a TripAdvisor company

foto's van Mixit in Naarden - 1 foto's van Mixit in Naarden - 2 foto's van Mixit in Naarden - 3 foto's van Mixit in Naarden - 4 foto's van Mixit in Naarden - 5 foto's van Mixit in Naarden - 6 foto's van Mixit in Naarden - 7 foto's van Mixit in Naarden - 8 foto's van Mixit in Naarden - 9 foto's van Mixit in Naarden - 10 foto's van Mixit in Naarden - 11 foto's van Mixit in Naarden - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 035 694 66 05

njm888

De inrichting van het restaurant is goed. De tafels staan ver genoeg van elkaar. De bediening is zeer vriendelijk en attent en het eten is uitstekend.

Gegeten op 17 april 2016

Doortje127

Leuke ontvangst. De tafels staan op goede afstand van elkaar zodat je ,wanneer het druk is, nog prima met elkaar kunt praten. De inrichting van het restaurant is gezellig en heeft een rustige uitstraling. Gevarieerde menukaart en daarbij, alles is mogelijk. Genoten van de heerlijke gerechten, de meeste hebben een Aziatische glimlach, wat ook terug komt in de nagerechten. We hebben er van genoten.

Gegeten op 17 april 2016

lanph011

Via online reservering

De gekozen rode huiswijn (keuze uit 3 soorten) voldeed aan de verwachting. Australische chiraz.
Het gerecht, zalm, was zeer smakelijk bereid en zoals het werd opgediend zag het er aantrekkelijk uit. Ook de vooraf gepresenteerd broodjes, o.a. naanbrood, met bijbehorend sausje en kruidenboter waren zeer smakelijk en goed (warm) toebereid en zag er zoals het werd opgediend zeer verzorgd uit.
Wat de bediening betreft werd ik zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. Ja, ik voelde mij reeds bij binnenkomen welkom.
Ik was onder de indruk van de inrichting en de vriendelijke uitstraling van het restaurant. Apart, vriendelijk modern en creatief ingedeeld. Qua omgeving ligt het restaurant in een bijzondere omgeving. Het zicht op de Grote Kerk is al bijzonder. Ik kan een ieder die eens een avond op een plezierige manier uit eten wil gaan van harte dit restaurant aanbevelen, zonder er kanttekeningen bij te hoeven zetten.

Gegeten op 13 april 2016

Restaurant - 2 weken geleden

Goedemiddag mevrouw Lanph011, Hartelijk dank voor uw prachtige woorden. Wij zij erg blij dat u een fijne en gezellige avond heeft gehad. Heel graag tot een volgende keer! Wellicht een keer op ons prachtige terras in de zomer aan de voet van de Grote Kerk. Wij zijn de hele dag geopend vanaf 12:00. Ook voor alleen een kopje koffie met huisgemaakte taart, lunch, borrel of diner. Hartelijke groet, Nicole van Pinxteren

mutell

Eigenlijk is het traditie geworden. Op Eerste paasdag uit eten bij Mixit. De gerechten worden tegenwoordig voorzien van een oosterse touch en het interieur is ook iets aangepast.
Peking eend in flensjes. Wat een leuk voorgerecht en wat smaakte het goed. Heerlijke steak gegrild in de green egg , Gamba's met noodles, allemaal even smakelijk. We waren het schandelijke Paasweer even helemaal kwijt en waanden ons heel ergens anders. Het licht kwam van de kaarsjes die gezellig in de serre waren opgesteld. Heel sfeervol zo achter de Grote kerk!

Gegeten op 27 maart 2016

Restaurant - 2 weken geleden

Goedemiddag meneer en mevrouw Muller, Ontzettend bedankt voor uw lieve, mooie woorden. Fijn dat u genoten heeft op 1ste Paasdag. Heel graag maar weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, Nicole

bergdorst

Via online reservering

Het betrof zoals gewoonlijk een voortreffelijk Mattheusmenu,met een uiterst efficiënte ,zeer vriendelijke bediening.Het decor is dan meestal overeenkomstig.

