a TripAdvisor company

Huiskamercafé Fluitekruid

1. Vegetarisch
  1. Toon telefoonnummer 078 621 34 82

Judith1149

Als we even bij willen komen van een drukke week in de zomer strijken we hier neer. Het uitzicht op het water, de mussen die op je tafeltje komen, mooie omgeving dus. De vegetarische menukaart is prima, vooral het uitgebreide bittergarnituur is heerlijk. Een echte aanrader.

Gegeten op 5 juni 2015

hannekejansen1

Gewoon ontzettend leuk, dit gaat een adresje worden waar ik vaker terugkom. Ik was eerder alleen op het terras geweest, nu binnen geluncht. Het is knus zoals je verwacht van een huiskamercafé. Het eten was heerlijk. We hebben de kaaskroketten, de groentekroket en de dagsoep (knolselderij) uitgeprobeerd, stuk voor stuk heerlijk. Puur eten, zonder gedoe en onnodige toevoegingen. Niet te duur, en echt lekker. Vriendelijke bediening, lekker huiselijk allemaal. Enige is dat hoewel de inrichting past bij een huiskamercafé, ik het toch wel leuk zou vinden als ze net wat meer aandacht besteedden aan hoe het eruit ziet. Het is nu wel enorm oubollig en bij elkaar geraapt. Met een klein beetje moeite ziet het er 'hip oubollig' uit en dat zou ik persoonlijk nóg leuker vinden.

Gegeten op 21 maart 2015

S-Dordrecht

Heel leuk adres! Je kunt er in de zomer heerlijk zitten in de tuin/terras. Daarnaast kun je er ook lekker eten en niet duur. Met name de groentekroket vind ik erg lekker! Andere gerechten zijn ook erg lekker.

Bediening ook vriendelijk en word snel geholpen.

Enige minpuntje: je kunt er niet pinnen.

Gegeten op 7 september 2014

hannekejansen1

Wat een schattig adresje. we hebben in de tuin gezeten en de vegetarische bitterballen geproefd. Lekker, vriendelijke bediening en gewoon een uniek concept. Anders dan anders.

Gegeten op 16 mei 2014

babs28

Naast De kop van het land zit dit knusse huiskamerrestaurant. We hebben heerlijk in de tuin gezeten en genoten van de vegetarische bitterballen!

Gegeten op 31 mei 2014

Fwagenaar

Een plek waar ik intussen al met heel veel verschillende mensen ben wezen lunchen/ drinken: echte aanraders zijn de groentekroket en de geitenkaas salade.
De huiskamersfeer (dijkhuis met uitzicht op Nieuwe Merwede) doet ook veel goed. Eenvoudig, bijzonder lekker en betaalbaar. Zeer vriendelijke bediening

Gegeten op 20 december 2013

Proever27244

Met vegetarische kennissen hier geluncht. Als snack staan bitterballen op de kaart. Een portie bestaat uit zes stuks. Alle zes hebben een totaal andere smaak. Heel apart en erg lekker. Om met de woorden van een wijnrecensent te spreken “een omweg waard”. De club-sandwich en de salade zijn echter geen omweg waard: veel brood/sla met weinig vrij smakeloze vulling. Het terras is mooi gelegen en er zijn enkele parkeerplaatsen voor bezoekers.

Gegeten op 10 augustus 2013

Rasputinge

Een gelegenheid waar ik meteen blij van werd: persoonlijk, sfeervol, relaxed, mooie plek.... En ook nog eens een originele en uitgebreide keuze uit allerlei 'eenvoudige' maar smakelijke gerechtjes voor n prettige prijs. Super leuk...

anne123fleur

De hele middag heerlijk in het zonnetje gezeten. Onder het genot van geweldig lekkere hapjes en een heel aardige bediening. Petje af want het was erg druk maar de bediening bleef vriendelijk. Hier komen we zeker terug. Het Mekka voor vegetariers.

Gegeten op 5 mei 2013

mtje

mooie landelijke omgeving en een echte huiskamer met wat houten tafeltjes en stoelen waar je terecht komt. Ons werd verzocht het belletje te gebruiken als we wisten wat we wilden bestellen. Hier werden we een beetje lacherig van maar de stemming zat er bij ons goed in. We bestelden een salade met blauwe kaas en appel. Tja, we kregen 3 blaadjes sla met een stukje blauwe kaas en een halve appel in schijfjes met daarbij een licht bruin boterhammetje. Hier hadden we toch echt meer van verwacht, jammer!

Gegeten op 14 september 2012

Schrijf zelf een recensie over Huiskamercafé Fluitekruid in Dordrecht

Schrijf hieronder je recensie over Huiskamercafé Fluitekruid. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.