a TripAdvisor company

foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 1 foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 2 foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 3 foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 4 foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 5 foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 6

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 671 59 49

Steaks zoals ze horen te zijn

Op steenworpafstand van het Vondelpark vind je Restaurant Steakhouse. De naam schept uiteraard al een bepaalde verwachting en die maken ze hier meer dan waar. Niet voor niets vormt dit restaurant al sinds 1990 een begrip in Amsterdam Zuid. Hier geniet je van kakelverse steaks van de houtskoolgrill die uiteraard nóg beter smaken in combinatie met een mooi glas wijn. En ook daarvoor ben je hier aan het juiste adres!

t.mittendorff1

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Gerechten niet helemaal goed moest terug naar keuken,weinig voor veel geld,dessert vergeten duurde meer dan half uur ertussen erg jammer.

niekuwe

Met de AH restaurantactie gereserveerd. Om 18 uur binnengekomen en bijna direct besteld. Om 19 uur kwam het voorgerecht eindelijk. Gamba's. Op mijn vraag waarom dat zo lang moest duren: bonnetje kwijt in de keuken: wat waren onze hoofdgerechten? Maar de gamba's waren er wel... Van een lauwe (!) portie waren er twee niet goed gaar. Om 19.45, na een half uur wachten, hadden we nog steeds geen hoofdgerecht. Bij navraag werd gezegd dat de wachttijd 29 minuten is. Die waren ruimschoots voorbij zei ik. Geen excuus van t Steakhouse. Helemaal niets. We zijn hongerig weggelopen en hebben geld voor voorgerecht en bier op tafel achtergelaten. In de herentoilet is de spoelbak kapot en stond de vuilnisbak op het fonteintje.

Pieterpp

Als voorgerecht hadden wij de wings en gamba's, deze waren echt heerlijk. Als hoofdgerecht de spareribs. Mijn portie was aangebrand en gortdroog, die van mijn vriendin waren redelijk te doen.
De bediening begon vriendelijk, maar naarmate het later werd verviel ook de interesse. Zo werd de rekening op tafel gelegd zonder dat wij hierom hadden gevraagd. Wij moesten om de sausjes vragen en na het hoofdgerecht werd er niet eens gevraagd of wij een dessert wilde. Men wekte echt de indruk het te willen afronden om naar huis te gaan. Restaurant is gezellig, fijne muziek en de manager was vriendelijk. Verbeterpunten: Betere stoelen, airco en de toiletten vaker checken.

Bastiaan-Theodoor

Via online reservering

Vrije keus van de kaart onder voorwaarde van voor- hoofd en nagerecht.
Geweldige Ossenhaas, uitstekend gebakken. De ribeye was iets te lang gebakken (gevraagd medium well, maar het was helaas well). Uitstekende nagerechten: cheesecake. Zeer smeuiig met een flinke bol ijs en slagroom. Voorgerecht: 2x Teriyaki salade. Uitstekend klaargemaakt.
Leuk Argentijns decor. De bediening was wisselend: het meisje deed het uitstekend. De jongen was wat afwezig en reageerde ook niet alert.

Gegeten op 23 augustus 2016

Proemeltje

Via online reservering

Als afsluiting van onze vakantie met de AHdeal hier op zondag 14 augustus gegeten met 4 personen. Zo goed als het vorig jaar was, zo ontzettend slecht was het nu. De bediening was heel erg sloom, traag, niet geïnteresseerd. Enkele jongens die niet geschikt zijn voor de horeca. We moesten heel lang wachten voordat we iets te drinken mochten bestellen, toen vlogen de drankjes over de tafel en moest hij alles weer opnieuw halen. Foute bestelling erbij, dus nog langer wachten. De spareribs waren behoorlijk aangebrand en de entrecote, die rood besteld was, was doorbakken. Maar we durfden hier niets van te zeggen, anders hadden we er nu nog gezeten! Toen we na 3 uur om de rekening vroegen moesten we weer erg lang wachten. We zijn toen maar opgestaan en naar de bar gelopen, waar de ober eindelijk in actie kwam. Geschokt waren we dat we voor de karafjes KRAANWATER moesten betalen. Als we hier zonder AHdeal zouden hebben gegeten dan hadden we ons heel erg bekocht gevoeld. Veel te duur voor het gebodene en erg slechte service. Wij komen hier niet meer terug!

Gegeten op 14 augustus 2016

jokie1

Via online reservering

Afgelopen woensdag samen met partner, zoon, en zijn vriendin, gebruik gemaakt van de AH actie. Heerlijke avond, dus buiten gezeten. Partner voor de 2de keer, zoon, en vriendin voor de 1ste maal, ik voor de 3de keer. Het eten was wederom heerlijk, de bediening vriendelijk. We hebben alle 4 een gezellige avond gehad.
Dit Steakhouse bezoeken mijn partner en ik zeker binnenkort weer!

Gegeten op 24 augustus 2016

Wilfred van Dijk

Via online reservering

Lekker spare-ribs gegeten, bediening is iets te afwachtend, waardoor het even duurde voordat we eten kregen. Iets van een airco binnen zou prettig zijn

Gegeten op 25 augustus 2016

sahei

Via online reservering

We hebben met z'n 4-en héerlijk buiten gegeten, de bediening was top! Met de AH-restaurantzegels konden we gewoon alles kiezen van het menu, en de goedkoopste van de 2 was dan gratis. Prima geregeld!
Voor herhaling vatbaar..

Gegeten op 26 augustus 2016

mieke90

Via online reservering

Prima gegeten. Organisatorisch ging het allemaal wat rommelig. Het vriendelijke personeel was erg druk. De bediening doet dan ook alles samen, waardoor overzicht er niet persé lijkt te zijn. Maar nogmaals, prima gegeten.

Gegeten op 21 augustus 2016

Tererada

Via online reservering

Het eten was heerlijk, de bediening was zeer vriendelijk maar zeer matig in kwaliteit.. De tafel werd niet geveegd.. Servetjes waren vergeten, verzoeken werden vergeten!

Gegeten op 23 augustus 2016

Schrijf zelf een recensie over 't Steakhouse in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over 't Steakhouse. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.