a TripAdvisor company

foto's van Mixit in Naarden - 1 foto's van Mixit in Naarden - 2 foto's van Mixit in Naarden - 3 foto's van Mixit in Naarden - 4 foto's van Mixit in Naarden - 5

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 035 694 66 05

JayPhilp

Via online reservering

Met 3 personen goed gegeten bij Mixit. De keuken is vooruitgegaan de afgelopen jaren. Ik kan mij herinneren dat ik 3 jaar geleden het eten maar matig vond. Maart dat is nu gelukkig anders. Voorgerecht vissoep en hoofdgerecht kabeljauw op de huid gebakken. Beide prima op smaak en vers, voor een hele redelijke prijs. Bediening is snel en vriendelijk. Prima plek voor ongedwongen en goed eten in de Vesting.

Gegeten op 20 mei 2015

jose137

Via online reservering

Het eten was prima, een Bento Box - Aziatisch - als voorgerecht vonden we een beetje afwijken van de andere gerechten op de kaart maar voor de rest was het eten goed. Alleen de fles Rioja viel tegen, die hebben we dan ook voor de helft laten staan.
Als teken van goede service zien we het feit dat de gastvrouw voeg "of die blauwe auto daar op de hoek van de straat van ons was". Onze auto stond blijkbaar op een plek waar we een boete riskeerden dus we hebben hem snel verplaatst, notabene bij Mixit voor de deur. Anders hadden we de rekening misschien wel dubbel betaald. Compliment dus voor dit restaurant.

Gegeten op 2 mei 2015

belkoski

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Mixit. Ik had als voorgerecht de parelhoenrilette. Die was erg lekker met de pruimenjam en kwarteleitjes erbij. Als hoofdgerecht de rundersukade. Die viel uit elkaar als je ernaar kijk en dat is een erg goed teken voor een sukade! Had wel graag wat meer bite in de bijgerechten gehad, alles was moes (appelsmoes, aardappelpurree, wortelpuree) en ik miste te de spekjes erbij. Maar het vlees is zeker een aanrader. Als toetje had ik de cheesecake. Ik vond hem erg lekker, lekker compact. Mijn vriend was er wat minder gecharmeerd van, die houdt van wat luchtigere cheesecake.
Vond het een goede prijs-kwaliteitsverhouding en de bediening was erg vriendelijk. Ga hier zeker weer eten!

Gegeten op 12 april 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Hartelijk dank voor uw mooie woorden en beoordeling. Fijn dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Helemaal een fantastisch compliment dat u ons een 10 heeft gegeven voor de service aangezien wij die avond nog onderbezet stonden ook. Graag tot een volgende keer.

Brva

Via online reservering

Een drukke avond voor het restaurant ivm de Matthaus passion. Desalniettemin, perfecte, snelle bediening, die alles onder controle had.

Gegeten op 2 april 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Dank u wel voor uw fantastische beoordeling. Ieder jaar weer is het voor ons een feestje om de "Matthäus Passion week" wederom goed te laten verlopen!

SeverienD

Voordat we naar de Matthaus Passion gingen op 30 maart, het speciale Matthaus 3-gangen menu gegeten.
Helaas geen aanrader! Het voorgerecht was een soort zalmpasteitje met 3(!) verschillende sauzen. De tzaziki saus en een soort zoet-zure chutney vonden we een vreemde combi met zalm.
De parelhoen was zeer zout en erg overheersend van smaak doordat het in de rookoven was bereid, niet onze smaak. De Jus en de puree waren smakeloos.
Het toetje was simpel en de chocolade crunches smaakten een tikkeltje aangebrand. Deze smaakten ook meer naar gekarameliseerde cornflakes. Het fruit was enorm koud.
De prijs/kwaliteitsverhouding vonden we daarom niet goed.
De bediening was niet goed ingelicht over de inhoud van het menu en wisten vaak niet wat er geserveerd werd. Men was wel erg vriendelijk.
De sfeer was goed en het restaurant heeft een stijlvolle inrichting.

