Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Eetcafé Minckelers

1. Belgisch

Eetcafé Minckelers

1. Belgisch
  1. Toon telefoonnummer 043 321 65 38

Denno81

Ober legt liever aan me uit dat een glas water alleen bij wijn wordt geserveerd dan mij een glas water bij een dubbele espresso te geven. Tjonge. Sate was wel lekker moet ik toegeven.

mjmt1302

Jaren geleden waren we hier een keer terecht gekomen omdat deze zaak goed scoorde bij Iens.
Terecht. Een 3-gangen menu voor een aardige prijs en prima eten.
Afgelopen week besloten we met vrienden daar weer aan te waaien.
Maastricht was vol met André Rieu fans en alle restaurants hadden het razend druk.
Zo ook Minckelers.
De zaak zat bijna vol met reserveringen zo werd ons verteld maar we konden nog wel binnen net één tafel krijgen.
Daarna kregen we een aangepaste kaart voorgeschoteld met beperkte keuze
Dankzij André Rieu.
De bediening was razendsnel maar wel correct.
Onze zalm en Griekse schotel waren goed van kwaliteit.
Onze vrienden hadden van hun bestelde salades verwacht dat ze ietwat rianter en gevarieerder zouden zijn.
Wel grappig dat het stokbrood in een papieren zak werd geserveerd.
Al met al hadden wij na afloop de indruk dat het niet relaxed eten is wanneer André Rieu in town is omdat er een bepaalde druk op de restaurants staat om vooral snelle maaltijden te serveren.
Mijn advies is dus om gewoon niet te eten Maastricht als André optreedt, want de commercie voert de boventoon en alles gaat een stuk sneller en de kaarten zijn beperkter.

Gegeten op 4 juli 2014

Hohlaubgrat

Na lekker lang winkelen neergestreken op terras in het zonnetje bij Minckelers. Heerlijke stoelen, zeer goede bediening, vriendelijk, snel, oplettend en veel aandacht. Carpaccio met salade en een heerlijke dressing en vers brood. Disgenoot zat te genieten van een enorm stuk stokbrood met eiersalade. Adres om te onthouden in Maastricht.

Gegeten op 12 april 2014

hans37

We waren met zijn achten voor een lunch bij dit eetcafé. Dat resulteerde in een aardige doorsnee van de menukaart op onze tafel. Van salades en broodje carpaccio tot zuur vlees met frites. En al de hoofdingredienten waren van een prima kwaliteit. In de keuken moeten ze wel even nadenken waarom elk bord dezelfde basisaankleding van sla, sinaasappel, ananas etc. moet krijgen. Voegt bij een aantal gerechten niet iets toe. Maar vooruit. Heerlijke gerechten voor een betaalbare prijs gebracht met een vlotte service.

Gegeten op 6 maart 2014

D_en_P

Vanavond weer eens bij Minckelers gegeten. We hadden een beetje haast omdat we nog graag naar de bios wilden en derhalve gevraagd of de gerechten redelijk snel konden worden geserveerd. Nou, dat hebben we geweten. Binnen een kwartier stonden 2 porties heerlijke Saté op tafel. Lekkere smeuïge Satésaus goed gevuld met mals vlees en heerlijke frietjes.
Aanrader zowel qua bediening als ook kwaliteit.
P en D

Gegeten op 31 januari 2014

Guykee

Afgelopen week hier nog gegeten. Wij komen zelf uit Maastricht en hebben wel zo'n beetje alle eetcafés in Maastricht aangedaan. Minckelers komt toch zeker in de top 3 van de beste. Een altijd vriendelijke bediening en goed verzorgde zaak staat garant. Daarbij is het eten altijd goed in orde. Naast de standaardgerechten altijd een wisselend weekmenu te vinden. Al met al dus zeker een aanrader om goed te eten voor een goede prijs.

Gegeten op 21 juni 2013

proever20600

Zondag jl. bij Mickelers gegeten. Druk!! Zonder reservering hadden we er waarschijnlijk niet terecht gekund. Veel Maastrichtenaren weten de weg naar dit eetcafé te vinden, dat is zeker. Wij begrijpen waarom: de kaart is niet avontuurlijk, maar alle gerechten die bij ons op tafel kwamen waren, op eetcafé-nivea, meer dan voortreffelijk: zuur vlees met smaakvolle, donkere saus; rijkelijk saté met (misschien iets te zoete) saus; pasta met rijkelijk vulling. Punt afgetrokken vanwege de standaard sla op ieder bord: sla, tomaat, ei, komkommer, alfalfa, aardbei, ananas, beetje dressing. Voegde niets toe o.i. Dat kan beter, bijvoorbeeld met losse kom goede sla op tafel. Bediening prima, maar door de grote drukte toch een paar steekjes laten vallen: duurde te lang voordat glas wijn kon worden besteld; eenmaal besteld werd wijn vergeten. Witte huiswijs was wat log, miste persoonlijkheid. Ervaringen elders laten zien dat dit voor EUR 3,50 per glas beter kan. Inrichting 'modern bruin', sfeervol, wellicht iets te donker, zeker 's zomers. Stokbrood vooraf, drie hoofdgerechten, enkele glazen wijn: ruim EUR 50. Ondanks de opmerkingen een prima ervaring. Voorlopig 'ons' eetcafé in Maastricht.

Gegeten op 23 juni 2013

frenske

We zijn hier met 5 man gaan eten waarvan er 3 de Argentijnse steak van 300gr hadden! HEERLIJK!! Daarbij kun je zoveel steak-frites bijbestellen als je wilt zonder extra kosten.
Mijn vrouw had de Pasta gerookte zalm welke ook voortreffelijk smaakte.
Een gezellig drukke atmosfeer en vriendelijke vlotte bediening maakten onze avond perfect!
AANRADERTJE!!

Gegeten op 26 april 2013

frostybouly

Flinke porties van prima kwaliteit,
De bediening is vriendelijk maar ze vergeten de gasten wel. Zijn vooral met elkaar bezig. Als je dan vraagt om een drankje e.d. dan reageren ze wel goed.
4 personen om 1 tafel van 2 personen bedienen is ook niet zo handig. Leuk, gezellig en kwalitatief prima restaurant, dat wat meer aandacht aan bediening zou kunnen geven.

Gegeten op 23 april 2013

JoelleK

Wij hebben hier afgelopen zaterdag gegeten. De zaak was lekker druk en het personeel zeer vriendelijk.
Als hoofdgerecht hebben we steak maison en macho steak gehad. Het biefstuk was lekker mals en de sausen waren overheerlijk. Overal werd het gerecht mooi geserveerd met een heerlijke salade en lekkere vlaamse frietes.
Als nagerecht hebben we gekozen voor een koffie en een dame blanche. De dame blanche werd mooi geserveerd en was een grote portie.

In totaal een heerlijke avond met vooral veel sfeer, lekker eten en goede porties. We hadden niets anders verwacht

Gegeten op 19 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé Minckelers in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé Minckelers. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.