Pannenkoekenboerderij De Hooiberg

• 6.3

• 7.2

Ef
  • Recensies in de laatste twee jaar

Rond lunchtijd in dit pannenkoekenhuis. Ondanks schoolvakantie was het er redelijk rustig. Kan me door de opzet wel voorstellen dat het op drukke momenten erg massaal is, in elk hoekje staat wel een tafeltje gepropt. De tafeltjes zijn zo klein dat drie grote borden (in ons geval) en een rekje met suiker en stroop er eigenlijk niet op passen. Eerste drankje was er snel, daarna was het best een klus om een ober aan te schieten. De pannenkoeken (ik had zelf een ham-kaas-salami-champignonpannenkoek) schaar ik onder de betere die ik een gelegenheid als deze heb gehad. De prijs-kwaliteitverhouding is prima in orde.

Gegeten op 18 februari 2014

karin1970
  • Recensies in de laatste twee jaar

De pannenkoek appel/spek is geen aanrader, ik heb nog nooit een pannenkoek met blokjes spek gekregen. Waar ook nog eens vet wit spek eraan. Echt heel erg vies!!!!! Mijn tip aan de pannenkoekboerderij: serveer de pannenkoek met plakken appel en plakjes spek!

Gegeten op 12 februari 2014

HWK
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op zaterdag een mega rij voor de deur. Bleek dat wij door mochten lopen omdat je pas kan reserveren vanaf 10 personen. Het viel niet mee er door te komen maar uiteindelijk waren we binnen. De bestelde drankjes waren er snel. De voorgerechten lieten wel op zich wachten en werden heel onregelmatig gebracht. De 1 zat te eten de ander had nog niets. De tomatensoep van a 5,25 was een aanfluiting, een half kommetje lauwe soep met geen ballen geen vlees geen vermicelli geen stukje brood, kale lauwe soep. Dan de pannenkoeken. duurde een klein uurtje voor die kwamen. 1 met spek en ananas de spek (stukje om uit te bakken) en geen plakjes de stukjes en totaal niet gaar maar rauw en de ananas lag er gewoon boven op het veel vocht de pannenkoek zodoende erg nat van het sap en de pannenkoek was niet echt warm. De pannenkoek met alleen spek zelfde verhaal, was niet te eten met die stukjes rauwe spek, waarom ze geen plakjes spek gebruiken begrijpen we niet. De pannenkoek met sate was goed alleen ook weer niet warm de sate tegen koud aan. De pannenkoek met paprika erg ongezellig met alleen groene paprika en uien was in een woord smakeloos en ook niet erg warm. De volgende kregen de pannenkoek toen iedereen klaar waren. Navraag gedaan, sorry heeft u niets gehad? foutje. Al met al als groep eten en niet gelijk was niet leuk.
Zeer prijzig, zeg maar gerust aso duur. We dachten een leuk en gezellig plekje te hebben gevonden in de pas geopende boerderij maar al met al een grote afknapper en zeker niet aan te raden! Zeer hoge prijzen wat het zeler niet waard is. Mega druk en heel ongezllig.
Dat was de 1e keer in de nieuwe boerderij maar tevens de laatste keer.
Als je doorgeeft de soep niet warm, de pannenkoeken lauw en de spek niet te eten krijg je als antwoord zal het doorgeven. Ja aan zo'n antwoord hebben we dus niks. en er wordt dus ook niks mee gedaan. We waren dan ook niet de enigste met onze ervaringen.

Gegeten op 8 februari 2014

Jorexa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bijzonder teleurstellende ervaring, wij komen hier niet meer terug.
Met 4 volwassenen en 2 kinderen hier gegeten.
Pannenkoeken waren niet lekker: de ene was half aangebrand en de ander nog een beetje 'papperig'.
Ook de kaboutergarnering was duidelijk hergebruikt.
De tomatensoep was zeer zout, vet en met dunne vermicelli; leek uit blik, terwijl op de kaart stond dat deze dagvers gemaakt zou zijn van zongerijpte tomaten met een scheutje room.
Voor een kleine kom werd 5,25 euro gevraagd, zonder een stukje brood of soepstengel; pure afzetterij.
Mannelijk personeel was ongemotiveerd en reageerde behoorlijk onbeschoft, de jonge meisjes deden nog enigszins hun best en waren vriendelijk maar onervaren.
De gezellige aankleding weegt niet op tegen de slechte kwaliteit eten en het ondermaatse personeel. Jammer, want de ligging is wel ok.

Skobes82
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een tijd terug met een neefje en nichtje pannekoeken gegeten. Waren smakelijk, maar we vonden het restaurant wel erg warm en druk. Misschien hoort dat ook wel een beetje bij dit type restaurants, maar door de opzet maakt dit het erg lawaaiig. Wel was de locatie langs de snelweg erg gemakkelijk bereikbaar, dus wanneer je met de auto komt scheelt het een hoop t.o.v. de binnenstad.

