a TripAdvisor company

foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 1 foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 2 foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 3 foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 4 foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 5 foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 6

1. Restaurant

Toon telefoonnummer Bel 020 671 59 49

1. 7,8 10 1 420

2. 7,5

3. 7,3

Steaks zoals ze horen te zijn

Op steenworpafstand van het Vondelpark vind je Restaurant Steakhouse. De naam schept uiteraard al een bepaalde verwachting en die maken ze hier meer dan waar. Niet voor niets vormt dit restaurant al sinds 1990 een begrip in Amsterdam Zuid. Hier geniet je van kakelverse steaks van de houtskoolgrill die uiteraard nóg beter smaken in combinatie met een mooi glas wijn. En ook daarvoor ben je hier aan het juiste adres!

hanswerf92

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Net als vorig jaar hier wezen eten met de AH restaurantactie. We waren wat aan de vroege kant, toen we aankwamen was het restaurant eigenlijk nog gesloten, maar er werd met veel plezier vast wat te drinken voor ons ingeschonken op het terras. De bediening en eigenaar zijn zeer vrolijk en vriendelijk. Het eten is gewoon goed, niet spectaculair, ZEKER NIET slecht. Het fijne is dat je met de AH restaurantactie alles van de kaart kan kiezen. Wij komen zeker volgend jaar nog een keer terug!

Gegeten op 23 juli 2016

sj-blenk

Via online reservering

Ik heb voor 2 personen geboekt via AH restaurantactie omdat ik zag dat je er buiten kon eten want het was een warme dag. Dat lukte ook prima.Je kon a la card eten en de goedkooptste van elk gerecht werd van de rekening afgetrokken. Bij de voorgerechten viel de kipsalade op. Die was erg lekker. We hadden daarna een mixed grill waarbij vooral de spareribs heerlijk van bite en smaak waren. ons toetje was een "white lady" zoals een dame blanche daar heet. De bediening was zeer attent en vriendelijk. Een leuk dineetje voor een leuke prijs en zeker een plek om nog eens terug te keren.

Gegeten op 21 juli 2016

zilvera

Via online reservering

Lekker eten vriendelijke mensen leuke buurt !!!! Goede prijs lekker toetjes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vooral de Kipsate en Tonijn

Gegeten op 17 juli 2016

jolandasaalmink

Via online reservering

Het eten was heerlijk en de bediening hield goed in de gaten of je genoeg had of dat je nog wat wilde drinken de sfeer was goed

Gegeten op 16 juli 2016

claudia.deridder

Via online reservering

Spareribs waren voortreffelijk, bediening zo mogelijk nog beter! Super vriendelijk en je voelt je echt welkom zonder gemaakte aandacht.

Gegeten op 12 juli 2016

tessa1pjgerrits

Via online reservering

De uiensoep was redelijk, had iets meer smaak aan mogen zitten.
De entrecotes waren voortreffelijk en naar wens gebakken.
Het vlees was zeer zacht en mals.
Salade en patat was goed.
Créme brûlée was lekker.
Pluspunt was, dat er echte Cola werd geschonken.

Gegeten op 10 juli 2016

ronv981

Via online reservering

Wij hadden de mixed grill was genoeg, maar de spies was aan de droge kant. Biertje 3 euro vindt ik te veel. Verder alles oke

Gegeten op 6 juli 2016

Emski020

Dit restaurant is nogal kitscherig ingericht, met afgeschermde zitjes en een pannendak binnenin. Ook de menukaarten (mappen met plastic insteekhoezen) zijn niet echt van deze tijd.
Dan het eten: okee, als je van veel en simpel houdt. De kipsate was prima, maar niet bijzonder. Ik had de pittige variant, die niet pittig was. Mijn tafelgenoot had spareribs, die lichtjes zwart waren, maar wel mals.
Ook de bijgerechten waren niet bijzonder. Wij hadden de maïskolf en de boontjes, waarbij die laatste veel te slap en te zout waren.
Dan nog 1 ding over de service: in eerste instantie werd geweigerd een glas kraanwater te serveren (terwijl we ook bier dronken), maar een ander lid van de bediening gaf het later wel.
Kortom: redelijk, maar verre van verfijnd.

Gegeten op 2 juli 2016

danigulik

Via online reservering

Echt prima vlees, goed klaargemaakt. Service was echt ok muv 1 vrouwelijke bediende die heel hard naast onze tafel liet weten aan haar collega's dat ze ging plassen (too much information dachten wij ????). Maar we gaan zeker terug.

Gegeten op 2 juli 2016

DonJoe

Via online reservering

Het duurde erg lang voordat het eten er was. Dit was extra vervelend omdat de (onbeperkte) spareribs net zo laat kwamen als de rest waardoor de anderen daarna nog langer moesten wachten op een volgende portie ribs.

De bediening moest echt aangesproken worden en vroeg niet uit zichzelf of we nog een portie ribs of iets te drinken wilden hebben.

Gegeten op 28 juni 2016

Schrijf zelf een recensie over 't Steakhouse in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over 't Steakhouse. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.