a TripAdvisor company

1. Eetcafé
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 070 362 53 50

lovetotravel

Met enige regelmaat lunch ik hier. Uitgebreide kaart met redelijke prijzen. Gekozen voor de Van Dobben kroketten met salade. Op het brood zat olijfolie wat geen geslaagde combinatie is. Bediening is correct en vriendelijk. Het café bevindt zich achter het Ministerie van SZW en VWS en ligt er ietwat verlaten bij, maar met mooi weer zit het terras vol.

Gegeten op 6 juli 2015

sophietje02

Ik kom hier graag voor de lunch. Zeer uitgebreide kaart en de gerechten zijn goed van smaak. Aanrader is de haagsche lunch waarbij je een selectie van 3 broodjes kunt nemen. Bediening is prima.

Gegeten op 11 september 2014

dofman

Ondertussen heb ik de afgelopen 2 jaar minstens 6 keer geluncht in de Hof der Muzen en steeds was het prima. De kaart is gevarieerd, de bediening duurt soms wat lang. Mijn favoriete lunch is de Haagse lunch bestaande uit 3 kleine broodjes met de lekkerste gerechten. De prijs is alleszins redelijk. De locatie aan het Muzenplein is wat schraal en soms verlaten, binnen is het veel aangenamer en prima toeven.
Ik kom er zeker terug.

Gegeten op 23 oktober 2014

a.massing

Afgelopen jaren ben ik hier regelmatig geweest voor een lunch, en steeds raak ik verrast door de aangepaste menukaart met steeds weer spannende gerechten, die niet allemaal nieuw zijn. Maar juist de aparte (smaak)combinaties en net iets van standaard afwijkende basis-ingredienten maken het telkens opnieuw leuk om hier te genieten van het gevarieerde aanbod. En over de betaalbaarheid valt niets te klagen.

Gegeten op 3 september 2014

lucien1

Gisteren met een groep wezen eten. Het grand-cafe zat vol en het was te krap. Om naar het toilet te kunnen moesten we de tafeltjes verschuiven. Ander nadeel was dat het erg lawaaierig was. In de menu's was in het geheel geen rekening gehouden met vegetarische gasten. Gelukkig werd dat creatief opgelost door als voorafje de "small bites" te serveren en als hoofdgerecht de salade met geitenkaas. Zowel de "small bites" als de salade waren zeer goed van smaak. Wel hadden de "small bites" wat fraaier gepresenteerd mogen worden. Ze waren nu verstopt op een groot bord sla. Dat is niet nodig want de small bites ogen mooi, zijn bijzonder en verdienen beter. Bovendien bestond mijn hoofdgerecht wederom uit een salade. De service was netjes, maar extra wensen zoals het ruilen van menu-onderdelen of het doorbakken van vlees was niet mogelijk.

Gegeten op 27 maart 2014

Milamber77

Gisteravond met een groep hier gegeten. Gekozen voor de geitenkaassalade als voorgerecht. DIt was meer een maaltijdsalade, maar daar werden we door de bediening ook op geattendeerd. Voor de dagschotel was er de keuze uit sliptong en een steak van Wagyu rund. Ik koos voor de steak. Dit was een stevig en zeer smaakvol stuk vlees.

Het enige minpunt was dat er ook geborreld werd door andere gezelschappen, waardoor gesprekken aan tafel soms minder goed te volgen waren.

Gegeten op 12 december 2013

Klaazz

Onlangs met een klein groepje voor het eerst in het hof gegeten.
Dit is ons prima bevallen! Goede, snelle service, prima eten, dit alles in een sfeervol, gezellig decor. Absoluut een aanrader.
We komen hier zeker terug!

Gegeten op 23 augustus 2013

Scholtini

Pas geweest met een groep. Bediening was snel en servicegericht. Kaart prima op orde, volgens de regels van Gordon Ramsay, overzichtelijk, verse producten, niet te veel poes pas. Heerlijk gegeten waarbij vooral de verse producten opvielen. Kok kwam later nog aan tafel persoonlijk vragen of het gesmaakt had. Aanrader...

Johnpet

Gisteravond met een groep vrienden gegeten in dit gezellige Grand Cafe. Het werd een uitstekende avond. Het eten was goed,vers en het stond lekker snel op tafel. De bediening was fijn en het enthousiasme van de vrolijke gastheer liet geen twijfel bestaan. Dit alles in een gemoedelijke sfeer. Al met al dus zeer geslaagd!

mariodeboer

we hebben er gisteren met 5 mannen heerlijk gegeten! ze hebben een leuke kaart met genoeg keuze uit heerlijke gerechten. we waren allemaal meer dan tevreden. gezellige bediening en een heerlijke sfeer in deze mooi ingerichte zaak.
ik denk dat we er oa met koninginnedag met een groep van 30 man zeker weer terug zullen komen. bedankt voor de heerlijke avond!

Schrijf zelf een recensie over Grand-café Hof der Muzen in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Grand-café Hof der Muzen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.