Van Buuren

• 7.6

• 7.0

lenlen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week goed gegeten bij van Buuren met een grotere groep (9p), leuke straat ook met verschillende cafeetjes en terrassen. Vooral de voorgerechten werden door iedereen erg goed ontvangen. Hoofdgerechten zijn echte klassiekers; misschien niet heel vernieuwend maar wel goed. Verder gewoon goede bediening en het ziet er binnen prima uit.

Gegeten op 18 april 2014

Pietjepietje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goed restaurant, reeds meerdere malen geweest. Sam sam formule (halve gerechtjes) is top, en de wisselende kaart stelt nimmer teleur. Bediening is adequaat en correct, weten waar ze mee bezig zijn. een gevestigde naam in de drieharingenstraat! Enige minpuntje is dat het bij drukte nogal rumoerig wordt, niet zon goede akoestiek.
Groet,
Piet

Gegeten op 5 april 2014

doornakkertje
  • Recensies in de laatste twee jaar

vrijdag 21 maart heerlijk bij Van Buuren gegeten. We waren wat later op de avond, waardoor de meeste mensen al toe waren aan het nagerecht/koffie. Ondanks de drukte hoefden we daardoor niet lang te wachten op ons eten. Bediening was zeer vriendelijk en we hebben lekker gegeten. Sam-sam formule (halve porties) is goed bedacht! Prijs/kwaliteit is dik in orde.

Gegeten op 21 maart 2014

PetervanVliert
  • Recensies in de laatste twee jaar

De bediening verdient echt een compliment. Ik lees de beoordelingen van anderen maar ben het niet eens. Wij gaan zeer regelmatig in Utrecht uit eten, maar bij Van Buuren zit de bediening echt goed. Goed opgeleid, zeer vriendelijk en oog voor detail en net dat beetje extra. Waar vind men dat nog. Zeker in een restaurant met acceptable prijzen. Wij vonden het eten ook net aan de weinige kant maar dat was omdat het zo heerlijk was. Kortom top! Jullie zouden een voorbeeld moeten zijn voor veel restaurants in Utrecht!

Gegeten op 1 maart 2014

gerklaver

Leuk restaurant.
Goede keuken.
Niks op aan te merken.

Heerlijk gegeten voor een normale eerlijke prijs.

Zeker de Sam Sam optie is erg leuk om tedoen.
En porties zijn eerlijk door de helft en er is niet op kwaliteit ingeleverd.

Kortom zeker een aanrader.
Ook de wijn heeft heerlijk gesmaakt.

Gegeten op 21 februari 2014

mte-r
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al een aantal keer gegeten en nog nooit tegen gevallen. Leuk concept met de samsam-gerechtjes, voor ieder wat wils en volop afwisseling. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Een aanrader!

Gegeten op 21 januari 2014

Gerardv55
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als behoort van Buuren niet tot de culinaire top van Utrecht, toch is het een van mijn favorieten. Hier hier nu ongeveer 10 keer gegeten en het is mij persoonlijk elke keer goed bevallen. Van binnenkomst tot vertrek. Omdat het altijd zo druk is word er met een strak schema gewerkt wat betreft tafeltjes en de tijden dat deze beschikbaar zijn. Ik vind dat in dit geval niet storend, omdat dit volgens mij de enige mogelijkheid is om structuur aan te brengen. Zelf een tafeltje uitkiezen is er dan ook niet bij. Over het eten, sam sam formule zeer prettig, zo kun je van alles wat proeven. Kaart wisselt regelmatig, en elke keer is het weer een smakelijke samenstelling zowel de hoofd-voor en nagerechten. De bediening is vaak druk maar toch hoef je nooit lang te wachten. Als je niet de hele avond de tijd hebt maar wel wilt genieten van een lekker hapje en drankje is dit the place to be.

Gegeten op 30 januari 2014

mammalou
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een prima, gezellig restaurantje! We hebben genoten van de samsam gerechtjes. Alles was smaakvol en de porties waren precies goed. Het was er druk, maar we hadden een heerlijk tafeltje (gelukkig hadden we gereserveerd). Het personeel is heel vriendelijk en de service is prima. Prijs kwaliteit is prima! Wij hadden een bon waarvan we dachten dat deze hier geldig was. De eigenaar wist van niets, maar terwijl wij een drankje kregen zocht hij dit uit. Het bleek dat ik gewoon op een verkeerde site had gekeken, maar dat maakte ons eigenlijk niet zoveel meer uit. We komen hier graag nog een keer terug!

Gegeten op 13 februari 2014

mark-bendez
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren voor het eerst bij de Buuren neergestreken. Best een verrassing. Met name de mogelijkheid voor samsam (twee kleinere gerechten in plaats van 1 normale) is wat mij betreft een succes. Zelf de kalfsoester en Gamba's genomen welke erg goed van smaak waren. Mijn mede tafelgenoten kozen voor de lamsrack, dorade en saté en waren ook erg tevreden. De bediening is helemaal top. Waarom dan niet uitstekend? helaas waren de gerechten al te veel afgekoeld. Jammer. Maar toch nog altijd ruim voldoende in relatie tot de kwaliteit/ prijs verhouding.

Gegeten op 3 januari 2014

Hans-1956
  • Recensies in de laatste twee jaar

Verwacht geen culinaire gerechten maar wel een eerlijke prijs/kwaliteit verhouding. Het sa,/sam-principe is leuk en beidt je de mogelijkheid om meerdere gerechten te proeven. Witte huiswijn is echt heerlijk. Reserveren in hetwekend is een must. We hadden om 17u00 (zonder te reserveren) nog het laatste tafeltje voor 2 met de melding dat we om 19u00 de tafel meosten vrijgeb. Dit was voor ons geen probleem. Het is ook geen restaurant voor een volledige avond dineren.

Gegeten op 18 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Van Buuren in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Van Buuren. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!