Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Mixit in Naarden - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 035 694 66 05

Borrius

Bij Mixit met z'n zessen gegeten tijdens het festival Naarden uit de Kunst. Vandaar niet à la carte gegeten, maar een menu. En dat was heel goed. Vooraf een lekker stukje zalm en als hoofdgerecht een heerlijk stuk bavette de boeuf. Zowel vis als vlees heerlijk gegaard in de de Green Egg barbecue. Sfeer in het restaurant was heel goed en de bediening leverde daar een belangrijke bijdrage aan. Hele leuke en lekkere avond gehad!

Gegeten op 6 september 2014

fekkes

Via online reservering

Al meerdere malen daar gegeten. Prima en voor een leuke vriendelijke prijs zalig een aan rader
Zie vak dezelfde vaste gasten. Mixit is zeer bekend in het hele Gooi

Gegeten op 31 augustus 2014

velsen68

Via online reservering

Hier nu voor de 2e keer gegeten. Er was een nieuwe menukaart en ik miste eigenlijk de heerlijke Sucade Angus. Er was echter een perfect alternatief, nl: Bave (een heerlijke biefstuk), welke niet onderdeed voor mijn Angus.
Als voorgerecht een prima Carpaccio. Verder een keuze uit een paar deserts, waaronder bijvoorbeeld :Dame Blanche, een mooie sorbet, en Creme Brule. Dit alles voor de belachelijke prijs van 19,99 Euro. Het menu laten vergezellen door een heerlijke , voortreffelijke Spaanse Huiswijn, ook voor de prijs van 19,99 Euro. Al met al genoten en zeker aan te bevelen. Eerlijk gezegd was het gewoon Culinair.

Gegeten op 30 augustus 2014

nelleke14

Via online reservering

Big green egg gerecht was heerlijk. Idem de Bento box met z'n tweeën gedeeld. Goede Spaanse rode wijn. De bediening is een stuk minder. 1 persoon (bazin) moest veel rechtzetten van de andere meisjes. Maar heerlijk gegeten.

Gegeten op 30 augustus 2014

Proever53149

Via online reservering

Redelijk gegeten tegen een goede prijs kwaliteit verhouding. Je zit echter wel erg op de andere gasten gepakt. Bij ons bezoek behoorden wij tot de jongere gasten, publiek was wat ouder. Service was goed, attent en genoeg check of alles naar wens was.

Gegeten op 23 augustus 2014

Willemien

Mixit heeft een nieuwe formule waarbij je kunt kiezen uit 6 voor-, hoofd- en nagerechten voor slechts 19,99. Echt een zeer lage prijs voor de vertrouwde Mixit kwaliteit! We zijn enthousiast en gaan nu vaker, omdat het zo betaalbaar is. Al mogen ze zo langzamerhand wel het menu veranderen, want juist als je wat vaker gaat wil je wat nieuws op de kaart zien. Maar al met al, niets dan lof!!

Gegeten op 27 juli 2014

mariska46

We kwamen op de vouwfiets vanaf de haven waar we met onze boot vanwege een enorme onweersbui waren aangemeerd. We kregen een prima tafel voor de open glazen schuifpui met uitzicht op de kerk. De coquilles als voorgerecht zijn subliem! Daarna het lamsrack uit de greenegg. Mals, perfect rosé en met een geweldige rodewijnjus. De wijn past er perfect bij: sauvignon blanc bij het voorgerecht, een rode carbernet sauvignon met merlot. Kortom: een heerlijke avond in Naarden!

Gegeten op 2 augustus 2014

MvHoltetoechte

Ook nadat het restaurant een opfrisbeurt heeft gehad ben ik hier nu al meer dan eens geweest. Ongelooflijk dat men zo'n kwaliteit kan leveren voor een menu van 20 euro. Aanrader! Daarnaast zijn er gelukkig nog de, voor mij vertrouwde, mixit gerechten te bestellen. Restaurant is mooi verfrist, muurschilderingen zijn niet mijn smaak maar dat is persoonlijk. Liever heb ik mooie kunst die wisselt maar het oogt wel fris en is vernieuwend. Bediening is zoals altijd vriendelijk en werkt onwijs hard. Eerlijk gezegd snap ik de negatieve recensies niet want eerlijk het is gewoon een top restaurant in de vesting zeker als je naar de prijs/kwaliteit verhouding kijkt. Mijn persoonlijke aanrader is de VS sukade als hoofdgerecht. Jum! San Pablo erbij, prima!

Gegeten op 22 juli 2014

ingrid120

Vanavond hier heerlijk buiten op het terras gezeten. De keuze van onze ober Martijn vol vertrouwen gevolgd. Lekker malse lamskoletten uit de greenegg begeleid met een smaakvolle temperanillo. Toetje kon ik niet kiezen dus werd het een combi van de Scroppino met Crema Catalana. Verrukkelijk. i

Gegeten op 16 juli 2014

karin165

Superlekker gegeten buiten op het terras en topbediening door Martijn! Vooral het eten van de Green Egg is heerlijk. Het restaurant heeft een mooie make-over ondergaan, dus ook binnen is het prima vertoeven.

Gegeten op 16 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Mixit in Naarden

Schrijf hieronder je recensie over Mixit. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.