Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Tramhalte Kitchen&Bar

1. Wereldkeuken

Tramhalte Kitchen&Bar

1. Wereldkeuken
  1. Toon telefoonnummer 043 85 00 885

lasa

We hadden een "take it or leave it " menu.
Niks mis mee. Goed gegeten. No nonsens keuken.
Keuze uit 3 voor- 3 hoofd- en 3 nagerechten voor € 22.50.
Voor; salade met scampi, ananas, mango met een chili dressing.
Hoofd; Kabeljauw ( goeie gaarheid ) met tagliatelle en geb. verse groentjes & zuurvlees ( met echt vlees )
Dessert: Merengue ( niet zelf ) met ijs en fruit / Cheesecake
Goeie keuken in verhouding met prijs.

Gegeten op 1 augustus 2014

joosjen

Jammer jammer jammer... Dit restaurantje stond al lang op het verlanglijstje. Omdat het er zo gezellig en uitnodigend uitzag als we er in het donker langs reden. Verleden week eindelijk maar eens naar binnen gestapt. Het restaurant oogt ook van binnen warm en cosy. Fijn licht. Niets mis mee. Jammer dat er af en toe een vlaag rioollucht vanuit de wc's binnendringt... niet lekker. Maar kan een tijdelijk probleem zijn. De bediening was beleefd aardig, maar niet meer dan dat. Ook daar kunnen we prima mee leven. Wij waren echter echt teleurgesteld in de kwaliteit van het eten. Zeer eenvoudig en matig van smaak. De eendenborst was echt niet lekker. Met zijn tweetjes moesten we bijna 100 euro afrekenen. Terwijl we zeer terughoudend met de drank zijn geweest. Absoluut niet in verhouding, de prijs-kwaliteit in dit restaurant. Het blijft wat ons betreft bij een eenmalig bezoek. Helaas

Gegeten op 12 januari 2014

GastMaastricht

Even lekker iets eten bij tramhalte van Luc la Brouche. Heerlijke salade Nicoise en daarna een hertenbiefstuk in portsaus. Heerlijk mals met perfecte saus. Bediening erg vriendelijk. Het restaurant oogt iets rommelig. Goed aan te bevelen.

Gegeten op 7 december 2013

loekie

Het eten vonden wij matig. Het hapje van het huis werd zonder uitleg op tafel gezet, bestaande uit een bakje rode saus met gehaktballen en twee vorkjes. Je moet dus gezamenlijk uit het bakje eten, niet bepaald handig.....
Het eten zelf was redelijk, vlees goed echter te taai gebakken. Saus vlak van smaak en de garnering was op rantsoen. De bediening deed vriendelijk, maar voelde erg gemaakt vriendelijk aan, straalde geen warmte uit. Ik voelde me er niet echt welkom. De grootste desillusie, en vandaar de 1 voor service, is ook hier weer de onwil om kraanwater te serveren! Terwijl we toch goed aan de wijn zaten, werd dit geweigerd.
Echt belachelijk en onprofessioneel. Voor ons reden om hier niet meer te komen. Restaurants die dit weigeren worden zonder pardon van onze culinaire adresjes afgeschreven!

Gegeten op 14 december 2013

lekkeroframpvoedsel

Het begon al slecht. Bestel een fles Mas Cremat rood. Vraag er ook wat water bij. Dat kon alleen Spa rood of blauw worden volgens de zich erg overdreven presenterende jonge serveerder. Ik zei dat ik een fatsoenlijke fles wijn had besteld en dat ik er gewoon wat kraanwater bij wil. Uiteindelijk, maar niet van harte, kregen we twee glaasjes water. Entrecote Bernaisesaus: Entrecote niet medium zoals gevraagd, maar rood. Desondanks taai als rubber. Bakje sla erbij zonder enige dressing. Hoe simpel is het niet, om in een mum van tijd een lekkere sladressing te maken.

Gegeten op 11 april 2013

kimberley4

Hier al meerdere malen heerlijk gegeten. In de zomer is het heerlijk om op het terras te zitten en 's winters lekker binnen genieten van de huiselijke sfeer. Het eten smaakt elke keer weer voortreffelijk. De laatste keer heb ik heerlijk genoten van de eendenpaté met cranberry compote en mijn disgenoot nam de vitello tonato voor af. Als hoofdgerecht had ik huisgemaakte garnalenkroketten die mij voortreffelijk smaakte en mijn gezelschap de vis van de dag. Hierbij heeft de rosé 'Plume' ons zeer goed gesmaakt. De bediening is elke keer zeer attent en vriendelijk. Wij komen hier zeker snel weer terug!

Gegeten op 9 december 2012

oetmestreech

Lekker en gezellig gegeten bij de Tramhalte, net buiten het centrum. Leuke inrichting en fijne bediening, eten was prima.

Kostan

Eenvoudige maar erg lekkere gerechten. Met name de Luikse bal is aan te raden! Bediening goed, je zit niet snel zonder drankje.

Wilhelmine

Ik heb er in het recente verleden 2x gegeten en vond het matig. De Salade Nicoise deed pijn aan mijn tanden, zo koud.
Het terras is uitnodigend en de inrichting binnen is sfeervol. Maar ik voel me er nooit welkom. Dat kan natuurlijk aan mij liggen maar het nodigt mij niet uit vaker te gaan terwijl het er altijd druk is.

roobie74

goed gegeten, leuke compacte kaart tegen vriendelijke prijzen. het terras is echt superleuk met veel te zien. vriendelijke bediening. een aanrader!

Schrijf zelf een recensie over Tramhalte Kitchen&Bar in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Tramhalte Kitchen&Bar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.