Restaurant MARIO

2. Italiaans
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 0299 423 949

Lucabella

Ook wij met groupon wine and dine 7 gangen en amuse togen naar Wijdewormer, zaak helemaal vol. Beetje lopende band vanwege volle zaak maar heerlijk eten, vooral de risotto en het warme brood en goede wijnen die niet zuinig werden doorgeschonken. Muzikale omlijsting met Italiaanse gitarist "leuk". Avond startte om 7 uur en rond 12 uur verlieten wij het pand aan de dijk. Wij hebben een prima avond gehad en hebben nog een "groupon" avond in het verschiet. Wellicht wat massaal maar sfeer is prima, een aanrader zeker met een deal.

Gegeten op 25 maart 2015

heiligebirmanen

Wij hebben het restaurant gefeliciteerd met de mooie erkenning, dat zij het beste Italiaans restaurant zijn van 2015. Er werd door ons geen Groupon gebruikt.
Wij kiezen voor een menu van 7 zeven gangen. Het gehele menu was hoog op smaak.
Wij hebben o.a. gehad zwaardvis gegrild met couscous met peterselie en gefrituurde aubergine, gepekelde en gerookte varkens lende als carpaccio met truffelmayo, tagliatelle met bagna cauda ansjovis en broccoli en ravioli enz. en ook de andere gerechten waren erg mooi van smaak. Onze complimenten voor de kok.
Wij kozen voor een mooi wijn arrangement dat paste bij het menu en de Sommelier gaf een uitstekende toelichting op de wijnen.
Wij hebben een heerlijke fijne avond gehad en hulde voor de medewerkers van restaurant Mario.
Wij komen zeker terug.

Gegeten op 13 maart 2015

FanvanFen

Heerlijk gegeten! Hoog op smaak, goed geproportioneerd. Wel of niet via Groupon (wij niet), vind ik dat de service niet uit zou morgen maken. Wij vonden de service matig: medewerkers waren onpersoonlijk en slordig. Voor aanvulling van water hoorden wij tot 3 x toe dat de sommelier ingeschakeld zou worden. Lijkt me niet nodig. Het lege colaflesje (ik was de BOB helaas en kan niet oordelen over de wijnen) heeft de hele avond op tafel gestaan. Maar niets dan complimenten voor de keuken!

Gegeten op 12 maart 2015

Louise18

Vorige week zaterdag heerlijk gegeten bij Restaurant Mario. Een leuke locatie en een zeer aangename sfeer. Bij binnenkomst hartelijk verwelkomt door de medewerkers. De Italiaanse wijnen waren zeer goed en ook werd er een duidelijke uitleg gegeven. De sommelier besteedde aan iedereen aan iedereen aandacht en probeerde zoveel mogelijk te vertellen. Naast de wijn, werd er ook voortdurend een kan water geserveerd. De gerechten smaakte zeer goed; vers en lekkere ingrediënten. Vooral de risotto was erg goed!! Er wordt veel aandacht besteed aan het eten en dat is te zien en te proeven. De hele zaal zat vol maar toch heerst er een knus en gezellig gevoel. Het restaurant is een echte aanrader en ik kom hier zeker nog eens terug!

Gegeten op 28 februari 2015

eetbeter2

Gegeten op 4 maart 2015

abuddi

Restaurant Marios
het restaurant stond altijd al op mn lijstje. Via Groupon kwam ik het 8 gangen wine en dine aanbod tegen waar ik graag gebruik van maakte.
ontzettend gastvrij ontvangen, fijne inrichting en de man met gitaar gaf een gezellige sfeer.
Als je geen wijn drinkt kom je er een beetje simpel vanaf met wel voortdurend bijgevulde flessen water.
Ik vraag na 4 rondes wijn toch maar zelf om een alternatief, dit word appelsap.
er wordt niet meer gevraagd na 1 glas of ik nog meer wil.
Het is ook wel heel druk voor 1sommelier om continue het restaurant te blijven voorzien van wijn, wat echt goed gebeurt.
Het eten is lekker, maar niet het fantastische wat ik gehoopt had.
Veilige gerechten met geen spannende effecten.
mooi opgediend en zeker voldoende doen niet af aan het feit dat ik wel de persoonlijke touch miste die ik bij een dergelijk diner verwacht.
Wetend dat dit een groupon deal is wil ikhet zeker nog een keer op een reguliere avond a la carte proberen om een complete mening te vormen.
prijs/kwaliteit van het aanbod is zeker goed!

