Baan Chokdee

• 8.1

• 7.5

Philip1900
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima restaurant, maar niet echt bijzonder. We halen hier wel eens. Verwacht geen hoogstaande culinaire creaties , maar wel prima thais eten. Interieur is simpel en de bediening is vriendelijk.

Gegeten op 1 september 2013

jammie2
  • Recensies in de laatste twee jaar

al jaren een van mijn favoriete (thaise) restaurants, dus als ik even de kans heb, ga ik er maar wat graag me in een weekend laten verrassen met het thaise 'lopende' buffet, eten wat de pot schaft, maar dan wel supersensationeel qua smaakpalet,
de wel erg plezierige, vriendelijke, alert+attente bediening (zonder onpersoonlijk te worden..) 'loopt' dwz. komt langs met een keur aan heerlijkheden, lekkernijen.. soep naar keuze, iets vooraf bv. pasteitje of spiesje met salade, meerdere vis/vlees/vega/groente gerechtjes met allen eigen curry smaakvariaties, en van mild tot echt heet, naast nasi putih+goreng op z'n thais..
dus pas op.. want het kan niet op..
ik/wij hoeven immers 'slechts' te genieten en eigenlijk alleen maar op te passen niet al teveel van het goede te nuttigen.. dus vooral niet teveel laten opscheppen.. in ronde 2 kun je altijd nog iets van datgene wat je het beste beviel nemen bv. die grote garnalen in pittige curry.. jammer, meer eten lukt echt niet..
(en pas ook op met die echt hete thaise sambal..)
doorgaans eindigt het buffet met een schaaltje vers tropisch fruit,
ooit (long time ago..) mijn kennismaking met de rijke thaise keuken, maar voor mij is de kokkie van baan chokdee nog steeds onovertroffen op het thaise culinaire vlak, verrukkeluk.. vandaar die 10, a la carte zijn er hier overigens ook nog diverse niet te versmaden specialiteiten te genieten, het restaurant heeft niet veel plek, dus vroeg komen of reserveren om teleurstelling te voorkomen, is mij wel eens overkomen, balen want dan sta je beteuterd bij de deur ingang en tevensafhaalhalletje naast die totaal open keuken, waar dus druk gekokkereld wordt en de geuren+kleuren er vanaf spatten, maar helaas ditmaal niet voor jouw (om op te eten..), verward vraag je je af, wat nu..
enfin, nogmaals bedankt+tot een volgende x dan maar (en ja, het water loopt me nu al in de mond..)

Gegeten op 21 juli 2013

Absolut
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij eten hier regelmatig! Gek op de thaise keuken. Beginnen vaak met de viskoekjes en pittige kokossoep met garnalen. Masaman-curry met zacht rundvlees, lekker pittig! En de groente lekker knapperig. We doen wel eens mee met het buffet (ze komen dan bij de tafel met gevulde pannetjes) maar dat is altijd veel te veel voor ons.Bediening altijd uiterst vriendelijk! We kunnen dit restaurant van harte aanbevelen bij de kritische eter, hier proef je de echte smaken van Thailand.

Gegeten op 3 februari 2013

Lorenzo-070
  • Recensies in de laatste twee jaar

we wonen zelf in Thailand en Nederland. We komen in nederland als het even kan bij Baan chokdee. het eten is net als je bediening perfect. we kennen de staf ook persoonlijk. Kortom in Den Haag zijn er vele Thai restaurants en ik ken er maar één die beter is
Kortom als we in scheveningen zijn en we hebben even tijd dan is Baan Chokdee de vaste stek voor ons en de eigenaar moet Yo de groeten van ons doen !!

Gegeten op 19 oktober 2012

Jobke

• Matig

We waren niet echt wil enthousiast over de gerechten. Typisch Thais kan ik nu écht niet zeggen. Hadden achteraf spijt. Tevens stevig aan de prijs. Tegenvaller

deute017

• Goed

We hebben hier erg goed gegeten. We wilden een gerecht dat niet op de kaart stond en dat was geen probleem. Een snelle en prettige bediening. Een aanrader. De inrichting is netjes

laura313

• Uitstekend

Vriendelijk personeel, goede kok en een erg afwisselend dagmenu. Wij komen er zo vaak mogelijk

CarMar2586

• Uitstekend

Smaakvol verrassend. Voldoende, attente bediening en een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Ibason

• Uitstekend

Dit restaurant heeft mij zeker overtroffen.
Als kind zou ik nooit van mijn leven THAIS eten. Ik heb het sinds de opening een keer geprobeerd en meteen verslaafd aan THAIS eten. Ik heb ook wel een andere Thaise restaurants geprobeerd maar zo goed als deze bestaat niet.
Ik neem altijd nummer 28 (kai phat krapouw) en ook wel eens andere gerechten zoals: yellow curry, ossenhaas enz. De sate, viskoekies en loempia's zijn ook vers met de hand gemaakt, en dat proef je. Vrienden van mij zijn er ook geweest en vonden hetzelfde als ik.
Die vrienden namen zelfs weer andere vrienden mee. Ik geef mijn vrienden en kennissen zelfs een niet goed geld terug garantie.
Vorig jaar met de kerstlunch heb ik op mijn werk dit restaurant laten komen, alle collega's waren zeer positief.
Het decor is zeker niet van een 5***** restaurant maarwel knus en gezellig.
Als ik miljonair zou zijn, had ik die kok als mijn prive kok laten werken.
Ik zou zeggen: TRY OUT en BONNE APETIT.

Fijnproever65

• Matig

3 jaar geleden hier voor het laatst geweest. Inmiddels door 3 jaar meer ervaring als kok in de Thaise keuken ( in Thailand ) veel wijzer.
Ik was hier dus met mijn partner , tevens een originele Thaise kok , maar ons kon het eten niet bekoren. De Som Tam leek in de verste verte niet op hoe Som Tam moet smaken , de Tom Ka Kai was veel te zoet en de Groene Curry ontbrak het aan alle kanten aan smaak. De vis was redelijk doch ook geen hoogvlieger.
De service is daarentegen erg vriendelijk en vlot.
Het servies is absoluut aan vervanging toe. Het is absoluut niet ok dat je boden en schaaltjes geserveerd krijgt waar stukken van zijn afgebroken. Afgezien van het feit dat dit in een restaurant niet thuis hoort, strookt dit ook niet met de Thaise cultuur.
Voor ons dus helaas niet voor herhaling vatbaar.

Schrijf zelf een recensie over Baan Chokdee in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Baan Chokdee. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!