Huiskamercafé Fluitekruid

• 8.0

• 8.0

Fwagenaar
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een plek waar ik intussen al met heel veel verschillende mensen ben wezen lunchen/ drinken: echte aanraders zijn de groentekroket en de geitenkaas salade.
De huiskamersfeer (dijkhuis met uitzicht op Nieuwe Merwede) doet ook veel goed. Eenvoudig, bijzonder lekker en betaalbaar. Zeer vriendelijke bediening

Gegeten op 20 december 2013

Proever27244
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met vegetarische kennissen hier geluncht. Als snack staan bitterballen op de kaart. Een portie bestaat uit zes stuks. Alle zes hebben een totaal andere smaak. Heel apart en erg lekker. Om met de woorden van een wijnrecensent te spreken “een omweg waard”. De club-sandwich en de salade zijn echter geen omweg waard: veel brood/sla met weinig vrij smakeloze vulling. Het terras is mooi gelegen en er zijn enkele parkeerplaatsen voor bezoekers.

Gegeten op 10 augustus 2013

Rasputinge
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een gelegenheid waar ik meteen blij van werd: persoonlijk, sfeervol, relaxed, mooie plek.... En ook nog eens een originele en uitgebreide keuze uit allerlei 'eenvoudige' maar smakelijke gerechtjes voor n prettige prijs. Super leuk...

anne123fleur
  • Recensies in de laatste twee jaar

De hele middag heerlijk in het zonnetje gezeten. Onder het genot van geweldig lekkere hapjes en een heel aardige bediening. Petje af want het was erg druk maar de bediening bleef vriendelijk. Hier komen we zeker terug. Het Mekka voor vegetariers.

Gegeten op 5 mei 2013

mtje
  • Recensies in de laatste twee jaar

mooie landelijke omgeving en een echte huiskamer met wat houten tafeltjes en stoelen waar je terecht komt. Ons werd verzocht het belletje te gebruiken als we wisten wat we wilden bestellen. Hier werden we een beetje lacherig van maar de stemming zat er bij ons goed in. We bestelden een salade met blauwe kaas en appel. Tja, we kregen 3 blaadjes sla met een stukje blauwe kaas en een halve appel in schijfjes met daarbij een licht bruin boterhammetje. Hier hadden we toch echt meer van verwacht, jammer!

Gegeten op 14 september 2012

marjaheuvel
  • Recensies in de laatste twee jaar

afgelopen maandag omdat ik jarig was met echtgenoot en vriendin heerlijk gelunched. Zowel mijn blauwe-kaas salade, de kaaskroketjes van manlief als de broodjes brie waren super.
Ook de verse jus d'orange ging er smakelijk in. alleen jammer dat de melk op was, maar dat mocht de pret niet drukken.
Heerlijk weer en superlekker weer ook nog die dag, wat een kadootjes zeg.

Gegeten op 3 september 2012

Bart3

• Uitstekend

alles vers & veel biologisch, uitgebreide kaart, uiterst vriendelijke bediening.
Geen wonder dat het er ook maandagmiddag lekker druk is.

vannoort

• Uitstekend

Lekker eten en leuke omgeving! Binnen en buiten lekker zitten!
Komen hier regelmatig voor een lekker hapje en drankje!

tjif-tjaf

• Uitstekend

Wat geweldig hier, ik waan me in het paradijs, tijdloos tikt het klokje hier tevreden. En dan is het gewoon genieten van heerlijke hapjes en/of zelfgebakken taart!! Echt lekker met een bakkie koffie geserveerd door een wel heel vriendelijke gastvrouw!
Mijn complimenten,

gevatel

• Uitstekend

een variabele kaart voor de lekkere trek in een rustige, natuurlijke omgeving met spontane bediening
komen zeker terug

Schrijf zelf een recensie over Huiskamercafé Fluitekruid in Dordrecht

Schrijf hieronder je recensie over Huiskamercafé Fluitekruid. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!