a TripAdvisor company

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 231 75 03

Geniet van langslopend publiek!

Tussen het station en de levendige binnenstad van Utrecht vind je 'Van Buuren'. Dit is een restaurant waar je met vrienden een menu kunt delen en van alles kunt proeven. Houd je van een levendige omgeving om in te eten? Dan is dit een plek waar je neer kunt ploffen en kunt genieten van langslopend winkelend publiek. Dit is een fijne plek om je avond te starten of je dag mee af te sluiten!

minkewijkmans

Via online reservering

Het was er druk, maar er werd geen muziek gedraaid en dat was ERG prettig.
De bediening was goed, maar het duurde wel een beetje lang voordat het eten er was.
De formule van halve porties is echt een vondst!
We konden 1 dag van te voren nog reserveren.

Gegeten op 29 juli 2015

a.tesselhoff

Via online reservering

Prima gegeten, de gerechten waren met zorg bereid en opgediend, de bediening vlot en
met vriendelijke aandacht voor de gasten.
Wat "sfeer" betreft het volgende: het oude deel van de zaak was ons bekend en daar vonden
we het qua sfeer bourgondisch, in het nieuwe deel (waarin we nu een tafel kregen) was het
nogal strak en wit. Bij een volgend bezoek reserveren we liever in het oude gedeelte.

Gegeten op 28 juli 2015

Tomvanderbiezen

Via online reservering

Ik heb best lekker gegeten, maar de porties waren erg klein. Blijkbaar geeft de ah actie recht op een sam sam portie en niet op een normaal heel gerecht. Dat was wel een redelijke teleurstelling. Ook duurde het best wel lang voordat het eten op tafel stond. Al met al, ik ga er niet nog een keer heen..

Gegeten op 28 juli 2015

MoniqueBr

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Vooral het concept samsam is heel leuk omdat er zoveel lekkers op de kaart staat, maakt het kiezen een stuk makkelijker, gewoon een halve portie. En die portie ziet er net zo mooi uit en smaakt ook net zo lekker! De cheese cake was een topper!

Gegeten op 24 juli 2015

egroothuis

Gezellig buiten gegeten met "vier (tafeltjes) op een rij" in de Drieharingenstraat bij van Buuren. Een Groupon voor n drie gangen menu. Soort deelmenu waarbij je twee voor- en hfdgerechten kunt kiezen. Het werd carpaccio, kipsalade, groene asperges en zalm. Leuk geserveerd en prima. Daarna rundersaté, entrecote, kalfsfilet en n vegetarisch gerecht. Het vlees was goed medium gebakken, het vegetarische gerecht vond ik wat minder. Heerlijk kaasplankje na, met voor m'n vriendin Tiramisu met limoncello ijs. Stukje ijs geproefd, geen limoncello meer nodig. Het werden twee kopjes thee. De theekeuze was overigens niet bijzonder.

Gegeten op 21 juli 2015

wendy37

Via online reservering

Via de AH actie bij van Buuren uitgekomen. Leuk concept waarbij je twee halve voor- en hoofdgerechten kunt uitproberen. Voorgerechten waren lekker, het is geen hoogstaand niveau maar prima eten. Hoofdgerechten waren alleen niet allemaal warm, zelfs koud (rundersteak en entrecote). Doordat meerdere personen dit hadden besteld en het allemaal koud was dachten we even dat het zo hoorde. Toch een opmerking gemaakt bij bediening en dit was dus niet de bedoeling maar verder deden ze er weinig mee. Dat is wel een gemiste kans.
Overall gezellig restaurantje en prima voor een simpele maaltijd buiten de deur.

Gegeten op 19 juli 2015

frans179

we hebben erg lekker gegeten misschien een puntje voor aandacht bij de samsam gerechten niet beide gerechten samen serveren maar na elkaar omdat het ene gerecht te veel afkoelt bij het eten van het eerste veder een fantastisch consept

Gegeten op 12 juli 2015

MA-P

We hebben hier een ontzettend leuke avond gehad! Het was erg druk, maar de bediening was vriendelijk en alert. De gerechten waren prima van smaak en opmaak. De saté van ossenhaas kunnen we iedereen aanraden! Maar Ook de carpaccio vooraf was zoals deze hoort te zijn (geen berg met sla bovenop de carpaccio) en de lamszwezerik bijzonder lekker. Een heerlijk fles Italiaanse wijn maakte een fijne avond compleet. Complimenten voor de chef en zijn team en de dames in de bediening. We komen terug!

Gegeten op 7 mei 2015

Annemieke88

Spontaan met zijn 4en daar gegeten, omdat het idee van samsam gerechtjes ons aansprak. Je kunt van alle gerechtjes halve porties bestellen, zodat je meer kunt proeven. Probleem was alleen dat de gerechtjes nogal klein waren. Mijn 3 mannelijke tafelgenoten hadden aan het einde van de avond alle 3 nog honger, terwijl we allemaal 2 halve voorgerechten en 2 halve hoofdgerechten hadden besteld. De kwaliteit van de gerechten was wisselend. Ik had als hoofdgerecht een gewone steak en een stukje hertenbiefstuk, die beide goed waren. De voorgerechten, in mijn geval de rundercarpaccio en de vitella tonato, waren nogal flauw. Vooral de vitella tonato zat weinig smaak aan. Een tafelgenoot had iets van gegrild varken, wat dan wel weer erg in de smaak viel!
De bediening is opzicht prima, niet erg enthousiast, maar ook niet slecht. Qua decor is het achterste gedeelte van de zaak wat moderner ingericht en het voorste gedeelte wat meer als een bruine kroeg met houten tafels en stoelen. Wat je mooier vind, is natuurlijk een kwestie van smaak. Maar wel leuk dat je kunt kiezen!

Gegeten op 5 mei 2015

Eshasejonge

Carpaccio niet lekker, taai.
Hoofdgerecht ossenhaas saté ontzettend slecht. Vlees vol zenen. Alles teruggestuurd.
Drankjes afgerekend en vertrokken. Wat jammer! Leuk concept maar slechte kwaliteit.

Gegeten op 2 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Van Buuren in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Van Buuren. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.