a TripAdvisor company

foto's van Bar & Restaurant Lef in Delft - 1 foto's van Bar & Restaurant Lef in Delft - 2 foto's van Bar & Restaurant Lef in Delft - 3 foto's van Bar & Restaurant Lef in Delft - 4 foto's van Bar & Restaurant Lef in Delft - 5 foto's van Bar & Restaurant Lef in Delft - 6 foto's van Bar & Restaurant Lef in Delft - 7 foto's van Bar & Restaurant Lef in Delft - 8 foto's van Bar & Restaurant Lef in Delft - 9 foto's van Bar & Restaurant Lef in Delft - 10 foto's van Bar & Restaurant Lef in Delft - 11 foto's van Bar & Restaurant Lef in Delft - 12

Bar & Restaurant Lef

3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 015 212 06 17
  2. www.lefrestaurant.nl

Gezelligste terras van Delft

Van jong tot oud, van student tot toerist, iedereen verzamelt zich op het Doelenplein. Het is dan ook niet voor niets dat een van de gezelligste eetcafées zich hier heeft gevestigd: LEF Restaurant & Bar. In Delft is dit een favoriet van de Delftse inwoners én studenten! Geniet hier van lekkere salades, huisgemaakte paté, slakken en vervolgens van een gegrilde entrecote, confit de canard of verse vis. Lekker weer? Neem dan een plekje op hun meest knusse terras (best verkozen van Delft)!

ItsMeAnne

Gezellig gegeten bij Lef! Bediening was super vriendelijk en altijd met plezier en een oprechte glimlach! :) Ben zelf voor het "Royal Menu" gegaan met een voorafje van avocado en roze garnaaltjes en het hoofdgerecht zeebaars. Alles van goede kwaliteit en niks op aan te merken, je moet wel houden van zelf een visje uit elkaar halen, maar dat vind ik zelf geen probleem. Ook de groente die bij de vis zat (wortel en tomaat), waren goed op smaak. Restaurant is wel een beetje krap, maar dat heeft dan ook wel weer wat. Overal een heerlijke avond gehad!

Gegeten op 3 mei 2016

jeanne9

Lef is gewoon echt Frans eten in de ambiance van bij ons thuis .. Echte goede keuken ongecompliceerd en puur !
We trakteren onszelf en vrienden op Lef !

Gegeten op 10 januari 2016

komtdiedams

Redelijk goede kaasfondue gegeten, lekker knoflookbrood! ze doen heel erg hun best om het de gasten naar de zin te maken, maar veel van het eten is deels uit zakjes lijkt het.

Olav-vdd

Restaurant Lef is best een fijn restaurant, leuke 'franse' sfeer en ze doen hun best om hun gasten het naar hun zin te maken. Alleen het eten is niet zo fantastisch. Veel gedroogde kruiden en dat proef je. Ik had zelf slakken voor en rog als hoofdgerecht, best aardig. Mijn tafelgenoten bestelden vegetarisch, dat is hier echter geen aanrader. Ze hadden een ovenschotel, niks aan. De wijn was echter aardig. Als terras zeker een aanrader (fijne plek met zon), als restaurant niet echt.

Gegeten op 29 november 2015

evelien36

Lef is een van de betere restaurants in Delft. Vooral een aanrader bij lekker weer, vanwege het grote en sfeervolle terras. Je kan er zowel heerlijk borrelen, als eten. Voor 25 euro heb je al een drie gangen menu! Heb hier al meerdere malen heerlijk gegeten, met een goede service.

Gegeten op 4 juli 2015

MarcoRutte55

Hele leuke sfeer, zoals een bistro zou moeten zijn. De salades zijn een feest! De bediening is aardig en vlot. De keuken had het (te) druk. Toch vind ik het echt een aanrader.

Gegeten op 4 april 2015

-C

Na hier een aantal jaar niet meer geweest te zijn heb ik hier opnieuw gegeten. Het was wederom heerlijk! Lef heeft een ontzettend lekkere Franse kaart. De sfeer in het restaurant is erg goed. Ook wordt er rekening gehouden met kinderen met een speciaal kindermenu. Deze viel bij een van mijn jonge tafelgenoten zeer goed in de smaak. De bediening liet af en toe op zich wachten, maar het eten maakt alles goed.

Gegeten op 24 februari 2015

caro13

Leuk sfeertje, lekker eten aan een gezellig plein in Delft. Bij Lef kun je niet reserveren, maar er was nog een tafeltje voor ons. Toegankelijk en leuk restaurantje.

Gegeten op 21 augustus 2014

ReneRwel

Met het gezin gegeten op zaterdagavond 24/1/15. Kwaliteit van het eten prima in orde. Het dagmenu werd door de bediening aangeraden: stoofschotel met witvis, garnalen en mosselen. Maar werd er bijgezegd, ook met tonijn en zalm. Groot was de teleurstelling toen ik het eten kreeg opgediend: 3 mosselen, enkele kleine garnalen en één brokje witvis in een soepachtige substantie. Dit kan je niet opdienen, wie houdt toezicht op de keuken? Na een opmerking van mij werd bevestigd door de ober dat dit inderdaad wat karig was en nam het bord mee. Toen de rest van het gezin klaar was met het hoofdgerecht werd mijn stoofschotel alsnog geserveerd, ik dacht eigenlijk dat men het vergeten was, ik heb er twintig minuten op moeten wachten. Hoe moeilijk kan het zijn om wat stukjes vis toe te voegen aan het gerecht. Ik tweede instantie ook geen tonijn kunnen ontdekken en enkele stukjes zalm. Wel één gratis dessert en een koffie om het goed te maken. Dit is geen aanbeveling om terug te komen, ook al was de kwaliteit van de andere gerechten goed.

Gegeten op 24 januari 2015

Anna J.

Wat een leuke ontdekking is dit in Delft! Echt een bistrootje met franse uitstraling door de spiegels en de banken langs de kant. Misschien nog wel gezelliger dan de echte franse varianten, want daar zit je vaak onder vreselijke tl-buizen. Zeer aardige bediening. Ouderwets heerlijke slakken zonder poespas en prima pasta. Wij komen hier zeker terug, beetje vakantiesfeertje!

Gegeten op 10 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Bar & Restaurant Lef in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Bar & Restaurant Lef. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.