a TripAdvisor company

foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 1 foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 2 foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 3 foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 4 foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 5 foto's van 't Steakhouse in Amsterdam - 6

1. Restaurant

Toon telefoonnummer Bel 020 671 59 49

1. 7,9 10 1 414

2. 7,5

3. 7,4

Steaks zoals ze horen te zijn

Op steenworpafstand van het Vondelpark vind je Restaurant Steakhouse. De naam schept uiteraard al een bepaalde verwachting en die maken ze hier meer dan waar. Niet voor niets vormt dit restaurant al sinds 1990 een begrip in Amsterdam Zuid. Hier geniet je van kakelverse steaks van de houtskoolgrill die uiteraard nóg beter smaken in combinatie met een mooi glas wijn. En ook daarvoor ben je hier aan het juiste adres!

rinzagain

Via online reservering

Ossehaassaté (ik), spareribs (mijn man) gegeten met als bijgerechten mais, sperzieboontjes, champignons en de groene salade. Bij het vlees kwam automatisch een bord dikke frieten waar saus bij zou zitten overigens, en wat er noet bij zat.
De saté was smakelijk, de spareribs ook, maar deze waren wel wat droog.
De bijgerechten waren stuk voor stuk waardeloos. De groene salade (€6,95) was ijsbergsla op een bord gegooid met een soort thousand-islanddressing en wat stukjes avocado en pijnboompitten eroverheen. Niet lekker en veel te duur. De overige bijgerechten zagen eruit alsof ze al de hele dag jn een pannetje hebben gelegen. Ze waren koud en niet lekker. De frieten waren koud en niet (meer?) krokant. De mais was echt vies zelfs, hoewel het normaal een van mijn favoriete gerechten is. Al met al vond ik het eten erg teleurstellend en zal ik er nooit meer eten.

Gegeten op 25 mei 2016

koopjes373

Via online reservering

Duurde eeg lang eerder iemand naar onze tafel kwam gaf kaart en vroeg niet of we wat wilde drinken we moesten overal om vragen en de obers keken niet naar ons of we nog iets wilde bestellen. De spareribs waren de 1e ronde goed daarna taai we kregen als antwoord dat gebeurd weleens en verder werd er niks mee gedaan. Deze service waren wij niet gewend van het steakhouse.

Gegeten op 24 mei 2016

ingrid217

Via online reservering

De ossehaas sate gegeten en die was weer overheerlijk. De vrienden hadden de spareribs en waren ook enthousiast. Dus al met al een succesvol etentje.

Gegeten op 22 mei 2016

michiel53

Via online reservering

Gisteren daar gegeten nadat we daar eerder al heerlijk een keer gegeten hadden en dus nogmaals wilde genieten.
Dit keer minder goed.
Eten was van smakeloos. Sla op bord leek er al de hele dag op te liggen.
Kruidenboter en sausjes hadden vreemde bijsmaak
Jammer

Gegeten op 19 mei 2016

janpoortier

Via online reservering

Ondanks dat de receptuur van de tomatensoep is veranderd(dunner)was hij prima van smaak,oude was wel lekkerder.De steak was super mals en precies klaargemaakt zoals gevraagd.Doordat je voor alles los moet betalen is het wel aan de prijs.Vergeleken bij steakhouse bij de buurvrouw is het hier een stuk duurder.

Gegeten op 15 mei 2016

Francebeau

Via online reservering

Gegeten met de Shell kortingsbonnen. De begroeting was hartelijk. Serveren van het voorgerecht (slakken) duurde lang. Alleen wat rauwkost bij het hoofdgerecht. Geen groente. Vlees (tournedos en entrecote) te bruin van buiten maar gaarheid perfect.

Gegeten op 15 mei 2016

samantharijzinga

Via online reservering

Gisteren Lekker gegeten met 4 personen.. helaas waren ze een gerecht vergeten maar heel erg netjes opgelost! Het eten is heel erg goed, niks aan op te merken. Ook hebben wij niet lang gewacht op ons hoofdgerecht. Tussen voor- en hoofdgerecht zat ongeveer 45 a 50 min.

Gegeten op 14 mei 2016

mhemsen

Via online reservering

het was weer ouderwets gezellig, bediening perfect en het eten was uit de kunst en natuurlijk de huiswijn was ook lekker

Gegeten op 14 mei 2016

Sindyl

Via online reservering

Het eten is altijd top, maar de bediening is altijd erg traag. Ze staan ook maar met z'n 2en en dan raken ze het overzicht kwijt van mensen die buiten zitten en binnen. Ze vergeten dingen en maken fouten.

Gegeten op 10 mei 2016

philipengelen

Via online reservering

Net als de eerste keer waren de spareribs weer heerlijk. We hebben wel wat langer moeten wachten, maar de goede fles wijn voor een redelijke prijs maakte het wachten aangenaam.
Voor vleesliefhebbers zeker een aanrader.

Gegeten op 29 april 2016

Schrijf zelf een recensie over 't Steakhouse in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over 't Steakhouse. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.