Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Café Zeta

1. Thais

Café Zeta

1. Thais
  1. Toon telefoonnummer 070 362 26 30

Asteri

Afgelopen zaterdag rundvlees met gember en kip in rode curry gegeten. Allebei de gerechten waren heerlijk vers en goed van smaak. Niet al te pittig maar dat kan je eventueel versterken met de losse sambals die geserveerd worden. Witte huiswijn was lekker. voor nog geen 33 euro hebben wij hier prima en snel gegeten!

Gegeten op 25 januari 2014

peebizzle

Leuke tent aan de grote markt in den haag, met "bestellen aan de bar"-concept. Werkt super, personeel is erg vriendelijk en binnen 20 minuten werd het eten geserveerd!

Thaise diner-kaart, erg beperkt maar met afwisselende dagschotel die erg lekker was (12.50eur).

Top-tent voor een snelle en betaalbare hap!

Groenen

Wat een overheerlijke broodjes. Het broodje met de thaise biefstuk was werkelijk buitengewoon. De huiswijn vond ik persoonlijk niet echt mijn smaak, maar daar in tegen vonden mijn tafelgenoten deze heerlijk. Kom hier zeker nog eens terug voor een lunch

Gegeten op 4 juli 2013

sjors070

Gisteren heerlijk broodje gegeten bij Zeta! Lekker brood, verse produkten en met zorg bereid, top!
Ook aan de bar werd ik zeer vriendelijk & correct
geholpen.
Ik vind de Zeta een prima zaak voor lekkere lunch en koffie, met mensen achter de bar die met een glimlach staan te werken!

Gegeten op 21 juni 2013

Thijsber

De Thaise daghap van de Zeta is top! Zeker de prijs-kwaliteit is uitmuntend, voor 12,50 heb je een heerlijk bord vol met gevarieerde smaken.

Maar de service was laatst om te janken. En dat terwijl ik niet veel verwacht van de service, want het is een eetcafé en de bediening staat vooral achter de bar. Maar de arrogantie van desbetreffende ober sloeg alles. De klant de schuld geven van verkeerde bestelling en geen excuses aanbieden wanneer hij het zelf tot 3x toe niet heeft begrepen. Dodelijk.

Los daarvan is het een prima tent voor een snelle hap.

Gegeten op 7 maart 2013

vissje

Laatst geborreld en gegeten. De wijn van de fles is lekker (ze hebben ook tapwijn, niet geprobeerd) en de thaise maaltijden goedkoop, overvloedig en met diverse extra's. Wel heet, maar zo hoort het ook. De bediening was heel aardig en de muziek prettig. Ongemerkt de hele avond blijven plakken.

Gegeten op 14 december 2012

Proever71338

Heerlijke Thaise keuken. Simpel maar lekker menu. Geen bediening maar dit is geen probleem, bij de bar bestellen en je hebt binnen 15 minuten je eten. Vriendelijk personeel. Lekker voor een vlotte hap, lekker en waar voor je geld. De Pad Thai is een aanrader!

Gegeten op 23 november 2012

ronnyvdam

Lekker en goedkoop alsje de dagschotel neemt.Helaas is het personeel veel met anderezaken bezig dan met de gasten.De setting is ook wel meer voor drinkers ingericht dan voor eters.Voor een snelle hap heel ok.

Gegeten op 10 juli 2012

lucasrisipitu

Nu ik eindelijke en account heb, dan maar direct even wat achter laten! al jaren drink ik elke ochtend een kopje koffie met een broodje bij de zeta! koffie is altijd top! broodjes prima, echter kan het pesoneel soms wel iets vriendelijker zijn! tot morgen!

sanglan

Beste Pad Thai in Nederland, zelfs beter dan vele Pad Thai die ik in Thailand heb gegeten. Ook de daghap is trouwens ook prima, maar ik kom toch altijd op hetzelfde uit...

Schrijf zelf een recensie over Café Zeta in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Café Zeta. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.