Gegeten op 2 maart 2015

StijnC

Net als een aantal recensies hieronder op zondagmiddag het 8-gangenmenu gegeten via een kortingsactie. Laat ik voorop stellen: de ervaring was erg goed. Je hebt echt het gevoel dat je te gast bent bij een familie en de sfeer is bijzonder. Ik vond het eten en vooral de wijnen wat tegenvallen voor de lovende verhalen die ik erover had gehoord. Zeker nu ik vandaag hoorde dat Mario tot beste Italiaans restaurant van Nederland is verkozen. Misschien lag dat aan de formule van deze zondagmiddaglunch. Beetje gemengde gevoelens dus, maar voor de betaalde prijs (45 euro p.p. inclusief drank) een prima deal.

Gegeten op 25 januari 2015

Groenobi

Op een zondag in oktober met z'n tween een 8 gangen keuze menu gegeten.
De locatie en entourage zijn mooi. Midden in een klein dorpje, bijna tussen de weilanden. De inrichting van het restaurant is Italiaans, beetje kitscherig, maar dat vind ik wel grappig.

Voor het geld dat je betaald voor dit menu is het niveau prima in verhouding. De gerechten waren lekker en wel echt Italiaans. Tuurlijk wordt er met deze aanbiedingen bezuinigd op veel verse groenten, andere duurdere ingredienten en is er minder tijd voor detail. En ook logisch dat ze voor een overvol restaurant op zondag, alles zo veel mogelijk voorbereiden. Als je je hieraan stoort zou ik gewoon op een doordeweekse dag een a la carte menu gaan eten, de volle mep betalen en niet voor een dubbeltje op de 1e rang willen gaan zitten.
De bediening was ok. Beetje plichtmatig en een vast riedeltje uitspreken. Dit komt ook door de drukte, omdat er niet genoeg tijd is om te veel aandacht aan elke tafel te schenken. Ook dit kun je verwachten en werd door ons niet als storend ervaren.

Totaal gezien hebben we heel lekker gegeten, lekkere wijnen gedronken. Het niveau kan wat omhoog met meer aandacht voor de gerechten, meer verse groenten en iets verfijnder allemaal. Misschien dat wij dit nog een keer gaan proberen zonder een aanbiedingsvoucher.

Gegeten op 19 oktober 2014

iens-recensist

Wij waren afgelopen zondag voor de derde keer bij Restaurant Mario. Wij moeten hiervoor 1,5 uur rijden en altijd is het de moeite waard. Het was heel vol in het restaurant, en wij hadden een 8 gangen lunch geboekt via Travelbird voor 50 euro incl. wijnarrangement. Het was het geld meer dan waard. We hebben heerlijk gegeten en heerlijk gedronken. Gelukkig hadden we niet bij alle gangen een andere wijn, want ja, iemand moet terugrijden.
We hebben een geweldige middag gehad en komen graag weer terug. Het is altijd meer dan de moeite waard.

Gegeten op 21 december 2014

arno48

Zoveel gehoord of dit Restaurant Mario, dit moet echt goed zijn.
We kwamen in een overvolle zaal met vele gasten. Het leek wel eetschuur.
Dat was wel een flinke tegenvaller. Het 8 gangen menu smaakte alsof het al lang klaar gemaakt was. De wijn werd ruim geschonken misschien proef je dan niet meer de matige kwaliteit van het eten. Wat jammer dat een mooie en goede naam zo naar de bliksem word geholpen. We zijn eigenlijk met een kater naar huis gegaan. Aan de andere kant, je eet daar voor nog geen 48 euro per persoon met veel wijn dus wat mag je dan verwachten????? We gaan niet meer terug.

Gegeten op 10 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant MARIO in Wijdewormer

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant MARIO. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.