a TripAdvisor company

1. Eetcafé
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 020 626 26 35

MarloesEats

Gezellig kroegje dicht bij Kleine Komedie dat verrassend 'ontoeristisch' blijft. Gezellige plek om je met koffie of een drankje bij het raam te nestelen. Eten en drinken zijn hier vriendelijk van prijs, maar wat je krijgt is wel erg karig. De pizza is zo klein en dun dat het eerder een bescheiden uitgevallen flammkuche is, en dan is 8 of 9 euro opeens toch wel wat duur. Borrelplank is dan wel weer goed van formaat, maar ook de salade en broodjes zijn te klein om geen honger meer te hebben, terwijl we geen buitengewoon grote eters zijn. De wijn is lekker, maar wordt ook geschonken in benauwde glaasjes. Ik zou veel liever iets meer betalen en gastvrije porties krijgen dan dit halve werk. Ok plek dus als je in de buurt moet zijn, maar niets om voor om te fietsen. Personeel is wel vriendelijk en de koffie is goed.

Gegeten op 19 februari 2016

marcel_o

Ik kwam hier al regelmatig om te drinken, maar ze blijken ook meer dan de gebruikelijke cafésnacks te hebben. Ik was zeer aangenaam verrast door de heerlijke pizza's die eigenlijk niet onderdoen voor een goede houtovenpizza bij een echte Italiaan. De pepperoni-pizza en de parmaham-pizza waren zo lekker dat we nog een tweede bestelden. Voor minder dan 9 euro per stuk is dat een prima deal. Complimenten. De hamburger viel vergeleken met de pizza tegen overigens, dus die 8 is alleen voor de pizza'.s

Gegeten op 15 december 2015

CorneelC

Donderdagavond even naar Katoen geweest voordat ik naar de Kleine Komedie ging. Ondanks de toeristische buurt voornamelijk lokale bewoners die de tent vullen. Een pizza heb je al voor 8 euro en ze zijn nog lekker ook. Ik kan de pizza Pancetta zeker aanraden.

Gegeten op 30 oktober 2014

MrWalker

Heerlijk ontspannen topplek op de rand van het Muntplein met uizticht over Amstel. Was er vorige week voor de 100e keer en blijf verrast door de altijd attente, creatief ogende en vlotte bediening. Lekkere broodjes en tegenwoordig lekker veel bier van de tap! Mbt de wijn ga ik altijd wel voor de wat duurdere variant, want die uit de tap is niet echt mijn ding..

Gegeten op 6 augustus 2012

Roszalief

• Matig

• Matig

Gezellig cafe, maar de broodjes zijn werkelijk belachelijk duur. Mijn vriend had de club sandwich met kip besteld. Het broodje is 9 euro. Geloof me, het was het echt niet waard (4,5 had beter gepast). Voor die prijs verwacht je wel een specialer broodje dan 3 geroosterde boterhammen met plakjes kip die je voorverpakt bij de AH kan kopen en wat bacon en sla er tussen. Ik zelf had een broodje met humus. 7 euro voor dit broodje was ook veel te hoog geprijsd. Het was een flinterdun laagje humus met wat zongedroogde tomaten (grote plakken, daar houd ik zelf niet echt van) en een dun laagje rucola. Ik zelf vond dit broodje niet meer dan 4,5 euro waard.
Het was wel gezellig druk, al vond ik het persoonlijk iets te gezellig met mijn onbekende buurman die zo ongeveer bij mij op schoot zat.
Al met al, prijs-kwaliteit van het eten is uit balans. Ik zou hier alleen terugkomen om wat te drinken niet om te eten.

StudenteAmsterdam

• Uitstekend

Een hele leuke tent! Het gemengde publiek - van studenten in alle soorten en maten en van bekende acteurs tot kunstenaars - zorgt voor een relaxte sfeer. De tafeltjes staan dicht bij elkaar, dat maakt het gezellig. De bediening is super vriendelijk. Ze zijn er als je ze nodig hebt, zonder dat ze op je vingers kijken of je je glas al leeg hebt. Zo hoort het. AANRADER!!!

DJac

• Goed

Als het zonlicht net goed valt en je door je wimpers kijkt lijkt het bijna alsof je in Parijs zit. Katoen is een eenvoudig maar charmant cafe. Het is een uitstekende plek om te lunchen met een menukaart zonder poespas (een van de betere club-sandwiches in Amsterdam). Door locatie en sfeer een aantrekkelijke plek voor studenten en soms een beetje kunstzinnige, vlotte mensen.

blue

• Uitstekend

wat een toptent! wat een prijzen en wat een gemoedelijke sfeer... als ik in 020 ben kom ik hier altijd een bakkie doen. AANRADER

proever9900

• Redelijk

• Redelijk

Lekkere olijven en goede koffie. Maar helaas bijna altijd vol.
De inrichting is wat smoezelig.

Desi

• Goed

Prima broodje gegeten met mijn vriend. Bediening is aardig en de broodjes lekker. De jongen in de bediening vroeg aantal keren of alles naar wens was. Lief.
Schattig zaakje met leuke bediening. het is geen sterren zaak maar dat weet je van te voren, je kan er prima een broodje eten.

Schrijf zelf een recensie over Cafe Katoen in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Cafe Katoen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.