a TripAdvisor company

1. Toon telefoonnummer 0341 352 646
  2. www.fat-alice.nl

mickvanderveen

New Orleans in Veluwse stijl
Bij Fat Alice kun je stevig eten tegen een redelijke prijs. Om de spareribs beroemd, maar de diverse gegrilde vissoorten en de steaks vormen de échte kracht van dit Veluws-Amerikaanse restaurant. De keuze is enorm: porkleg, Mississippi vis stew, dixie cajun Creole (runderhaaspuntjes) stonden op ons menu, naast de Crispy Salmon, vooraf gegaan door 'original garlic bread'. De beenham was enorm (en lekker gekruid), maar wel wat te droog, de runderhaaspuntjes helaas wat taai en te doorbakken (vraag hoe de gasten het bereid willen hebben). De visgerechten waren unaniem perfect!
De hoeveelheden zijn voldoende, maar iets meer 'gezond groen' naast de Coal Salad was welkom geweest.
Het Veluwse restaurant met Louisiana inrichting en dito muziek kent knusse plekjes; wel vervelend dat de zitplaatsen bij de ingang telkens op de tocht staan door een openslaande buitendeur.
Bediening is aardig en behulpzaam, maar niet altijd even ervaren.
Wij komen zeker nog eens terug, want er staat nog genoeg lekkers op de kaart!

Gegeten op 22 april 2016

dery

Jeetje...wat een toptent! We hebben ons volledig laten verrassen door jullie. Het ontvangst was amicaal en fijn. De bediening was vlot, attent en kundig. Vooral het doosje met de verschillende sterktes van leesbrillen was een ware service van het huis... Waar vind je dit nog.... De kaart was super origineel en erg uitgebreid. Vooral de vegetarische kaart was breed en divers. Het eten was ruim voldoende, top op smaak en perfect gebakken/Gegrilled.. Kortom; een top diner voor ons 2!! 100% aanrader voor iedereen die zich culinair wil laten verrassen! Ga zo door!!! Gr Dery & Maja

Gegeten op 28 februari 2016

adri23

Gisteravond met z'n viertjes bij jullie wezen eten en voor 2 personen was het compleet een nieuwe ervaring bij jullie maar het was KLASSE. Zeer gezellige tent en een hele vriendelijke bediening en daar komt bij dat het eten van grote klasse was, het was heerlijk. We komen zeker een keer terug

Gegeten op 30 januari 2016

rjmeins

Lekker gegeten ik zou het echt aan raden voor uw.netjes.aardige bediening goeie prijs lekker kindermenu met als ijsje na Gr. Jurrien (10 jaar)

Gegeten op 14 november 2015

Sandra_T

We vonden het leuk om een keer in een restaurant met bluesmuziek te eten. Helaas stond de muziek erg zacht. Het eten was lekker, maar niet bijzonder. De porties waren voldoende groot, maar misten pit wat smaak betreft. Ook hier hadden we meer van verwacht, gezien de recensies. De bediening was vlot, maar wel onpersoonlijk. Prima eetcafé.

Gegeten op 10 oktober 2015

Aknit

Beste spare ribs van heel Nederland. Sweet honey en bbq smaak zijn het lekkerst. Voorgerecht carpaccio krijg je ook een bord vol.
Kun je de spare ribs niet op, dan mag je het mee naar huis nemen.

Gegeten op 28 juli 2015

bart201

Op advies van de buren op de camping naar dit restaurant gegaan en we werden vriendelijk naar onze tafel gebracht.
Bediening was vriendelijk en professioneel. Het eten zag er verzorgd uit en in overvloed.
Het was meer dan genoeg en de mogelijkheid om hetgeen wat overbleef mee te nemen is iets wat we fijn vonden. Het vlees viel van de spareribs. Heerlijk. De porties zijn groot. Nagerechten zijn geweldig. Kortom een heel goede plaats om te eten.

Gegeten op 31 juli 2015

ernstjan2

Niet de eerste keer dat we hier hebben gegeten en eigenlijk ook niet voor niets........ Het is en blijft erg lekker die Spare-ribs. Wij hadden de Sweet Honey ribs, van onze kant uit een echt aanrader. Lekker gekruid en zo gaar dat het vlees van het bot valt. Gewoon zoals het het lekkerste is.

De bediening is en blijft ongedwongen en zeer vriendelijk. Eigenlijk ongemerkt houden ze alles scherp in de gaten en daardoor loopt het als een geoliede machine. Vriendelijk en netjes.

Wij kunnen iedereen die in de buurt van Putten is eens aanraden hier te gaan eten. Gewoon heerlijk vlees, gezellig en een genot om te doen.
Dank aan het zeer vriendelijke personeel!!

Gegeten op 27 juni 2015

GMA3195

Omdat we toevallig in Putten waren maar weer eens langs bij Fat Alice. Erg goed gegeten en vriendleijk personeel. Als ik toch minpuntje moet schrijven is het de leesbaarheid van de menukrant. Maar dat werd direct verholpen door de bediening want die kwamen aan met een burolampje en een serie leesbrillen! Met zulke service en zulk eten kom ik daar nog wel eens terug

Gegeten op 6 juni 2015

Nicoline75

De gumbo!! (Vissoep) superlekker! Als voorafje, en de stokbrood met knoflook en olijven er op.
Stoofpotje superlekker. Ik waande mij echt in New Orleans :)
Spare ribs ook veel en lekker!
Reserveer op tijd, het is vaak vol.

Gegeten op 18 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Fat Alice & Moody Cracker in Putten

Schrijf hieronder je recensie over Fat Alice & Moody Cracker. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.