a TripAdvisor company

foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 1 foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 2 foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 3 foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 4 foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 5 foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 6

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 671 59 49

Steaks zoals ze horen te zijn

Op steenworpafstand van het Vondelpark vind je Restaurant Steakhouse. De naam schept uiteraard al een bepaalde verwachting en die maken ze hier meer dan waar. Niet voor niets vormt dit restaurant al sinds 1990 een begrip in Amsterdam Zuid. Hier geniet je van kakelverse steaks van de houtskoolgrill die uiteraard nóg beter smaken in combinatie met een mooi glas wijn. En ook daarvoor ben je hier aan het juiste adres!

thomas_328

Via online reservering

het eten was erg lekker en de sfeer die er hing was fantastisch.
het enige negatieve is omdat we vooraan zaten dat e bediening nogal lang deed over het ophalen van lege borden

Gegeten op 13 februari 2016

jurgenvl

Via online reservering

Leuk, sfeervol, schoon restaurant, ik heb heerlijk gegeten! Bediening was goed en het eten was goed klaargemaakt.
Een klein minpuntje van de Shell actie is dat je voor, hoofd EN na gerecht MOET bestellen om van de actie gebruik te kunnen maken.

Gegeten op 13 februari 2016

hishamsarah

Via online reservering

Top service en heerlijk eten! Zeker voor herhaling vatbaar! 't Steakhouse had geen problemen met eventuele laatkomers en dit was voor ons zeer prettig.

Gegeten op 9 februari 2016

a.a.v.maaren

Via online reservering

Bij binnenkomst werden wij bijzonder hartelijk ontvangen en werd ons een leuke tafel aangewezen
We hadden om een gezellige tafel voor 2 personen gevraagd om een speciale gelegenheid te vieren.
Het diner mochten wijzelf samenstellen. Alles was verrukkelijk.Goede bediening in een speciale ambiance

Gegeten op 29 januari 2016

joostvdh

Via online reservering

Het ziet er gezellig uit maar de dag dat wij kwamen was er erge onderbezetting waardoor het vlees taai en half warm geserveerd werd. Verder duurde alles ook erg lang, om 11 uur kregen we pas ons desert nadat we er nogmaals naar hadden gevraagd. En dat op een normale dinsdag, jammer!

Gegeten op 28 januari 2016

vandersluis90

Via online reservering

Het eten was lekker, alleen we hebben enorm lang moeten wachten op ons eten. Tussentijds kwam er ook niemand. Ook niet om drinken op te nemen.

Gegeten op 30 januari 2016

Nof

Lekker gegeten in een gemoedelijke omgeving.
De gepelde gamba's in de olie vond ik wel enigszins aan de prijs voor 7 minigamba's bijna 10 euro. Maar verder geen klagen en zeker het terugkeren waard.

Gegeten op 30 januari 2016

Proever42071

Via online reservering

Wij zijn hier vaker geweest en hadden dit keer vrienden meegenomen. Ook zij waren enthousiast. Vooraf Chorizo en garnalen, apart maar lekker. Als hoofdgerecht de varkenshaas saté, tonijn en spareribs. Ook dit was allemaal prima. De cheesecake van chocolade als dessert is een aanrader.

nicole116

Via online reservering

De tournedos was verrukkelijk. Rib eye ook goed gebakken, zat wel iets meer vet aan dan ik gewild had, maar het was heerlijk. Voorgerechten waren ok, ik had de tempura gamba's en mijn partner had de Buffalo wings. Het nagerecht was iets minder. Double chocolate cheesecake was niet echt cheesecake. Het was lekker, maar het was geen cheesecake.
Lekker bier, leuke muziek, aardige mensen in de bediening. Fijne tent om te gaan eten. Ik zou dan alleen heel veel neertellen voor het hoofdgerecht.

Dansyl

Eten was op zich ok.
Alleen de wachttijden waren verschrikkelijk. Half acht geboekt. Om acht uur eerste drankje. Voorgerecht kregen we rond negen uur. Het hoofdgerecht pas om 21:45 uur. Toetje kwam wel vrij snel na ons hoofdgerecht maar toen waren we een van de laatsten. Bankjes zijn vrij krap als je groot bent. Na 3,5 uur zitten ben je het wel beu.
Als het eten sneller geserveerd zou worden dan had ik terug gekomen. Dit duurde echt veel te lang. Personeel is wel vriendelijk.

Schrijf zelf een recensie over 't Steakhouse in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over 't Steakhouse. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.