Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Mixit in Naarden - 1

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 035 694 66 05

Proever53149

Via online reservering

Redelijk gegeten tegen een goede prijs kwaliteit verhouding. Je zit echter wel erg op de andere gasten gepakt. Bij ons bezoek behoorden wij tot de jongere gasten, publiek was wat ouder. Service was goed, attent en genoeg check of alles naar wens was.

Gegeten op 23 augustus 2014

Willemien

Mixit heeft een nieuwe formule waarbij je kunt kiezen uit 6 voor-, hoofd- en nagerechten voor slechts 19,99. Echt een zeer lage prijs voor de vertrouwde Mixit kwaliteit! We zijn enthousiast en gaan nu vaker, omdat het zo betaalbaar is. Al mogen ze zo langzamerhand wel het menu veranderen, want juist als je wat vaker gaat wil je wat nieuws op de kaart zien. Maar al met al, niets dan lof!!

Gegeten op 27 juli 2014

mariska46

We kwamen op de vouwfiets vanaf de haven waar we met onze boot vanwege een enorme onweersbui waren aangemeerd. We kregen een prima tafel voor de open glazen schuifpui met uitzicht op de kerk. De coquilles als voorgerecht zijn subliem! Daarna het lamsrack uit de greenegg. Mals, perfect rosé en met een geweldige rodewijnjus. De wijn past er perfect bij: sauvignon blanc bij het voorgerecht, een rode carbernet sauvignon met merlot. Kortom: een heerlijke avond in Naarden!

Gegeten op 2 augustus 2014

MvHoltetoechte

Ook nadat het restaurant een opfrisbeurt heeft gehad ben ik hier nu al meer dan eens geweest. Ongelooflijk dat men zo'n kwaliteit kan leveren voor een menu van 20 euro. Aanrader! Daarnaast zijn er gelukkig nog de, voor mij vertrouwde, mixit gerechten te bestellen. Restaurant is mooi verfrist, muurschilderingen zijn niet mijn smaak maar dat is persoonlijk. Liever heb ik mooie kunst die wisselt maar het oogt wel fris en is vernieuwend. Bediening is zoals altijd vriendelijk en werkt onwijs hard. Eerlijk gezegd snap ik de negatieve recensies niet want eerlijk het is gewoon een top restaurant in de vesting zeker als je naar de prijs/kwaliteit verhouding kijkt. Mijn persoonlijke aanrader is de VS sukade als hoofdgerecht. Jum! San Pablo erbij, prima!

Gegeten op 22 juli 2014

ingrid120

Vanavond hier heerlijk buiten op het terras gezeten. De keuze van onze ober Martijn vol vertrouwen gevolgd. Lekker malse lamskoletten uit de greenegg begeleid met een smaakvolle temperanillo. Toetje kon ik niet kiezen dus werd het een combi van de Scroppino met Crema Catalana. Verrukkelijk. i

Gegeten op 16 juli 2014

karin165

Superlekker gegeten buiten op het terras en topbediening door Martijn! Vooral het eten van de Green Egg is heerlijk. Het restaurant heeft een mooie make-over ondergaan, dus ook binnen is het prima vertoeven.

Gegeten op 16 juli 2014

Ceetje2

Vanavond gegeten bij Mixit. We waren op onze hoede door sommige ervaringen hier geschreven door andere gasten. Het was echter perfect! Het was redelijk mooi weer dus er stonden zes gedekte tafeltjes tegenover het restaurant bij de kerk; het ultieme vakantiegevoel! Al het personeel was gastvrij en vriendelijk en ook op het eten was niets aan te merken. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar dus ...

Gegeten op 12 juli 2014

rbpmusic

Het restaurant heeft onlangs een opfrisbeurt gekregen en de (aangename) verrassing was groot. Het is werkelijk prachtig geworden en heel fijn van sfeer. Het eten was als vanouds prima. Heel vriendelijke menuprijzen met heel veel keuze waardoor de prijs/kwaliteitsverhouding uitzonderlijk goed is. En niet te vergeten complimenten voor de heerlijke huiswijn. Gastvrouw Nicole en haar team staan garant voor een heerlijke en gezellige avond. Aanrader!

Gegeten op 22 juni 2014

upollg

Na de metamorfose van Mixit al diverse keren 's-avonds een hapje gegeten. Kan iedereen de Tournedos met de Café de Parissaus aanbevelen. Ook de Bento Box is een aanrader.
De vernieuwde kaart is een uitdaging, je kan zo veel combineren, wat je zelf maar wil en keuze te over. De gastvrijheid en de hartelijkheid van Nicole van Pinxteren (en de andere medewerkers) ervaar ik iedere keer weer als een warm bad.

Gegeten op 10 juni 2014

wim102

Gisteren weer eens in het vernieuwde restaurant gegeten en het was uitstekend. Frisse nieuwe kleuren geven een moderne uitstraling en de nieuwe kaart geeft voor iedereen een makkelijke keuze. Ontvangst en bediening waren prima. Lieve mensen die je met warmte verzorgen en je de hele avond in de watten leggen. Het eten was heerlijk. Mijn vrouw nam het menu en ik heb een heerlijke rib-eye van de Green Egg gegeten.
We hebben een heerlijke avond gehad en het blonde meisje in de bediening was echt een schatje! Een aanrader maar wel reserveren want het is er vaak gezellig druk.

Gegeten op 14 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Mixit in Naarden

Schrijf hieronder je recensie over Mixit. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.