Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Cafe Katoen

1. ? 10 1 0

2. ?

3. ?

MrWalker

Heerlijk ontspannen topplek op de rand van het Muntplein met uizticht over Amstel. Was er vorige week voor de 100e keer en blijf verrast door de altijd attente, creatief ogende en vlotte bediening. Lekkere broodjes en tegenwoordig lekker veel bier van de tap! Mbt de wijn ga ik altijd wel voor de wat duurdere variant, want die uit de tap is niet echt mijn ding..

Gegeten op 6 augustus 2012

Roszalief

• Matig

Gezellig cafe, maar de broodjes zijn werkelijk belachelijk duur. Mijn vriend had de club sandwich met kip besteld. Het broodje is 9 euro. Geloof me, het was het echt niet waard (4,5 had beter gepast). Voor die prijs verwacht je wel een specialer broodje dan 3 geroosterde boterhammen met plakjes kip die je voorverpakt bij de AH kan kopen en wat bacon en sla er tussen. Ik zelf had een broodje met humus. 7 euro voor dit broodje was ook veel te hoog geprijsd. Het was een flinterdun laagje humus met wat zongedroogde tomaten (grote plakken, daar houd ik zelf niet echt van) en een dun laagje rucola. Ik zelf vond dit broodje niet meer dan 4,5 euro waard.
Het was wel gezellig druk, al vond ik het persoonlijk iets te gezellig met mijn onbekende buurman die zo ongeveer bij mij op schoot zat.
Al met al, prijs-kwaliteit van het eten is uit balans. Ik zou hier alleen terugkomen om wat te drinken niet om te eten.

StudenteAmsterdam

• Uitstekend

Een hele leuke tent! Het gemengde publiek - van studenten in alle soorten en maten en van bekende acteurs tot kunstenaars - zorgt voor een relaxte sfeer. De tafeltjes staan dicht bij elkaar, dat maakt het gezellig. De bediening is super vriendelijk. Ze zijn er als je ze nodig hebt, zonder dat ze op je vingers kijken of je je glas al leeg hebt. Zo hoort het. AANRADER!!!

DJac

• Goed

Als het zonlicht net goed valt en je door je wimpers kijkt lijkt het bijna alsof je in Parijs zit. Katoen is een eenvoudig maar charmant cafe. Het is een uitstekende plek om te lunchen met een menukaart zonder poespas (een van de betere club-sandwiches in Amsterdam). Door locatie en sfeer een aantrekkelijke plek voor studenten en soms een beetje kunstzinnige, vlotte mensen.

blue

• Uitstekend

wat een toptent! wat een prijzen en wat een gemoedelijke sfeer... als ik in 020 ben kom ik hier altijd een bakkie doen. AANRADER

proever9900

• Redelijk

• Redelijk

Lekkere olijven en goede koffie. Maar helaas bijna altijd vol.
De inrichting is wat smoezelig.

Desi

• Goed

Prima broodje gegeten met mijn vriend. Bediening is aardig en de broodjes lekker. De jongen in de bediening vroeg aantal keren of alles naar wens was. Lief.
Schattig zaakje met leuke bediening. het is geen sterren zaak maar dat weet je van te voren, je kan er prima een broodje eten.

juulopreis

• Slecht

• Slecht

Nee, kom ik terug van een jaar in het buitenland: is Katoen overgestapt op Pepsi in plaats van Coca Cola! Interieur nog steeds sjofel, meubels en lampjes aan de muur echt aan vervanging toe.. Lunchkaart wel iets uitgebreider, maar bediening nog steeds meer in zichzelf en hun vrienden geinteresseerd dan in de klanten. Jammer, ik moet op zoek naar een nieuwe stek...

Proever26897

• Matig

Nee, niet mijn favoriete plek om een drankje te doen. Trage bediening, geen leuke sfeer en niet schoon. Vieze tafel, helaas...

Proever15879

• Goed

katoen vind ik altijd net even wat anders tussen al het doorsnee bij de kalverstraat en rembrandplein. Lekker zitten kletsen, geen ouwe tutten te bekennen, gewoon jong pittig volk. Broodjes vind ik heerlijk, ga net als de dame voor mij altijd voor stevig bruin brood, en dat hebben ze hier! Het borrelen hier ook altijd leuk, kom regelmatig oude collega\'s van de bank en de beurs tegen. Leuke tent dus!

Schrijf zelf een recensie over Cafe Katoen in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Cafe Katoen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.