Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Pannenkoekenboerderij De Hooiberg

1. Pannenkoeken e/o poffertjes

Pannenkoekenboerderij De Hooiberg

1. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 071 582 07 30

Wendy5586

Leuk voor kinderen!
Pannenkoeken zijn lekker, bediening matig.

Weinig speelruimte voor de kinderen, klein tv hoekje met nauwelijks speelgoed.
De nieuwe locatie is gelukkig (tot nu toe) een stuk schoner dan de oude boerderij.. Hopelijk blijft dit zo!

Gegeten op 30 april 2014

melah

Pannenkoeken zijn wel oke. Jonge mensen in de bediening zijn vriendelijk. Bij et bestellen van 2 kabouter pannenkoeken krijg je maar 1 x de kabouter met versiersels. Dat moeten er 2 zijn vind ik! Ik bestel niet 1 kabouter pannenkoek en 1 naturel pannenkoek. Ik betaal 2 kabouter pannenkoeken namelijk en niet 1 naturel en 1 kabouter...
Het restaurant is uiteraard een restaurant waar men met kinderen komt. Ik vind dus ook dat er veel vermaak moet zijn voor de kinderen. Bij uitstek een pannenkoeken restaurant zou hier toch rekening mee moeten houden. Er is alleen een ruimte met tv! Verder niets!!! Belachelijk. Als je erom vraagt krijgen ze wel een kleurplaat en kleurtjes, maar verder is er niets. Ook buiten niet met mooi weer. Maak een klein omheint speeltuintje. En binnen wat meer vertier zoals krijtbord in de volle lengte van een muur, een tafel met blokken, kleurtjes, kleurplaten etc. Er z\is genoeg te verzinnen. Mooie nieuwe locatie, ruimte erom heen genoeg. Maak er meer een kinder restaurant van!!! Dan kom je ook sneller terg met je kinderen. Nu gaan ze zich vervelen...

Gegeten op 20 augustus 2014

patty16

Het restaurant ziet er prachtig uit op de nieuwe locatie. De sfeer binnen is gezellig. Wel kan het, met name in de weekenden, erg druk zijn met zelfs een wachtrij voor de deur. Toch is de bediening altijd erg vlot en attent, hoe druk het ook is.
De pannenkoeken zijn goed (heb er nooit een ander gerecht besteld) maar niet de allerbeste uit de regio.
Wat ik jammer vind is dat er nooit seizoensgebonden-pannenkoeken worden aangeboden. De kaart is altijd hetzelfde.

Gegeten op 1 juni 2014

JayC

Een pannenkoekrestaurant zou het belang van kinderen voorop moeten stellen; afgezien van 2 televisiehoekjes is er voor de kleintjes echter niets! Dat viel tegen. Dan het eten.
De naturel (kinder-)pannenkoek was oké. De boerenjongenspannenkoek daarentegen niet. De pannenkoek was lauw, de buitenrand zelfs koud en er was een enorme berg koude (!) rozijnen op gekieperd. Niet meegebakken dus, waardoor het totaal aan smaak ontbrak. Ook de spekpannenkoek was beroerd: blokjes (!) spek, eveneens ongebakken op een half-koude pannenkoek. De serveerster zou de kritiek "aan de keuken doorspelen"... Niets terug gehoord.
Het maakt allemaal een gemakzuchtige indruk en het vermoeden rees dat de pannenkoeken niet vers, maar opgewarmd waren. Dit vermoeden werd bevestigd bij het afrekenen. Vanaf de kassa hadden we prima zicht op de open keuken. Er stond geen pan op het vuur, er werd niets gebakken, er was zelfs geen kok te zien. Maar vooraan stond een grote stapel van (zo'n) 40 voorgebakken pannenkoeken. Gemak dient de mens. Maar dient het ook je gasten??

Gegeten op 14 augustus 2014

Lijn506

Hier gegeten met 2 kleine kinderen, waren erg benieuwd naar de nieuwe locatie. Leek ons een groot terrein, met voldoende ruimte voor de klein bezoekertjes. Helaas was dit niet het geval, hoewel de boerderij er tip top in orde uit ziet zijn de meeste tafels erg klein en was ook de speelhoek een teleurstelling. Er was geen speelgoed, alleen 2 banken en een televisie. Service ging vlot en vriendelijk. Ook het eten was prima van smaak. Minpunt; Wij hadden voor de kinderen twee keer de kabouter pannenkoek besteld (pannenkoek die je zelf kunt versieren), kregen echter maar één keer de versierbakjes die de kindjes dus moesten delen. Kwam dus neer op één kabouter en één naturel pannenkoek. Er werden wel twee kabouter pannenkoeken berekend. Uiteindelijk sta je na 3 kwartier en ruim 40 euro armer alweer buiten omdat er verder gewoonweg niks te doen is, geen buiten speelplaats voor de kleintjes. Leuk voor een keertje maar zeker niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 1 mei 2014

Ef

Rond lunchtijd in dit pannenkoekenhuis. Ondanks schoolvakantie was het er redelijk rustig. Kan me door de opzet wel voorstellen dat het op drukke momenten erg massaal is, in elk hoekje staat wel een tafeltje gepropt. De tafeltjes zijn zo klein dat drie grote borden (in ons geval) en een rekje met suiker en stroop er eigenlijk niet op passen. Eerste drankje was er snel, daarna was het best een klus om een ober aan te schieten. De pannenkoeken (ik had zelf een ham-kaas-salami-champignonpannenkoek) schaar ik onder de betere die ik een gelegenheid als deze heb gehad. De prijs-kwaliteitverhouding is prima in orde.

