Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Kee Lun Palace

2. Chinees
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 070 364 99 88

lekkereten611

Ik kom hier al jaren met mijn moeder. Het eten blijft heerlijk en authentiek. Het decor is oké. De bediening is snel, maar wel puur taakgericht. Het is bijna altijd vol in dit restaurant en dat is ook zeer begrijpelijk met het heerlijke eten dat er geserveerd wordt. Vooral de garnalenhapjes zijn zeker een aanrader.

Gegeten op 14 augustus 2014

a.massing

Ach weet je, dit is een ECHTE Chinees: je moet hier vooral naartoe van wege de originele(!) gerechten. De garnalenloempia's, de oesters en de garnalen dim sum smaakten mij goed. Maar ook de hete kip, de hete ossenhaaspuntjes en de gang koon vond ik overheerlijk. Mijn tafelgenoten smulden vooral van hun pannenkoekjes met peking eend. Alle gerechten kwamen redelijk snel in een continu tempo op tafel; en dat terwijl de hele zaak constant vol zat (op dinsdag!), dus de keuken draaide flink tempo. Je moet hier niet veel eisen stellen aan eo verwachtingen hebben over de bediening: die doen wat ze moeten doen, en als er iets fout gaat lossen ze het binnen vijf minuten voor je op. Volgens mij blijft dit een gewilde locatie voor iedereen die van het ware Chinese eten houdt.

Gegeten op 19 augustus 2014

Austin

Vaak genoeg gegeten hier! Vanaf de buitenkant gezien, ziet het er netjes uit. Eenmaal binnen is de indeling niet geheel praktisch. Op sommige plekken blaast de airco direct in je nek. Je eten word koud en voor je het weet hangen de pegels aan je wenkbrouwen.
Het toilet en restaurant is zwaar toe aan een metamorfose.
Het eten is daarintegen super! Er zijn eigenlijk 2 gerechten die je standaard moet nemen, dat is de peking duck flensjes en de chinese pannekoek met bosuitjes.
Service is achteruit gegaan, dit komt door personeels verandering.

Gegeten op 24 mei 2014

jammietummy

We hadden gereserveerd wat hier ook echt nodig is want het is altijd vol. Helaas moesten we 20 minuten wachten en konden alleen maar in het gangpad staan. Er werd ons niet iets te drinken aangeboden. Het eten blijft er super lekker. De gerechten komen vlot. Wel jammer dat er niet meerdere dingen tegelijk komen. En als je wacht tot alles er is dan is het eerste alweer koud. Het decor krijgt een 3 omdat de toiletten ronduit smerig zijn en niet van deze tijd. Vraag me dan af hoe het personeel en de koks ermee omgaan en daar wil ik niet aan denken. Dus als ze dat probleem oplossen dan is het top.

Gegeten op 29 juni 2014

jp_21

Echt authentieke ouderwetse Chinese restaurant. Dim sum zijn heerlijk; de sieuw mai zijn origineel, de rijstflensje met zoutstengel heerlijk en veel!, Peking eend ook heerlijk. Hier ga ik graag terug, van de bediening kun je niets verwachten; typisch chinese restaurant en ook de decor is toch leuk in de jaren 90.

Gegeten op 18 februari 2014

agustinajoe

Ik kom hier vaak met mijn vrienden of partner als ik echt goed chinees wil eten. Het eten is hier echt fantastisch. De bediening is snel. De peking soep, cha sieuw en peking eend zijn mijn favoriet hier. De dimsum gerechten zijn uitgebreid en verfijnd. Ik geen andere plek die het maken zoals bij kee lun.

Gegeten op 3 maart 2014

Strandwachter

Echte chinees, heerlijke zeebaars en grote kreeft. goed klaargemaakt. De vegetarische gerechten zijn er in overvloed, al weet je niet altijd wat je eet. De kaart is erg uitgebreid.
De bediening is vriendelijk, maar niet altijd in de buurt. De inrichting is simpel Chinees.

Gegeten op 9 februari 2014

jacq4

Mijn inziens het beste chinese restaurant die ik ken, de gefrituurde kip met zwarte peper( tsu yin kai) is super lekker, ik durf te zeggen de lekkerste van Nederland, ik rijd elke week naar DenHaag voor dit gerecht , de bami met bief is ook een aanrader, de service vind ik goed in acht genomen dat het een authentiek Chinees restaurant is

Gegeten op 1 februari 2014

ria3

Wij eten hier altijd als we naar het NDT (Nederlands Danstheater) gaan! De Dim-Sum zijn altijd overheerlijk! We drinken er thee bij! Niks aan de hand met de bediening, die is inderdaad op z'n Chinees efficient! Gewoon op tijd je lijstje met nummers invullen! De inrichting is voor een Chinees restaurant eigenlijk heel verzorgd! Er hangen mooie aquarellen op rijstpapier van Zhou Le Sheng, een "meester"- kalligraaf, die zowel zijn opleiding in zijn thuisland China, als in Japan heeft gehad! Hoge kwaliteit! Probeer er eens van te genieten, en ze niet als kitsch te zien!
Vanavond gaan wij er weer eten! Het beste is van te voren te reserveren!

Gegeten op 21 december 2013

lvl91

Midden in Chinatown ligt deze tl-buistent waar men fantastische dimsum kan eten! Het personeel is onverstaanbaar en niet beschikbaar voor uitleg over de kaart. Lastig, aangezien het voor mij de eerste keer in zo'n soort restaurant was. De kaart is uitgebreid maar enigszins onoverzichtelijk...maar de dimsum is erg smakelijk! Ook andere gerechten geprobeerd, maar aangezien het de eerste keer was heb ik niet echt goed vergelijkingsmateriaal. Restaurant zat bomvol, dus reserveren is aanbevolen.
Aankleding van de zaak is zeer miniem, dus niet geschikt voor een romantisch diner, maar wel voor 'autenthiek' Chinees eten.

Gegeten op 24 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Kee Lun Palace in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Kee Lun Palace. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.