BED

• 6.6

• 6.9

ladycait
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ging op een dinsdagavond met een vriendin eten bij BED. We hadden dit nog nooit gedaan en waren nieuwsgierig wat het ons zou brengen. Toen we binnen stapten was het bijna uitgestorven. Het drankjes bestellen ging snel de eerste keer. Na een tijdje gezellig gekletst te hebben bleek dat er nog niemand was langs gekomen om te vragen of we de kaart wouden. Deze hebben we zelf moeten vragen bij de bar omdat we ook niet teveel tijd hadden. Het interieur ziet er leuk uit, echter de vele televisies met voetbal vond ik teveel aanwezig. Wij bestelden het hoofdgerecht van de week; sukadelapjes met aardappelpuree. Dit gerecht beviel erg goed. Na nog een drankje besteld te hebben verlieten rond half 7 het restaurant. Leuk om een keer uit te proberen maar volgende keer kiezen we toch wat anders uit. De service kan nog een stuk beter.

Gegeten op 14 januari 2014

peter225
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond in Bed Rotterdam gegeten, mijn partner de garnalen vooraf en ik de kerriesoep,beiden waren heel goed, met bij elk gerecht twee warme broodjes. het hoofdgerecht was 1 maal de zalm en 1x de bedburger beiden voldeden aan wat we gedacht hebben, maar voor de burger moet je een grote trek hebben, ik kon het niet op. op mijn verzoek om ± 18.45 te vertrekken ivm bezoek oude Luxor werd goed rekening gehouden. maw een goede start voor een fijne avond, echt een aanrader

Gegeten op 7 december 2013

MartinK
  • Recensies in de laatste twee jaar

Van het weekend met een groepje hier gegeten. BED is een restaurant/club/cocktailbar en is erg ruim opgezet maar zeker niet ongezellig ingericht. Zittend aan het grote raam kan je alle bedrijvigheid van de Coolsingel zien, prima plekje dus! Op de kaart zien we veel gerechten die je bij een eetcafe kan verwachten zoals bijvoorbeeld saté, burger, mosterdsoep etc...

Ik zelf had de mosterdsoep met zalmsnippers en de saté. Opzich gerechten waar je weinig fout aan kan doen en ze waren dan ook goed bereid. De prijzen op de kaart zijn allemaal erg redelijk dus als je voor een simpele en snelle hap wilt gaan is BED ideaal + ook nog eens prijs vriendelijk. De bediening spelen goed in op de gasten echter kunnen ze wat "pusherig" overkomen met de vraag of je nog iets wilt drinken.

Al met al een prima eetgelegenheid om de avond mee te beginnen en later misschien ook de eindigen.

Gegeten op 2 november 2013

carolinevpoelje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met groep wezen eten op za.avond. Ten eerste te lang gewacht en daarna alleen een goed voorgerecht gehad. Carpaccio. Het hoofdgerecht was bedroevend slecht! Te lauw,niet gaar,geen smaak etc.! Dit was echt zonde van ons geld!! Bed Breda was ook al slecht maar dit slaat alles!

Gegeten op 19 oktober 2013

wout56
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten was wel lekker, maar bijna 20 min mogen wachten op stokbrood met wat tapenades. Tegen die tijd was het hoofdgerecht er ook al bijna. De service is verschrikkelijk ondermaats.

Gegeten op 6 maart 2013

Suzanne323
  • Recensies in de laatste twee jaar

De inrichting doet meer denken aan een een chic eetcafe, dan aan een echt restaurant, maar de kwaliteit is wel goed. Niet al te bijzondere gerechten, maar wel goed uitgevoerd. Verder goede, vriendelijke bediening en een schone, nette inrichting.

Gegeten op 16 maart 2013

Tineke88
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wederom heerlijk gegeten in Bed. Het stokbroodje vooraf was geen stokbrood, maar een vers afgebakken, warm rond brood, wat we zelf aan konden snijden. De gezouten boter mocht iets zouter van mijn tafelgenoot, maar dat ben ik het niet helemaal met hem eens.
Het hoofdgerecht was kogelbiefstuk. Mooi medium gebakken en goed warm. Een heerlijk sausje met groene groentes (snijbonen en bonen). Het dessert tenslotte was een creme brulee. Prima krokante bovenkant en heerlijk zacht van binnen. Het is goed eten bij Bed. Het was dinsdagavond dus niet erg druk om ons heen. Het personeel had voldoende aandacht voor ons en vroeg op tijd om nieuwe drankjes. Het decor blijf ik niet boeiend vinden, met overal televisies, maar de bank zat heerlijk. Snel weer eens eten.

Gegeten op 22 januari 2013

jan rotterdam
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op zich is Bed gelegen op een prima locatie. Desondanks bijna lege zaak. Beperkte kaart. Eten "basic" maar wel professioneel bereid. Prima zaak voor een snelle hap na het werk, niet voor een avondje uit.

Gegeten op 11 december 2012

Proever33359
  • Recensies in de laatste twee jaar

Super!! Aardige bediening. Voor iedereen aandacht, zaak zat halfvol.
Maar het eten was echt heel goed, grote hoeveelheden, verse producten en perfect gebakken eitje bij de Clubsandwhich. Het werd mooi gepresenteerd. Koffie was ook prima. Al met al zeker een aanrader als je gewoon met een lekker broodje wil lunchen in een schone nette zaak in het centrum!

Gegeten op 17 december 2012

DJ vd Bogaard
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als je op zoek bent naar een goede prijs/kwaliteit/hoeveelheid verhouding moet je hier zeker gaan eten. Laatst op een woensdag 2 gangen voor 19.95 gegeten. De supersate, was een gezinshoeveelheid met een ruime hoeveelheid sate, friet, atjar en salade. Kwaliteit, goed, niet super bijzonder. Het dessert "mini shot mix' vonden wij een echte aanrader. Leuke en lekkere smaakcombinaties in 3 verschillende soorten. Service en decor, geen aanmerkingen, niet bijzonder.

Overall zeker de moeite waard voor een niet complex hapje eten!

Gegeten op 10 oktober 2012

Schrijf zelf een recensie over BED in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over BED. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!