Gegeten op 18 februari 2014

karin1970

De pannenkoek appel/spek is geen aanrader, ik heb nog nooit een pannenkoek met blokjes spek gekregen. Waar ook nog eens vet wit spek eraan. Echt heel erg vies!!!!! Mijn tip aan de pannenkoekboerderij: serveer de pannenkoek met plakken appel en plakjes spek!

Gegeten op 12 februari 2014

HWK

Op zaterdag een mega rij voor de deur. Bleek dat wij door mochten lopen omdat je pas kan reserveren vanaf 10 personen. Het viel niet mee er door te komen maar uiteindelijk waren we binnen. De bestelde drankjes waren er snel. De voorgerechten lieten wel op zich wachten en werden heel onregelmatig gebracht. De 1 zat te eten de ander had nog niets. De tomatensoep van a 5,25 was een aanfluiting, een half kommetje lauwe soep met geen ballen geen vlees geen vermicelli geen stukje brood, kale lauwe soep. Dan de pannenkoeken. duurde een klein uurtje voor die kwamen. 1 met spek en ananas de spek (stukje om uit te bakken) en geen plakjes de stukjes en totaal niet gaar maar rauw en de ananas lag er gewoon boven op het veel vocht de pannenkoek zodoende erg nat van het sap en de pannenkoek was niet echt warm. De pannenkoek met alleen spek zelfde verhaal, was niet te eten met die stukjes rauwe spek, waarom ze geen plakjes spek gebruiken begrijpen we niet. De pannenkoek met sate was goed alleen ook weer niet warm de sate tegen koud aan. De pannenkoek met paprika erg ongezellig met alleen groene paprika en uien was in een woord smakeloos en ook niet erg warm. De volgende kregen de pannenkoek toen iedereen klaar waren. Navraag gedaan, sorry heeft u niets gehad? foutje. Al met al als groep eten en niet gelijk was niet leuk.
Zeer prijzig, zeg maar gerust aso duur. We dachten een leuk en gezellig plekje te hebben gevonden in de pas geopende boerderij maar al met al een grote afknapper en zeker niet aan te raden! Zeer hoge prijzen wat het zeler niet waard is. Mega druk en heel ongezllig.
Dat was de 1e keer in de nieuwe boerderij maar tevens de laatste keer.
Als je doorgeeft de soep niet warm, de pannenkoeken lauw en de spek niet te eten krijg je als antwoord zal het doorgeven. Ja aan zo'n antwoord hebben we dus niks. en er wordt dus ook niks mee gedaan. We waren dan ook niet de enigste met onze ervaringen.

Gegeten op 8 februari 2014

Jorexa

Bijzonder teleurstellende ervaring, wij komen hier niet meer terug.
Met 4 volwassenen en 2 kinderen hier gegeten.
Pannenkoeken waren niet lekker: de ene was half aangebrand en de ander nog een beetje 'papperig'.
Ook de kaboutergarnering was duidelijk hergebruikt.
De tomatensoep was zeer zout, vet en met dunne vermicelli; leek uit blik, terwijl op de kaart stond dat deze dagvers gemaakt zou zijn van zongerijpte tomaten met een scheutje room.
Voor een kleine kom werd 5,25 euro gevraagd, zonder een stukje brood of soepstengel; pure afzetterij.
Mannelijk personeel was ongemotiveerd en reageerde behoorlijk onbeschoft, de jonge meisjes deden nog enigszins hun best en waren vriendelijk maar onervaren.
De gezellige aankleding weegt niet op tegen de slechte kwaliteit eten en het ondermaatse personeel. Jammer, want de ligging is wel ok.

Skobes82

Een tijd terug met een neefje en nichtje pannekoeken gegeten. Waren smakelijk, maar we vonden het restaurant wel erg warm en druk. Misschien hoort dat ook wel een beetje bij dit type restaurants, maar door de opzet maakt dit het erg lawaaiig. Wel was de locatie langs de snelweg erg gemakkelijk bereikbaar, dus wanneer je met de auto komt scheelt het een hoop t.o.v. de binnenstad.

Gegeten op 6 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Pannenkoekenboerderij De Hooiberg in Leiderdorp

Schrijf hieronder je recensie over Pannenkoekenboerderij De Hooiberg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.