a TripAdvisor company

BED

1. BBQ/grill
  2. 15% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 010 414 16 14

Borrel aan de bar of een heerlijke daghap

BED is in eerste instantie een geweldige naam voor fijne woordspelingen tijdens een avondje Rotterdam. Hiernaast kun je hier terecht voor een borrel aan de bar, een kop koffie in de ochtend of de middag en een lekkere simpele daghap. Met de centrale liggen is dit een perfecte locatie aan het einde van je dagje Rotterdam of het beste begin voor een avondje uit!

S-rdam

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Heerlijk gegeten met de ah restaurantactie. Het shared dining concept smaakte goed! Er werd goed rekening gehouden met allergieën en het personeel was vriendelijk.

Gegeten op 26 augustus 2015

ditta

Via online reservering

het was heel goed eten bij BED zal heet zeker iedereen aanraden .
Alleen jammer dat het bij het reserveren niet aangemeld was dat we trappen moesten lopen in verband met verbouwing . Maar we werden verder netjes geholpen en goede uitleg wat we te eten kregen perfect

Gegeten op 22 augustus 2015

karin.dolf

Via online reservering

AH actie. Voorgerecht goed maar wat weinig. Hoofdgerecht goed-maar weinig/patat lauw. Dessert hoeveelheid was goed maar dat je met 2 man uit 1 ijsbakje moet eten is niet gebruikelijk. Daarnaast 1 bakje fruit voor 2 man met slagroom die veel te lang had gestaan en als drab er bovenop lag. Beoordeling dessert om die reden als niet goed. Hiervan is melding gemaakt bij de bediening (die overigens vriendelijk was) en ons werd een gratis kop koffie/thee aangeboden. In feite zou men het dessert opnieuw moeten opdienen, we hadden de bediening aangegeven het fruit zo niet op te eten en de ijs presentatie niet normaal te vinden. Daarnaast zou men een kop/koffie thee aan moeten dienen voor het ongemak.
Prijs kwaliteit verhouding mbt de AH actie wordt als niet goed beoordeeld.

Gegeten op 29 juli 2015

Foodie1977

Langs geweest voor een drankje. Vriendelijke bediening, in voor een praatje. De locatie op dit rijtje is niet heel gezellig, maar daar kunnen ze niets aan doen. Sfeervolle inrichting. Prima huiswijnen en een paar speciaal biertjes op de kaart.

vdlinden99

Bedrijfsetentje gehad bij BED. Het eten was lekker maar niet ontzettend bijzonder. De bediening was verre van degene die je in een restaurant mag verwachten. De zaak ziet er wel leuk uit.

Gegeten op 21 november 2014

Amelysrl

Wij zijn er met een grote groep gaan eten, sommige van ons hadden er eerder gegeten en dat beviel prima. Dus we keken er naar uit. De bedoeling was twee keer tapas, vier koude en vier warme tapas. Het eten smaakte gewoon goed! Maar.... we hebben 1 uur!!!! Moeten wachten op de eerste ronde koude tapas, we hebben aangegeven de volgende ronde er meteen erna te serveren want we hadden honger! Vervolgenst moesten we bijna 1,5 uur!!!!! Wachten op de tweede ronde. Boven was er een borrelfeestje gaande waar we van de harde foute muziek mee konden "genieten" waardoor personeel en wij aan tafel enorm hard moesten praten. Ook mede door de vele beeldschermen aan de muur was het restaurant gevoel ver te zoeken. Ik had meer het gevoel in een kroeg te zitten. Dit was dus mijn eerste maar ook meteen de laatste keer.

Ammie1984

Twee weken terug bij bed gegeten in de vorm van share dining. Concept was leuk. Voorgerechten prima en lekker. Hoofdgerechten waren helaas aan de koude kant en toetje was erg teleurstellend.
Erg jammer ook dat er overal tv's aan stonden met voetbal.

Gegeten op 22 november 2014

Excalibur

Gezellig gegeten bij BED. Ondanks dat de menu keuze niet goed is doorgekomen toch een lekkere en gezellige avond gehad met leuke bediening. Shared dining met gerechten zoals tonijn en verse kaasballetjes zijn toch wel blijven hangen. Toetje was helaas wat minder.

Gegeten op 22 november 2014

ladycait

Ik ging op een dinsdagavond met een vriendin eten bij BED. We hadden dit nog nooit gedaan en waren nieuwsgierig wat het ons zou brengen. Toen we binnen stapten was het bijna uitgestorven. Het drankjes bestellen ging snel de eerste keer. Na een tijdje gezellig gekletst te hebben bleek dat er nog niemand was langs gekomen om te vragen of we de kaart wouden. Deze hebben we zelf moeten vragen bij de bar omdat we ook niet teveel tijd hadden. Het interieur ziet er leuk uit, echter de vele televisies met voetbal vond ik teveel aanwezig. Wij bestelden het hoofdgerecht van de week; sukadelapjes met aardappelpuree. Dit gerecht beviel erg goed. Na nog een drankje besteld te hebben verlieten rond half 7 het restaurant. Leuk om een keer uit te proberen maar volgende keer kiezen we toch wat anders uit. De service kan nog een stuk beter.

Gegeten op 14 januari 2014

peter225

Gisteravond in Bed Rotterdam gegeten, mijn partner de garnalen vooraf en ik de kerriesoep,beiden waren heel goed, met bij elk gerecht twee warme broodjes. het hoofdgerecht was 1 maal de zalm en 1x de bedburger beiden voldeden aan wat we gedacht hebben, maar voor de burger moet je een grote trek hebben, ik kon het niet op. op mijn verzoek om ± 18.45 te vertrekken ivm bezoek oude Luxor werd goed rekening gehouden. maw een goede start voor een fijne avond, echt een aanrader

Gegeten op 7 december 2013

Schrijf zelf een recensie over BED in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over BED. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.