Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Contra 73

1. Restaurant
  2. Frans-internationaal

Contra 73

1. Restaurant
  2. Frans-internationaal
  1. Toon telefoonnummer 020 694 99 30

Sammy J

Op een van de artiesten-dagen gegeten met een groep collega's. Quincy kwam zingen, altijd leuk! Goede sfeer, top personeel (lekker Amsterdams), warme inrichting en lekker eten. Gezelliger dan Contra 73 wordt het niet!

Gegeten op 20 juni 2014

rinus12

Goed eten. Goede bediening en geweldige ambiance. Zanger Danny Nicolai en zangeres waren TOP. Voor herhaling vatbaar. We waren met een groep van 22 personen.

Gegeten op 7 november 2014

AlitadeR

Vanwege mijn werk als interimmanager kom ik soms na jaren weer terug in een restaurant. Het is leuk om weer in Mokum te zijn. En ook leuk weer in deze zaak te zijn. Overheerlijke kalfsoester met roquefortsaus gegeten. Lekker wijntje erbij. En kon er weer even tegen.

Gegeten op 5 oktober 2014

Juggy

Aantal keren een feestje gehad en met verschillende personen gegeten, iedereen vond het top! Heel leuk plat amsterdams personeel, leuke sfeer en heel goed eten. Soms moet je wel iets langer zitten als het druk is maar dat geeft niet ze doen zeker hun best! Een hele grote aanrader dit restaurant.

Gegeten op 1 oktober 2014

Jan4356

Weer na jaren terug in dit toprestaurant, wat eigenlijk alleen maar verbeterd is door de huidige eigenaars. Er is zeer goede bediening, een overheerlijke keuken en een schitterende zaak . De kerstversiering maakt het helemaal top. Tot heel snel!

Gegeten op 4 oktober 2014

Snoopy77

Gegeten op 8 augustus 2014

pieter90

Wezen eten met een groep van 23 man. 1e keer gegeten nadat het overgenomen is door nieuwe eigenaar. Service is erg gedaald. Kregen oude, zure wijn, nadat we hierover klaagden kregen we een hele discussie met de barman( Floor was op vakantie ), uiteindelijk kregen we nieuwe wijn met de mededeling dat de oude wijn al 5 dagen stond. Na het eten kregen we om 23.00 uur te horen of we wilden vertrekken omdat ze dicht wilden gaan. Eten was goed, maar de service is zo gedaald dat we hier niet meer gaan eten

Gegeten op 19 juni 2014

aafjes

Dit jaar op 1e Kerstdag met de familie wezen eten (net als vorig jaar). Het was wederom een groot succes, de ontvangst is zeer hartelijk. De sfeer is zo gezellig, er was een zangeres die zeer goed kon zingen, wat de sfeer direct bepaalde en al snel gingen de voetjes van de vloer.
Het eten is gewoon prima daar valt niets op aan te merken. Vooraf heerlijke carpaccio, daarna een wildbouillon, vervolgens verrukkelijke zalm met coquilles. Een spoom van het huis en daarna werkelijk perfecte tournedos. Tot slot een heerlijk dessert. Ook de wijn was lekker en betaalbaar.
Kortom een echte aanrader, jammer dat we niet al voor 2014 konden reserveren!!

Gegeten op 25 december 2013

Hoekje59

Vanavond heerlijk gegeten, een van de toppers van de vele vouchers die wij gebruikt hebben.
Voorgerecht heerlijk duo zalm/tartaar, hoofdgerecht overheerlijke sliptongetjes en het dessert kon er net nog in.Gezellige bediening , je geeft zelf aan hoe amicaal, en lekkere muziek op de achtergrond. Hier voor het laatst 30 jaar !! geleden gegeten, dit duurt echt geen 2e keer zo lang.

Gegeten op 18 december 2013

Grummes

Contra 73 is een gezellig tentje in oost dat wordt gerund door Amsterdammers. Dit is terug te zien in de benadering van het personeel, gezellig & amicaal en als Amsterdammer hou ik daar van.

Het eten is hier heerlijk. Voor de tweede keer gegeten en ik werd weer positief verrast.

De service/ het personeel is goed. Voor sommige misschien iets te amicaal/direct maar ik hou der van.

Het decor is prima, niet geheel mijn smaak.

Een aanrader voor een gezellig avondje lekker eten. Voor een chique of "high class" etentje zou ik contra 73 toch afraden.

Gegeten op 24 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Contra 73 in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Contra 73. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.