a TripAdvisor company

Eetcafé Minckelers

1. Belgisch
  1. Toon telefoonnummer 043 321 65 38

ernst-1234

Goed terras op de markt zeker op vrijdag een aanrader als van gezellige drukte houdt.
De wijnen zijn wat duur gezien de hoeveelheid welke je krijgt. De kwaliteit stijgt echter boven de gemiddelde terras kwaliteit uit.
Als lunch hadden wij een boerenbrood met ei en bacon. Deze was zeer smakelijk en zal ik waarschijnlijk ook de volgende keer bestellen.
Mijn tafelgenote had de sandwich van de week en deze was ook zeer goed. Is fe hoeveelheid van de wijn aan de magere kant, die van de broodjes zeker niet.
Dus bij veel honger en niet zoveel dorst een goed adres en anders bestel je toch een derde glas wijn.
OOk hier weer de nederlandse tic espresso zonder water geserveerd, wanneer gan ze dit nu eens leren.

Gegeten op 29 mei 2015

Robenliz

Minckelers schijnt in Maastricht een bekend adres te zijn. Voor ons niet. Vrindelijke dames in een winkel vertelden ons dat je bij Minckelers het lekkerste Zoervleis kon eten. Dat gingen we proberen. Eerst een Limburgse mosterdsoep, die niet zo sterk naar mosterd smaakte, maar wel erg lekker was. Dan Liz het Zoervleis, een stoofvleesvariant met donkere saus, geserveerd met frites en mayonnaise: lekker! Rob ging voor de Steak Maison, een haasbiefstuk in een speciale saus: ook lekker. Prima terras (met verwarming) en de Markt is een leuk plein waar van alles langs komt. De wijn, een Pinot Noir, was heerlijk, goed gekoeld en zeer schappelijk van prijs. Ook in dit eetcafé is de bediening erg vriendelijk en Minckelers mag van ons dan ook nog lang Zoervleis blijven bereiden!

Gegeten op 20 april 2015

ADC

na een dagje shoppen en rond slenteren bij Eetcafé Minckelers terecht gekomen. we werden vriendelijk ontvangen en hadden een gezellig tafeltje bij het raam. we hebben gekozen voor het zuurvlees het was heerlijk. we komen hier zeker keer terug als we weer in maastricht zijn!!!!

Gegeten op 17 januari 2015

marielbongers

aan 't einde van een drukke zaterdagmiddag waren nagenoeg alle terrassen in Maastricht vol maar hier was nog net een plekje. de bediening was leuk en alert maar mijn oma zou zich in haar graf hebben omgedraaid bij wat voorgeschoteld werd onder de naam 'knien van bomma' ofwel konijn op grootmoeders wijze. De twee boutjes waren smakeloos, de saus van een zeer dubieuze substantie en de salade was niet 'verrassend'. De frieten daarentegen waren lekker en de hoeveelheid royaal. Dat gold overigens niet voor de wijn. Dat waren nu juist weer kleine bodempjes en hun bierglas is het kleinste wat ik ooit gezien heb. Als je van wat leven om je heen houdt is de plek wel leuk.

Gegeten op 4 oktober 2014

Denno81

Ober legt liever aan me uit dat een glas water alleen bij wijn wordt geserveerd dan mij een glas water bij een dubbele espresso te geven. Tjonge. Sate was wel lekker moet ik toegeven.

mjmt1302

Jaren geleden waren we hier een keer terecht gekomen omdat deze zaak goed scoorde bij Iens.
Terecht. Een 3-gangen menu voor een aardige prijs en prima eten.
Afgelopen week besloten we met vrienden daar weer aan te waaien.
Maastricht was vol met André Rieu fans en alle restaurants hadden het razend druk.
Zo ook Minckelers.
De zaak zat bijna vol met reserveringen zo werd ons verteld maar we konden nog wel binnen net één tafel krijgen.
Daarna kregen we een aangepaste kaart voorgeschoteld met beperkte keuze
Dankzij André Rieu.
De bediening was razendsnel maar wel correct.
Onze zalm en Griekse schotel waren goed van kwaliteit.
Onze vrienden hadden van hun bestelde salades verwacht dat ze ietwat rianter en gevarieerder zouden zijn.
Wel grappig dat het stokbrood in een papieren zak werd geserveerd.
Al met al hadden wij na afloop de indruk dat het niet relaxed eten is wanneer André Rieu in town is omdat er een bepaalde druk op de restaurants staat om vooral snelle maaltijden te serveren.
Mijn advies is dus om gewoon niet te eten Maastricht als André optreedt, want de commercie voert de boventoon en alles gaat een stuk sneller en de kaarten zijn beperkter.

Gegeten op 4 juli 2014

Hohlaubgrat

Na lekker lang winkelen neergestreken op terras in het zonnetje bij Minckelers. Heerlijke stoelen, zeer goede bediening, vriendelijk, snel, oplettend en veel aandacht. Carpaccio met salade en een heerlijke dressing en vers brood. Disgenoot zat te genieten van een enorm stuk stokbrood met eiersalade. Adres om te onthouden in Maastricht.

Gegeten op 12 april 2014

hans37

We waren met zijn achten voor een lunch bij dit eetcafé. Dat resulteerde in een aardige doorsnee van de menukaart op onze tafel. Van salades en broodje carpaccio tot zuur vlees met frites. En al de hoofdingredienten waren van een prima kwaliteit. In de keuken moeten ze wel even nadenken waarom elk bord dezelfde basisaankleding van sla, sinaasappel, ananas etc. moet krijgen. Voegt bij een aantal gerechten niet iets toe. Maar vooruit. Heerlijke gerechten voor een betaalbare prijs gebracht met een vlotte service.

Gegeten op 6 maart 2014

D_en_P

Vanavond weer eens bij Minckelers gegeten. We hadden een beetje haast omdat we nog graag naar de bios wilden en derhalve gevraagd of de gerechten redelijk snel konden worden geserveerd. Nou, dat hebben we geweten. Binnen een kwartier stonden 2 porties heerlijke Saté op tafel. Lekkere smeuïge Satésaus goed gevuld met mals vlees en heerlijke frietjes.
Aanrader zowel qua bediening als ook kwaliteit.
P en D

Gegeten op 31 januari 2014

Guykee

Afgelopen week hier nog gegeten. Wij komen zelf uit Maastricht en hebben wel zo'n beetje alle eetcafés in Maastricht aangedaan. Minckelers komt toch zeker in de top 3 van de beste. Een altijd vriendelijke bediening en goed verzorgde zaak staat garant. Daarbij is het eten altijd goed in orde. Naast de standaardgerechten altijd een wisselend weekmenu te vinden. Al met al dus zeker een aanrader om goed te eten voor een goede prijs.

Gegeten op 21 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé Minckelers in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé Minckelers. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.