Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Tramhalte Kitchen&Bar

1. Wereldkeuken

Tramhalte Kitchen&Bar

1. Wereldkeuken
  1. Toon telefoonnummer 043 85 00 885

Jakko29

Regelmatig gegeten met gezin, familie of vrienden, in de beginjaren ontzettend goed vooral de eigenaar altijd even vriendelijk en attent maar sinds zijn vrouw erbij staat in de bediening is het huilen met de pet op.... Wat doet deze mevrouw in godsnaam in de horeca de laatste 3x knoeide ze over de kleren van onze gasten, zodra de zaak minder druk werd (lees 9.00uur) keek mevrouw je de deur uit, mijn man vroeg nog of hij hij nog een stuk grenache kon krijgen het antwoord was een diepe zucht en ik denk het wel zal even vragen of er nog wat is. Toen we van ellende onze avond maar elders zijn gaan afsluiten hoorde we mevrouw zeggen hèhè eindelijk pfffft.. En dat tussen 21.00-21.30.
Wij kwamen er al jaren graag, heerlijk eerlijk eten en een fijne ambiance altijd maar nu na diverse malen zo negatief te zijn bejegend unaniem besloten om echt nooit meer te gaan. Er zijn tenslotte eetadresjes genoeg waar wij ons geld kunnen laten bij de tramhalte zitten ze duidelijk niet te wachten op gasten. Wat ontzettend jammer!!

Gegeten op 20 september 2014

Sjoske1

Eenvoudig eetcafe en ook niet meer dan dat. We zaten vlakbij de open keuken wat als voordeel had dat we leuk de keuken in konden kijken wat als nadeel had dat de geuren die uit de keuken waren soms te overheersend waren. De bediening was vriendelijk. De hamburger was groot maar eenvoudig, de (BBQ ? ) saus was iets te overheersend.

Gegeten op 26 augustus 2014

lasa

We hadden een "take it or leave it " menu.
Niks mis mee. Goed gegeten. No nonsens keuken.
Keuze uit 3 voor- 3 hoofd- en 3 nagerechten voor € 22.50.
Voor; salade met scampi, ananas, mango met een chili dressing.
Hoofd; Kabeljauw ( goeie gaarheid ) met tagliatelle en geb. verse groentjes & zuurvlees ( met echt vlees )
Dessert: Merengue ( niet zelf ) met ijs en fruit / Cheesecake
Goeie keuken in verhouding met prijs.

Gegeten op 1 augustus 2014

joosjen

Jammer jammer jammer... Dit restaurantje stond al lang op het verlanglijstje. Omdat het er zo gezellig en uitnodigend uitzag als we er in het donker langs reden. Verleden week eindelijk maar eens naar binnen gestapt. Het restaurant oogt ook van binnen warm en cosy. Fijn licht. Niets mis mee. Jammer dat er af en toe een vlaag rioollucht vanuit de wc's binnendringt... niet lekker. Maar kan een tijdelijk probleem zijn. De bediening was beleefd aardig, maar niet meer dan dat. Ook daar kunnen we prima mee leven. Wij waren echter echt teleurgesteld in de kwaliteit van het eten. Zeer eenvoudig en matig van smaak. De eendenborst was echt niet lekker. Met zijn tweetjes moesten we bijna 100 euro afrekenen. Terwijl we zeer terughoudend met de drank zijn geweest. Absoluut niet in verhouding, de prijs-kwaliteit in dit restaurant. Het blijft wat ons betreft bij een eenmalig bezoek. Helaas

Gegeten op 12 januari 2014

GastMaastricht

Even lekker iets eten bij tramhalte van Luc la Brouche. Heerlijke salade Nicoise en daarna een hertenbiefstuk in portsaus. Heerlijk mals met perfecte saus. Bediening erg vriendelijk. Het restaurant oogt iets rommelig. Goed aan te bevelen.

Gegeten op 7 december 2013

loekie

Het eten vonden wij matig. Het hapje van het huis werd zonder uitleg op tafel gezet, bestaande uit een bakje rode saus met gehaktballen en twee vorkjes. Je moet dus gezamenlijk uit het bakje eten, niet bepaald handig.....
Het eten zelf was redelijk, vlees goed echter te taai gebakken. Saus vlak van smaak en de garnering was op rantsoen. De bediening deed vriendelijk, maar voelde erg gemaakt vriendelijk aan, straalde geen warmte uit. Ik voelde me er niet echt welkom. De grootste desillusie, en vandaar de 1 voor service, is ook hier weer de onwil om kraanwater te serveren! Terwijl we toch goed aan de wijn zaten, werd dit geweigerd.
Echt belachelijk en onprofessioneel. Voor ons reden om hier niet meer te komen. Restaurants die dit weigeren worden zonder pardon van onze culinaire adresjes afgeschreven!

Gegeten op 14 december 2013

lekkeroframpvoedsel

Het begon al slecht. Bestel een fles Mas Cremat rood. Vraag er ook wat water bij. Dat kon alleen Spa rood of blauw worden volgens de zich erg overdreven presenterende jonge serveerder. Ik zei dat ik een fatsoenlijke fles wijn had besteld en dat ik er gewoon wat kraanwater bij wil. Uiteindelijk, maar niet van harte, kregen we twee glaasjes water. Entrecote Bernaisesaus: Entrecote niet medium zoals gevraagd, maar rood. Desondanks taai als rubber. Bakje sla erbij zonder enige dressing. Hoe simpel is het niet, om in een mum van tijd een lekkere sladressing te maken.

Gegeten op 11 april 2013

kimberley4

Hier al meerdere malen heerlijk gegeten. In de zomer is het heerlijk om op het terras te zitten en 's winters lekker binnen genieten van de huiselijke sfeer. Het eten smaakt elke keer weer voortreffelijk. De laatste keer heb ik heerlijk genoten van de eendenpaté met cranberry compote en mijn disgenoot nam de vitello tonato voor af. Als hoofdgerecht had ik huisgemaakte garnalenkroketten die mij voortreffelijk smaakte en mijn gezelschap de vis van de dag. Hierbij heeft de rosé 'Plume' ons zeer goed gesmaakt. De bediening is elke keer zeer attent en vriendelijk. Wij komen hier zeker snel weer terug!

Gegeten op 9 december 2012

oetmestreech

Lekker en gezellig gegeten bij de Tramhalte, net buiten het centrum. Leuke inrichting en fijne bediening, eten was prima.

Kostan

Eenvoudige maar erg lekkere gerechten. Met name de Luikse bal is aan te raden! Bediening goed, je zit niet snel zonder drankje.

Schrijf zelf een recensie over Tramhalte Kitchen&Bar in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Tramhalte Kitchen&Bar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.