a TripAdvisor company

1. 9,3 10 1 83

2. 9,0

3. 8,6

Gastronomisch geweld

Laat je wegblazen door de smaken die dit tweesterrenrestaurant op tafel zet. Verfijning, smaak en elegantie zijn de speerpunten van chef-kok Jan Sobecki en zijn brigade. Sommelier Woudt Stroo staat voor je klaar om je te voorzien van de beste wijnen die je gerechten fantastisch complementeren.

MichelNB

Bij aankomst een lekker glas champagne en toen het 6 gangen menu gekozen aangevuld met een kaas plankje. Van de eerste amuse tot en met de friandise bij de koffie was alles heerlijk. Ook de fles Trossos bij het eten was erg goed. Dit restaurant heeft met recht 2 Michelin sterren.

Gegeten op 6 februari 2016

patrick02

Via online reservering

alles top in dit restaurant, heerlijk vier gangen menu met drie heerlijke amuses tussendoor.
Daarbij een passend wijnarrangement, heerlijk
Chapeau voor dit restaurant.
De bediening is attent en niet nadrukkelijk aanwezig, discreet dus.
Het restaurant is sfeervol aangekleed. Leuk de open keuken
Er is dan echt niets te verbeteren? maak een lichtsensor in het toilet dan is het af.

Gegeten op 29 januari 2016

Pacca

Via online reservering

Geweldig verwend. Enige minpuntjes: Toiletruimtes beneden niveau, je staat ook meteen in de hal en voor ons mocht t uiteindelijk wel wat langzamer mbt snelheid opvolging gerechten voor een 2-sterren restaurant.

Gegeten op 23 januari 2016

benj.1

Via online reservering

Fantastische avond gehad. Twee kleine opmerkingen zoals reeds gezegd bij vertrek;
- Wellicht verstandig om bij het brood een mesje neer te leggen dat kan snijden (was een botermesje)
- Tweede fles wijn NOOIT bij de eerste wijn bijschenken. Het kan namelijk zijn dat de tweede fles niet goed is....
Entrouage naar mijn mening iets TE zwart maar wat dat betreft....smaken verschillen
Verder hebben wij genoten echt een twee sterren restaurant waardig. Wij komen absoluut terug.
Vriendelijke groet en goede zaken toegewenst

Gegeten op 23 januari 2016

nienpoek

Wat een geweldige ervaring bij Chapeau. Enthousiaste, zeer gastvrije bediening. Een aperitiefje in de lounge was meteen een goed begin. De gangen die volgden waren elk smaaksensaties, waarbij gesprekken gestopt werden om even maximaal te genieten van alle smaken, geuren, texturen en opmaak. De bijpassende wijnen waren subliem geselecteerd en maakten de gangen nog specialer. Mijn partner nam een kaasplankje, waarbij er na advies over alle mogelijke kazen samen met de ober een geweldige selectie werd gemaakt. Wij gingen volkomen voldaan naar huis en spreken er nu nog over! Bedankt Chapeau!

Gegeten op 14 november 2015

hortense28

Via online reservering

Het eten was mooi opgediend en heerlijk qua smaak bediening was ook super en de sfeer fantastisch kan niks anders zeggen dan een 10+ voor chapeau

Gegeten op 20 januari 2016

rvveen

Gegeten op 14 januari 2016

sjanie

ondanks de heerlijke snoekbaars, en de leuke jonge mensen in de bediening, zullen wij niet terugkeren naar dit restaurant. De bediening gaf ons het gevoel dat ze een menu erdoor wilden drukken in plaats van dat ze ons in de watten wilden leggen. En de reden dat we naar een restaurant met een Michelin-ster gaan is het tweede: we willen verwend worden. Dat kost wat, maar meestal is de ervaring gedenkwaardig. Ik heb een menuaanpassing: ik mag geen tarwe en geen ui- en om het de keuken niet onmogelijk te maken geef ik aan dat de sauzen ok zijn, omdat ze zo lang gegaard zijn en er in de regel weinig van in zit. Normaal gesproken kies ik iets uit de kaart en dan worden er aanpassingen aan gedaan. Hier niet; ze hadden het menu al klaarliggen. Ik had zin in vlees. WIld liefst. Het was een donkere dag. maar ze hadden een groenteschotel, met daarna vis voor me bedacht. Nu kunnen groentegerechten fantastisch zijn, maar dit was ronduit teleurstellend: De helft van de schotel bestond uit ui- lenteui en zilverui. 'Maar mevrouw de uit is gegaard!' En de andere helft waren bietjes met radijs. Zielloos, saai en treurig- daarbij kon ik de helft laten staan. Een gerecht om gasten weg te jagen. Excuses kwamen pas bij de uitgang. Gelukkig was de snoekbaars prachtig, perfect gegaard, mooie smaaksensaties (heerlijk vleugje komijn!). DIt was een sterren gerecht. Dan het dessert. was met hazelnoot . Ik hou niet van hazelnoot in gerechten. Maar de andere gerechten waren met gluten, dus een no go. Maar de hazelnoot ligt apart, dus kan ik laten liggen. Mijn eerste hap: hele hazelnoten. Vergeten dat er hele hazelnoten in het gerecht verwerkt zaten? Desinteresse noem ik dat. Tafels vullen en zorgen dat de omzet binnenkomt. Misschien moet de focus veranderen. Daarbij een advies: proef het glutenvrij brood en als het niet smaakt, serveer het dan niet. Ik mis het hart, de passie en liefde in dit etablissement. Word er oprecht verdrietig van.

Gegeten op 26 november 2015

ToineE

Via online reservering

Nav een Iens Dinnerdeal Winterspecial bij Chapeau! gegeten.
De verschillende gerechten waren prima in orde. Speciaal genote van het gerecht met tonijn en gelei van passievrucht. Bob-menu van bijpassende wijnen en service prima. De sfeer is heerlijk ongedwongen en niet stijf.

Gegeten op 8 januari 2016

valerie6

Via online reservering

Heerlijke avond gehad. Van begin tot eind goed verzorgd. Mooie amuses, 3 stuks! En het IENS menu was voortreffelijk. Mooie wijnen. Aanrader!

Gegeten op 8 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Chapeau! in Bloemendaal

Schrijf hieronder je recensie over Chapeau!. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.