BED

1. BBQ/grill
  2. 15% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 010 414 16 14

vdlinden99

Bedrijfsetentje gehad bij BED. Het eten was lekker maar niet ontzettend bijzonder. De bediening was verre van degene die je in een restaurant mag verwachten. De zaak ziet er wel leuk uit.

Gegeten op 21 november 2014

Amelysrl

Wij zijn er met een grote groep gaan eten, sommige van ons hadden er eerder gegeten en dat beviel prima. Dus we keken er naar uit. De bedoeling was twee keer tapas, vier koude en vier warme tapas. Het eten smaakte gewoon goed! Maar.... we hebben 1 uur!!!! Moeten wachten op de eerste ronde koude tapas, we hebben aangegeven de volgende ronde er meteen erna te serveren want we hadden honger! Vervolgenst moesten we bijna 1,5 uur!!!!! Wachten op de tweede ronde. Boven was er een borrelfeestje gaande waar we van de harde foute muziek mee konden "genieten" waardoor personeel en wij aan tafel enorm hard moesten praten. Ook mede door de vele beeldschermen aan de muur was het restaurant gevoel ver te zoeken. Ik had meer het gevoel in een kroeg te zitten. Dit was dus mijn eerste maar ook meteen de laatste keer.

Ammie1984

Twee weken terug bij bed gegeten in de vorm van share dining. Concept was leuk. Voorgerechten prima en lekker. Hoofdgerechten waren helaas aan de koude kant en toetje was erg teleurstellend.
Erg jammer ook dat er overal tv's aan stonden met voetbal.

Gegeten op 22 november 2014

Excalibur

Gezellig gegeten bij BED. Ondanks dat de menu keuze niet goed is doorgekomen toch een lekkere en gezellige avond gehad met leuke bediening. Shared dining met gerechten zoals tonijn en verse kaasballetjes zijn toch wel blijven hangen. Toetje was helaas wat minder.

Gegeten op 22 november 2014

ladycait

Ik ging op een dinsdagavond met een vriendin eten bij BED. We hadden dit nog nooit gedaan en waren nieuwsgierig wat het ons zou brengen. Toen we binnen stapten was het bijna uitgestorven. Het drankjes bestellen ging snel de eerste keer. Na een tijdje gezellig gekletst te hebben bleek dat er nog niemand was langs gekomen om te vragen of we de kaart wouden. Deze hebben we zelf moeten vragen bij de bar omdat we ook niet teveel tijd hadden. Het interieur ziet er leuk uit, echter de vele televisies met voetbal vond ik teveel aanwezig. Wij bestelden het hoofdgerecht van de week; sukadelapjes met aardappelpuree. Dit gerecht beviel erg goed. Na nog een drankje besteld te hebben verlieten rond half 7 het restaurant. Leuk om een keer uit te proberen maar volgende keer kiezen we toch wat anders uit. De service kan nog een stuk beter.

Gegeten op 14 januari 2014

peter225

Gisteravond in Bed Rotterdam gegeten, mijn partner de garnalen vooraf en ik de kerriesoep,beiden waren heel goed, met bij elk gerecht twee warme broodjes. het hoofdgerecht was 1 maal de zalm en 1x de bedburger beiden voldeden aan wat we gedacht hebben, maar voor de burger moet je een grote trek hebben, ik kon het niet op. op mijn verzoek om ± 18.45 te vertrekken ivm bezoek oude Luxor werd goed rekening gehouden. maw een goede start voor een fijne avond, echt een aanrader

Gegeten op 7 december 2013

MartinK

Van het weekend met een groepje hier gegeten. BED is een restaurant/club/cocktailbar en is erg ruim opgezet maar zeker niet ongezellig ingericht. Zittend aan het grote raam kan je alle bedrijvigheid van de Coolsingel zien, prima plekje dus! Op de kaart zien we veel gerechten die je bij een eetcafe kan verwachten zoals bijvoorbeeld saté, burger, mosterdsoep etc...

Ik zelf had de mosterdsoep met zalmsnippers en de saté. Opzich gerechten waar je weinig fout aan kan doen en ze waren dan ook goed bereid. De prijzen op de kaart zijn allemaal erg redelijk dus als je voor een simpele en snelle hap wilt gaan is BED ideaal + ook nog eens prijs vriendelijk. De bediening spelen goed in op de gasten echter kunnen ze wat "pusherig" overkomen met de vraag of je nog iets wilt drinken.

Al met al een prima eetgelegenheid om de avond mee te beginnen en later misschien ook de eindigen.

Gegeten op 2 november 2013

carolinevpoelje

Met groep wezen eten op za.avond. Ten eerste te lang gewacht en daarna alleen een goed voorgerecht gehad. Carpaccio. Het hoofdgerecht was bedroevend slecht! Te lauw,niet gaar,geen smaak etc.! Dit was echt zonde van ons geld!! Bed Breda was ook al slecht maar dit slaat alles!

Gegeten op 19 oktober 2013

wout56

Eten was wel lekker, maar bijna 20 min mogen wachten op stokbrood met wat tapenades. Tegen die tijd was het hoofdgerecht er ook al bijna. De service is verschrikkelijk ondermaats.

Gegeten op 6 maart 2013

Suzanne323

De inrichting doet meer denken aan een een chic eetcafe, dan aan een echt restaurant, maar de kwaliteit is wel goed. Niet al te bijzondere gerechten, maar wel goed uitgevoerd. Verder goede, vriendelijke bediening en een schone, nette inrichting.

Gegeten op 16 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over BED in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over BED. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.