Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Chapeau!

2. Frans-internationaal
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 023 525 29 25

Eefjes

Vrijdagmiddag geluncht bij Chapeau! Wat een heerlijke amuses! We hebben gekozen voor vis. Elk gerechtje is een feestje op beeldschone borden.
Wij zijn persoonlijk niet zo gecharmeerd van een open keuken en dat kwam hier ook weer uit vandaar de 6 voor decor. Ook het uitzicht ( met allemaal grote auto's voor de deur) is niet geweldig. Het ligt eigenlijk aan een mooie vijver maar die zie je amper.
Bediening zeer vriendelijk en vakkundig !

Gegeten op 29 augustus 2014

SomeSome

Hier drie weken geleden echt een heel fijne avond gehad.
Heel mooie gerechten met echt heerlijke smaken. Bijpassende wijnen zijn lekker.
De bediening is vriendelijk en relaxed. Het interieur is klassiek en rustig, maar niet stijf o.i.d.
Een aanrader wat mij betreft!

Gegeten op 5 juli 2014

aljmvr

We worden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw van dit schitterend gelegen restaurant in dit fraaie dorp. Terwijl we een glaasje droge cava, heerlijk fris, op het uit enkele tafeltjes bestaande terras dronken, worden twee verschillende amuses aangeboden. Een uitzonderlijke samenstelling van ingrediënten, heel origineel en apart.
Het voorgerecht bestond uit een warm en koud groentegerecht, ook weer een bijzondere combinatie die we nog nooit eerder zijn tegengekomen. Hier smaakte het glas Vouvray heel goed bij. Het tussengerecht bestond uit een stukje snoekbaars, mooi gebakken. Hierbij een mooie, passende wijn.
Het hoofdgerecht was reebok, twee minuscule stukjes vlees, fraai geserveerd maar als portie wel heel erg mager. Een vriend van me zou zeggen 'net voldoende om je holle kies mee te vullen'. De Rhônewijn die hierbij geschonken werd, vonden we wat minder.
Het dessert met de daarbij behorende wijn was van grote klasse.
Het water werd constant aangevuld, iets wat alle restaurants zouden moeten doen. De bediening was correct en professioneel, wat meer blijmoedigheid zou niet misstaan.
We hebben prima gegeten maar we waren toch wat minder enthousiast dan dat je redelijkerwijs mag verwachten als je in een 2-sterren restaurant hebt gedineerd. Het waarom was moeilijk te omschrijven, het was het allemaal net niet of net even te gemaakt.

Gegeten op 15 juli 2014

Opama

Speciaal 4 gangenarrangement in combi met wijnhuis. Voor 110 E pp, inclusief aperitief, 4 glazen wijn en koffie met snoepjes. een uitstekende prijs-kwaliteit, en dat bij een 2 -sterren. Drie overheerlijke mondvermaakjes, eerste voorgerecht in 2 fasen: een originele bereiding van allerlei groenten, je zou bijna veggie worden.Tweede voorgerecht wat krap aan de maat maar lekkere snoekbaars bereiding.Hoofdgerecht een mooie proeverij van lam.En de drank: nou ja, wat fletse bubbel, mooie rode, de 2 wit: 1 ervan zou niet direct onze keuze zijn; wel erg aardig dat het glas dessertwijn kon vervangen worden door een tweede glas rood.
Bediening zoals het hoort, in de lounge mag de muziek wat zachter.
Heel mooie avond gehad.

Gegeten op 21 juni 2014

marijke64

Voor mijn verjaardag heeft mijn dochter voor mij, samen met overige familieleden, dit dinertje georganiseerd. Het was fantastisch! Het eten en de bediening was heel erg goed. Er was ook een uitstekend wijnarrangement en men gaf een prima uitleg over wat we aten en dronken.
We hadden een ronde tafel die in de hoek stond waardoor 3 mensen naar de muur keken. Dat is het enige minpuntje (voor mij) dat ik kan bedenken. Mijn dochter heeft gevraagd of ik dit kan invullen. Bij deze dus. Ga zo door. Chapeau voor chapeau :)

mmmaja

Heerlijke avond, verzorgd zonder opgeprikt te zijn.
Amuses waren hemels, het gerechtje met de de Sint jakobsschelp en de oesters de absolute winnaar van de avond!
Heerlijke wijnen; een absolute culinaire aanrader!

moste004

De amuses waren superlekker. Ik vond het lekkerst de eerste gang met oesters, coquilles met paksoi en de tweede gang asperges met kreeft. Mijn partner vond de lam overheerlijk Het dessert vonden wij beide wat aan de zoete kant. De wijnen smaakten prima bij de gerechten. Water werd goed aangevuld. De sfeer was iets minder vrolijk dan de keren ervoor dat we er waren. Kam misschien door de drukte.

JoostvBr

Keurige en hartelijke ontvangst ontvangst, er was op ons gerekend! Eenmaal aan tafel volgde heerlijke amuses die veel goeds beloofden voor het vervolg van de avond. Dat vermoeden bleek te kloppen: alle gerechten waren van een verrassende samenstelling met soms gedurfde maar altijd geslaagde smaakcombinaties, waarbij iedere gerecht ook nog een plaatje was om te zien. Veel aandacht ook voor de combinatie van verschillende soorten "mondgevoel" bij iedere gerecht, de vierde dimensie van koken die hier duidelijk niet verwaarloosd werd. De keuze van de wijnen was prima en ook verrassend, buiten de welbewandelde paden. De bediening is ontspannen en informeel en men is kundig en enthousiast wat bleek bij de toelichting op de gekozen wijnen en vooral ook bij de kaaswagen die een onnederlands verscheidenheid aan keuzes bood! Overall een zeer goede ervaring met een vriendelijke prijs kwaliteit verhouding. Ons gaan ze hier vaker zien!

Gegeten op 16 mei 2014

arjen30

Het eten bij Chapeau was een ongelooflijke smaakervaring. Werkelijk alles paste bij elkaar, wat ons vooral opviel was de grote intensiteit die zij aan smaken kunnen geven en de gedurfde maar subtiele combinaties. De bediening was zeer goed, de uitleg over vooral de wijn aanstekelijk. Het was genieten en je verwonderen. Het decor was niet heel opvallend, wel zeer comfortabel. Het gebruikte servies was heel bijzonder en op de gerechten toegespitst. Alles was helemaal in balans.

Gegeten op 13 mei 2014

patrick02

Geweldig restaurant, je voelt je echt gast in positieve zin. Heerlijk gegeten, je proeft de sterren. En dan de bediening, echt aandacht voor je, maar niet in overdreven zin.
Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Kortom wij komen hier graag terug

Gegeten op 12 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Chapeau! in Bloemendaal

Schrijf hieronder je recensie over Chapeau!. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.