Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Fat Alice & Moody Cracker

2. Cajun
  1. Toon telefoonnummer 0341 352 646
  2. www.fat-alice.nl

TomIrene

We hebben zalig gegeten bij fat alice, begonnen met soort sharing plate, daarna de stew , allerlei soorten vis in lekkere saus en geëindigd met de proeverij. ....personeel was ook goed kregen zelfs nog wat uitleg over het puttense bier " zwaar leven" met wat achtergrond info. de hond kreeg een bak water. ....als we weer in putten komen weet ik wel waar we gaan eten....

Gegeten op 6 december 2014

florian8

Heerlijk gegeten bij Fat Alice. Veel, smakelijk, goed op temperatuur en redelijk geprijsd. Of het origineel Cajun of Creools was, durf ik te betwijfelen, maar lekker was het wel. Als we nog eens in de buurt zijn komen we zeker terug.

Gegeten op 29 november 2014

heinrichswalde

wat een heerlijk eten, alsof we weer in South Carolina waren. we komen zeker terug om nog meer te ontdekken we waren er met onze kleinzoon, hij heeft gefungeerd als onze doggybag, want het was te veel voor ons oudjes

Gegeten op 8 augustus 2014

keijzert

Ik had me zeer verheugd op een cajun gerecht maar helaas bleek bij de meeste stoofgerechten en soep een smaakversterker gebruikt te worden waar ik allergisch voor ben (ve tsin) bij nader beschouwing denk ik dat er zó weinig in zat dat ik het wel had kunnen hebben maar helaas. Het personeel en de kok hielpen me uitzoeken wat ik wel kon eten. ik kreeg ook naast de kruidenboter gewone boter: geweldig
Ik had als voorgerecht New Orléans sample: dat was lekker, echtgenoot had hussel mussel, ook heerlijk. Vervolgens de gegrilde zalm, gewoon goed en mijn tafelgenoot had Yambalaya, dat was heerlijk. Toe hadden we één proeverij waar we op verzoek 2x bestek bij kregen. dat was echt heerlijk, compleet met een gevulde soes en diverse ijssoorten. Het was verder erg gezellig met een ongedwongen sfeer. Hoewel we echt lekker gegeten hebben misten we wel de echte cajungerechten zoals blackend fish etc. Dit was een duidelijk aangepaste Hollandse variant.

Gegeten op 1 februari 2014

LiefhebbersAmersfoort

Met collega's hier gegeten. We hadden de makklijke optie namelijk onbeperkt spareribs, daarmee kan ik ook alleen hierover oordelen en niet over de rest van de menukaart. Service prima, decor ook. De spareribs naturel waren wat droog en de spicy versie was niet spicy...komen nog wel een keer terug om de rest van de kaart te proberen.

Gegeten op 9 oktober 2013

hansmoonen

Tijdens een weekendje weg na raadpleging van IENS bij dit restaurant uitgekomen nadat we er een dagje tevoren al naar binnen hadden gekeken. Zaterdagavond, wij waren er om kwart over zes, en hadden de laatste tweepersoonstafel mits we konden beloven rond acht uur weer weg te zijn. Gasten na ons werden vriendelijk richting andere restaurants gestuurd. Op zich natuurlijk een goed teken dat het helemaal vol zit, en dat er (tenminste op de zaterdag) gereserveerd dient te worden. En ja, wat ons betreft een restaurantje om nog eens terug te gaan komen. Leuke plek en zeer smakelijk gegeten. Op de Amerikaanse Cajun keuken geinspireerd is het in hoofdzaak gegrild vlees dat de kaart vult, hoewel er ook voor de visliefhebber voldoende keuze is. Wij aten de diamanthaas met knoflookboter en de chicken pie welke precies was zoals deze hoort te zijn. Ook de diamanthaas was zeer smakelijk en helemaal af met een goede salade en lekkere aardappeltjes. Het Rocky Road toetje was lekker, maar vooral heel erg machtig. Weet niet of ik me daar nog eens aan zou wagen om het gewoon maar bij een kopje koffie te houden. De bediening was behoorlijk snel, maar de serveersters zouden een iets beter op de klanten kunnen letten. Kortom: wij komen hier als we in de buurt zijn graag nog eens terug.

Gegeten op 28 september 2013

frankavaneijk

Vlees, vlees en vlees; daarvoor ga je naar Fat Alice. Heerlijke spareribs en smakelijke kip. Lekker bijgerechten. Restaurant zat snel vol ondanks het vroege tijdstip (17.30 uur) op deze warme zomerdag. Personeel was snel met de drankjes en kwam regelmatig vragen of alles in orde was. Tip: porties zijn groot. Wij hebben samen een voorgerecht gedeeld (nachos) en waren achteraf blij die keuze gemaakt te hebben. Prima zaak voor een volgende keer.

Gegeten op 26 juli 2013

sanne19

De eerste keer dat wij hier kwamen eten was het eten super. Met name de voorgerechten zijn echt aan te raden. Na de tweede keer zullen wij toch niet zo snel terugkomen. Het hoofdgerecht smaakte wat flauwtjes en het toetje (iet met een wafel) was ronduit smakeloos en de portie bijzonder klein. De bediening is wel vriendelijk en nadat we hadden aangegeven dat het toetje niet zo smaakvol was, kwam er een 'bedankt voor het aangeven' en dat was het dan ook. Misschien hadden we die ene keer pech, maar al met al vinden we het restaurant maar 'zo, zo'.

Gegeten op 30 mei 2013

secret

In Putten kwamen we tijdens een weekendje weg in Fat Alice terecht. Aantrekkelijk logo en Cajun restaurant gaven de doorslag om naar binnen te gaan. Hmm, het interieur heeft meer weg van een Duitse Stube dan van een Amerikaans georiënteerd eethuis. Jammer. Vriendelijke bediening en heel attent. Het eten was OK, maar het vegetarische gerecht was niet spannend. Terwijl het zo mooi op de kaart staat: "Door muziek en dans is de BOURBONSTREET altijd vrolijk en anders en bij ons is dat ook het geval. Een speciale dish van verschillende, gezellige vegetarische gerechtjes." Het was wat groenten bij elkaar, maar niet bijzonder. De Poor Boy is een maaltijdsalade met van alles wat. De Leftovers van oorsprong. Die wordt met brood en boter geserveerd. Op ons verzoek of het brood en de boter ook vervangen mocht worden door een beetje Cajun aardappeltjes, werd vriendelijk:"Ja, geen probleem" gezegd. Maar het stond wel extra aangeslagen op de rekening. Dat hebben we nog niet eerder meegemaakt.

Gegeten op 29 juni 2013

Rene-Thomas

We hebben hier met een groep gegeten. De sfeer en de bediening was zeer goed. Als voorgerecht hadden we carpaccio, gehaktballetjes en nacho's. De carpaccio heb ik elders wat beter gehad, maar was prima eetbaar. Als hoofdgerecht hadden de meesten hadden spare ribs besteld. De spare ribs cajun waren lekker pittig en goed gaar, het vlees trok je er zo af. Er zaten ook lekker gekruide aardappelschijfjes en wat groente bij. Het was onze eerste keer bij Fat Alice, maar zeer de moeite waard, we komen zeker nog een keer langs !

Schrijf zelf een recensie over Fat Alice & Moody Cracker in Putten

Schrijf hieronder je recensie over Fat Alice & Moody Cracker. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.