a TripAdvisor company

foto's van Van Buuren in Utrecht - 1 foto's van Van Buuren in Utrecht - 2 foto's van Van Buuren in Utrecht - 3 foto's van Van Buuren in Utrecht - 4 foto's van Van Buuren in Utrecht - 5

1. Restaurant

Toon telefoonnummer Bel 030 231 75 03

1. 7,9 10 1 445

2. 7,9

3. 7,4

Geniet van langslopend publiek!

Tussen het station en de levendige binnenstad van Utrecht vind je 'Van Buuren'. Dit is een restaurant waar je met vrienden een menu kunt delen en van alles kunt proeven. Houd je van een levendige omgeving om in te eten? Dan is dit een plek waar je neer kunt ploffen en kunt genieten van langslopend winkelend publiek. Dit is een fijne plek om je avond te starten of je dag mee af te sluiten!

JacqPF

Via online reservering

Bij Van Buuren voel je je direct thuis. We hebben er gegeten met de AH Iens actie en wat zo bijzonder is, is dat er geen bijzonderheden zijn. Je mag gewoon kiezen van de kaart en volgens hun concept van sam-sam. Ook de halve gerechten zijn niet kinderachtig. De enige restrictie is dat je drie gangen bestelt. Het eten was smaakvol, fraai opgediend en het personeel was zeer vriendelijk. De ambiance is, ook dankzij het stralende weer van afgelopen zondag, heel fijn. Je waant je in een buitenlands straatje, waar de tafeltjes knus bij elkaar staan en het leven goed is. Een dik verdiende aanrader en met de AH actie een mooie gelegenheid om kennis te maken met dit ongedwongen restaurant, dichtbij het station en vlakbij het centrum. Sfeervol, gezellig en niet te vergeten, ze schenken een mooi glas wijn.

Gegeten op 24 juli 2016

lcg.redeker

Via online reservering

Het systeem van Sam-Sam vonden wij erg leuk. Zo kun je meerdere gerechten proeven, alleen wel erg jammer dat dit juist met de toetjes niet kon.
De carpattio was erg lekker en de geitenkaas ook, maar het toetje met gegrilde kip en varkensvlees niet. Het vlees was meer vet dan vlees. De saus was wel lekker. De biefstuk was taai en er zat helemaal geen groente bij, erg jammer. Het van Buurentoetje was heel lekker. Dit was het beste gerecht. De wijn en koffie waren prima.
Locatie: leuk druk straatje, leuk om buiten te eten, maar de tafeltjes stonden erg dicht op elkaar. De bediening was langzaam. voordat we iets te drinken kregen duurde erg lang en moesten we 2x vragen. Daarna ging het beter. Volgende keer zou ik toch een ander restaurant kiezen of andere gerechten kiezen.

ldudok

Via online reservering

Het eten was heerlijk, Sam Sam is ook leuk.
De bediening was ook goed.
En zoals gevraagd, bij mooi weer tafeltje buiten, goed geregeld.

Mdiemer

Via online reservering

Vaak langs dit restaurant gelopen. Maar achterin het restaurant hebben ze dus een gedeelte wat een hele andere sfeer heeft als voorin. Heel leuk achterin! Bediening was goed. En het eten ook. Had het eerlijk gezegd niet verwacht maar ik zou zeker terug komen.

schippers.dercksen1

Via online reservering

Heeeeeerlikk gegeten!!! Vooral 2x halve getechten vonden we super! het kiezen wordt zo wat makkelijker. Het viel nl miet mee omdat er zoooo verl lekkers op de kaart staat!
Ook de bediening prima. Op advies van de baas een nieuw biertje gedronken, van Texel. Erg lekker.
Wij komen terug!!!!

Veen85

Via online reservering

We hebben lekker gegeten en vooral het samsam menu was een leuke draai zodat je meerdere dingen kan proeven. Het restaurant ligt in een gezellig steegje dit geeft een gezellige sfeer als je buiten eet.

Gegeten op 15 juli 2016

myriamvanwijk

Via online reservering

Lekker eten en door het SamSam menu kun je veel verschillende dingen proeven. Wij vonden alles lekker en de porties goed. Niet overdreven maar zeker genoeg. Vriendelijke bediening.

Gegeten op 15 juli 2016

Pietersma

Lekker eten voor een prima prijs. Leuk concept om je gerechten sam-sam te bestellen. Hierdoor is de keuze aan gerechten groter. Bediening vlot en vriendelijk.

roospeter1

Via online reservering

geweldige formule, samsam, 2 verschillende voor- en hoofdgerechten en dessert voor 25 euro.
veel keuze en van een hoog niveau, leuke vlotte bediening en leuke sfeer.

Gegeten op 13 juli 2016

marjolein.maasland

Via online reservering

Vriendelijk personeel, maar ze laten je te lang wachten. Leuk dat ze met SamSam menu werken, zodat je meer gerechten kunt proeven. Eten was prima van kwaliteit maar niet bijzonder.

Gegeten op 12 juli 2016

Schrijf zelf een recensie over Van Buuren in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Van Buuren. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.