Gegeten op 30 maart 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Beste Severien, Wij zullen uw kritiek als "opbouwend" ervaren. Het spijt ons dat u dat echter via deze weg uit en dat wij u niet hebben kunnen plezieren. Graag hadden wij het op een voor u passende wijze willen oplossen maar hebben niet de kans gekregen. Gelukkig hebben wij wij veel andere mensen tevreden kunnen stellen maar hadden dat uiteraard ook bij u gezien! Met ons hele team doen wij ontzettend ons best en vinden het echt heel erg jammer dat dat bij u niet gelukt is.

MWJo

Voorgerecht (eendenlever en parelhoen) was niet bijzonder en toch behoorlijk aan de prijs. Leek zo uit de koeling of groothandel te komen. Garnering voor beide gerechten exact hetzelfde terwijl de menukaart bijvoorbeeld walnoten ipv amandelen aangaf...
Sukade was wel goed, lekker gegaard. Rib-Eye was gemiddeld. All-in-all niets bijzonders, prijs kwaliteit naar mijn idee onvoldoende.

Gegeten op 27 maart 2015

jeroen88

Via online reservering

Bediening is zeer vriendelijk en attent. Prijs/kwaliteit verhouding van het eten is prima. Enige minpuntje was dat één van de hoofdgerechten niet verkrijgbaar was (dit werd wel keurig van tevoren aangegeven), en dat dit ook gold voor de eerste wijn die wij wilden bestellen. De suggestie om de diamanthaas van de kaart te bereiden in de Green Egg werd overgenomen en het resultaat was goed geslaagd!

Gegeten op 17 maart 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Beste Jeroen, wij vinden het erg fijn dat u heeft genoten en een gezellige avond heeft gehad. Hartelijk dank en graag tot een volgende keer.

Thomas11

Niks op aan te merken. Lekker genoten van de parelhoen en de malse diamanthaas. De prijzen zijn zeer schappelijk en zeker niet duur. De gerechten waren weliswaar niet mega bijzonder, maar ook zeker niet slecht, al moet ik wel wennen dat er Aziatische gerechten op de kaart stonden, zeker niet verwacht. Bediening super! Decor heel vrolijk en gezellig ingericht! Leuke muurschilderingen.

Gegeten op 25 februari 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Hartelijk bedankt voor uw prachtige recensie! Daar zijn wij altijd erg blij mee. Onze primaire bedoeling is het om de gasten absoluut naar de zin te maken. Dat wij behalve Aziatische gerechten ook graag Franse, Hollandse, Mediterrane gerechten serveren staat onze naam Mixit voor.... Vandaar. Graag tot een volgende keer!

mhkhT

Mijn partner en mijzelf hadden iets te vieren en we waren toch in Naarden dus waarom niet weer eens naar Mixit. Het zat behoorlijk vol en gelukkig was er nog een gezellige tafel. Onze voorgerechten bestonden uit een terrine van eendenlever en coquilles. De eendenlever was voortreffelijk, een dikke plak met wat gemengde sla, erg lekker. De coquilles werden opgediend in drie grote schelpen op een bord. Lastig eten uit zo'n schelp en een beetje jaren '70. Waarom niet rechtstreeks op dat mooie bord? Maar de smaak was prima en daar gaat het uiteindelijk om. We hadden beiden als hoofdgerecht de varkensrib van de Big Green Egg. ( van het Iberisch varken werd ons verteld ) Goed gegrild en met lekkere gewokte groenten en een puree van aardappel, "Heerlijk". Het geluk was met ons, want de oorbel die mijn vrouw dacht te zijn verloren werd gevonden door een van de attente dames uit de bediening, die alle tafels af ging om te vragen of iemand een oorbel kwijt was. Dat is toch een 10 waard! Dus opnieuw hadden we weer iets te vieren.

Gegeten op 25 februari 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Hartelijk bedankt voor uw prachtige recensie! Daar zijn wij heel erg blij mee. Graag tot een volgende keer.

philip24

Via online reservering

Als vanouds was het weer bijzonderlekker en hadden mijn vrouw en ik een fijn condertdiner voor we naar het concert van Bach gingen in de Grote Kerk van Naarden er tegenover.
Nicole en team, we komen gauw weer terug.

Gegeten op 7 februari 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Hartelijk bedankt dat u de moeite heeft genomen om zo'n mooie recensie te schrijven. Graag tot een volgende keer!

Schrijf zelf een recensie over Mixit in Naarden

Schrijf hieronder je recensie over Mixit. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.