Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Steakhouse in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 671 59 49

carlientk

Ik ken dit restaurant al jaren en ben er al meerdere malen geweest. De kwaliteit van het eten is consequent, het is altijd goed. Ik heb deze keer weer eens de mixed grill genomen. Deze was erg lekker een ook de frietjes smaakte goed. Voornamelijk de spareribs waren lekker mals. Wij waren met een groep van 8 mensen en kwamen een uur eerder dan gereserveerd aanzetten, het personeel reageerde hier heel erg vriendelijk op. Het enige minpuntje was bij het voorafje. Wij hadden meerdere dingen zoals brood en nachos besteld. Ipv deze over de tafel te verspreiden werden deze een beetje onhandig neergezet waardoor maar een klein gedeelte van de tafel deze kon nuttigen. Voor de rest is het een prettig restaurant en is het zeker een aanrader.

Gegeten op 19 oktober 2014

dantheman

Surprise feestje bij het bekende steakhouse. Decor is niet mijn smaak. Eten was ok, ging voor de mixed grill waar alleen de kip echt goed van gegaard was. Alles zit aan 1 spies en dan zijn de zaken als biefstuk en lam natuurlijk te ver als de kip gaar is. Spare ribs waren weliswaar erg vet maar wel smakelijk. Bediening is top en werkte goed mee aan de surprise.

Gegeten op 18 oktober 2014

MvdMartijn

Gegeten op 20 augustus 2014

Mallepietje1

Vanavond onbeperkt heerlijke spareribs gegeten, pittig, zoet en knoflook, allemaal lekker!

Bediening vriendelijk, we komen graag weer eens terug!

Gegeten op 4 augustus 2014

Dest

Afgelopen week bij het Steakhouse gegeten (onbeperkt spareribs). Bij binnenkomst vriendelijk personeel. We kozen de BBQ spareribs en knoflook. Friet was lekker, echter de spareribs waren droog, moesten echt gesneden worden en vielen absoluut niet van het bot. Zat ook een "ovensmaak" aan. Snap dan ook niet zoveel van de andere recensies. Overigens werd ons niet gevraagd of we nog meer spareribs wilde en het personeel was zo druk dat het onmogelijk was nog iets te bestellen. Kortom ik vind het zeker geen aanrader!

Gegeten op 10 juli 2014

Izabela

Heel erg bedankt voor een leuke avond ! Met Groupon deal genoten van heerlijke spareribs !
Het was erg gezellig, ontspannen, lekker en zeker genoeg. De bediening was net en erg alert.
Bedankt nog voor het plekje op het terras !
Wij komen hier zeker terug.

Gegeten op 4 juli 2014

MauriceK

Gisteren via Groupon heerlijk gegeten bij Steakhouse op de Amstelveenseweg. De spare-Ribs waren heerlijk en de tent zat daarom ook erg vol, ieder tafeltje was bezet.
Misschien een tent in een wijk waar je niet zo snel heen zult gaan als je een dagje Amsterdam bezoekt, maar door de Groupon-actie kom je nog eens ergens. We gaan hier zeker nog eens eten!

Gegeten op 5 juni 2014

eleonardo

Met een coupon hebben we met z'n vieren all you can eat spare ribs gegeten. Normaliter kost dit 20 euro of 17 op dinsdag of donderdag. Best een OK prijs. Helemaal als je bedenkt dat de spare ribs heerlijk zijn. We konden kiezen uit 4 smaken (bbq, knoflook, pikant en zoet), en die waren allemaal goed. Friet kregen we er de eerste ronde bij. De bediening was erg vriendelijk, alleen de setting was wat oud. Stoelen en tafels kraakten als je bewoog, maar, nogmaals, de smaak maakte alles goed! Ik kom hier zeker terug.

Gegeten op 20 mei 2014

line80

Supervriendelijk personeel en het eten is top: je krijgt precies wat je van een steakhouse verwacht. Ik ben vooral fan van de spareribs, maar de andere borden zagen er ook allemaal prima uit.

Gegeten op 10 mei 2014

alma1969

In een steakhouse verwacht je een goede steak, en dat krijg je hier ook.
Ik bestelde de 'Big boy's toy', een t-bone van 600g. Heerlijk mals vlees met een klein houtskool smaakje van de grill. Er kwamen ook frietjes bij en een paar sausjes, maar dat was niks bijzonders.

Het interieur is wat oubollig maar je zit hier wel gezellig. En het personeel is heel vriendelijk en gastvrij.

Gegeten op 12 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Steakhouse in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Steakhouse. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.