Gegeten op 23 maart 2016

Restaurant - 2 weken geleden

Goedemiddag meneer / mevrouw Bergdorst, Hartelijk dank voor uw prachtige woorden. Fijn dat u genoten heeft! Als u volgend jaar bij uw bezoek aan de Matthäus iets eerder reserveert, kan ik u wellicht een veel mooiere tafel geven want u zat dit jaar inderdaad heel dicht bij de toiletten. Alle andere tafels waren al vergeven. Maar heel graag tot de volgende keer en dan zal ik mijn uiterste best doen. Maar nogmaals, fijn dat u genoten heeft van het eten en de daar bijbehorende service.

Brva

Heerlijk gegeten voor de Matheus. Zeer goede, bekwame bediening, en prima keuken! Een absolute aanrader!! Heerlijk menu, zeer gastvrij

Restaurant - 2 weken geleden

Goedemiddag Brva, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Ieder jaar is het voor ons weer een feestje om de Matthäus bezoekers een mooie avond / dag te bezorgen. Fijn dat u genoten heeft, Heel graag tot volgend jaar!

tbrugman

Via online reservering

Prima restaurant, goed gegeten en zeer hoffelijke bediening. Menukaart is gevarieerd en prima wijnassortiment. Zou ik nog een keer naar toe gaan.

Gegeten op 19 maart 2016

Restaurant - 2 weken geleden

Goedemiddag meneer / mevrouw Brugman, Steeds wilde ik u nog bedanken voor uw mooie woorden. Door de drukte kwam het er steeds niet van. Fijn dat u genoten heeft en een gezellige avond heeft gehad. Heel graag ontvangen wij nog een keer. Wellicht een keer op ons mooie terras in de zomer aan de voet van de Grote Kerk. Tot ziens

Hugenholtz

Ik heb hier samen met een vriendje gegeten om 7 uur. Het was toen in het restaurant redelijk rustig. Ontvangst was zeer vriendelijk en aangezien ik te vroeg was heb ik eerst een lekker wit wijntje gedronken aan de bar. Het eten was een genot! Erg goed klaargemaakt waarbij het vlees op de Green Egg langzaam gegaard was. Alles prima van smaak en goed verzorgd. Ontvangst en bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom echt een restaurant om (nog) een keer te gaan dineren.

Gegeten op 10 maart 2016

pauljoosten

Via online reservering

Gastvrij en erg lekker eten. De rendang is super! En de haasbief met gewoonte groente is fantastisch. Prijs - prestatie is 100%.

Gegeten op 3 maart 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Fijn dat u genoten heeft en heel graag tot een volgende keer. Vanaf volgende week hebben wij weer een nieuwe menukaart met diverse nieuwe, heerlijke miXit specials. Maar het wokgerecht met haasbiefstuk en verschillende verse groente blijft, door de enorme populariteit, zeker op de kaart staan.

Obelia

Afgelopen zaterdag weer eens bij Mixit geweest. De zaak zat bomvol en de sfeer was super. Wij waren aangenaams verrast want er is een compleet nieuwe menukaart. Mixit doet z'n naam weer eer aan. Frans eten met een Oosters tintje. Werkelijk fantastisch gegeten. Bij het aperitief hadden we overheerlijke oesters. Als voorgerecht bestelden we een shared dining plateau met allemaal verschillende voorgerechtjes. Top! Als hoofdgerecht had mijn man de entrecôte van een speciale barbecue. Top! Ik ging voor een wokgerecht met ossenhaas. Zeer verrassend van smaak met heerlijk veel groente. Nicole blijft onze favoriete gastvrouw. Altijd attent en geeft een zeer goede service. Aanrader!

Restaurant - 2 maanden geleden

Lieve Obelia, hartelijk dank voor je lieve woorden. Fijn dat jullie genoten hebben! Het is altijd een feestje wanneer jullie bij ons komen eten. Graag weer tot een volgende keer. P.s: vanaf volgende week weer een nieuwe kaart maar de "shared dining" blijft erop staan. X

Schrijf zelf een recensie over Mixit in Naarden

Schrijf hieronder je recensie over Mixit. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.