a TripAdvisor company

2. Vis
  3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0174 385 555

Swiekee

Een bord patat met heerlijke kibbeling of lekkerbek een glaasje fris en een klein flesje wijn, een leuk uitzicht op de boten die langs varen. Een prima plek om vis te eten voordat wij een gedeelte van ons gezelschap op de boot naar Engeland weg brachten.

Gegeten op 22 augustus 2016

marianne272

Vandaag weer heerlijk gegeten bij het vispaleis in Hoek van Holland.....
Heerlijke nieuwe haring .....een aanrader.....!!!
Super vriendelijk personeel , rijden er graag elke week een keer naartoe ....is het waard ....!!!

Gegeten op 15 juni 2016

Ruitertjes

We rijden graag om voor een échet lekkerbek van kabeljauw. Service is persoonlijk en altijd vriendelijk. Eerlijk eten in een sobere, maar prima omgeving! Bij een zonnetje lekker buiten eten met zicht op de waterweg, wat wil een mens nog meer?

Gegeten op 8 januari 2016

albert68

Het was rustig en ik was gelijk aan de beurt, de bediening was prima en de kibbeling was erg lekker, ik eet vaak kibbeling in Katwijk aan Zee, maar deze was de beste die ik in tijden heb gegeten !!!

Gegeten op 3 december 2015

antoniojorge

De kibbeling was niks om op aan te merken, de klantvriendelijkheid was daar in tegen ver te zoeken. Geen goedeavond bij binnenkomst. Een vraagje of je ook losse paling kon kopen leek alsof ik vroeg om een staafgoud. Kleding rond uit smerig. De kibbeling werd verpakt en bij thuiskomst bleek er ongevraagd veel saus bij te zitten waar wij dus niet van houden. Kortom eten goed. Bediening ongeinteresseerd en alles behalve vriendelijk.Dus voor ons geen Vispaleis meer.

Gegeten op 11 november 2015

trees20

Na een ziekbed vandaag een uitje naar Hoek van Holland. Het was prachtig weer.
Besloten om Patatje en Kibbeling te gaan eten bij het Vispaleis. Wat een verrassing.
Nooit smaakte Kibbeling zo lekker. Ook de patat was mooi en krokant gebakken. Hulde!!

Klein minpuntje: in z'n algemeenheid kan het er wat frisser uit zien. Denk aan ramen serre
en toiletgroep. Misschien om de 20 minuten even in toilet kijken op een drukke dag?

Gegeten op 4 oktober 2015

M-K1507

Na een lange wandeling dacht ik als beloning een visje te scoren bij "Het Vispaleis". De mosselen waren van slechte kwaliteit. Het personeel is vriendelijk. Het decor binnen is netjes en past precies bij een locatie waar je snel een visje eet. Het decor buiten is geweldig. Gelegen aan de Nieuwe Waterweg zie je steeds (zee)schepen langs varen.

Gegeten op 28 september 2015

Proever32245

Prima zaterdagmiddagplek om een vis te scoren.
Het paleis is eenvoudig ingericht. Het personeel doet hier zijn best om je vakkundig te bedienen.
Tip: De ideale plek om een functioneringssluiting van de Maeslantkering te aanschouwen

Gegeten op 19 september 2015

Proever7947

Wij, Rotterdammers, waren al een lange tijd aan de wandel langs de Nieuwe Waterweg. Het was slecht weer, dus na een uurtje of vier waren we toe aan een lekker lunch.
Het terras was wel open, maar omdat het telkens regende: we gingen naar binnen. En daar een mooi plekje gevonden om naar buiten te kijken. Prima uitzicht.
Toen naar de balie om iets lekkers uit te zoeken. In verband met gezondheid zochten we iets zonder beslag er om heen. En toen we dat zeiden, werd er voor ons speciaal iets klaar gemaakt. Mosselen zonder beslag ... gewoon lekker gebakken. Wat rauwkost er bij en een heerlijk sausje.
Wat vriendelijk, en geweldig gedaan. Echt onze complimenten!
Gegeten, naar buiten gekeken, en genoten ... wij zullen er zeker terug komen.
En ja - er zitten vlekken op de schorten van de mensen. Maar hé ... men is aan het werk met frituur en verse vis in beslag. Dan komen er natuurlijk spetters op je schort! Dat kan niet anders.
Alles was verder schoon. Ook de toiletten ... en wat een vriendelijkheid van het personeel. We voelden ons welkom en persoonlijk gezien.

Gegeten op 5 september 2015

Elainebeek

Tot voor kort was dit mijn favoriete visrestaurant in Hoek van Holland. Dit is veranderd sinds mijn laatste bezoek afgelopen zaterdagavond. Ik bestelde een patat zonder en zonder zout. Ik heb het wel 10 keer herhaald maar de vrouw achter de kassa keek of ze water zag branden. En wat kreeg ik: patat met veel zout. Tijdens de bestelling maakte ze nog eens ruzie met een mannelijke collega. De lekkerbek droop in het vet en lag op een vies dienblad. Met een heel klein bakje saus waar je extra voor mag betalen. Op het buitenterras werd je belaagd door de wespen. Helaas geen wespenvallen. Mijn dochtertje moest helaas naar de wc. Blijkbaar was er sinds de ochtend geen tijd meer gevonden om het toilet nog eens schoon te maken. Echt te vies. Zo jammer allemaal. Mij zie je niet meer terug. Het was zo'n leuke tent. Echt jammer.

Gegeten op 22 augustus 2015

Schrijf zelf een recensie over het Vispaleis in Hoek van Holland

Schrijf hieronder je recensie over het Vispaleis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.