a TripAdvisor company

2. Chinees
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 010 432 74 20

marcelmanuhutu

Oude plek is de plek om vegetarisch chinees te eten. Wanneer je hier voor het eerst komt denk je gauw van, Ach ff een chineesje pakken, gezien het decor. Maar wanneer het personeel je lachend tegemoet komt met het eten, vegetarisch, dan zeg je, Ik kom zeker terug!

Gegeten op 22 mei 2015

erik b

Hier de vegetarische kip gegeten met bami, mij is nog onduidelijk wat ik nu gegeten heb maar het was wel smakelijk. Zeer vlotte bediening. Prima kaart voor vegetariërs. Jammer dat het zo ver uit het centrum van de stad ligt.

Gegeten op 23 april 2015

anoeradha

super gegeten met zijn 5en en voor mij ging er een wereld open. vega eten kan wel lekker zijn! super avond gehad! een echte aanrader.

Gegeten op 26 januari 2015

karinnagi

Wat een aangename verrassing vlak bij mij in de buurt.. Op aanraden van een goede vriendin uitgeprobeerd. Ik was vrij sceptisch, want ik hou helemaal niet van Chinees, maar dit is een Oosters bijzonder aangenaam culinair avontuur waar ik zeker op terug ga komen. Wat heerlijk om als veganist steeds meer goede restaurants te vinden die vegan/veggie gerechten serveren, en gewoon zoveel mogelijk of helemaal zonder dierlijke producten werken. De bediening is snel en bijzonder vriendelijk in de Oude Plek. Men neemt de tijd voor je, en vragen worden goed uitgelegd en beantwoord. De gerechten zijn uitstekend, en de entourage is eenvoudig en gezellig. Kortom ik beveel dit restaurant van harte aan voor wie veggie/vegan is, of dit eens een keer wil proberen!

Gegeten op 5 december 2014

molukserecepten

Mijn tweede keer vegetarisch eten. Wat een beleving in een chinees restaurant. Aan mijn beoordeling te zien voor het decor dacht ik, wat staat me nu te wachten. De bediening was super Klantvriendelijk en bereid om mijn vragen te beantwoorden. Het eten, sate vooraf, babi pangang met bami en als toetje dame blanche. Beste mensen het was een beleving. Je bent in een chinees resraurant met een totaal andere smaakbeleving. Het is voor de niet vegetarier zeker de moeite waard om het uit te proberen. Super!

Gegeten op 5 december 2014

paul242

In principe eet ik geen Chinees in Nederland (wordt altijd ziek, ook al vraag ik om geen Vet-sin te gebruiken). Als verrassing werd ik echter mee genomen naar dit Restaurant. Bij aankomst zonk de moed mij in de schoenen. De straat, de oubollige inrichting, de afhalers (zelfs met hond) in het gangetje... Maar eenmaal aan tafel, de uiterst vriendelijke en efficiënte bediening en dan het eten!!! Echt voortreffelijk. We hebben een uitgebreid, gevarieerd menu genomen en van elkaar geproefd en ik kon geen minpuntje ontdekken! En..niet ziek geworden!!! Voor een Chinees niet écht goedkoop, maar het geld meer dan waard! De persoonlijke aandacht en een wijntje van de zaak maakten het helemaal af. Ik ben fan.

Gegeten op 17 oktober 2014

leili111

Door de vele zeer positieve reacties gingen wij naar Lombardijen om bij de Oude Plek te eten. Helaas viel het allemaal een beetje tegen. De inrichting is à la oudewets Chinees, De rekening van 65 euro voor 2 voorgerechtjes, 2 x hoofdgerechten, en 2 paar drankjes was gewoon aan de hoge kant.Sevice is redelijk goed .
eten is wel snel klaargemaakt en warm.
Maar wil wel liever lange wachten dat je betere kwaliteit krijgt.

ron65

Ik kan enkel maar de recensies bevestigen welke hier reeds genoemd zijn.

Bij aankomst denk je: waar ben ik nu terecht gekomen totdat je eerste gerecht op tafel komt. Amper verschil te proeven of het nu vega is of echt vlees. Dus niet vegetariërs (welke ik ook ben) ga gerust langs.

Een 10 gegeven voor het eten gezien de super prijs kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Decor moet je doorheen prikken en valt in het niet door het geweldige eten. Het is zeer netjes en vergeleken met restaurants waar ik vertoeft heb in China en Tibet, vele malen beter.

Een klein puntje van verbetering is de aanschaf van een pin automaat.

Gegeten op 14 oktober 2014

miek80

Wij (niet-vegetariërs) hebben hier onlangs voor het eerst afgehaald. We waren erg nieuwsgierig naar de vegetarische versies van de bekende Chinese gerechten, die vaak bomvol vlees zitten. We waren positief verbaasd. De babi pangang smaakte echt naar babi pangang, en dat komt niet alleen door de saus. De vleesvervanger in dit gerecht heeft een structuur en smaak die dicht in de buurt komt van "the real deal". De foe yong hai was heerlijk, de vegetarische kip die erin zat, was lekker. Het gerecht van vegetarische kip met verse groenten en pepers vond ik geen aanrader, maar m'n vriend juist wel. De gebakken banaan was prima, net als de bami.
Voor mij is dit restaurant een uitkomst voor de momenten dat ik wel trek heb in Chinees eten, maar geen behoefte heb aan grote hoeveelheden vlees.

Gegeten op 16 september 2014

iemand niemand

Wauw dit restaurant heeft ons echt verbaasd!! Want het 'nepvlees' is nog lekkerder als echt vlees.Dus dat vind ik erg knap! Ik eet wel vaker vegetarisch,maar mijn vriend is echt een vleesliefhebber..maar als zelfs hij enthousiast is, is dat een goed teken.Wij hadden gekozen voor het menu van 21.50 (goedkoop trouwens..) zo krijg je van alles wat,en het is aardig veel moet ik zeggen.En dan zijn wij nog grote eters. Alles is echt superlekker.De dames in de bediening waren netjes en vriendelijk en spraken goed Nederlands (dat is nog weleens anders bij een Chinees) ze hadden misschien nog iets beter op de glazen kunnen letten,maar voor de rest niks op aan te merken. En tja het decor kan ik niet meer als een 6 geven..want dat is niet veel.Beetje saai en ongezellig ingericht.Je krijgt wel een vierpersoonstafel met zijn 2-en dus dat is wel weer een voordeel. Vegetarier of niet,je moet dit restaurant echt eens proberen! En dan het menu kiezen! Als alles zo zou smaken zou niemand nog vlees eten denk ik.Als je het niet zou weten zou je echt niet zeggen dat het vegetarisch is.

Gegeten op 17 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over De Oude Plek in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over De Oude Plek. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.