a TripAdvisor company

foto's van Brasserie Bakboord in Almere - 1 foto's van Brasserie Bakboord in Almere - 2 foto's van Brasserie Bakboord in Almere - 3 foto's van Brasserie Bakboord in Almere - 4 foto's van Brasserie Bakboord in Almere - 5 foto's van Brasserie Bakboord in Almere - 6 foto's van Brasserie Bakboord in Almere - 7

Brasserie Bakboord

3. Topper 2016
  4. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 036 540 40 40
  2. www.brasseriebakboord.nl

Lekker eten bij Bakboord!

In de Havenkom van Almere ligt Brasserie Bakboord, temidden van drie terrassen aan het water op u te wachten. Geniet van het unieke uitzicht op het Gooimeer en bestel klassieke brasseriegerechten van hoge kwaliteit. Bakboord werkt samen met “Onze Volkstuinen” waardoor enkel regionale en biologische producten worden gebruikt. Bovendien wisselt de menu met regelmaat en staat het spontane personeel je altijd bij met vakkundig advies. In een intieme en ongedwongen sfeer kun je ook kiezen voor een wijn- of zelfs chauffeurarrangement.

VJMSPR

Weer zeer goed gedineerd. De gerechten waren smaakvol en en de ingredienten prima op elkaar afgestemd. de prijs-kwaliteit verhouding meer dan in orde.
Terecht een Bib Gourmand verworven.
Een persoonlijke bediening, aangenaam, voorkomend en geinteresseerd.
Het blijft een genoegen bij Bakboord een avond door te brengen, en zeker als de bediening tijd beschikbaar heeft .

V.J.M. Spr.

Gegeten op 1 februari 2016

marianv

Hoge verwachtingen op basis van voorgaande recensies heeft dit restaurant bij ons niet kunnen waarmaken. Gekozen voor 5-gangen menu met bijpassend wijnarrangement. Behalve het hoofdgerecht was de portionering en niveau van koken (kooktechnieken en smaakbeleving) ver ondermaats. Prijs/kwaliteit verhouding is absoluut niet goed bij dit menu. Zeer veel wisselende gezichten aan tafel bij opdienen/afruimen van gerechten ipv keuze voor 1 gastvrouw/gastheer. Vrouwelijke sommelier doet haar best, maar eenvoudige beschrijving van wijn ipv uitleg wijn/spijscombinatie. Prachtige locatie, maar wij komen helaas niet meer terug.

Gegeten op 23 januari 2016

amajou2

wij hebben heerlijk gegeten, gedronken en genoten in goede ambiance. Het eten was zeer smaakvol en de bijpassende wijnen heerlijk! Met veel smaak en kennis samen gesteld. Personeel vriendelijk en duidelijk verstand van zaken. Met recht bestempeld tot beste restaurant van Almere. We komen zeker terug

Gegeten op 9 december 2015

henrivaneeghen

Op 1 van de mooiste plekken van Almere ligt Brasserie Bakboord, met name in de zomer met een supersterren aan het Gooimeer.

Goede parkeerplaatsen direct voor de deur en altijd korrekte ontvangst. Onze all time favorieten zijn de sliptongetjes en de Vlaamse frieten. Mooie wijnkaart ook.

Gegeten op 14 november 2015

halucobo

Een zondagavond met familieleden. We zijn weer te gast in Bakboord. Deze keer een driegangenmenu à la carte. À la carte, want de slibtongetjes met Vlaamse friet staan nog wel op de kaart, maar maken geen onderdeel meer uit van het aantrekkelijk geprijsde 3-gangenmenu. Jammer. Maar de tongetjes zijn nog steeds heerlijk klaargemaakt. Bakboord blijft een ongecompliceerd lekkere tent.

Gegeten op 15 november 2015

Sebastiaan74

De wijnen! De rode wijnen. Dat is al reden genoeg om hier te gaan eten/drinken :)
Veel kennis en goede aanraders bij het heerlijke eten. Prettige rustige sfeer, mooi uitzicht en goede bediening. Mooi uitzicht over het water, beetje sjiek, maar wel ontspannen. Het eten is gewoon dik in orde. Lekkere amuses van het huis, daar maak je mij sowieso blij mee.

Gegeten op 15 augustus 2015

gerardvd

Goed restaurant, behoort bij de beste van Almere. De tonijnfilet was zoals gevraagd rose van binnen en had precies de goede bite. Ze schenken goede wijn en hebben interessante aperitieven en digestieven. Ik probeerde weer eens een Oban single malt. Lekker rokerig. Tenslotte is het uitzicht natuurlijk prima en parkeren voor de deur.

Gegeten op 16 september 2015

janjaapvanlier

Locatie is prima, heel mooi uitzicht over het Gooimeer met een tafel aan het raam. Het eten is goed. We hadden een menu met heerlijke lamsfilet met lams kotelet. Prima gebakken, om te zuigen.
Daarbij werd geserveerd: asperge, aardappelpuree, spinazie, ratatouille, gestoofde ui, en gebakken ui en nog wat saus.

Fijne desserts en mooie wijnen maakten het plaatje compleet!

Gegeten op 23 juli 2015

Nana1974

Omelet staat op de kaart en de kok 'wil niks anders maken' volgens de serveerster. Hij weigert dus een uitsmijter te maken. Heel bijzonder. Tevens is er geen kruidenboter en smaakt de kroket niet naar een Van Dobbenkroket. Goede ervaringen in het verleden, kom er vanaf nu nooit meer.

Gegeten op 4 augustus 2015

Woznitza

Om 12:00 een lunch genoten, heerlijke omelet (wel raar dat ze geen uitsmijter hebben) en mijn collega een broodje zalm.
De bediening was vlot en aardig, iets meer volgens de etiquette zou het prefect maken.
En mooie locatie met een goede keuken. Ik ga zeker terug voor een diner.

Schrijf zelf een recensie over Brasserie Bakboord in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie Bakboord. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.