a TripAdvisor company

2. Vis
  3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0174 385 555

janneke97

Ik had een bakje kibbeling was goed maar daar integen het broodje paling was jammer genoeg erg stug wat niet hoort bij paling!

Gegeten op 11 mei 2015

marcelenlianne

Afgelopen mei vakantie zouden we gezellig (deze was ver te zoeken) een hapje gaan eten bij het Vispaleis. Het was nog niet druk en wij gaven onze bestelling van 2 broodjes haring en een portie Kibbeling door. We betaalden en door de jongen werd best moeilijk gedaan om het wisselgeld terug te geven. Daarna hebben we zitten wachten tot we een ons wogen. Mensen die na ons een bestelling hadden doorgegeven kregen allemaal voor ons hun eten. Toen ik de jongen er op aan sprak die de bestelling had opgenomen zei hij dat hij zou kijken, maar weer niets. Uiteindelijk zelf naar de balie gegaan, bleek dat die jongen onze bestelling gewoon niet had door gegeven!!
Geschikt of ongeschikt en dat in deze tijd dat veel mensen graag willen werken.
Hoe moeilijk kan het zijn om 2 broodjes haring en een portie kibbeling te serveren. De kibbeling was erg gekruid met viskruiden . Voor mij geen Vispaleis meer. Lianne Schuurmans

Gegeten op 24 april 2015

Proever18606

Tja, het heet: vispaleis, maar is meer een overdekte snackbar. Zelf je bestelling opgeven en ophalen en dienblad zelf legen a.u.b. Maar.... als je een mixed-vis besteld voor 2 personen kun je er wel met 4 personen van eten, met patat en sla. Geweldige porties en een heerlijke kwaliteit. Ik nam een broodje paling en dan krijg je ook niets meer dan een voorverpakt broodje met dus paling, die ook wel weer heerlijk smaakte! Kortom: verwacht niet veel en geniet enorm van de lekkere kwaliteit!

Gegeten op 2 mei 2015

ymir

het Vispaleis is alleen goed te doen voor het uitzicht, maar voor het eten zit men daar minder goed.
Mijn eega en ik bestelden een kibbeling en een lekkerbek, werd geserveerd met patat en salade, de patat was flauw en smaakloos, de salade vreugdeloos en klein, de vis was iets beter maar zoutloos en niet krokant.
Tip: als men naar Hoek van Holland gaat voor het uitzicht: neem brood en drinken mee en nuttigt het op de boulevard zelf.
scheelt geld en ergernis.

Gegeten op 27 januari 2015

jongejanm

Toegegeven, de zaak is niet bepaald fris en schoon te noemen. De indeling is eenvoudig. Het uitzicht daarentegen is buitengewoon. Je kijkt over de Nieuwe Waterweg en ziet kolossale schepen voorbij varen. Prachtig om te zien. Zeker als je met jonge kinderen bent. Die kun je gerust meenemen als je dit restaurant bezoekt en dat is een voordeel. Het portie kibbeling was krokant en goed heet. Ook de patat smaakte goed. Wij hebben in het Vispaleis lekker gegeten, voordat we op de pier gingen wandelen.

Gegeten op 2 januari 2015

anneke82

Wii eten er vaak kabeljauwfilet schotel dan krijg je een behoorlijk stuk vis op je bord met patat en salade wij vinden het erg lekker elke zaterdag gaan wij er ook kibbelingen eten en soms zijn ze wel aan de grote kant maar voor de rest wel lekker als het lauw is wat kan gebeuren en we het doorgeven krijgen we altijd nieuwe
Het personeel is erg vriendelijk en het terras heeft een opknapbeurt gekregen ziet er weer aantrekkelijker uit

Gegeten op 20 september 2014

sylviaentoon

De dame achter de bali erg vriendelijk de bestelling heeft eerst een rondje door de serre gedaan buitenlangs naar ons toe terwijl wij in de serre zaten mijn man was eerder klaar met eten dan ik
Terwijl ik zat te eten werd zijn bord weggehaald en de tafel schoongemaakt met een sopdoekje sorry vind ik niet normaal was geen broodje haring maar 2 schotels misschien een hint klaar wegwezen komen speciaal uit Hoogvliet hiervoor met een taxi sorry voorlopig niet meer

Vrg Sylvia

Gegeten op 22 juni 2014

bonepati

Vies. Plafon onder de spinnenragge, wc niet schoon. Ramen mogen wel eens een wasbeurt. Kibbeling wel heet. Jammer van grote stukken.

Gegeten op 29 april 2014

EsthertjeL

Ben hier een aantal keer geweest om na een lekkere strandwandeling te genieten van een visje.. Het is dat ze aan de boulevard de enige zijn (of inmiddels waren, er is een tent bijgekomen, top!) dus dan ga je toch maar. Helaas wel een paar minpunten. Het personeel is redelijk vriendelijk maar staat wel door de hele tent te blèren en hele weekendverhalen achter de balie te bespreken. Niet erg professioneel. De tent zelf lijkt een soort goedkope snackbar met houten stoeltjes en frutsels.. Oogt allemaal erg goedkoop en je gaat er dan ook niet graag zitten, wij eten het nog liever in de auto op.
Vis is redelijk maar wel doordrenkt van het vet, dit kan minder. Tuurlijk komt de kibbeling uit de frituur maar zo vet als hier krijg ik het nooit elders. Daarnaast vind ik de prijzen écht aan de hoge kant. Als je een menu neemt zit je zo dik aan de 15 euro p.p. en dat voor 'even snel een visje' vind ik wel veel geld.

Gegeten op 23 februari 2014

Louise76

Eten: ik had 5 Chinezen garnalen voor 7.50 euro, wat ik erg duur vond. Ik ben dol op garnalen dus probeerde het graag! Helaas leken ze in een te lage temperatuur gebakken want het deegje eromheen was soppig vet en niet krokant. De kibbeling schotel welke wij ook hadden was beter gebakken maar ook niet krokant. De vis was wel goed vers en mooie grote stukken. De salade was zeer teleurstellend welke wij erbij kregen, zo'n op elkaar gegooid "het moet maar" salade. Service: het personeel had het duidelijk erg druk maar bleef rustig in de zondagse drukte. Decor: schone tafel en uitzicht op de haven wat ik waardeer. Inrichting algemeen was niet hip of aantrekkelijk.

Schrijf zelf een recensie over het Vispaleis in Hoek van Holland

Schrijf hieronder je recensie over het Vispaleis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.