Jimbaran

• 7.4

• 6.9

Proever44752
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij toeval kwamen we hier terecht. Samen de rijsttafel-saté besteld. Heerlijk om de diverse soorten saté te proeven. Bij ons ligt de lat hoog: hoog indo-gehalte plus ervaren restaurantbezoekers. Aangenaam verrast, er wordt gebruik gemaakt van verse ingrediënten, waardoor de smaak authentiek is en de bediening is enthousiast en attent. We komen hier (snel-) terug en zullen deze nieuwe ontdekking zeker aanbevelen, als je echt Indonesisch wilt eten!

Gegeten op 18 april 2014

Koen76
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gister mijn verjaardag gevierd bij Jimbaran. We waren met een redelijk grote groep en mijn ouders zijn beiden Indonesisch, de lat lag dus hoog. En ik kan zeggen dat het een geslaagde avond was. De bediening is vriendelijk (een beetje hit-and-miss), maar het eten is voortreffelijk. Er wordt duidelijk met passie gekookt. Zeker aan te raden!

Frantiny
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke rijsttafel gegeten bij dit Balinese restaurant. Met een borreltje vooraf en een tapbiertje bij het eten hadden we het prima naar ons zin. De vriendelijke bediening completeerde een plezierige ontmoeting met dit goed aangeschreven restaurant waar de prijs/kwaliteitsverhouding klopt! Het interieur is eenvoudig maar voldoet prima. We zullen er zeker terugkomen!

Gegeten op 17 december 2013

DaantjeV
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na het lezen van goede recensies besloten wij een saté-rijsttafel voor twee personen bij ons thuis te laten bezorgen. We houden erg van Indisch en dan vooral van sateetjes, dus we verheugen ons er erg op. We waren dus minder blij dat de bezorger een half uur te laat was (op maandag, dus hoe druk kan het zijn?), het eten koud was en de saté, op een paar stokjes na, taai en zelfs aangebrand.

Gegeten op 13 oktober 2013

erwin17
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via de Groupon actie bij Jimbaran wezen eten middels een Indonesische high tea. Die was erg goed verzorgd en alle gerechtjes waren met smaak bereid en mooi opgemaakt. Dat begon met de originele manier van thee serveren en ging door tot de laatste hapjes. Ook de Tjendol was geweldig. Echt een plek om hier nog eens terug te keren en er te gaan eten.

Gegeten op 21 september 2013

gaya2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Rijst tafel besteld en afgehaald. Vriendelijk geholpen en wat hebben wij heerlijk gegeten vanavond! Ontzettend bedankt en tot snel!

Gegeten op 30 september 2013

sonja7

Via Groupon een rijsttafel besteld en laten bezorgen: klokslag 6 uur
kwam de bestelling goed warm en heel uitgebreid, boven verwachting en de smaken waren heerlijk, zeer goed verzorgd !!
De sate was lekker mals met een heerlijke pindasaus en ook alle andere gerechten waren top. Gelukkig heb ik nog een bon maar ik had er hier wel meer van willen hebben.

Gegeten op 8 september 2013

Roekon
  • Recensies in de laatste twee jaar

Indonesische high tea gedaan, was verschrikkelijk. Na een uur wachten kregen we eindelijk iets te eten. We hadden vooraf gereserveerd, maar het excuus voor het lange wachten was: er kwamen zoveel mensen tegelijk, dat de bediening iets uitliep. Dat weten ze dan toch vantevoren!
De hapjes waren niet compleet zoals op internet geadverteerd. Geen rendang bitterballen, geen omelet, niets met kokos erin... en de warme gerechtjes werden lauw opgediend. Niet bijzonder lekker; niet het lange wachten waard.
We hebben er uiteindelijk ruim 2 uren gezeten, en in die tijd 2 kleine potjes thee gehad. Dit alles noem ik geen high tea. Erg jammer, en beschamend voor het restaurant.

Gegeten op 31 augustus 2013

mayke52
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben genoten van een heerlijke high tea. Leuke gerechtjes vooral de rendangbitterbal was heel bijzonder. We komen zeker terug, ook zonder Groupon actie.
Heel vriendelijke en bereidwillige bediening.
Complimenten voor de kok.

Gegeten op 17 augustus 2013

maria82
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker gegeten hoewel de bediening helaas te wensen overliet.
Het eten maakte veel goed. Sate erg lekker.
Bediening was dus minder goed. Eten kwam erg laat terwijl wij hadden aangegeven dat we haast hadden vanwege een afspraak. Echter kwam het eten eerder bij een tafeltje na ons, deze gast was later dan ons binnen gekomen. Drankjes werden verkeerd opgenomen, er werd paniekerig rondgerend door het personeel (terwijl de drukte best mee viel!). Met name viel op dat het schoonmaken van de tafels erg lang duurt. Qua horeca ervaring schort het dus hier en daar. Personeel verder wel erg vriendelijk.

Gegeten op 10 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Jimbaran in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Jimbaran. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!