a TripAdvisor company

1. Eetcafé
  2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 043 321 65 38

jeronimo78

een echt eetcafé. Recht toe, recht aan, in de bediening, in de menu kaart en uiteindelijk ook in het geen geserveerd wordt. Omdat men zich profileert als eetcafé is dit ook helemaal oké. Ik heb er een prima sateetje gegeten en hoewel sateh wat mij betreft best wel pedis mag zijn smaakte hij prima. Niet aan een stokje maar een ruime portie vlees op het bord. De bediening is vriendelijk en de zaak is behoorlijk qua capaciteit maar schoon en lang wachten zit er echt niet aan. Een stad als Maastricht zou meer van dit soort restaurantjes moeten hebben.

Gegeten op 1 juli 2016

frijn032

Gaan eten met cosllega's.
Mosterdsoep was prima. Brood erbij wat weinig en de boter ontbrak.
Daarna Zoervleis met garnituur en heerlijke frites. Meer dan voldoende. Witte wijn was ook prima. Glas kon iets vefijnder. Helaas wegens tijdgebrek geen nagerecht gehad maar wat ik zag was prima. Bediening vriendelijk en snel.

Gegeten op 23 juni 2016

saskia95

Lekker gegeten, snelle en vriendelijke bediening, voor een eetcafe zijn de prijzen iets aan de hoge kant. Maar: Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 18 maart 2016

michelderwaal

Op aanraden van een medewerkster van het kruidvat hier binnengelopen om een hapje te eten, hele mooie zaak die op zaterdagavond bomvol zat. Gelukkig nog een plekje kunnen bemachtigen en genoten van een heerlijke steak met spekjes. Absolute aanrader!

Gegeten op 30 januari 2016

brenda1986

Afgelopen zaterdag op het terras belandt bij dit restaurant. Het was heel erg druk maar toch nog een plekje kunnen bemachtigen op het terras. Mijn kinderen hadden beide een reusachtig broodje en mijn man de saté en ik de vegetarische pasta. We hebben heerlijk gegeten en genoten van het lekkere zonnetje! Goede prijs/kwaliteitsverhouding en vriendelijke en vlotte bediening, hier komen we vaker!

Groetjes Brenda

Gegeten op 27 februari 2016

patrick251

Vriendelijke bediening echter heb ik de bestelde koffie nooit gekregen (stond wel op de rekening). Stokbrood was simpel. Biefstuk was zeer taai, saté was redelijk. Porties zijn groot.

Gegeten op 20 februari 2016

Sigiwindmill

Het personeel is vriendelijk genoeg, maar op de één of andere manier was het erg moeilijk om het bestelde op tafel te zetten.
Tot 2x toe een fles pinot blanc besteld en beide keren een half litertje huiswijn gekregen. 2 uiensoep en 2 mosterdsoep besteld, 1 x uiensoep en 3 x mosterdsoep gekregen.
Daarna zeker een uur op het hoofdgrrecht moeten wachten. De zalm was gortdroog en lag in een soort soep van teveel gebonden plompe saus. Garnituur was vers, maar erg fantasieloos. De gehaktballen waren ook droog en dreven in de veel te zoete en overwegend naar kruidnagel smakende saus.
Alleen de friet was lekker.
Niet voor herhaling vatbaar!

Restaurant - 9 maanden geleden

Beste meneer, mevrouw,

Bedankt voor uw recensie. Vervelend dat uw ervaring bij ons niet volledig in de smaak is gevallen. Wij streven naar een gastvrije en smaakvolle avond voor al onze gasten. Wij hebben de klacht intern besproken en waar nodig aangepast. Als u mij uw gegevens wilt doormailen naar info@minckelers.nl zullen wij u een passend oplossing aanbieden. Graag zien we u in de toekomst bij ons terug.

Met vriendelijke groet,

Mike Loomans
info@minckelers.nl

Kipkerry

Een prima eetgelegenheid. Het voorafje van Carpaccio salade vond ik wat aan de prijzige kant op de menu kaart.. echter toen het kwam was het wel het geld waard. Als voorafje wellicht iets te groot, maar zeker lekker. Veel vers fruit bij de salade, erg verfrissend. Hoofdgerecht van Macho steak (biefstuk), was lekker en ook dit was een flinke portie. Ondanks dat het erg druk was (het was Preuvenemint in Maastricht) en we met een grote groep waren, werd het eten snel en gelijktijdig uitgeserveerd. Aan tafel zag ik dat ook de andere gerechten geen kleine porties waren en iedereen heeft het goed gesmaakt. Dus zeker een aanrader!

Gegeten op 28 augustus 2015

ernst-1234

Goed terras op de markt zeker op vrijdag een aanrader als van gezellige drukte houdt.
De wijnen zijn wat duur gezien de hoeveelheid welke je krijgt. De kwaliteit stijgt echter boven de gemiddelde terras kwaliteit uit.
Als lunch hadden wij een boerenbrood met ei en bacon. Deze was zeer smakelijk en zal ik waarschijnlijk ook de volgende keer bestellen.
Mijn tafelgenote had de sandwich van de week en deze was ook zeer goed. Is fe hoeveelheid van de wijn aan de magere kant, die van de broodjes zeker niet.
Dus bij veel honger en niet zoveel dorst een goed adres en anders bestel je toch een derde glas wijn.
OOk hier weer de nederlandse tic espresso zonder water geserveerd, wanneer gan ze dit nu eens leren.

Gegeten op 29 mei 2015

Robenliz

Minckelers schijnt in Maastricht een bekend adres te zijn. Voor ons niet. Vrindelijke dames in een winkel vertelden ons dat je bij Minckelers het lekkerste Zoervleis kon eten. Dat gingen we proberen. Eerst een Limburgse mosterdsoep, die niet zo sterk naar mosterd smaakte, maar wel erg lekker was. Dan Liz het Zoervleis, een stoofvleesvariant met donkere saus, geserveerd met frites en mayonnaise: lekker! Rob ging voor de Steak Maison, een haasbiefstuk in een speciale saus: ook lekker. Prima terras (met verwarming) en de Markt is een leuk plein waar van alles langs komt. De wijn, een Pinot Noir, was heerlijk, goed gekoeld en zeer schappelijk van prijs. Ook in dit eetcafé is de bediening erg vriendelijk en Minckelers mag van ons dan ook nog lang Zoervleis blijven bereiden!

Gegeten op 20 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé Minckelers in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé Minckelers. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.