Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

het Vispaleis

2. Vis
  3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0174 385 555

sylviaentoon

De dame achter de bali erg vriendelijk de bestelling heeft eerst een rondje door de serre gedaan buitenlangs naar ons toe terwijl wij in de serre zaten mijn man was eerder klaar met eten dan ik
Terwijl ik zat te eten werd zijn bord weggehaald en de tafel schoongemaakt met een sopdoekje sorry vind ik niet normaal was geen broodje haring maar 2 schotels misschien een hint klaar wegwezen komen speciaal uit Hoogvliet hiervoor met een taxi sorry voorlopig niet meer

Vrg Sylvia

Gegeten op 22 juni 2014

bonepati

Vies. Plafon onder de spinnenragge, wc niet schoon. Ramen mogen wel eens een wasbeurt. Kibbeling wel heet. Jammer van grote stukken.

Gegeten op 29 april 2014

EsthertjeL

Ben hier een aantal keer geweest om na een lekkere strandwandeling te genieten van een visje.. Het is dat ze aan de boulevard de enige zijn (of inmiddels waren, er is een tent bijgekomen, top!) dus dan ga je toch maar. Helaas wel een paar minpunten. Het personeel is redelijk vriendelijk maar staat wel door de hele tent te blèren en hele weekendverhalen achter de balie te bespreken. Niet erg professioneel. De tent zelf lijkt een soort goedkope snackbar met houten stoeltjes en frutsels.. Oogt allemaal erg goedkoop en je gaat er dan ook niet graag zitten, wij eten het nog liever in de auto op.
Vis is redelijk maar wel doordrenkt van het vet, dit kan minder. Tuurlijk komt de kibbeling uit de frituur maar zo vet als hier krijg ik het nooit elders. Daarnaast vind ik de prijzen écht aan de hoge kant. Als je een menu neemt zit je zo dik aan de 15 euro p.p. en dat voor 'even snel een visje' vind ik wel veel geld.

Gegeten op 23 februari 2014

Louise76

Eten: ik had 5 Chinezen garnalen voor 7.50 euro, wat ik erg duur vond. Ik ben dol op garnalen dus probeerde het graag! Helaas leken ze in een te lage temperatuur gebakken want het deegje eromheen was soppig vet en niet krokant. De kibbeling schotel welke wij ook hadden was beter gebakken maar ook niet krokant. De vis was wel goed vers en mooie grote stukken. De salade was zeer teleurstellend welke wij erbij kregen, zo'n op elkaar gegooid "het moet maar" salade. Service: het personeel had het duidelijk erg druk maar bleef rustig in de zondagse drukte. Decor: schone tafel en uitzicht op de haven wat ik waardeer. Inrichting algemeen was niet hip of aantrekkelijk.

Ladylovesalot

Veel en vette vis. We hadden een beetje een kater dus daar doen we dan juist niet moeilijk over. Vismix met lekkere mosselen en garnalen, Kibbeling eigenlijk prima. Toen ik een klein softijsje na vroeg kreeg ik een enorme berg. En toen ik tegen het knoeien een plastic ijsbeker voor mijn horentje des overvloeds vroeg, kreeg ik er extra ijs bij in het bekertje. Ik zal er misschien nog van groeien (in de breedte) maar ik vond het charmant. De zaak is vies en stinkt, dat is niet nodig.

Gegeten op 3 november 2013

Thomas_m

Na een lekkere wandeling aan de zee met mijn vriendin ,en daardoor stevige trek besloten om bij het vispaleis te gaan eten .Helaas was dit niet wat we er van hadden verwacht .We bestelden een kibbeling menu voor 12,50 en dat was naar mijn menig al aan de hoge kant.De kibbeling die we voorgeschotelt kregen was doordrenkt van vet en zodra je een hap neemt proef je dat ook !, frietjes waren niet goed gebakken en nog lang niet gaar , de bediending is ronduit chagarijnig te noemen , het is veel en veels te duur voor eten wat niet op de juiste manier wordt bereid. De zaak ziet er ook erg smerig uit , het woord schoonmaken en persoonlijke hygiëne kennen ze niet, ik ervaarde het ook als onprettig dat het personeel zonder de handen te wassen , de kassa bediend en vervolgens met die zelfde handen de vis aanraakt .voor mij geen vispaleis meer

bas_tiaan35

Ronduit erbarmelijk! Voor een zaak die zichzelf heeft gespecialiseerd in het opdienen van vis is het heel erg jammer dat men niet eens in staat is kibbeling te maken zonder het kurkdroog te bakken. Een menu voor €12,50 hoeft niets bijzonders te zijn maar wat zij ervan bakten is werkelijk ongelooflijk. Gigantische borden met ladingen patat en lauwe kibbeling waar vervolgens piepkleine bakjes saus bij worden neergezet. Totaal ontoereikend en niet in verhouding. Na drie happen kon ik naar de bestelbalie lopen om te vragen om meer saus en mayonaise. Dit zou worden gebracht. Helaas duurde dit behoorlijk lang. Het gaf me de gelegenheid om eens van dichtbij te ervaren hoe snel patat en kibbeling afkoelt naar kamertemperatuur. In de toiletten is geen gelegenheid om je handen te drogen na het wassen en het begrip gastvrijheid kennen ze niet. Toen we weggingen werden we dan ook volledig genegeerd door het personeel die met z'n allen op een kluitje aan het rondhangen waren achter de balie. Hier kom ik nooit maar dan ook nooit meer.

Gegeten op 11 september 2013

eten1744

Na een leuke wandeling langs de boulevard even een visje eten bij dit restaurant. Gekozen voor het scholfilet menu. De vis en de patat waren bagger vet en de rouwkost was heel erg karig. De vloer was super vies en het personeel had er geen zin in die avond. Vies gegeten en veel geld kwijt! Had me heel anders op ingesteld

Gegeten op 8 mei 2013

Ramio

Het eten is er redelijk, maar men is er niet echt klantvriendelijk. Slecht en rommelig terras wat niet goed is ingericht. Niet geschikt voor het verzorgen van baby's of kleine kinderen. Ik zou het vrienden afraden om hier iets te bestellen of om op het terras te gaan zitten.

Gegeten op 21 juli 2013

jagertje

Wij gaan af en toe naar het Vispaleis om een visje te eten als we lekker op de pier zijn wezen wandelen. De vis is af en toe vettig, en de prijs voor een portie kibbeling is aan de hoge kant. Jammer

Gegeten op 24 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over het Vispaleis in Hoek van Holland

Schrijf hieronder je recensie over het Vispaleis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.