a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 010 432 74 20

shinshan

Vandaag hier weer eens van het buffet gebruikgemaakt. Hier al verschillende keren gegeten en toen altijd prima bevallen. Nu ook weer niet teleurgesteld. Alle gerechten zijn erg smakelijk. Mijn favoriet blijft de vegetarische babi pangang. Ook de sate is een aanrader. Zoals al meer wordt geschreven, gaat het bijvullen niet echt vlot, maar ik heb wel alles kunnen eten. Niet kunnen pinnen is een groot nadeel en niet meer van deze tijd. Ook is het altijd veel te warm in de zaak. Daarbij lijkt het niet uit te maken of je in de zomer of de winter gaat. Daarom helaas een lager cijfer voor decor.
Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 25 juni 2016

Caked

Samen met een grote groep vrienden wezen eten hier en wij hebben allemaal gekozen voor het lopend buffet.

Lekker gevarieerd gegeten voor een heel mooi bedrag. Wat ik wel jammer vond dat ik moest wachten en vragen totdat er nieuwe borden bij het buffet stonden, want nadat je gegeten hebt nemen ze gelijk je bord weg. Ook vaak moeten wachten tot het eten werd bijgevuld.

Gegeten op 18 december 2015

Bepjes

Gegeten op 16 januari 2016

sjors5

Het lijk een doorsnee Chinees, maar schijn bedriegt. Bij het openslaan van het menu zagen we dat ALLES op de kaart geen vlees bevatte. Fantastisch! Ik merkte het verschil niet, echt waanzinnig. Veel te eten, bediening was top. Decor was typisch chinees. Snap alleen niet dat dit restaurant zo afgelegen ligt. Ben er van overtuigd dat dit in het centrum van Rotterdam veel meer gasten kan trekken.

Gegeten op 11 februari 2016

phvreeling

2e kerstdag eten gehaald bij de Oude Plek. De bediening was zeer vriendelijk. Het eten. Babi Pangang - zeer smaakvol in een niet te scherpe, lichtzure saus. Zelfs mijn dochtertje van 3 heeft hier zeer smakelijk van gegeten. Sate - ook zeer smaakvol, alleen ben ik geen fan van de Chinese satesaus (maar dat ligt aan mij). Mihoen met groente - zeer smakelijk en goed gevuld met groente. Mini-loempia's - prima. Grote loempia - het enige kritiekpunt; was wel smaakvol maar veel te vet.

Nog een punt ter betering voor de Oude Plek. Geef het eten mee in biologisch afbreekbaar materiaal en niet in plastic. Dat past denk ik beter bij de filosofie van het restaurant.

Gegeten op 26 december 2015

Iduna033

Als je aan komt rijden denk je eerst dat je fout zit, en dan zie je een hele gewone chinees, dènk je..... Maar binnen kun je als vegetariër eindelijk eens alles eten op de chinese kaart. Het zijn recepten uit de familie traditie en al heel oud. Maar wat een feest! Een aanrader is de saté. Maar ook de vega babi pangang is fantastisch! Jammer dat het zo ver weg is voor ons, anders zouden we regelmatig hier gaan aten. De prijs valt ook echt mee!

Gegeten op 6 maart 2015

marcelmanuhutu

Oude plek is de plek om vegetarisch chinees te eten. Wanneer je hier voor het eerst komt denk je gauw van, Ach ff een chineesje pakken, gezien het decor. Maar wanneer het personeel je lachend tegemoet komt met het eten, vegetarisch, dan zeg je, Ik kom zeker terug!

Gegeten op 22 mei 2015

erik b

Hier de vegetarische kip gegeten met bami, mij is nog onduidelijk wat ik nu gegeten heb maar het was wel smakelijk. Zeer vlotte bediening. Prima kaart voor vegetariërs. Jammer dat het zo ver uit het centrum van de stad ligt.

Gegeten op 23 april 2015

anoeradha

super gegeten met zijn 5en en voor mij ging er een wereld open. vega eten kan wel lekker zijn! super avond gehad! een echte aanrader.

Gegeten op 26 januari 2015

karinnagi

Wat een aangename verrassing vlak bij mij in de buurt.. Op aanraden van een goede vriendin uitgeprobeerd. Ik was vrij sceptisch, want ik hou helemaal niet van Chinees, maar dit is een Oosters bijzonder aangenaam culinair avontuur waar ik zeker op terug ga komen. Wat heerlijk om als veganist steeds meer goede restaurants te vinden die vegan/veggie gerechten serveren, en gewoon zoveel mogelijk of helemaal zonder dierlijke producten werken. De bediening is snel en bijzonder vriendelijk in de Oude Plek. Men neemt de tijd voor je, en vragen worden goed uitgelegd en beantwoord. De gerechten zijn uitstekend, en de entourage is eenvoudig en gezellig. Kortom ik beveel dit restaurant van harte aan voor wie veggie/vegan is, of dit eens een keer wil proberen!

Gegeten op 5 december 2014

Schrijf zelf een recensie over De Oude Plek in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over De Oude Plek. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.