Restaurant MARIO over zichzelf

Al in 1965, als pionier op culinair gebied en door de gewaagde introductie van het verrassingsmenu, konden de gasten van Restaurant MARIO zonder kaart kennis maken met de kook filosofie van Mario Uva. Een ongecompromitteerde filosofie die gebaseerd is op de direct uit Italië geïmporteerde ingrediënten, welke de authenticiteit van de smaak garandeerden.

tdelahaye
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het lekkerste was de amuse een plakje van een octupusworst.
Via Groupon een 7 gangen menu. Vroeger had Mario een michelinster maar deze is verbleekt helaas. Veel van de 7 gangen waren koud en ook ver van te voren klaargemaakt en kwamen dan ook in een rap tempo langs. Sommige gerechten hadden wel iets hoger op smaak gebracht mogen worden en mistte een beetje pit. De kwartel was lekker en ook de tagiatelli met zeevruchten ook, maar 5 gerechten waren een 6 1/2 en 2 een 8. Bediening was vriendelijk en attent. Parkeren is echter een moeilijkheid en als je wat later komt sta je een eind weg.

Gegeten op 12 april 2014

Carla60
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hartelijke ontvangst! Bediening prima. Uitleg bij gerechten en de wijnen prima. Ondanks het grote aantal gasten geen merkbare stress en volgens ons liep alles op rolletjes. Gastheer nam de tijd om met iedereen contact te maken. Een Groupon arrangement bij Mario UvA zeker een aanrader!

Gegeten op 13 april 2014

Judith
  • Recensies in de laatste twee jaar

Komen elk jaar een keer bij Mario eten. Dit jaar was weer top. Ze gaan weer terug naar de basis voor mijn gevoel. Mooie eenvoudige verfijnde pastagerechten. Hadden een 5 gangenmenu met lekkere bijpassende wijnen. Vooral de cannelloni met radicchio en de ravioli met mortadella was hemels. Goede prijzen ook (verlaagd?). Kortom, was en blijft onze favoriet.

Gegeten op 28 maart 2014

Elsblauw
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten. Allemaal prima voor elkaar. Heel veel verschillende gerechten. Wijn arrangement is er ook heerlijk bij. Ook leuk de uitleg van de ober over de wijn. Al vonden we niet alle wijn soorten even lekker. Maar dat is persoonlijk. Een amuse en 7 gangen en elke keer weer een verrassing

Gegeten op 28 maart 2014

Leon OJ
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onlangs weer eens bij Mario geweest. Het vorige bezoek was enige maanden geleden. Ook dit keer weer van een voortreffelijk 9-10 gangen menu gegeten. De wijn paste goed bij het arrangement en werd voldoende vaak aangevuld, evenals de karaf met water. De individuele gerechten pasten heel goed bij de omvang van het menu. De smaak van elk gerecht was prima, zowel afzonderlijk als volgordelijk. De enige dissonant was de langdurige overlast van een grote groep zeer luidruchtige dames aan een tafel bijna 10 meter (!!) verderop. We komen zeker weer terug om van het eten te genieten.

Gegeten op 23 maart 2014

guus_inc
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, bijbehorende wijnen waren super. Door mijn vivino-app gehaald en bijna allemaal 4 sterren. Ambiance is erg goed. groupon arrangement in de wijnkelder. Ontbijt de volgende ochtend alles behalve Italiaans dus goed.

Gegeten op 15 maart 2014

Kluft
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen dinsdag met een groep vriendinnen bij dit restaurant gegeten. We werden vriendelijk ontvangen en het was al gezellig druk in het restaurant. Na de amuse kwam het voorgerecht wat bestond uit een salade van kabeljauw met gegrilde courget en een mayonaise van ansjovis.

Daarna bresaola met mayonaise van gorgonzola en walnoten maar ook het hoofdgerecht van entrecote met snijboontjes, gebakken paddenstoelen en mousseline van aardappel en pompoen was heerlijk. Aan het eind van de avond nog gevraagd of ik het menu kon krijgen wat vervolgens voor mij uitgeschreven werd door de attente gastvrouw.

Alle gerechten waren super van smaak en mooi opgemaakt. Als enige minpuntje van de avond ontbrak de uitleg bij de wijnen. Verder een gezellige avond gehad en ik zou dit restaurant zeker aan iedereen aanraden.

Gegeten op 11 februari 2014

Louise18
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten bij Restaurant Mario op een gezellige zaterdagavond. Bij binnenkomst werd ons door de charmante gastheer meteen gevraagd of wij speciale wensen hadden mbt ingrediënten/vegetarisch/etc. Wij gaven aan geen varkensvlees te willen eten en hier werd goed rekening mee gehouden. Het eten was heerlijk, kleine porties, maar zeer op smaak en aan het eind van de avond zaten wij bomvol. Er werd constant water bijgevuld, een zeer positief punt, want dat gebeurt zeker niet overal. Overigens ook een goede uitleg bij de verschillende wijnen die voor ons werden ingeschonken. Bovendien hadden wij een mooi plekje, naast de open haard. De service was zeer goed en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Zeker de moeite waard om nog een keer een bezoek aan te brengen.

Gegeten op 1 februari 2014

mastixoula
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat voor een ARROGANTE personeel! We waren 15 mins laat door de file, we hebben geprobeerd te bellen maar niemand naam de tel op en ze hebben ons heel streng afgesproken toen we daar waren! Ongelooflijk onbeschoft gedrag!!! Eten was heerlijk maar niet voor herhaling vatbaar. Ik besteed liever mijn geld ergens waar ik welkom ben....

boet
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geweldig gegeten bij Mario's (wine and dine experience met groupon). Het eten was heerlijk, de wijnen geweldig en de service uit de kunst. Ook heb ik zelden een beter ontbijt gehad de volgende dag na een overnachting in een van (niet erg geluidsarme) kamers. Ik kan het iedereen aanraden!

Gegeten op 16 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant MARIO in Wijdewormer

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant MARIO. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!