Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 361 01 45

MRIE

Bij Manjefiek een 3-gangen gegeten tijdens de IENS diner dagen. Het eten was heerlijk, vooraf boullabaise, hoofgerecht kabeljauw (had aangegeven dat ik geen vlees eet), nagerecht perenijs. En we kregen alle aandacht want we waren de enige twee bezoekers die avond (was gezelliger geweest als er meer mensen waren geweest, maar het was toch prima vertoeven bij Manjefiek). Ook nog koffie en thee achteraf gedronken, las in wat vorige recensies dat zij geschrokken waren over de prijs daarvan. De prijs was het zeker waard (met de heerlijke chocolaatjes en refills), maar kleine tip voor het restaurant: het zou goed zijn om die prijs voor de duidelijkheid op de drankjeskaart te vermelden. Een goede avond, en we gaan zeker terug (misschien in de zomer om op het mooie terras te zitten).

Gegeten op 4 oktober 2013

EffieKinderdijk

Omdat dit restaurant een bib gourmand heeft heb ik hier - ondanks meerdere slechte recensies - toch voor 2 gereserveerd en daar geen spijt van gekregen. Meteen nadat we waren gaan zitten werd gevraagd wat we voor aperatief wensten en meteen na het bestellen kwamen er tomaatjes, olijven en radijsjes met heerlijk warm brood op tafel en konden we rustig de kaart bekijken. We bestelden een bib gourmand menu en in afwachting daarvan kregen we een heerlijke amuse, bestaande uit eendenlever paté met compôte van pruimen uit eigen boomgaard en een schijfje eendeborstfilet met stukjes gedroogde chorizo worst. Als menu hadden we een galantine van boerderijhoender, kloostervarkenslende en aardbeien met rabarber compote. Daarbij dronken we een prima rode huiswijn. Toen ons brood op was werd meteen nieuw gebracht.
Dit restaurant vind ik al met al een aanrader!

Gegeten op 29 september 2013

GrandMere

2 Koffie met chocolaatjes € 13,50 ! (Shame)
Uit een breed scala restaurants in Maastricht kozen wij voor Majefiek. 3 gangen Menu. Getomatiseerde vissoep, koud bord en lafjes, hard bruin bolletje geen combinatie, la-la. Kloostervarken met fijne saus en te veel vet, 2 Parisienne wortel, 2 rode biet, 2 te gare en vale peultjes en een halve eetlepel puree., hè-hè. Notenparfait in flensje, droog en kristalvormend met 3 stukjes peer uit de grote eigen boomgaard, na-na. En dan de koffie 6,75 p.p. ! met wat chocolaatjes.
Zou een pilsje ook 6,75 geprijsd zijn met niet bestelde kaasblokjes en zoutjes? Advies; een lossere bediening van de dame past beter dan de dedain van de ober.

Gegeten op 28 september 2013

InesD

We komen graag in Maastricht eten en dit restaurant was uitgekozen door vrienden omdat het een Bib Gourmand is. Nu zegt dat ons redelijk weinig (ik heb op veel plekken beter gegeten dan bij menig Bib Gourmamd) maar manjefiek spant de kroon; bediening is onplezierig stijf en absoluut niet spontaan, wel (te) vriendelijk. Eten was op zich in orde maar niet wat je voor een dergelijke prijs verwacht; zelden zo'n flauwe ravioli gegeten. Al met al wel voldoende maar zelf zouden we hier niet meer snel teruggaan.

Gegeten op 14 februari 2013

Baertchina

Gegeten op 2 maart 2013

apenkop

weekendje maastricht geboekt en hier gereserveerd vanwege goede pers. locatie achter ruimte waar bruiloft was vond ik niet top maar wining & dining maakte dit meer dan goed. blij dat we met taxi waren want wijnarrangement is aardig royaal. super kwaliteit, enige minpunt is dat het wat stijfjes kan overkomen, geen muziek en formele bediening. zeker aanrader!

Silvanio

Afgelopen vrijdag voor het eerst bij Manjefiek gedineerd. Gezien de wat wisselende recensies, waren de verwachten wat aan de voorzichtige kant. Achteraf gezien nergens voor nodig, want zowel het eten als de service waren uitstekend te noemen.

Gekozen voor het nieuwe vijfgangen jubileummenu bestaande uit overwegend wildgerechten. Van de amuse tot aan het dessert was het gewoonweg genieten. Alleen het tussengerecht van patrijs met in verhouding te veel linzen viel ietswat tegen, maar goed dat mocht de pret zeker niet drukken. Ook de aanbevolen rode huiswijn was erg lekker en paste goed bij de gerechten.
De bediening was eveneens erg prettig. Vriendelijk, attent en aanwezig op de moment wanneer nodig.

Wel jammer was op zich dat de hele avond slechts zes mensen aanwezig waren. Al was dit gezien de goede en gezellige inrichting van het restaurant niet echt storend.

Het bezoek aan Majnefiek was al met al dan ook erg goed bevallen.

Hobbychef

p23571301

Nadat we goede berichten hadden gehoord zijn we onlangs met z'n zevenen uit eten gegaan bij Manjefiek.
Wat eerst een gezellige avond leek te zijn, mondde uit in een forse tegenvaller. Het jubileum menu dat we besteldden, kende net teveel gerechten die gecombineerd werden met gelei/gelatine, en het vlees had meer vet dan ons lief was. Nu kunnen smaken verschillen; wij hadden een andere smaak dan de kok. Maar de echte tegenvaller kwam toen bleek dat de prosecco die ons vooraf namens het huis was aangeboden, per abuis verkeerd benoemd was: Het was prosecco van het huis, dat gewoon met 52,- euro op de rekening terug kwam. Hoewel de kelner zijn fout mondeling toegaf, weigerde hij (en later ook zijn chef) om de gemaakte fout te 'verrekenen'. We hebben nog aangeboden de 52,- euro te delen, of op een andere manier de toegegeven fout te verrekenen, maar uiteindelijk werden we met verbale kracht de deur uit gezet. Hier komen we, ondanks de entourage met mooie schilderijen aan de muur, niet meer terug.

Ienepien46

Op donderdagavond 9 augustus zijn wij met zijn tweetjes, na een gezellig dagje in Maastricht te zijn geweest, gaan dineren bij Manjefiek. Dit restaurant is de gemiddelde beoordelingscijfers meer dan waard. Een geweldige ambiance met een prachtig uitzicht en heerlijke gerechten met veel ingrediënten uit de streek hebben ons een onvergetelijke avond bezorgd. De service was uitstekend! Een echte aanrader voor iedereen die op steenworp afstand van het centrum van Maastricht wil genieten van een heerlijk, rustig diner met uitstekende wijnen en dat allemaal voor een betaalbare prijs!

Ineke & Babs

Gegeten op 9 augustus 2012

Schrijf zelf een recensie over Manjefiek in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Manjefiek. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.