a TripAdvisor company

1. Eetcafé
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0433219956

sjaak25

De recenties hieronder gelezen. Ik herken hier niets van. We zijn nu in januari en februari hier wezen dineren (3 gangen) het maand menu was uitstekend erg vriendelijke bediening waarbij wij zelf bepaalden de pauze.s tussen de gerechten. Ik herken niets in de vele reacties van de onderstaande gasten.

Gegeten op 17 februari 2016

JoeskaPrevosth

Gisteravond gegeten bij Rekko. We kwamen vrij laat binnen, maar het was geen enkel probleem om nog een hapje te eten. Gezellig eetcafe met een leuke sfeer. Heerlijk gegeten en aardige bediening. Zeker een aanrader.

Gegeten op 22 januari 2016

rick126

Gisteren aan het eind van een druilerig dagje Maastricht met onze 2 zoons (10 en 12) lekker gegeten. De jongens waren dik tevreden over de XXL schnitzel met heerlijke friet. Mijn vrouw en ik hebben genoten van de spareribs. Kleine kluifjes, veel vlees in een voortreffelijke marinade. Het korstje was lekker knapperig en bruin, het vlees zo mals dat het van de ribjes afviel. Kortom topribs. De bediening was uitermate vriendelijk en zeer vlot. Eenmaal binnen hadden we echt niet het gevoel dat we op een drukke uitgaanslocatie zaten. Ook de prijs was zeer vriendelijk....

Gegeten op 22 oktober 2015

Richie1976

Dacht hier even snel ontbijtje te nemen.Helaas ik had me aan mijn eigen regels moeten houden. Nooit eten op zulke toeristische locaties. Simpel ontbijt duurde bijna driekwartier. Andere tafel die later kwam en warme maaltijd bestelde werd eerder bedient. Tot overmaat van ramp vingers verbrand aan het "hard" gekookte ei. Sprong kapot in mijn handen bij het pellen. Zelfs eiwit was nog zacht. Al met al een grote aanfluiting.

Gegeten op 6 juli 2015

alkmaar001

wij zijn op 23 december komen eten het eten was heerlijk mijn vrouw had spare ribs die waren lekker mals en ik had de 200gram biefstuk van de haas die ook lekker mals was
vervolgens nog een lekkere creme brulee gegeten je proeft dat die echt zelf gemaakt is dat is een plus punt
verder rest de bediening was wel vriendelijk als we nog eens in maastricht zijn kom ik hier zeker weer terug

Gegeten op 23 december 2014

Monicalouisa

Gisteravond gegeten bij Rekko. Het plensde van de regen en de hele zaak zat vol. Nog net een tafeltje voor ons drieën. Gekozen voor het dagmenu. De rundercarpaccio kwam redelijk snel, zag er mooi uit een smaakte prima. Toen zijn ze ons vergeten. Na 50 minuten wachten maar eens gevraagd waar ons hoofgerecht bleef (andere tafels die na ons binnen waren gekomen hadden al wel het hoofdgerecht) . Het werd nagevraagd. Geen excuses of uitleg en ze zouden er nu aan beginnen. Na 10 minuten kwam het hoofdgerecht. De biefstuk was prima, de zalm was ook prima, misschien een beetje te donker gegrild en de groenten en saus waren lekker. De appel-kruimel als dessert was te hard om met een lepel in stukjes te krijgen, maar met het ijs en karamelsaus wel lekker. De prijs-kwaliteit verhouding was prima. Heerlijk gegeten. Het eetcafé oogde gezellig, zoals een eetcafé hoort te zijn.

Gegeten op 12 december 2014

delfosso

Afgelopen vrijdag gegeten bij Rekko. Zelf had ik zuurvlees en mijn vriendin een salade valdieu. Zuurvlees was prima, net als de frites. Jammer was wel de plasticverpakking waar de majo in zat. Komt erg snackbar achtig over. De salade was ook lekker. Geen klachten over de bediening, snel, correct. Verder is het wel een beetje een uitgewoond eetcafé, mag wel eens gerenoveerd worden. Toiletten waren ook niet echt schoon.

Gegeten op 24 oktober 2014

NN2

Zalm voor en biefstuk pepersaus als hoofdgerecht was redelijk, niet slecht. Wat wel beneden peil was, was de bediening: niet behulpzaam, ongeïnteresseerd als gemeld wordt dat gemaakte essentiële afspraken niet worden nagekomen, vervolgens daar ook geen enkele moeite voor doen, en te weinig mankracht op een drukke avond. Dit terwijl we van tevoren hadden gereserveerd voor meer dan 10 personen en hadden verteld wat de bedoeling was. Het personeel wist van niets. Het eerste drankje kwam na drie kwartier. Veel te veel onprofessioneel gerommel. E.e.a. heeft een slechte indruk gemaakt op de buitenlandse gasten. Jammer; had hier meer van verwacht.
Tijdens de avond vlogen drie-viermaal de kaarsstandaards in brand. Dit hebben we zelf maar gedoofd.

Gegeten op 23 oktober 2014

Mark V

Met mooi weer aan het Vrijthof hier de daghap gegeten: nog geen 10 Euro voor saté met frites. Heerlijk simpel. Sate was goed gemaakt en smakelijk, frites waren redelijk. Duurde voor zo'n simpel gerecht net iets te lang voor een 7, maar verder vriendelijke bediening. Wel heel erg veel saus. Fijn als je daar van houdt natuurlijk, maar ik had liever wat meer sla gehad. Ik klaag zeker niet want is allemaal prima in verhouding tot de prijs en plek is natuurlijk top.

Gegeten op 30 juni 2013

Smikkelaar101

Vriendelijke en behulpzame bediening, het eten was echt niet om over naar huis te schrijven. Het voorgerecht, verse asperge-roomsoep was erg waterig en vrij zout. Daarna had ik de gegrilde zalm met kreeften saus, die naar mijn mening half gefrituurd was en de textuur had gekregen van doorgebakken kipfilet. De groenten die daar onderlagen leken of uit de magnetron of ze leken van gister, en de kreeften saus miste de smaak van kreeft in elk opzicht. Het dessert, chocoladebrownie met vanille ijs en kersen was erg droog en miste de intense chocolade smaak die men verwachte bij zo'n toetje. De huiswijn scoort ook flink onder de maat, deze mist smaak, body en geur. Al met al geen aanrader, laat u nirt verlijden door de smakelijk ogende menukaart.
Met vriendelijke groeten,
Een ontevreden restaurant gast

Schrijf zelf een recensie over Rekko in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Rekko. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.