Steakhouse

• 7.1

• 7.0

alma1969
  • Recensies in de laatste twee jaar

In een steakhouse verwacht je een goede steak, en dat krijg je hier ook.
Ik bestelde de 'Big boy's toy', een t-bone van 600g. Heerlijk mals vlees met een klein houtskool smaakje van de grill. Er kwamen ook frietjes bij en een paar sausjes, maar dat was niks bijzonders.

Het interieur is wat oubollig maar je zit hier wel gezellig. En het personeel is heel vriendelijk en gastvrij.

Gegeten op 12 maart 2014

yokonijn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onbeperkt spare ribs met social deal, jammer dat je voor de patat en de sausjes moet betalen.
Verder een goede tent, kom hier zeker terug...

Gegeten op 12 februari 2014

danielle123
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij eten hier regelmatig en het eten is altijd super! De bediening is altijd even vriendelijk en de sfeer is ongedwongen. Kortom een supertent!!!!! Wij kunnen het iedereen aanraden om hier te gaan eten. Vooral de spare-ribs zijn heerlijk, maar ook de andere gerechten zijn heerlijk. Wij komen zeker terug

CDuarte
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een lange tijd weer eens een hapje gedaan met vriendinnen in 't Steakhouse... En o, wat was het weer lekker! Heerlijk stukje tournedos met gepofte aardappel op! Een absolute aanrader. Daarna nog de overheerlijke truffeltaart. We zijn zeer vriendelijk geholpen door het personeel. Ik moet er maar weer eens vaker gaan eten :)

Gegeten op 25 januari 2014

sandra134
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zalig gegeten zoals altijd! Stokbroodjes,tomatensoepje,Big boy toy en dame blanche voor mijn vriend en ikzelf ossenhaas met champignons en uitjes en daarnaast overheerlijke frietjes en een heerlijk flesje rode huiswijn en afgesloten met een sambuca Mmm!
Personeel altijd vriendelijk en snel ,als je reserveert kan je zelf je plekje uitkiezen maar daar moet je op tijd voor zijn dat doen de meeste mensen namelijk :-))

Gegeten op 25 januari 2014

AsianDelight
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met z'n zessen hier gegeten. Heel warm en vriendelijk ontvangen door een hele gezellige dame.

We hadden een groupon bon en nadat we een plekje toegewezen kregen werden alle voorwaarden van de deal nog een keer netjes uitgelegd. Drankjes werden zeer rap geserveerd en we zaten direct naast de keuken, dus we konden zien hoe alle heerlijkheden klaargemaakt werden.

De spareribs waren zeker geen teleurstelling, ik had zelf de pikante spareribs en die waren heerlijk. Mijn collega's hadden bbq en knoflook en die waren daar ook zeer over te spreken. Het vlees viel van t bot en de marinades waren goed te proeven.

De sausjes en frietjes moest je voor bijbetalen, maar dat is, aangezien je al voor heel weinig geld onbeperkt, met een groupon bon eet (€60 voor 6p) absoluut niet erg.

Al met al heerlijk gegeten en zeer zeker aan te raden.

Gegeten op 24 januari 2014

Mouton
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een NuDeal bon voor onbeperkt spareribs met brood. Dus kan ik ook alleen maar over de ribs iets zeggen. Deze zijn prima. Verschillende smaken mogelijk, prima gegaard. Een warm stukje stokbrood kan je niets aan verpesten. Erg jammer dat voor sausjes (wat is een sparerib zonder sausje) 2 euro moet worden betaald.
Bediening is in orde. De vrouw erg extravert, past wellicht in zo'n soort restaurant. De jongen keurig, meer op gepaste afstand, zoals ik van beschaafd personeel verwacht.
De inrichting is niet heel stijlvol, maar dat valt ook niet te verwachten in een steekhouse.

Gegeten op 15 januari 2014

petite
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dinsdagavond ook met Groupon onbeperkt spareribs gegeten, overigens voor de 2e keer dit jaar. Wat er wel en niet bij de voucher hoort, staat overigens netjes bij de deal vermeld. Bediening erg aardig, vertelden dat er ook een nieuwe smaak spareribs was (knoflook) naast de zoete en pikante. Kwaliteit van de spareribs wederom prima en ik mag mij een verwende sparerib liefhebber noemen.

Gegeten op 19 november 2013

Tomasino
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op zaterdagavond 16 november hier gegeten met mijn zoon van 12. Met een Groupon deal, onbeperkt spareribs met friet en salade. Dat bleek niet zo te zijn. De friet en salade en ook het mandje brood (dat nota bene zonder te vragen zo voor ons neer werd gezet) werden allen apart in rekening gebracht. We werden op een onmogelijke plaats gezet en het verzoek om een andere plaats werd niet ingewilligd terwijl er meer dan voldoende plaats was in het restaurant. De spareribs zelf waren matig. Bijvoorbeeld werden ze vrij koud geserveerd. Ook de bediening was afstandelijk. De extra spareribs werden zo boven op de volle bord met botten gelegd. Netter was geweest om een schoon bord te geven. Mijn zoon vroeg of we hier wel welkom waren. Nee, het was voor ons geen prettige ervaring bij Steakhouse.

Gegeten op 16 november 2013

Artis de Partis
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op zich niet echt een tent waar ik zelf snel heen zou gaan, maar een kat op socialdeal maakt soms rare sprongen. Een steakhouse dat zichzelf de pakkende naam Steakhouse geeft... dan weet je dat het met de originaliteit wel goed zit! Bij binnenkomst wordt je niet teleurgesteld: Donker hout, tjokvol met 'leuke' accesoires zoals foto's van indianen en coca-cola spiegels. Dat belooft wat!
Het beproefde concept werd ons al snel duidelijk. Je gaat hier normaalgesproken op dinsdag avond met je hockeyteam onbeperkt spareribs weghakken. Met friet en sla heb je dan voor e18,50 een leuke deal. Maar: Vanwege onze vouchers hadden wij 50% korting. Maar waarop eigenlijk? Voor e10 kregen we alleen de spareribs (niet onbeperkt, zoals de rest van de zaak). Friet en sla mochten we los afrekenen. Over de kwaliteit viel verder enigszins te twisten: mijn zoete marinade was ok, en daarmee aanzienlijk lekkerder dan de 'naturel'. Misschien kom ik hier nog een keer, maar dan zonder voucher en blijf ik langer hangen tussen de lallende hockeyers. En vooral zonder voucher van een kortingssite.

Gegeten op 4 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Steakhouse in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Steakhouse. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!