a TripAdvisor company

foto's van Van Buuren in Utrecht - 1 foto's van Van Buuren in Utrecht - 2 foto's van Van Buuren in Utrecht - 3 foto's van Van Buuren in Utrecht - 4 foto's van Van Buuren in Utrecht - 5

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 231 75 03

Geniet van langslopend publiek!

Tussen het station en de levendige binnenstad van Utrecht vind je 'Van Buuren'. Dit is een restaurant waar je met vrienden een menu kunt delen en van alles kunt proeven. Houd je van een levendige omgeving om in te eten? Dan is dit een plek waar je neer kunt ploffen en kunt genieten van langslopend winkelend publiek. Dit is een fijne plek om je avond te starten of je dag mee af te sluiten!

vvdwal1

Via online reservering

Prima prijs/kwaliteitverhouding! Vlotte bediening. Gezellige ambiance in hartje Utrecht. Ik schrijf nu nog even verder omdat de recensie uit minimaal 120 tekens moet bestaan.

Gegeten op 11 februari 2016

Rob_Margriet

Via online reservering

Prima restaurant. Heerlijk gegeten, prima service en dan ook nog eens voor een goede prijs. De gerechten waren heerlijk en zeker niet alledaags. Gewoon een aanrader!!

Gegeten op 9 februari 2016

ter45

Dit is de tweede keer dat ik hier gegeten heb. Het eten is smaakvol. Het is geen echt bijzonder eten maar de prijs is daar ook op aangepast. Ik denk alleen wel dat ze er meer van zouden kunnen maken. Een beetje dressing over de sla, geraspte chocolade over het toetje in plaats van kant en klare stukje zo uit de zak, enzovoorts. De ambiance is gezellig. Maar de bediening laat zwaar te wensen over! De eerste keer hoorden we iemand uit de keuken keihard vloeken en daarna gelach. Er waren toen maar 2 tafels maar toch voelden wij ons daar ongemakkelijk bij (niet vanwege het vloeken maar meer net alsof je ergens bij zit waar je niet bij had moeten zitten). De tweede keer waren we met een grote groep. Het duurde 2 uur voor we eindelijk ons hoofdgerecht kregen. Het broodje met smeersels kwam 5 minuten voor we ons voorgerecht kregen. Drankjes waren constant leeg en we moesten steeds vragen naar nieuwe. Afruimen duurde zo lang dat we zelf maar zijn gaan stapelen. De bediening was beleefd maar niet heel vriendelijk. Tijdens het toetje werden er 7 stukken cheesecake besteld en daarvan waren er 2 de helft zo klein als de andere 5. We konden de chagrijnige reactie van de kok zien (nadeel van een open keuken ;)) toen we vroegen of ze ook een groter stuk mocht. Kortom het was prima maar ik vind het geen aanrader. Utrecht heeft zoveel te bieden, dat ik liever voor iets anders zou kiezen.

Gegeten op 2 februari 2016

DJH

Via online reservering

Voor de tweede keer hier gegeten en het was weer erg goed. Samsam menu voor 25 euro is echt de prijs waard. Veel keuze voor vegetariërs; bijzondere en lekkere gerechten. Lemon cheese cake als toetje was ook echt heerlijk. Hele vriendelijke bediening. Het eten kwam niet heel snel maar de drankjes werden wel snel geserveerd en ook extra brood voor bij de kaas fondue werd gelijk gebracht. Aanrader!

Gegeten op 7 februari 2016

fritshakkennes

Het was stampvol op vrijdagavond. We moesten even wachten op een tafeltje voor 2, maar aan de bar was het gezellig toeven met een La Chouffe van de tap.
De rundercarpaccio was mooi op smaak. Daarna twee sam-sam gerechten: heerlijke wildstoof (goed gaar) en een mooi stukje schelvis. Afsluiting met koffie.
Vlotte en vriendelijke bediening, prima verhouding prijs/kwaliteit.

Femke_Amsterdam

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Van Buuren. Vriendelijke bediening, leuk Sam Sam concept, zodat je meerdere dingen kunt proeven, en een zeer goeie prijs-kwaliteitverhouding.
De krokante lasagne was héérlijk!
We waren hier nog niet eerder geweest, maar we komen zeker terug!

levina1

Via online reservering

Het Samsam menu is aan te raden bij van buren. Erg lekker en geen standaard gerechten. Goede service en een gezellige sfeer.

jcmdl

Via online reservering

Het was heel gezellig en al het eten was goed. Het enige wat tegen viel was de trage bediening. Ze hadden het duidelijk te druk waardoor het lang duurde voor een bestelling opgenomen werd.

barber1

Via online reservering

Het is altijd gezellig bij Van Buren. We zitten graag voor in de zaak voor het leukste sfeertje. Het Sam Sam menu werkt goed, we konden zo meer gerechten kiezen en delen. We vonden over het algemeen alles lekker. De komkommer-gin-tonic mix bij de rode mul is volgens ons een misser en de runderhaas van de saté was wat taai, erg jammer. Het allerlekkerst was de cheesecake en Italiaanse crème. Wauw! De bediening had wat moeite om de drukte bij te houden, maar was daarentegen wel zeer vriendelijk.

Gegeten op 4 februari 2016

annette.kuipers

Via online reservering

Lekker gegeten en de formule van de kleine en grote gerechten is leuk. Nadeel is dat je gerechten niet altijd erg bij elkaar passen.
Volgende keer vraag ik een tafel achterin waar je rustiger zit dan naast de bar en bij de ingang.

Gegeten op 3 februari 2016

Schrijf zelf een recensie over Van Buuren in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Van Buuren. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.