a TripAdvisor company

rotirestaurant Roopram

1. Surinaams
  1. Toon telefoonnummer 010 476 77 07

kuno1

Ik hou van hun manier van kruiden... wat ze met de Kip en Aardappelpuree doen is echt zalig wat mij betreft... Ik woon in de buurt dus haal meestal of, voor het decor of de bediening hoef je er denk ik ook niet heen... De bediening is wel beter geworden, vroeger stond je nog wel 's een half uurtje te wachten....dat is wel voorbij..... Voor afhaal, erg erg lekker...

Gegeten op 3 juni 2016

Kailas

Voor de service en sfeer hoef je hier niet naartoe te gaan. Maar des te meer voor het eten. De roti kip en roti doks zijn heerlijk. Ook geven ze goede porties, waardoor je na het eten een voldaan gevoel hebt. Voor de roti moet je naar Roopram Rotterdam gaan!

Gegeten op 7 maart 2016

GwenAnn

Roopram is ons vaste adres voor roti. Na de eerste keer dat we hier roti hebben gegeten, hebben we dat nooit meer ergens anders gedaan. De inrichting is wat ouderwets maar het personeel vind ik zelf altijd vriendelijk. Uiteindelijk ben je hier toch vooral voor het eten en dat is altijd goed en een grote portie.

Gegeten op 14 januari 2016

annie49

Lekker gegeten maar de inrichting was wel minder. Ook vond ik dat de medewerker bij het opnemen van de bestelling iets vriendelijker mag zijn. Iets meer lachen. Inrichting is voor een snelle hap en niet echt gezellig het heeft iets weg van een kantine. Eten smaakte overigens goed.

Gegeten op 15 oktober 2015

Nassira

Zoals meerdere mensen hier zeggen is het decor echt van een snackbar. Er is daar dus geen aandacht aan besteedt. Het bestek is van plastic wat ik vond tegenvallen want ik kon de kip totaal niet goed snijden want de mes was van plastic. Beetje raar maargoed. Het eten vond ik ook niet bijzonder. Het was erg droog dus dat was wel jammer want ik hoorde juist goede verhalen over het restaurant maar helaas was het eten niet erg lekker. Het personeel was overigens wel heel erg aardig.

Gegeten op 2 oktober 2015

Floor-5

Vandaag bij dit restaurant geluncht met een roti kip en een bara hete kip. De ruimte zelf is niet bepaald gezellig ingericht - de gemiddelde snackbar is knusser. Maar de roti zelf was echt verrukkelijk... en daar gaat het hier om! Echt één van de betere die we in Rotterdam gegeten hebben!

Gegeten op 9 oktober 2015

Ingridvanegmond

De service is hier enorm snel omdat alles al in bakken klaarstaat. Zowel voor afhalen of eten geldt je bestelt en kan het eten meteen krijgen en afrekenen. De mensen die hier werken zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten was redelijk tot goed, de roti vond ik niet bijzonder maar de aubergine als bijgerecht weer heel geslaagd. De inrichting is kaal en kantine-achtig. Het is een gelegenheid om echt snel iets te eten niet om uitgebreid te tafelen.

Gegeten op 19 juni 2015

Jordy1975

Hier gegeten met wat zakelijke klanten uit Rotterdam. Goede roti, smaak is goed, lamsvlees was een beetje taai, maar beter dan veel andere roti shops.

Alleen jammer dat het personeel niet zo vriendelijk is, de inrichting mag wel aangepast worden. We in ieder geval net lekker geluncht.

Gegeten op 21 april 2015

geria

We hebben vandaag weer heerlijke roti gegeten,we komen van ver maar dan heb je ook wat.
Het is het waard om eens in de zoveel tijd hier lekker te genieten van de Surinaamse gerechten, en het pabo bier.

Gegeten op 1 maart 2015

johan1

Eindelijk een zaak gevonden waar echt goede roti wordt geserveerd. Mooi pand op een mooie plek, de inrichting is inderdaad die van een kantine. Maar wat maakt het uit... aan de bediening is niks mis, vriendelijke mensen in een kantine-setting waar dus weinig contact mee is

Gegeten op 6 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over rotirestaurant Roopram in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over rotirestaurant Roopram. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.