a TripAdvisor company

foto's van Leonidas Lunch-tearoom in Delft - 1 foto's van Leonidas Lunch-tearoom in Delft - 2 foto's van Leonidas Lunch-tearoom in Delft - 3

Leonidas Lunch-tearoom

3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 015 215 78 21
  2. www.lunchroomleonidasdelft.nl

miriam43

Chaotische hightea gehad afgelopen zaterdag. We werden in een achteraf zaaltje gepropt waar het vreselijk koud was. De eerste thee was koud. Sommige hapjes oud en droog. Rest was wel lekker. Personeel niet allemaal even vriendelijk. Eigenaresse wel maar die beloofde van alles maar vergat het dan weer door de drukte. Zij rekende dan lokale enige af aan de kassa midden in de zaak waardoor er een hele rij stond die andere bezoekers weer hinderde. En de bonbons? Die hebben we niet gehad

Gegeten op 18 april 2015

VanKoppen

Op zaterdag 17 januari jl. high tea bij Leonidas te Delft met vrienden. Wat viel dit tegen. We waren niet de enigen voor de high tea, wat daar de reden van was, hoorden we pas toen we buiten stonden, nl. een actie van sensodyne tandpasta. We hadden het gevoel dat we in een vreetschuur zaten. We zaten nog niet op de 2 potten thee stonden al klaar. Volgens mij mag je altijd thee kiezen en als je geen thee wil, kun je ook voor koffie kiezen. De etagères werden neergezet, alles werd er snel opgezet, zonder uitleg aanvullen maar... Her en der in de zaak werden tafels alvast gedekt voor de high tea incl. de etagères met de koude maar ook warme gerechten ?! Het was rommelig, niet professioneel, geen sfeer. Toch jammer als je vrienden van buiten de stad uitnodigt om hier de high tea te nuttigen. Verder hadden we wel kunnen doorgeven dat er 1 iemand niet van vis houdt en 1 iemand niet van kaas. Degene die niet van kaas hield, kreeg kaas en vis en de rest dus geen vis.... Goed geluisterd ook naar de klanten. Verder was er nog een haar in 1 van de scones. Toen we subtiel dit wilde doorgeven, gaf de serveerster alvast antwoord, waarop wij toen maar hardop riepen dat er een haar in de scone zat. Leonidas heeft toch een naam hoog te houden. Dat hebben we in deze zaak niet gemerkt. Jammer, de volgende keer naar de concurrent!

Gegeten op 17 januari 2015

John2014

We gaan morgen 7 december voor de derde keer in drie maanden ontbijten bij Leonidas. Het water loopt nu al in de mond bij de gedachte. Eerder kregen we een warm croissantje met ei en een glaasje sap en heerlijke yoghurt met natuurlijk een cappuccino erna. Daarna een luxbroodje met zalm, bij het serveren bleek het zalm met een broodje te zijn. Zo goed en mooi belegd heb ik nog nergens anders meegemaakt. Vriendelijk en enthousiast team in de bediening. We kijken uit naar morgen. Goede prijs prestatie verhouding. Zeker aan te bevelen.

Gegeten op 16 november 2014

Yun

Vandaag high tea gedaan bij Leonidas. We werden door een jonge enthousiaste dame welkom geheten en al snel voorzien van thee. Helaas was de rest van het personeel iets minder attent/enthousiast, hoewel er ook weinig op aan te merken was. Het duurde bijna 45 minuten voordat de hapjes kwamen, maar die waren over het algemeen het wachten waard. Een goede balans tussen hartig en zoet en ik denk ongeveer 6-7 zoete en 6-7 hartige hapjes. De fluweelzachte tonijnmousse op een heerlijk crackertje was geweldig. De brownie daarentegen leek niet helemaal vers en was droog. Al met al geslaagd. V.w.b. de inrichting: de zaak bestaat uit een wat moderner gedeelt en een gedeelte dat wat oubollig aandoet (daar zaten wij).

