Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Oude Plek

1. Restaurant
  2. Chinees

De Oude Plek

1. Restaurant
  2. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 010 432 74 20

ron65

Ik kan enkel maar de recensies bevestigen welke hier reeds genoemd zijn.

Bij aankomst denk je: waar ben ik nu terecht gekomen totdat je eerste gerecht op tafel komt. Amper verschil te proeven of het nu vega is of echt vlees. Dus niet vegetariërs (welke ik ook ben) ga gerust langs.

Een 10 gegeven voor het eten gezien de super prijs kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Decor moet je doorheen prikken en valt in het niet door het geweldige eten. Het is zeer netjes en vergeleken met restaurants waar ik vertoeft heb in China en Tibet, vele malen beter.

Een klein puntje van verbetering is de aanschaf van een pin automaat.

Gegeten op 14 oktober 2014

miek80

Wij (niet-vegetariërs) hebben hier onlangs voor het eerst afgehaald. We waren erg nieuwsgierig naar de vegetarische versies van de bekende Chinese gerechten, die vaak bomvol vlees zitten. We waren positief verbaasd. De babi pangang smaakte echt naar babi pangang, en dat komt niet alleen door de saus. De vleesvervanger in dit gerecht heeft een structuur en smaak die dicht in de buurt komt van "the real deal". De foe yong hai was heerlijk, de vegetarische kip die erin zat, was lekker. Het gerecht van vegetarische kip met verse groenten en pepers vond ik geen aanrader, maar m'n vriend juist wel. De gebakken banaan was prima, net als de bami.
Voor mij is dit restaurant een uitkomst voor de momenten dat ik wel trek heb in Chinees eten, maar geen behoefte heb aan grote hoeveelheden vlees.

Gegeten op 16 september 2014

iemand niemand

Wauw dit restaurant heeft ons echt verbaasd!! Want het 'nepvlees' is nog lekkerder als echt vlees.Dus dat vind ik erg knap! Ik eet wel vaker vegetarisch,maar mijn vriend is echt een vleesliefhebber..maar als zelfs hij enthousiast is, is dat een goed teken.Wij hadden gekozen voor het menu van 21.50 (goedkoop trouwens..) zo krijg je van alles wat,en het is aardig veel moet ik zeggen.En dan zijn wij nog grote eters. Alles is echt superlekker.De dames in de bediening waren netjes en vriendelijk en spraken goed Nederlands (dat is nog weleens anders bij een Chinees) ze hadden misschien nog iets beter op de glazen kunnen letten,maar voor de rest niks op aan te merken. En tja het decor kan ik niet meer als een 6 geven..want dat is niet veel.Beetje saai en ongezellig ingericht.Je krijgt wel een vierpersoonstafel met zijn 2-en dus dat is wel weer een voordeel. Vegetarier of niet,je moet dit restaurant echt eens proberen! En dan het menu kiezen! Als alles zo zou smaken zou niemand nog vlees eten denk ik.Als je het niet zou weten zou je echt niet zeggen dat het vegetarisch is.

Gegeten op 17 augustus 2014

ilona29

Eten bij de oude plek is altijd een feestje. De meeste vleesvervangers zijn niet alleen op basis van soja maar smaken ook naar soja. Dat is hier niet het geval. Je zult het vlees geen moment missen.

Gegeten op 19 juli 2014

ilovefoodie

Het was heel leuk. Het eten is geweldig. Ik had een gerecht met sojakip en groenten in een sausje. Dit was heel erg lekker. Het restaurant had een kalme sfeer vanbinnen. Verder is er een nadeel ik weet niet of dat nu al veranderd is maar toen wij hier aten kon je niet pinnen terwijl wij geen contant bij ons hadden er is dus geen mogelijkheid om te pinnen,terwijl je verwacht dat dit wel gebeurd, voor de rest is dit restaurant een aanrader.

Gegeten op 14 april 2014

proever005252

Door de vele zeer positieve reacties ,gingen wij naar Lombardijen om bij de Oude Plek te eten. Helaas viel het allemaal een beetje tegen,voor vegetarische gerechten was de prijs wel beetje te hoog,maar wel goede smaken.De bediening was vriendelijk, niets op aan te merken.

Yellowstone

De plek om vegetarisch Chinees te eten in Rotterdam. Je gelooft bijna niet dat het echt om vleesvervangers gaat.

Personeel is zeer vriendelijk, het restaurant is wat saai qua interieur maar dat is helaas vaker bij de Chinees om de hoek.

Gegeten op 25 juli 2013

nelvandentol

Voor de vegetariër en veganist een uitstekende plek om te eten, alle gerechten zijn vegetarisch en veganistisch verantwoord. De gerechten worden mooi opgediend, ruim voldoende te eten.Het personeel is uiterst vriendelijk en wij eten dan ook regelmatig in dit restaurant. De inrichting van het restaurant zou wat sfeervoller kunnen want deze is wat saai. Misschien een ander plafond en verlichting en een ander kleurtje, maar deze inrichting weerhoudt veel mensen niet om hier toch te komen eten. Het zijn niet alleen mensen uit Rotterdam die hier komen eten maar ze komen van ver buiten de stad. Dat zegt toch wat!!

Gegeten op 18 juni 2013

sar-la

Ik ben zelf half vegatarisch. En dit is echt uniek en heel lekker. Ik ging samen met een vriendin afhalen. Het is heel erg lekker je kunt bijna niet geloven dat het vegatarisch is maar het is toch zo! Het is er binnen saai ingericht maar als het eten maar lekker is. En de service is gewoon goed dus dan maakt het niet uit. We komen nog een keertje trug voor het buffet.

Gegeten op 12 juni 2013

Henk1947

Vanavond hier voor het eerst ,met onze vegetarische dochter en een Finse vegetarische loge, gegeten op aanraden van mijn zus.
Ontzettend lekker vegetarisch eten.
De schotels zien er mooi opgemaakt uit.
Je kunt bijna niet geloven dat het vegetarisch is omdat het zo lekker is.
Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel.
Er was zoveel over dat zij zelf aanboden het mee te nemen in een doggybag.
Een restaurant waar wij zeker terug gaan komen en reklame voor zullen maken.

Gegeten op 10 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over De Oude Plek in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over De Oude Plek. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.