rotirestaurant Roopram

rotirestaurant Roopram

1. Surinaams
  1. Toon telefoonnummer 010 476 77 07

geria

We hebben vandaag weer heerlijke roti gegeten,we komen van ver maar dan heb je ook wat.
Het is het waard om eens in de zoveel tijd hier lekker te genieten van de Surinaamse gerechten, en het pabo bier.

Gegeten op 1 maart 2015

johan1

Eindelijk een zaak gevonden waar echt goede roti wordt geserveerd. Mooi pand op een mooie plek, de inrichting is inderdaad die van een kantine. Maar wat maakt het uit... aan de bediening is niks mis, vriendelijke mensen in een kantine-setting waar dus weinig contact mee is

Gegeten op 6 februari 2015

Burc

Roopram heeft de beste roti van Rotterdam en Den Haag. Dat durf ik met 90% zekerheid te zeggen. De broodjes kipkerrie kunnen beter (droge kip), maar de Bara is ook geweldig. Het enige nadeel van Roopram is de service. Erg bot en misschien onbewust ogend arrogant personeel. Het is geen restaurant maar voor een fastfoodtent lijkt het decor een beetje op de McDonalds uit de jaren negentig met goedkope stoeltjes.

Gegeten op 10 december 2014

nomnom1

De roti, kip, kouseband en aardappelcurry is heerlijk. Je krijgt er ook lekker veel jus bij.
De bediening is zakelijk; niet klantvriendelijk.
Het decor is een drama. De zaak is alleen gericht om te verkopen, hoe het eruitziet maakt hun geen bal uit... JAMMER !!!

Gegeten op 24 mei 2014

mm-proever

Ruim ( afhaal) restaurant. Roti vis hier besteld en ook opgegeten. De rotikoek prima, de vulling genoeg en goed op smaak,voldoende stukjes vis. Als je weinig tijd hebt, kun je hier snel en goede roti eten. De sfeer is net of je even in Parimaribo bent, met muziek.Wij vonden dit wel grappig. Tafels waren schoon, maar het ziet er kantineachtig uit, wat ook zijn charme heeft.

Gegeten op 14 november 2013

Romy uit het Zuiden

Een afhaal restaurant met een ruim functioneel interieur. De bediening is rap en zakelijk, maar niet perse onvriendelijk. Je kunt ook binnen aanschuiven. De roti is prima, maar de nasi kip kun je beter achterwege laten, gortdroog. Verder dan dit ben ik niet gekomen.

Gegeten op 5 juni 2013

DameNatas

van buiten ziet het er beter uit dan van binnen. echt hartelijk verwelkomd werden we ook niet. we hadden roti kip extra besteld voor 13 euro. niet bepaald goedkoop dus dan verwacht je ook wel wat. maar bleek erg teleurstellend. er was weinig kip en de smaak was flauw. hier komen we niet meer terug.

Gegeten op 12 december 2012

Swedish-Chef

Eten:
De Roti was op zich goed op smaak, de sambal heerlijk scherp, de portionering leek ruim voldoende. Jammer genoeg waren er meer (verbluffend scherpe) botten opgediend dan vlees, waardoor je een schijnbaar vol bord voor 2/3 in de vuilnisbak kan gooien. Ik heb bij de mixed roti eigenlijk geen enkel stukje eetbare eend gehad. Belachelijk: om nog wat vlees van het bot te krijgen wordt er plastic bestek aangeboden. Kansloos. Bier in blik met een plastic glas...Jammer!

Service:
Is non-existent. Vuile tafels, lange rij voor de counter en zelf afruimen. Personeel nogal kortaf. Ik zou niet weten wat ik hier aan zou moeten prijzen.

Decor:
Fel licht, snoeiharde muziek wisselend uit Gabberhouse en Indiase smartlappen bestaat, vieze tafels, plakkerige vloer. Ik ken rookruimtes op luchthavens die aanzienlijk schoner, warmer ingericht en gezelliger zijn.

Generiek:
Om af te halen wellicht best een overweging waard, indien er echt vlees in plaats van botresten wordt geserveerd. Om te zitten een no-go-area. Eens, maar niet weer.

fredjdejong

Met een vriend een mix roti genomen . 12,50 euro is geen crisisprijs . Daarvoor krijg je 4 stukjes Doksa - 5 stukjes lam en 2 kleine onderpootjes van de kip + wat mashed potato ipv aardappel en wat kouseband.
Voor zo'n prijs veels te weinig !
De smaak is okay . Wel oppassen voor de scherpe Doksa beentjes . je vindt ook kleine stukjes terug in de saus
Opletten mr Roopram !!

Gegeten op 4 oktober 2012

christa

Na jaren eindelijk eens weer bij Roopram gaan eten. In vergelijking tot vroeger zijn de porties kleiner, de borden en bestek plastic afval geworden. Desondanks smaakte het wel goed, maar prijs/kwantiteit vd maaltijd vrij duur geworden.

Gegeten op 28 augustus 2012

Schrijf zelf een recensie over rotirestaurant Roopram in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over rotirestaurant Roopram. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.