobsschelpen met knoflook en glasnoodles en de overheerlijke spicy inktvis. daarnaast nog wat Ha Kau genomen, broodjes saw paw met Tja sieuw; allemaal om te smullen.

Gegeten op 30 november 2013

Saturdaynight
  • Recensies in de laatste twee jaar

Laatste keer dat ik hier heb gegeten was een jaar geleden. Het eten was toen best lekker en authentiek. Reden genoeg om dus om weer eens terug te keren. Helaas viel het tegen. Het begon al bij de bediening: ongeïnteresseerd om de bestelling op te nemen en we werden pas na lange tijd (en veelvuldig wenken) geholpen. Het eten werd (ook weer na lang wachten) letterlijk op tafel gesmeten. De presentatie was ook niet best: droog vlees op laffe groene blaadjes met wat aangekoekte rijst. De smaak was zoals het eruit zag. Daarnaast zaten we op vieze stoelen en lag er overal etensresten op grond van vorige klanten. Een illusie armer verlieten wij het restaurant… Na gisteren zal ik hier dus nooit meer terugkomen!

Gegeten op 4 december 2013

Pinda69
  • Recensies in de laatste twee jaar

lekkerste chinees uit Haag en Omstreken. Je moet hier alleen maar naartoe gaan als je lekker wilt eten. Voor een romantische avond hoef je hier niet naar toe te gaan. Ossehaas met walnoten of eend heerlijk.

Gegeten op 2 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Kee Lun Palace in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Kee Lun Palace. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!