a TripAdvisor company

1. Eetcafé
  2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 043 321 65 38

Sigiwindmill

Het personeel is vriendelijk genoeg, maar op de één of andere manier was het erg moeilijk om het bestelde op tafel te zetten.
Tot 2x toe een fles pinot blanc besteld en beide keren een half litertje huiswijn gekregen. 2 uiensoep en 2 mosterdsoep besteld, 1 x uiensoep en 3 x mosterdsoep gekregen.
Daarna zeker een uur op het hoofdgrrecht moeten wachten. De zalm was gortdroog en lag in een soort soep van teveel gebonden plompe saus. Garnituur was vers, maar erg fantasieloos. De gehaktballen waren ook droog en dreven in de veel te zoete en overwegend naar kruidnagel smakende saus.
Alleen de friet was lekker.
Niet voor herhaling vatbaar!

Restaurant - 3 maanden geleden

Beste meneer, mevrouw,

Bedankt voor uw recensie. Vervelend dat uw ervaring bij ons niet volledig in de smaak is gevallen. Wij streven naar een gastvrije en smaakvolle avond voor al onze gasten. Wij hebben de klacht intern besproken en waar nodig aangepast. Als u mij uw gegevens wilt doormailen naar info@minckelers.nl zullen wij u een passend oplossing aanbieden. Graag zien we u in de toekomst bij ons terug.

Met vriendelijke groet,

Mike Loomans
info@minckelers.nl

Kipkerry

Een prima eetgelegenheid. Het voorafje van Carpaccio salade vond ik wat aan de prijzige kant op de menu kaart.. echter toen het kwam was het wel het geld waard. Als voorafje wellicht iets te groot, maar zeker lekker. Veel vers fruit bij de salade, erg verfrissend. Hoofdgerecht van Macho steak (biefstuk), was lekker en ook dit was een flinke portie. Ondanks dat het erg druk was (het was Preuvenemint in Maastricht) en we met een grote groep waren, werd het eten snel en gelijktijdig uitgeserveerd. Aan tafel zag ik dat ook de andere gerechten geen kleine porties waren en iedereen heeft het goed gesmaakt. Dus zeker een aanrader!

Gegeten op 28 augustus 2015

ernst-1234

Goed terras op de markt zeker op vrijdag een aanrader als van gezellige drukte houdt.
De wijnen zijn wat duur gezien de hoeveelheid welke je krijgt. De kwaliteit stijgt echter boven de gemiddelde terras kwaliteit uit.
Als lunch hadden wij een boerenbrood met ei en bacon. Deze was zeer smakelijk en zal ik waarschijnlijk ook de volgende keer bestellen.
Mijn tafelgenote had de sandwich van de week en deze was ook zeer goed. Is fe hoeveelheid van de wijn aan de magere kant, die van de broodjes zeker niet.
Dus bij veel honger en niet zoveel dorst een goed adres en anders bestel je toch een derde glas wijn.
OOk hier weer de nederlandse tic espresso zonder water geserveerd, wanneer gan ze dit nu eens leren.

Gegeten op 29 mei 2015

Robenliz

Minckelers schijnt in Maastricht een bekend adres te zijn. Voor ons niet. Vrindelijke dames in een winkel vertelden ons dat je bij Minckelers het lekkerste Zoervleis kon eten. Dat gingen we proberen. Eerst een Limburgse mosterdsoep, die niet zo sterk naar mosterd smaakte, maar wel erg lekker was. Dan Liz het Zoervleis, een stoofvleesvariant met donkere saus, geserveerd met frites en mayonnaise: lekker! Rob ging voor de Steak Maison, een haasbiefstuk in een speciale saus: ook lekker. Prima terras (met verwarming) en de Markt is een leuk plein waar van alles langs komt. De wijn, een Pinot Noir, was heerlijk, goed gekoeld en zeer schappelijk van prijs. Ook in dit eetcafé is de bediening erg vriendelijk en Minckelers mag van ons dan ook nog lang Zoervleis blijven bereiden!