Gegeten op 12 november 2014

mirjamvdS

Speciaal voor de actie van sensodyne voor de high tea naar Leonidas in Delft gereden. De high tea was goed. Heerlijke hapjes te beginnen met een bordje vol hartigheden, zowel warm als koud. Daarna een bord zoet. Thee te over en in allerlei smaken. Je zet je kannetje open en ze komen voor nieuwe thee. Personeel netjes en vriendelijk.

Wil je een goede vers gemaakte high tea met verse thee dan zul je hier moeten zijn!

Gegeten op 10 november 2014

paul907

Mijn vrouw en ik komen hier al jaren regelmatig over de vloer en dit keer hebben we haar verjaardag bij Leonidas gevierd. We waren met een grote groep voor koffie met gebak en daarna nog een bittergarnituur. Koffie en thee smaakten prima. Maar vooral de huisgemaakte appeltaart en de gebakjes van maison kelder waren verrukkelijk. De bittergarnituur met o.a. groente kroketjes was ook goed. De bediening was erg attent en vriendelijk. We kregen zelfs nog een kleinigheid cadeau. Mijn vrouw en haar gasten waren allemaal erg tevreden. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 19 oktober 2014

josephina

Wat een teleurstelling! Wij hadden gereserveerd (voor high tea), maar onze naam was al doorgestreept. Gelukkig nog wel een tafeltje vrij met uitzicht, zodat we iets te doen hadden, terwijl we meer dan een half uur moesten wachten voordat we een kopje thee hadden! UIteindelijk vroeg iemand die een nabijgelegen kast vulde of hij iets voor ons kon doen. UItgelegd dat we wachtten, en alvast doorgegeven wat voor thee we graag wilden. Vervolgens komt de volgende: "Sorry, het is erg druk" (maar jullie weten toch hoeveel tafeltjes er zijn? en er waren nog tafels leeg!). Hij had al thee bij zich: "verrassingsthee"; uitgelegd dat ik zojuist groene thee had besteld: "deze is ook lekker, proef maar, als u het niet lust, zet het dekseltje dan maar open".....Bij zoveel onbeschoftheid zwijg je dan maar.
De high tea zelf kan er nipt mee door, maar waarom krijg ik een bord vol hartige hapjes voor mijn neus, en niet gewoon een leeg bordje met de hapjes op een etagere, zoals wel bij de zoete hapjes gebeurt. De toastjes waren zacht geworden, het stukje hartige taart was te koud (en nattig), de scone had betere tijden gekend, en de clotted cream was verre van "creamy". Gelukkig hadden we de lunch overgeslagen, dus netjes ons best gedaan. De overige hapjes waren redelijk. Hier kom ik dus niet meer.

Gegeten op 2 november 2014

Proever62461

Lekker in mijn eentje naar leonidas gegaan. Ik vind het daar altijd gezellig. Aardige mensen en super lekker eten. Ik nam de kroketten. Het broodje was heeerlijk vers kroketten perfect
Een aanrader!

Gegeten op 18 augustus 2014

stampah

Op een druilerige middag het vertier van Delft gezocht. Leonidas lunchroom zit naast de gelijknamige bonbonwinkel; daar moeten we nu nog wel heen, maar de lunches, oosterse kip met friet en salade had zo uit een pakje kunnen komen. Alles standaard zonder blije verrassingen. De salade van mijn partner bestaande uit carpaccio van rosbief miste de beloofde verse pesto en was rijkelijk extra voorzien van dille. De capuccino was top, die wel. Hier mag wel de bezem doorheen op alle vlakken, helaas...

Gegeten op 17 augustus 2014

frapileg

Afgelopen vrijdag met een groep van 6 collega's genoten van de high-wine in Lunchroom Leonidas.
Alle gangen waren verrassend, uitermate goed en werden zeer smaakvol opgediend.
Zoveel voortreffelijk eten voor deze prijs verdiend wat ons betreft een groot compliment.
De 4 bonbons aan het eind bij de koffie waren eigenlijk teveel maar het personeel bood meteen aan deze in een zakje te doen zodat we ze mee naar huis konden nemen.
Kortom, een zeer geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar!
Frans en collega's

Gegeten op 14 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Leonidas Lunch-tearoom in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Leonidas Lunch-tearoom. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.