rotirestaurant Roopram

• 6.4

• 6.0

mm-proever
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ruim ( afhaal) restaurant. Roti vis hier besteld en ook opgegeten. De rotikoek prima, de vulling genoeg en goed op smaak,voldoende stukjes vis. Als je weinig tijd hebt, kun je hier snel en goede roti eten. De sfeer is net of je even in Parimaribo bent, met muziek.Wij vonden dit wel grappig. Tafels waren schoon, maar het ziet er kantineachtig uit, wat ook zijn charme heeft.

Gegeten op 14 november 2013

Romy uit het Zuiden
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een afhaal restaurant met een ruim functioneel interieur. De bediening is rap en zakelijk, maar niet perse onvriendelijk. Je kunt ook binnen aanschuiven. De roti is prima, maar de nasi kip kun je beter achterwege laten, gortdroog. Verder dan dit ben ik niet gekomen.

Gegeten op 5 juni 2013

DameNatas
  • Recensies in de laatste twee jaar

van buiten ziet het er beter uit dan van binnen. echt hartelijk verwelkomd werden we ook niet. we hadden roti kip extra besteld voor 13 euro. niet bepaald goedkoop dus dan verwacht je ook wel wat. maar bleek erg teleurstellend. er was weinig kip en de smaak was flauw. hier komen we niet meer terug.

Gegeten op 12 december 2012

Swedish-Chef

Eten:
De Roti was op zich goed op smaak, de sambal heerlijk scherp, de portionering leek ruim voldoende. Jammer genoeg waren er meer (verbluffend scherpe) botten opgediend dan vlees, waardoor je een schijnbaar vol bord voor 2/3 in de vuilnisbak kan gooien. Ik heb bij de mixed roti eigenlijk geen enkel stukje eetbare eend gehad. Belachelijk: om nog wat vlees van het bot te krijgen wordt er plastic bestek aangeboden. Kansloos. Bier in blik met een plastic glas...Jammer!

Service:
Is non-existent. Vuile tafels, lange rij voor de counter en zelf afruimen. Personeel nogal kortaf. Ik zou niet weten wat ik hier aan zou moeten prijzen.

Decor:
Fel licht, snoeiharde muziek wisselend uit Gabberhouse en Indiase smartlappen bestaat, vieze tafels, plakkerige vloer. Ik ken rookruimtes op luchthavens die aanzienlijk schoner, warmer ingericht en gezelliger zijn.

Generiek:
Om af te halen wellicht best een overweging waard, indien er echt vlees in plaats van botresten wordt geserveerd. Om te zitten een no-go-area. Eens, maar niet weer.

fredjdejong
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een vriend een mix roti genomen . 12,50 euro is geen crisisprijs . Daarvoor krijg je 4 stukjes Doksa - 5 stukjes lam en 2 kleine onderpootjes van de kip + wat mashed potato ipv aardappel en wat kouseband.
Voor zo'n prijs veels te weinig !
De smaak is okay . Wel oppassen voor de scherpe Doksa beentjes . je vindt ook kleine stukjes terug in de saus
Opletten mr Roopram !!

Gegeten op 4 oktober 2012

christa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na jaren eindelijk eens weer bij Roopram gaan eten. In vergelijking tot vroeger zijn de porties kleiner, de borden en bestek plastic afval geworden. Desondanks smaakte het wel goed, maar prijs/kwantiteit vd maaltijd vrij duur geworden.

Gegeten op 28 augustus 2012

thesee
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tot voor kort was hier een van de lekkerste roti in Nederland te halen. Helaas houd men dit niet vast want wij hebben onlangs enkele roti,s gehaald waaronder enkele met kip en een met Doks (eend). De service is barslecht en kan geen lachje er van af maar men haalt toch alleen het eten op en gaat meestal meteen weg. Spijs van de laatste keer was heel flauw en en niet wat wij ervan gewend zijn. Ik ga weer opzoek naar een betere roti shop.

shrinita

• Slecht

Ik heb net een roti speciaal gehaald,erg tegen gevallen.Aardappel leek wel puree en kouseband was erg weinig,halve eetlepel of zo.Vlees leek wel restjes,veel brokkelstukjes.Als ik 9 euro voor een rotie speciaal bestel dan moet het waar voor mijn geld krijgen.Ik heb gebeld en kreeg te horen dat ze het gaan onderzoeken,kom op hoor,wat onderzoeken je hoort mensen behoorlijk eten te verkopen.Ik ben een hindoestaan en weet wel hoe een rotie speciaal hoort te zijn.Roopram, nee het was de laatste keer.

bxr

• Goed

Het eten is goed van smaak, wat mij betreft de beste roti in Rotterdam, maar kom er niet voor de gezellige bediening, want die is er niet. Men werkt hard en heeft daar geen tijd voor. De locatie is goed, op een hoek naast de brug en het eethuis is schoon.

lydia2

• Uitstekend

de lekkerste roti vinden wij, zo maak ik hem in ieder geval niet en ik kom puur om te halen en niet voor het personeel. Ze werken gewoon continue hard maar ondanks dat is het altijd goed.
Dat er vanaf een uur of 4 altijd rijen tot buiten staan zegt genoeg over de keuken lijkt mij.
Vroeg gaan is dus wel aan te raden.

Schrijf zelf een recensie over rotirestaurant Roopram in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over rotirestaurant Roopram. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!