• foto's van Bar & Restaurant Lef in Delft - 1

3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 015 212 06 17
  2. www.lefrestaurant.nl

caro13

Leuk sfeertje, lekker eten aan een gezellig plein in Delft. Bij Lef kun je niet reserveren, maar er was nog een tafeltje voor ons. Toegankelijk en leuk restaurantje.

Gegeten op 21 augustus 2014

ReneRwel

Met het gezin gegeten op zaterdagavond 24/1/15. Kwaliteit van het eten prima in orde. Het dagmenu werd door de bediening aangeraden: stoofschotel met witvis, garnalen en mosselen. Maar werd er bijgezegd, ook met tonijn en zalm. Groot was de teleurstelling toen ik het eten kreeg opgediend: 3 mosselen, enkele kleine garnalen en één brokje witvis in een soepachtige substantie. Dit kan je niet opdienen, wie houdt toezicht op de keuken? Na een opmerking van mij werd bevestigd door de ober dat dit inderdaad wat karig was en nam het bord mee. Toen de rest van het gezin klaar was met het hoofdgerecht werd mijn stoofschotel alsnog geserveerd, ik dacht eigenlijk dat men het vergeten was, ik heb er twintig minuten op moeten wachten. Hoe moeilijk kan het zijn om wat stukjes vis toe te voegen aan het gerecht. Ik tweede instantie ook geen tonijn kunnen ontdekken en enkele stukjes zalm. Wel één gratis dessert en een koffie om het goed te maken. Dit is geen aanbeveling om terug te komen, ook al was de kwaliteit van de andere gerechten goed.

Gegeten op 24 januari 2015

Anna J.

Wat een leuke ontdekking is dit in Delft! Echt een bistrootje met franse uitstraling door de spiegels en de banken langs de kant. Misschien nog wel gezelliger dan de echte franse varianten, want daar zit je vaak onder vreselijke tl-buizen. Zeer aardige bediening. Ouderwets heerlijke slakken zonder poespas en prima pasta. Wij komen hier zeker terug, beetje vakantiesfeertje!

Gegeten op 10 januari 2015

HjalmarSnoep

lapin bon Femme was erg lekker. Toetje met de peer en mascarpone erg bijzonder. De bediening was vriendschappelijk, niet formeel, hetgeen ik prettig vind. Een puntje van kritiek is de inrichting. De stoelen en tafels staan wat dicht op elkaar en een aanvaring met de achterbuurman is bijna onvermijdelijk.

Gegeten op 10 januari 2015

mieke79

Afgelopen zaterdag heb ik mijn verjaardag gevierd bij Lef met 10 luitjes.
De locatie en de sfeer was prima en het eten was oppie toppie.
Met vier personen hebben we kaasfondue gegeten en het was heerlijk.
De andere gasten hebben verschillende gerechten gekozen en waren ook vol lof over alle gerechten. Lef heeft prima koks in dienst en het bedienend personeel was erg vriendelijk. Al met al hebben we een hele gezellige avond gehad en wij komen zeker snel weer terug !! Mieke

Gegeten op 13 december 2014

EefjeB

Afgelopen dinsdag hier gegeten. We waren op zoek naar een eenvoudig tentje voor een hapje eten op een doordeweekse avond en kwamen uit bij Lef. Het was erg rustig (slechts twee andere tafeltjes bezet) maar desondanks was de sfeer gezellig met muziek uit de platenspeler en wsa de bediening erg attent. De prijs/kwaliteit verhouding van het eten is goed en ook de wijn (maandwijn) vonden wij erg lekker. Een prima Franse bistro om nog eens terug te komen.

Gegeten op 18 november 2014

arjan16

Eens met mijn werk bij Lef gegeten. Dit hadden wij beter niet kunnen doen. Vooraf gerookte zalm, het plastic zatter er nog tussen. De opmaak van de boorden was zeer matig. Verder hoofd, risotto hadden ze ook wel doperwten kunnen noemen want daar had je er meer van. De asperges waren zwart!

De koffie was opzicht goed. Aanrader voor een biertje te drinken maar niet om te eten.

Gegeten op 3 september 2014

Ruud_Schiedam

Met wat collega's wezen eten bij LEF. Ik was er al eerder geweest. het pluspunt van deze zaak is de ambiance. Op deze septemberavond was het een prachtige nazomeravond en dan is het goed toeven op het terras van LEF. Met grind op de grond met daarop bistro tafeltjes en stoeltjes en daarboven een prikkabel met lampjes doet de sfeer zuid-Europees aan.

Het eerste pluspunt kwam al toen we aan tafel gingen. Ongevraagd werd er een karaf water op tafel gezet, hulde!

Het eten was voortreffelijk. Vooraf had ik lamsgehaktballetjes en als hoofdgerecht Couscous met een mooie saus.

Al met al een bijzonder plezierige avond gehad op het terras van LEF.

Gegeten op 11 september 2014

Pieter-Bas-

Zeer gezellige sfeer, zoals een bistro zou moeten zijn. Vooral de kaasfondue in de winter is een aanrader! De bediening is aardig en redelijk vlot, alleen de keuken heeft het soms een beetje moeilijk met grotere groepen, om alles dan tegelijk klaar te krijgen. Wanneer je echter niet je hele familie plus aanhang meeneemt is dit echt een aanrader.

Gegeten op 27 maart 2014

Anuschka30

Het restaurant werd ons aangeraden door een medewerkster van De Porceleyne Fles. We zijn blij dat we haar advies gevolgd hebben. De bediening was vlot en erg vriendelijk. Het restaurant is in bistro stijl en doet heel gezellig aan. We hebben lekker gegeten: risotto met garnalen, crème brulée en koffie toe.

Gegeten op 18 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Bar & Restaurant Lef in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Bar & Restaurant Lef. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.