Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant MARIO in Wijdewormer - 1

3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 0299 423 949
  2. www.mariouva.nl

smulrol

Afgelopen weekend hebben we met vrienden gegeten en geslapen bij Mario in Neck. Na een prima ontvangst, eerst naar de eenvoudige maar prima kamer boven het restaurant. In het restaurant heerlijk 7 gangen met een begeleidend wijnarrangement. Prima smaken van de gerechten en de heerlijke wijnen geschonken door een vriendelijke en kundige sommelier. De grootte van het bedrijf in combinatie met de menu's, geeft het gevoel dat de bediening wat plichtmatig werkt. Er wordt wel gecommuniceerd, maar zonder passie. Aan het einde van de avond nog een discussie met de restaurantmanager, omdat de wijnen direct afgerekend moesten worden ipv bij het uitchecken de volgende ochtend. Niet heel erg, maar ook niet gastvrij. Het ontbijt was prima verzorgd, met verse ananas, theekaart en een salade met mozzarella en vriendelijke serveersters. ondanks het gedoe met de deelbetaling een leuke ervaring en aanbeveling waard....prego.

Gegeten op 11 oktober 2014

laskga

Vandaag met een TravelBird voucher van een 8-gangen verrassingsmenu bij Mario genoten. Een eenvoudig ingericht restaurant met veel tafels, leuk gelegen op een drukke hoek met veel verkeer. Prima assortiment van kleine gerechten, in een vrij hoog tempo opgediend. Naast prosecco, Moscato d'Asti en limoncello werd gul een eenvoudige maar smakelijke witte en rode Siciliaanse wijn geschonken, de gekoelde dranken vaak iets te warm omdat ze al even klaar stonden.
De bediening is vriendelijk en geroutineerd. Al met al een plezierige middag gehad met veel waar voor het geld. Voor de volle prijs zou ik het eten niet bijzonder genoeg vinden.

Gegeten op 12 oktober 2014

May2011

Gister gegeten met mijn vriend met een groupon bon. We werden hartelijk ontvangen met live gitaarmuziek en naar onze tafel gebracht. Daar kregen wij een mooie prosecco en een amuze. Alle gangen waren erg lekker maar de porties waren wel erg groot. Mijn vriend en ik zaten na de 4e gang al behoorlijk vol en de gangen werden in rap tempo geserveerd. De wijnen waren allemaal even lekker. We hebben een hele fijne avond gehad.

Gegeten op 11 oktober 2014

bert105

Een aantal jaren niet geweest dus dit was een kennismaking met het nieuwe concept: een zoveel gangen diner inclusief wijnen, waarbij alle gasten hetzelfde menu op hetzelfde tijdstip krijgen. Het is ons prima bevallen.Het eten is niet meer op sterrenniveau zoals voorheen, maar je krijgt bij Mario's eerlijk Italiaans eten van een veel hoger niveau dan bij het gemiddelde Italiaanse restaurant. Naast de heerlijke wijnen die ruim en vaak werden geschonken, was een aperitief, een dessertwijn en een limoncello bij de koffie inbegrepen. De bediening was zeer vriendelijk en gastvrij.

Gegeten op 6 oktober 2014

menno16

Een avond bij Mario Uva om snel weer te vergeten. Eten en ambiance waren zoals wij gewoon zijn, maar als één van je tafelgenoten zwanger is kun je dit restaurant beter links laten liggen. Mijn zwangere vrouw werd eten met alcohol voorgezet en omdat zij geen wijnarrangement heeft afgenomen werd zij in het geheel niet bediend. Ronduit schandalig en volgens mij te wijten aan de groupon actie waardoor de bediening het overduidelijk niet aan kon. Overigens was ook de luchtverversing bedroevend en was het niet warm, maar zeer heet. Jammer van de temperatuur en de slechte service, het eten was uitstekend.

Gegeten op 2 augustus 2014

elly55

Hernieuwde kennismaking en ook deze keer weer fantastisch. Hartelijke ontvangst, mooi tafeltje aan het raam, vers brood, water en heerlijke spijs wijn combinaties. Goede uitleg aan tafel en zo ben je een hele avond uit. Als je beide van de wijn geniet is daarna boven slapen een uitkomst. Nette kamer, wat zachte bedden maar beter als te hard. De andere ochtend een ontbijt uitgeserveerd ipv standaard buffet. Prima vers brood, italiaanse vleeswaren en kaas, boerenomelet, salade caprese, jam etc. Ook voor de theeliefhebber mooie keuzes. Kortom genieten.

Gegeten op 13 september 2014

sandra178

Bediening is perfect! Eten en wijnen heerlijk!! Porties waren ruim voldoende (zelfs een beetje te veel).
Wij blijven terug komen!

Gegeten op 17 augustus 2014

marianv

7-gangen menu gegeten op een vrijdagavond. Wat opvalt is dat weliswaar het mooi opgemaakte gerechten zijn, maar dat de smaak over het algemeen erg vlakjes is uitgezonderd gerecht met pasta/aardappels en gorgonzola. Er mag met meer durf worden gekookt en portionering mag ook groter (vooral bij vleesgerecht!). Bijpassend wijnarragement was erg lekker, maar uitleg hierbij graag direct en niet wanneer glas al bijna leeg is. We hadden er meer van verwacht, ook omdat we zo'n twee jaar terug een uitstekend ervaring met een 4-gangen lunchmenu hebben gehad. Ook meerdere zeer goede recente ervaringen in Brasserie gehad!

Gegeten op 4 juli 2014

Jeannette_L

Naar de wijnproeverij met Italiaans buffet op maandagavond geweest (via Travelbird). We werden welkom geheten met een glas prosecco en een amuse. Tijdens de avond kon je 5 rode en 5 witte wijnen proeven, allemaal even lekker. Er werd uitleg gegeven over de wijnen: waar komen ze vandaag, wat is de toon van de wijn, etc. Allemaal vakkundig en enthousiast uitgelegd.
Tussen het proeven door werd je verwend met heerlijk Italiaans eten: een ruime keuze uit antipasti, daarna een heerlijke risotto en lasagna en als afsluiter de keuze uit kaas of een zoet dessert. Aan tafel was je glas ook nooit leeg, wijn, water..alles in overvloed. De geslaagde avond werd afgesloten met koffie en limoncello. Met een doos heerlijke wijnen onder onze arm gingen wij huiswaarts.
Voor de prijs hoef je deze heerlijke Italiaanse avond in de Hollandse polder (onder de rook van Amsterdam) zeker niet te laten

Gegeten op 30 juni 2014

tjoempie

via een bon van groupon zijn we terechtgekomen bij dit gezellige restaurant; we hebben er een wijnarrangement bijgenomen; het eten was lekker en de wijn , die er met zorg was bijgekozen, ook! De bediening was geweldig: persoonlijk en met kennis van zaken; toen de eigenaar zag dat ik een bepaalde gang minder lekker vond en deze probeerde bij mijn man weg te moffelen, kwam hij uit zichzelf met een ander , heel lekker gerecht. Chapeau!

Gegeten op 17 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant MARIO in Wijdewormer

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant MARIO. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.