Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Rekko

1. Eetcafé
  2. Hollands

Rekko

1. Eetcafé
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 043 321 99 56

Mark V

Met mooi weer aan het Vrijthof hier de daghap gegeten: nog geen 10 Euro voor saté met frites. Heerlijk simpel. Sate was goed gemaakt en smakelijk, frites waren redelijk. Duurde voor zo'n simpel gerecht net iets te lang voor een 7, maar verder vriendelijke bediening. Wel heel erg veel saus. Fijn als je daar van houdt natuurlijk, maar ik had liever wat meer sla gehad. Ik klaag zeker niet want is allemaal prima in verhouding tot de prijs en plek is natuurlijk top.

Gegeten op 30 juni 2013

Smikkelaar101

Vriendelijke en behulpzame bediening, het eten was echt niet om over naar huis te schrijven. Het voorgerecht, verse asperge-roomsoep was erg waterig en vrij zout. Daarna had ik de gegrilde zalm met kreeften saus, die naar mijn mening half gefrituurd was en de textuur had gekregen van doorgebakken kipfilet. De groenten die daar onderlagen leken of uit de magnetron of ze leken van gister, en de kreeften saus miste de smaak van kreeft in elk opzicht. Het dessert, chocoladebrownie met vanille ijs en kersen was erg droog en miste de intense chocolade smaak die men verwachte bij zo'n toetje. De huiswijn scoort ook flink onder de maat, deze mist smaak, body en geur. Al met al geen aanrader, laat u nirt verlijden door de smakelijk ogende menukaart.
Met vriendelijke groeten,
Een ontevreden restaurant gast

trudie3

We zijn met een groep van 12 55+ ers dinsdag bij Rekko geweest. Eerst 's middags op het terras genoten van koffie met Limburgse vlaai en ' s avonds heerlijk gedineerd. Hoewel het menu niet erg uitgebreid is (je bent hier nu eenmaal in een eetcafé en niet in een 3sterren restaurant) heeft iedereen een gerecht naar zijn smaak kunnen uitzoeken.
We hadden aangegeven dat we vóór een bepaalde tijd klaar wilde zijn omdat we met de bus zouden worden opgehaald. Hier hebben ze keurig rekening mee gehouden.
Het personeel was uitermate gastvrij en reageerden erg leuk op onze kwinkslagen.
Het eetcafé ziet er erg gastvrij en gezellig uit. Netjes schoon. Een héél groot pluspunt is wel het feit dat ze een invalidetoilet op de begane grond hebben. In de meeste restaurants en eetcafé's wordt er weinig rekening gehouden met de mindervalide medemens. Bij Rekko dus wel.
Al met al een groot compliment voor het Rekko-team

Gegeten op 21 mei 2013

xandraparker

Erg druk, maar nog geen reden om de menukaarten neer te leggen ipv aan te geven en de drankjes midden op tafel te zetten om 't ons zelf verder te laten verdelen..
De saté's en de patat waren goed, maar het limburgs stoofpotje smaakte niet. Bovendien was de combinatie met patat geen goede!

Gegeten op 28 december 2012

gdijkstra

Na een flinke treinreis ingecheckt in ons hotel en op zoek naar een leuk restaurant. Het dagmenu van dit restaurant sprak ons aan en we besloten hier te gaan eten. Helaas, wat een tegenvaller. De Antipasti met vis zat vol graatjes, en de groenten waren overgoten met een sloot azijn. Het hoofdgerecht bestond uit een taaie, veel te snel gebakken biefstuk met groenten die volgens ons uit de vriezer moesten komen. Het nagerecht, de tiramisu was erg lekker.

Gegeten op 8 oktober 2012

jake1

• Uitstekend

Net gegeten bij cafe Rekko, echt heerlijk!!! Superaardige bediening en het eten was echt fantastisch!! Als toetje de fruitsoep, echt een aanrader!

gerardje

• Uitstekend

Heerlijk zijn van het weekend bij eetcafe Rekko met een paar vrienden gaan eten we werden vriendelijk door de bediening geholpen het vier gangen menu was heerlijk zeker een dikke voldoende gaan zeker terug

Proever3220

• Uitstekend

Gisteren 23/7 gegeten bij Rekko, een speciaal Andre Rieu menu. Wat een succes zeg.
Een zeer goede prijs kwaliteit verhouding, maar vooral ook de bediening en organisatie wa subliem geregeld en vriendelijk. Kortom een aanrader. Volgend jaar weer en uiteraard ook tussendoor een weekendje Maastricht.

Anna J.

• Goed

Met 4 personen gisteravond gegeten bij Rekko. Een speciaal arrangementsmenu i.v.m. optreden André Rieu op het Vrijthof. Het hele terras zat vol. We werden zeer vriendelijk ontvangen en de bediening was erg aardig, attent en accuraat. Lekkere kreeft als voorgerecht, perfecte tournedos en heerlijk chocolade-dessert werd geserveerd. We hadden er bewondering voor dat alles zo op rolletjes liep. Hierdoor ook enorm van het concert genoten.

knops

• Goed

woensdagochtend, 22 juni 09.00uur, zochten mijn dochter en ik een tentje waar we lekker konden ontbijten. Hoewel her en der de terrassen nog uitgezet moesten worden werden we bij Rekko en passant vriendelijk onthaald. Ons tafeltje werd in een handomdraai gedekt, en in een mum van tijd stond er een heerlijk vers ontbijt voor onze neus. Gesmuld !

Schrijf zelf een recensie over Rekko in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Rekko. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.