Gegeten op 20 april 2015

marielbongers

aan 't einde van een drukke zaterdagmiddag waren nagenoeg alle terrassen in Maastricht vol maar hier was nog net een plekje. de bediening was leuk en alert maar mijn oma zou zich in haar graf hebben omgedraaid bij wat voorgeschoteld werd onder de naam 'knien van bomma' ofwel konijn op grootmoeders wijze. De twee boutjes waren smakeloos, de saus van een zeer dubieuze substantie en de salade was niet 'verrassend'. De frieten daarentegen waren lekker en de hoeveelheid royaal. Dat gold overigens niet voor de wijn. Dat waren nu juist weer kleine bodempjes en hun bierglas is het kleinste wat ik ooit gezien heb. Als je van wat leven om je heen houdt is de plek wel leuk.

Gegeten op 4 oktober 2014

Denno81

Ober legt liever aan me uit dat een glas water alleen bij wijn wordt geserveerd dan mij een glas water bij een dubbele espresso te geven. Tjonge. Sate was wel lekker moet ik toegeven.

mjmt1302

Jaren geleden waren we hier een keer terecht gekomen omdat deze zaak goed scoorde bij Iens.
Terecht. Een 3-gangen menu voor een aardige prijs en prima eten.
Afgelopen week besloten we met vrienden daar weer aan te waaien.
Maastricht was vol met André Rieu fans en alle restaurants hadden het razend druk.
Zo ook Minckelers.
De zaak zat bijna vol met reserveringen zo werd ons verteld maar we konden nog wel binnen net één tafel krijgen.
Daarna kregen we een aangepaste kaart voorgeschoteld met beperkte keuze
Dankzij André Rieu.
De bediening was razendsnel maar wel correct.
Onze zalm en Griekse schotel waren goed van kwaliteit.
Onze vrienden hadden van hun bestelde salades verwacht dat ze ietwat rianter en gevarieerder zouden zijn.
Wel grappig dat het stokbrood in een papieren zak werd geserveerd.
Al met al hadden wij na afloop de indruk dat het niet relaxed eten is wanneer André Rieu in town is omdat er een bepaalde druk op de restaurants staat om vooral snelle maaltijden te serveren.
Mijn advies is dus om gewoon niet te eten Maastricht als André optreedt, want de commercie voert de boventoon en alles gaat een stuk sneller en de kaarten zijn beperkter.

Gegeten op 4 juli 2014

Hohlaubgrat

Na lekker lang winkelen neergestreken op terras in het zonnetje bij Minckelers. Heerlijke stoelen, zeer goede bediening, vriendelijk, snel, oplettend en veel aandacht. Carpaccio met salade en een heerlijke dressing en vers brood. Disgenoot zat te genieten van een enorm stuk stokbrood met eiersalade. Adres om te onthouden in Maastricht.

Gegeten op 12 april 2014

hans37

We waren met zijn achten voor een lunch bij dit eetcafé. Dat resulteerde in een aardige doorsnee van de menukaart op onze tafel. Van salades en broodje carpaccio tot zuur vlees met frites. En al de hoofdingredienten waren van een prima kwaliteit. In de keuken moeten ze wel even nadenken waarom elk bord dezelfde basisaankleding van sla, sinaasappel, ananas etc. moet krijgen. Voegt bij een aantal gerechten niet iets toe. Maar vooruit. Heerlijke gerechten voor een betaalbare prijs gebracht met een vlotte service.

Gegeten op 6 maart 2014

D_en_P

Vanavond weer eens bij Minckelers gegeten. We hadden een beetje haast omdat we nog graag naar de bios wilden en derhalve gevraagd of de gerechten redelijk snel konden worden geserveerd. Nou, dat hebben we geweten. Binnen een kwartier stonden 2 porties heerlijke Saté op tafel. Lekkere smeuïge Satésaus goed gevuld met mals vlees en heerlijke frietjes.
Aanrader zowel qua bediening als ook kwaliteit.
P en D

Gegeten op 31 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé Minckelers in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé Minckelers. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.