a TripAdvisor company

foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 1 foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 2 foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 3 foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 4 foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 5 foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 6

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 671 59 49

Steaks zoals ze horen te zijn

Op steenworpafstand van het Vondelpark vind je Restaurant Steakhouse. De naam schept uiteraard al een bepaalde verwachting en die maken ze hier meer dan waar. Niet voor niets vormt dit restaurant al sinds 1990 een begrip in Amsterdam Zuid. Hier geniet je van kakelverse steaks van de houtskoolgrill die uiteraard nóg beter smaken in combinatie met een mooi glas wijn. En ook daarvoor ben je hier aan het juiste adres!

Bastiaan-Theodoor

Via online reservering

Vrije keus van de kaart onder voorwaarde van voor- hoofd en nagerecht.
Geweldige Ossenhaas, uitstekend gebakken. De ribeye was iets te lang gebakken (gevraagd medium well, maar het was helaas well). Uitstekende nagerechten: cheesecake. Zeer smeuiig met een flinke bol ijs en slagroom. Voorgerecht: 2x Teriyaki salade. Uitstekend klaargemaakt.
Leuk Argentijns decor. De bediening was wisselend: het meisje deed het uitstekend. De jongen was wat afwezig en reageerde ook niet alert.

Proemeltje

Via online reservering

Als afsluiting van onze vakantie met de AHdeal hier op zondag 14 augustus gegeten met 4 personen. Zo goed als het vorig jaar was, zo ontzettend slecht was het nu. De bediening was heel erg sloom, traag, niet geïnteresseerd. Enkele jongens die niet geschikt zijn voor de horeca. We moesten heel lang wachten voordat we iets te drinken mochten bestellen, toen vlogen de drankjes over de tafel en moest hij alles weer opnieuw halen. Foute bestelling erbij, dus nog langer wachten. De spareribs waren behoorlijk aangebrand en de entrecote, die rood besteld was, was doorbakken. Maar we durfden hier niets van te zeggen, anders hadden we er nu nog gezeten! Toen we na 3 uur om de rekening vroegen moesten we weer erg lang wachten. We zijn toen maar opgestaan en naar de bar gelopen, waar de ober eindelijk in actie kwam. Geschokt waren we dat we voor de karafjes KRAANWATER moesten betalen. Als we hier zonder AHdeal zouden hebben gegeten dan hadden we ons heel erg bekocht gevoeld. Veel te duur voor het gebodene en erg slechte service. Wij komen hier niet meer terug!

Gegeten op 14 augustus 2016

jokie1

Via online reservering

Afgelopen woensdag samen met partner, zoon, en zijn vriendin, gebruik gemaakt van de AH actie. Heerlijke avond, dus buiten gezeten. Partner voor de 2de keer, zoon, en vriendin voor de 1ste maal, ik voor de 3de keer. Het eten was wederom heerlijk, de bediening vriendelijk. We hebben alle 4 een gezellige avond gehad.
Dit Steakhouse bezoeken mijn partner en ik zeker binnenkort weer!

Gegeten op 24 augustus 2016

Wilfred van Dijk

Via online reservering

Lekker spare-ribs gegeten, bediening is iets te afwachtend, waardoor het even duurde voordat we eten kregen. Iets van een airco binnen zou prettig zijn

Gegeten op 25 augustus 2016

sahei

Via online reservering

We hebben met z'n 4-en héerlijk buiten gegeten, de bediening was top! Met de AH-restaurantzegels konden we gewoon alles kiezen van het menu, en de goedkoopste van de 2 was dan gratis. Prima geregeld!
Voor herhaling vatbaar..

Gegeten op 26 augustus 2016

mieke90

Via online reservering

Prima gegeten. Organisatorisch ging het allemaal wat rommelig. Het vriendelijke personeel was erg druk. De bediening doet dan ook alles samen, waardoor overzicht er niet persé lijkt te zijn. Maar nogmaals, prima gegeten.

Gegeten op 21 augustus 2016

Tererada

Via online reservering

Het eten was heerlijk, de bediening was zeer vriendelijk maar zeer matig in kwaliteit.. De tafel werd niet geveegd.. Servetjes waren vergeten, verzoeken werden vergeten!

jasmina87

Via online reservering

We hebben een heerlijke avond gehad! Lekker eten (grote porties, ruime keuze) voor zeer goede prijzen, vriendelijk personeel, rustig in een zijstraatje met sfeervolle muziek op de achtergrond. Wij gaan zeker weer!

arjanbeemsterboer

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten, relaxte sfeer en een goede prijs. We hadden gamba's, mixed grill en natuurlijk spare ribs besteld. Deze zijn heerlijk, we hebben zelfs een extra kleine portie besteld. We komen hier zeker terug of als take away.

Gegeten op 22 augustus 2016

danielgorter

Via online reservering

Eten was prima, precies zoals je verwacht van een steakhouse. Bediening was iets minder scherp aan onze tafel, maar dat heeft ons verder niet gestoord.
Verder is de locatie mooi en ziet het er verzorgd uit.

Gegeten op 9 augustus 2016

Schrijf zelf een recensie over 't Steakhouse in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over 't Steakhouse. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.