Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Van Buuren

2. Frans-internationaal
  3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 231 75 03

Baukeb

Een super gezellige straat om lekker wat te eten. Ik was nog nooit bij van Buuren geweest maar het is mij goed bevallen. Het eten is simpel maar lekker, de bediening is vriendelijk en er hangt een hele gezellige sfeer. Ik kom zeker nog een keer terug.

Gegeten op 1 oktober 2014

Mijn-zoon-is-kok

Gegeten op 21 augustus 2014

Knorrie73

Onverwachts op het terras bij Van Buuren beland. Leuk concept, sam-sam. Wel moet je goed opletten welke gerechtjes je bij elkaar besteld, of je moet ze na elkaar bestellen. De gerechtjes worden met zorg opgediend. Prijs-kwaliteit vonden wij prima in orde.
We zaten op het terras, waar je zo ongeveer op schoot zit van de buren. Niet heel geschikt voor een intiem dinertje, maar wel gezellig.

Gegeten op 27 augustus 2014

jessica123

Gegeten op 22 augustus 2014

guitartiger

In de drukke, maar gezellige Drieharingenstraat ligt dit leuke restaurant. Het loopt verder door naar achteren, dus er is behoorlijk wat ruimte. Gelukkig maar, want het is er erg druk! Wij snappen de rede voor deze gezellige drukte wel, want de bediening is vriendelijk en het eten heerlijk. Het sam-sam concept is gewoon ideaal! Dit is geen restaurant als je er in een uurtje een 3-gangenmenu door heen wilt jassen, maar wij hebben een heerlijke avond gehad van 20.00 - 22.00.

Gegeten op 21 augustus 2014

Kaatjekat

We hadden gereserveerd, maar bij aankomst moest er gekeken worden 'of er een tafeltje vrij was'. Beetje vreemd. Het eten was goed, bediening ook, maar we hebben een uur op ons voorgerecht moeten wachten, zonder dat er een schaaltje brood o.i.d. werd aangeboden. Ook op de andere gerechten hebben we erg lang moeten wachten, ons 3 gangenmenu voor 4 personen heeft bijna 3 1/2 uur geduurd! Voor mij daarom niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 10 augustus 2014

jeannette25

Donderdag 19 juni gegeten bij van Buuren met een groep van 11 personen. Bediening was vriendelijk en het restaurant ziet er gezellig uit, wel erg benauwd!
Omdat we met een "grote" groep waren konden we geen Sam-Sam bestellen maar alleen a la carte, jammer maar geen probleem! Echter de porties die we kregen leken wel Sam-Sam, zo weinig was het! Bij navraag bleken dit de normale porties te zijn.........! Voorgerecht €8,50 was in 3 happen op, geen garnering, geen broodje erbij, smaak was redelijk. Ik ben geen grote eter maar dit was echt belachelijk, ook het hoofdgerecht was zeer weinig en matig, vis was flauw en géén groenten erbij. Frites of aardappeltjes moet je apart bestellen.
Voor mij geen tweede keer meer bij van Buuren met zoveel andere goede restaurants in de buurt! Echt jammer want het concept is leuk!

Gegeten op 19 juni 2014

guus1976

Prima restaurant voor gezellig eten met groepen, buiten ook leuk verwarmd terras en in hartje centrum van Utrecht.
Bediening was wat non chalant, wij waren met 9 mensen en bij opdienen hoofdgerecht waren 4 mensen vergeten - zij mochten opnieuw bestellen. Gelukkig goed gemaakt met friet van de zaak :-)
Overigens lekker eten en gunstig geprijst. Tip: bij groupon actie geldt de samsam deal niet (2 halve voor/hoofdgerechten).

Gegeten op 19 juni 2014

InUtrecht

Op het knusse terras van het immens populaire Van Buuren waan je je bijna in Quartier Latin qua sfeer. Erg handig dat je hier van alles ook halve porties kunt eten. Daar heb ik gebruik van gemaakt en heb een half voorafje genomen met lamsvlees dat voortreffelijk smaakte. Daarna nog een half hoofdgerecht met hert, dat minstens even lekker, mals en goed bereid was. De borden zijn mooi opgemaakt en er zit lekkere groente en garnering bij (Gratin van zoete aardappel). Ik heb hier al vaker gegeten en blijf terugkomen want de kaart en het eten blijven je verrassen op een aangename manier. We hadden maar beperkte tijd om te eten en dat hadden we van te voren aangegeven. De bediening was, ondanks de drukte, vlot en we waren ruim op tijd klaar. Op alle fronten een aanrader dus!

Gegeten op 2 juni 2014

hetwich

Prima gegeten. Zowel de sate als de hertebiefstuk waren mals. Wel jammer dat er geen losse groente bij besteld konden worden, die waren "op". Dat is natuurlijk wel apart. Maar goed, vlotte bediening en goede sfeer. Aardig idee om ook halve porties te serveren, kun je wat meer uitproberen of als je eetlust wat minder is.

Gegeten op 29 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Van Buuren in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Van Buuren. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.