De Oude Plek

• 8.5

• 6.8

proever005252
  • Recensies in de laatste twee jaar

Door de vele zeer positieve reacties ,gingen wij naar Lombardijen om bij de Oude Plek te eten. Helaas viel het allemaal een beetje tegen,voor vegetarische gerechten was de prijs wel beetje te hoog,maar wel goede smaken.De bediening was vriendelijk, niets op aan te merken.

Yellowstone
  • Recensies in de laatste twee jaar

De plek om vegetarisch Chinees te eten in Rotterdam. Je gelooft bijna niet dat het echt om vleesvervangers gaat.

Personeel is zeer vriendelijk, het restaurant is wat saai qua interieur maar dat is helaas vaker bij de Chinees om de hoek.

Gegeten op 25 juli 2013

nelvandentol
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de vegetariër en veganist een uitstekende plek om te eten, alle gerechten zijn vegetarisch en veganistisch verantwoord. De gerechten worden mooi opgediend, ruim voldoende te eten.Het personeel is uiterst vriendelijk en wij eten dan ook regelmatig in dit restaurant. De inrichting van het restaurant zou wat sfeervoller kunnen want deze is wat saai. Misschien een ander plafond en verlichting en een ander kleurtje, maar deze inrichting weerhoudt veel mensen niet om hier toch te komen eten. Het zijn niet alleen mensen uit Rotterdam die hier komen eten maar ze komen van ver buiten de stad. Dat zegt toch wat!!

Gegeten op 18 juni 2013

sar-la
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ben zelf half vegatarisch. En dit is echt uniek en heel lekker. Ik ging samen met een vriendin afhalen. Het is heel erg lekker je kunt bijna niet geloven dat het vegatarisch is maar het is toch zo! Het is er binnen saai ingericht maar als het eten maar lekker is. En de service is gewoon goed dus dan maakt het niet uit. We komen nog een keertje trug voor het buffet.

Gegeten op 12 juni 2013

Henk1947
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond hier voor het eerst ,met onze vegetarische dochter en een Finse vegetarische loge, gegeten op aanraden van mijn zus.
Ontzettend lekker vegetarisch eten.
De schotels zien er mooi opgemaakt uit.
Je kunt bijna niet geloven dat het vegetarisch is omdat het zo lekker is.
Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel.
Er was zoveel over dat zij zelf aanboden het mee te nemen in een doggybag.
Een restaurant waar wij zeker terug gaan komen en reklame voor zullen maken.

Gegeten op 10 augustus 2013

shinshan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit is een van die restaurants waar je van gehoord moet hebben om het te weten. Restaurant is goed gelegen op slechts enkele minuten rijden van de snelweg. Wij waren hier 1 keer eerder geweest en dat was zo goed bevallen dat we vandaag weer zijn gegaan. Elke derde zaterdag is er lopend buffet. Aangezien wij het leuk vinden om van alles iets te proeven, hebben we speciaal deze dag gekozen. Vandaag was het niet erg druk, maar reserveren is zeker aanbevolen. Het buffet bestaat uit de bekende Chinese gerechten (babi pangang, sate, tjap tjoy met bami, nasi en rijst), maar dan vegetarisch. De gerechten zien er uit als de originele gerechten en smaken vaak ook hetzelfde. Het eten was erg lekker en aanraders zijn de babi pangang en de cha sieuw. Personeel is uitermate vriendelijk. Restaurant is niet erg groot en dus snel vol. Interieur is op zich prima, maar niet bijzonder. Wij komen hier binnenkort zeker weer terug, vind het echt een ritje naar Rotterdam waard!

Gegeten op 16 februari 2013

IMH_Rotterdam
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na alle goede recensies op Iens hier dit weekend besloten eten af te halen. Ik (vegetarier) en mijn vriend (fervent Chinees eter) waren erg enthousiast over het concept. We kozen voor het weekmenu A, met daarin onder andere Foo Yong Hai, Sate en Nasi. Helaas viel de maaltijd erg tegen. Ik denk dat het eten beter was geweest als het vegetarische vlees, wat vrij kunstmatig smaakte, was weggelaten. Bijvoorbeeld de ham in de nasi had van ons niet gehoeven. Al met al weet ik niet of ik er weer naartoe zou gaan om het restaurant een tweede kans te geven.

Gegeten op 6 januari 2013

Jeannette1811
  • Recensies in de laatste twee jaar

Door de vele zeer positieve reacties togen wij naar Lombardijen om bij de Oude Plek te eten. Helaas viel het allemaal een beetje tegen. De inrichting is à la Hollandse dorps Chinees, maar dat hoeft niet een probleem te zijn als het eten verrassend goed is. Maar ook daar werden we niet super enthousiast van. Het was oké, en ja vegetarisch, met goede smaken, maar miste de verfijning om zich van de echte goede Chinezen te onderscheiden. De bediening was uitermate vriendelijk, niets op aan te merken. De rekening van bijna 60 euro voor 2 voorgerechtjes, 2 x hoofdgerechten, en paar drankjes was gewoon aan de hoge kant.

Gegeten op 30 december 2012

ruijsbroek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vaste prik voor mij als vegetariër. Hier kan ik met een gerust hart alles eten. Vooral de saté is erg lekker. En ik vind het helemaal niet erg om vanuit het centrum 'he-le-maal' naar Lombardijen te gaan om bij De Oude Plek te eten. Aardige bediening ook. Nu ik dit schrijf wil ik weer gaan ;)

LekkerEten87
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit restaurant is geweldig voor vegetariers. Alle gerechten die op tafel kwamen, van de vegetarische sate tot de vegetarische kip in Chinese barbecue saus en van de mihoen tot de vegetarische babi pangang waren geweldig. Ik heb zelden zo lekker vegetarisch gegeten en dat alles voor een zeer redelijke prijs. De bediening is ook erg vriendelijk. Echt een aanrader.

Schrijf zelf een recensie over De Oude Plek in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over De Oude Plek. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!