Gegeten op 6 september 2013

Missus T
  • Recensies in de laatste twee jaar

Being on the road the whole day and starving we gave a chance (again) to this pancake farmhouse. It seems to be always crowded and looks cosy, traditional. The service was good enough but the food, what a dissappointment! The vegetarian pancake specialty was half raw, heavy and fatty (maybe because of the too many ingredients like: cheese, tomatoes, onions, champignons that might came from a cane or weren't very fresh). The spek-ginger pancake wasn't any better. We know a pancake house is not the place to act fussy and eated quite a lot but after about half an hour we both felt heavy. If you like fine food or have a sensitive stomach we dont' recommend this place.

Gegeten op 29 augustus 2013

dinerhans
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit is een prima pannenkoekenrestaurant. Wij eten hier geregeld. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. De pannenkoeken zijn eigenlijk altijd wel vers en rijkelijk belegd. Het restaurant heeft een gezellige en warme uitstraling. De bediening is voldoende. Een heel enkele keer duurt het even voordat je een tafeltje hebt of je bedient wordt, maar dat komt omdat het een erg goed lopende zaak is.

Gegeten op 12 juli 2013

Sen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Kom hier al jaren en de kaart bevat erg veel gerechten voor ieder wat wils. Zowel de zoete als de hartige pannenkoeken zijn erg lekker. De inrichting is gezellig, ouderwets, klompen en boerendoekjes, kazen en een koe waar je op kunt drukken als je bediend wil worden. Service is voldoende en vriendelijk. Leuk om snel wat te eten langs de snelweg.

Gegeten op 25 maart 2013

Cheshire
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij verlieten de zaak met gemengde emoties. Bij ons was de service prima, het zijn allemaal studenten uit Leiden volgens mij, erg jong en dus onervaren maar het meisje die wij hadden was erg vriendelijk, niets op aan te merken. Nu het eten, ik had vooraf een Oosterijkse Knoflooksoep, die na het na te vragen aan de serveerster 'vers' gemaakt zou zijn aangezien dat ook zo op de kaart stond aangegeven. Met vers bedoelde ik dan natuurlijk niet zo mega pak cup a souppoeder aangelengd met water, oftewel een kom dagverse Knoflookroomsoep van Knorr ofzo. Maar gewoon verse bouillon, verse Room & verse echte Knoflook. Beetje jammer dus... Dan de pannekoeken, mijn man had er 1 met Kaas & Appel waar hij op het laatst erg tegenaan zat te hikken zo groot en machtig was die pannekoek. Mijn dochtertje had een Kabouter Pannekoekje, hartstikke lief & leuk hoor zo'n Kaboutertje met 4 van die bakjes versiersels erom heen, maar dan moeten ze die bakjes wel nakijken voordat ze ze op tafel terug zetten, de klonten suiker met stroop lager erin... Bah. En sowieso vind ik dat voor dat geld het ook makkelijk vers gevuld zou mogen zijn. Dan mijn Pannekoek met Grand Manier... Die zag er zooo lekker uit, lekker dun precies zoals ik dat lekker vind, alleen toen ik een hap nam proefde ik van alles door de Poedersuiker & Grand Manier heen, Kaas, Spek en zelfs iets van Satehkruiden ofzo... Beetje jammer dus... En dat was voor 9,75 zeker niet iets om voor terug te komen. Maar ons dochtertje van 4 vond het lekker, ze heeft zelfs de hele pannekoek op, dat was ook nog nooit gebeurd... Zoals ik al zei... Gemengde gevoelens over deze toko... Wel wil ik ook nog even erbij zeggen dat het er leuk uitziet zo'n eetboerderij, die koetjes met de knopjes aan tafel, de Boerenzakdoekjes over de lampjes, maar ik vind het altijd ontzettend vies als ik dan naar boven kijk en dan van die slierten met kunstbloemen aan het plafond zie hangen waar je door de schijnsel van het licht dan de stofvlokken aan ziet bungelen, dan vergaat bij mij de zin om te eten toch wel een beetje... Zeker in zo'n zaak met een buslading vol aan jong & dynamisch personeel zou het zeker beter moeten kunnen, kortom ook dit pannekoekententje kan beter, jammer!

Gegeten op 17 maart 2013

FransenJoke
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met de kinderen en opa em oma hier wezaen eten. vriendelijke ontvangst en eten relatief snel opgediend. Uitgebreide kaart.
Pannekoeken smaakten prima Heel aparte combinaties geprobeerd zoals bijv. Gadogadopa
nnekoek met sate en een pizzapannekoek. Weer eens wat anders.
Makkelijke zaak om met kinderen heen te gaan

Gegeten op 24 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Pannenkoekenboerderij De Hooiberg in Leiderdorp

Schrijf hieronder je recensie over Pannenkoekenboerderij De Hooiberg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!