a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 070 364 99 88

ArjenWr

Heerlijke Dimsum gegeten hier. Onder andere absoluut de lekkerste inktvis ooit, en heel bijzondere deegbolletjes met een zoete vulling van zwarte sesam. Met zes Dimsumgerechtjes zaten we allebei tjokvol, en dat alles voor onder de 25 euro... Het bedienend personeel is, om het op de meest positieve manier te zeggen, ronduit ongeïnteresseerd. Misschien authentiek Chinees, maar dat zijn de gerechten dan ook weer en dat maakt veel goed.

Gegeten op 17 april 2015

MKO01

Bloemetjesbehang en morsige tafelkleden complementeren een decor wat al tien jaar aan vervanging toe is. Semi-geïnteresseerd personeel, soms hartelijk en soms onbeschoft weet dat niet te verhullen. Waarom dan toch naar Kee Lun Palace? Omdat het de beste echte Chinees van China Town is, waar je voor een prikkie een dwarsdoorsnede van de Chinese keuken kan eten. Laat de - overigens prima - Peking Eend staan en neem de kwal met eend en rode peper salade. Of probeer wat van de varkens stoofschotels. Super pittig, super Sechuan. Dus probeer in plaats van zeuren over de bende de gerant zo ver te krijgen wat specialiteiten op tafel te zetten.

Gegeten op 13 maart 2015

Solina

Mijn vaste adresje in China Town voor dim sum. Lekker soepje vooraf en 3 à 4 dim sum per persoon en je zit goed vol. Alle gerechtjes met seafood zijn hier heerlijk, behalve de Long So. Vroeger delicate stukjes tentakel met dun laagje krokant deeg, maar nu dus grote meelballetjes zonder al teveel smaak. Zoals bij elke Chinees kom je hier niet voor de service of gezelligheid, maar echt voor het eten. Ik merk wel de laatste jaren dat hier steeds meer niet-Chinezen te vinden zijn, maar qua smaak is het niet verandert. Wel vooraf reserveren, want vooral in het weekend krijg je hier anders geen tafeltje.

Gegeten op 25 februari 2015

jammietummy

Voor de zoveelste keer weer gegeten daar. Heerlijkkkk. We hadden allerlei dim sums en bami (nr68 :) ) en kipfilet met walnoten en honingsaus. Toch blijf ik verrast hoe lekker alles steeds weer is. De gerechten komen vlot. Dit keer ook meerdere dingen tegelijk. Het decor stelt niet veel voor. Vloerbedekking en stoelen mogen nodig eens vervangen worden. Maar ja, ik kom voor het eten dus dat neem ik op de koop toe. De toiletten zijn er beter aan toe dan een paar maanden geleden. Personeel komt geregeld langs en vliegt door de zaak heen om iedereen te helpen. Je moet hier echt eens eten. Reserveer tijdig anders zit het vol, vol, vol. Het decor krijgt een 6 omdat de wc's een hele verbetering zijn. Ik kan niet wachten tot de volgende keer.

Gegeten op 1 februari 2015

sedus

Op zaterdagavond bij Kee Lun Palace gegeten. Reserveren is noodzakelijk, anders word je bij de deur, op een niet heel vriendelijke manier, verzocht weer te vertrekken. Gelukkig zijn niet alle leden van de bediening zijn zo onvriendelijk en tegelijkertijd is het ook lekker authentiek Chinees.

We zijn begonnen met een rondje dim sum en dumplings, gevolgd door de ossenhaas met walnoten en honing (!) en de mixed grill van 3 soorten vlees (varkensvlees, buikspek en eend). Dit is pas echt Chinees eten... heerlijk! Het is geen rustige omgeving, maar het eten maakt alles goed. Top eten!

Gegeten op 24 januari 2015

Rana

De kreeft is subliem, wij nemen de kreeft met knoflook, die is lekker krokant. De nasi is ook erg lekker en de dimsum. Probeer ook eens de maïssoep met krab, dat is gewoon krab en geen surimi. Heerlijk. De zaak zit meestal vol met Chinezen, die weten wel wat een goed Chinees restaurant is. Je kan er ook afhalen, gister nog gedaan :). De service is goed en de bediening, vooral de iets oudere man, is erg vriendelijk en wel in voor een grapje.

Gegeten op 6 december 2014

Curly

Twijfels als je binnenkomt. De bediening is niet vriendelijk en loopt heen en weer, weinig zorg en hospitality. Het decor met de tafels en papieren tafelkleden en de plastic menukaarten zijn ook niet echt hoopgevend.
Maar dan het eten, de reden dat ik al meerdere malen ben teruggegaan. Toppunt de pekingeend met flensjes en de garnalen loempia en dim sum. Heerlijk. Daar ga je voor terug. Prijzen ook erg schappelijk.

Gegeten op 29 december 2014

KWilgenplas

Bijzonder restaurant met taakgerichte bediening en creatieve keuken. Zoals het hoort bij een toprestaurant is alles vers bereid. Bij een goede selectie van de kaart eet je hier beter dan bij moeder thuis. Laat je vooral verrassen door op papier saaie gerechten zoals beef met groente en macadamianoten of gevulde tahoe. Er zijn twee of drie gerechten met "zoute vis", die zijn subliem. De "zoute vis" wordt als umami gebruikt, leg de kleine stukjes vis apart, niet eten. Een van die gerechten heet zoiets als "Pannekoek van varkensvlees en garnalen en zoute vis". Van inrichting (overigens wel bijzondere tekeningen op de muur) en bediening moet je houden; het gaat vooral om wat je geserveerd krijgt.

Gegeten op 20 december 2014

Emveebee

Gebruik gemaakt van dimsum. Overzichtelijke kaart met niet alleen standaard gerechtjes. Gerechten waren smakelijk uiteenlopend van flauw tot wat pittiger. Thee inclusief.
Bediening was attent maar niet overdreven gastvrij.
Toiletten leken een opknapbeurt hebben gehad. Grote ronde tafels voor grotere gezelschappen zijn een plus.

Gegeten op 7 december 2014

eetsmakelijkhap

Het eten is hier heerlijk. Het dimsummen hier is zeker een aanrader. Ik heb hier niks op aan te merken. Het verbaasd mij niet dat er veel Chinese gezinnen hier aan het eten waren. Ik ben wel blij met de menukaarten vol plaatjes, omdat ik zo tenminste weet wat alles is. De inrichting is vrij standaard en de toiletten zijn wel aan renovatie toe. De bediening is snel, maar wel een beetje kortaf.

Gegeten op 28 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Kee Lun Palace in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Kee Lun Palace. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.